Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

EV - autonomie autostrada, 130 km/h

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
204 replies to this topic

#109
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Mie berlinele nu imi plac in mod deosebit, mi se par nepractice dpdv al spatiului ptr cargo (chiar daca au CX bun). Hatch back-urile insa le consider excelente.

Si full trip (cu intors cu tot adica):
Attached File  trip.jpg   12.19K   16 downloads

#110
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Berlina cred că a rămas o obsesie in Romania din cauza la 1310 și limuzinele din filme.
Nici nu știu de unde mai importa românii berline, peste tot unde mă uit în Germania 90+% din mașini sunt break, hatch sau SUV. Personal prefer shooting brake.
E așa nepractic sa ai un portbagaj minuscul. Așa la hatch poți băga cam orice în mașina rabatând bancheta.
SUV-urile se conduc nașpa, daca nici Macan nu a rezolvat problema asta înseamnă că nu sunt speranțe. Urăsc din suflet mașinile barcă, nici măcar seria 5 nu o sufăr.
Cred că portbagajul stil berlina mai are rost doar pe coupe-uri, grand tourer-e și full size limo gen A8, S-klasse.

#111
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View PostSpeedDemon, on 05 ianuarie 2022 - 19:28, said:

Aerodinamica variabila înseamnă elemente mecanizate care influențează .cd-ul mașinii implicit și forța de apasare. Majoritatea mașinilor sport de top actuale au așa ceva.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ur4NLTqqWEw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

La mașinile mai banale ai doar un spoiler spate acționat electric.
In NFS contrar părerii tale include aspectul aerodinamic acolo cat de cat, aspectul de drag coefficient și de downforce.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-TdLZctq10M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Veyron avea și frana aerodinamica, se punea contra aerului spoilerul la 90 de grade crescand mult .cd-ul iar în modul sport statea permanent spoilerul sus.
Top speed mode-ul da reducea .cd-ul la maxim...însă se dezactiva daca mașina vira mai mult de 15 grade.
Mă refeream doar la modul că Loganul are forma de cărămidă in timp ce Veyron era proiectat pt viteza imensa și totuși Loganul e mai eficient  aerodinamic fata de suprafață sa de contact cu aerul. La viteza mare ai nevoie totuși de destua forță de apăsare și aer minim pe dedesubt. Sunt destule cazuri de mașini care au decolat foarte tragic la viteze mari.

View PostSpeedDemon, on 05 ianuarie 2022 - 20:11, said:

Razi degeaba, doar dădeam exemplu de o mașină urâtă fara forme aerodinamice. Sunt multe alte mașini cu motorizari slabe, dar puține la fel de urate și neaerodinamice ca loganul.
Despre Veyron
"It has a drag coefficient of Cd=0.41 (normal condition) and Cd=0.36 (after lowering to the ground),[23] and a frontal area of 2.07 m2 (22.3 sq ft).[24] This gives it a drag area, the product of drag coefficient and frontal area, of CdA=0.74 m2 (8.0 sq ft)."
Logan 1 are 0.36 .cd-ul.

Nu exista termenul "aerodinamica variabila", daca vrei tu sa-l inventezi baga mare, bafta. Dar sa stii ca baetii aia care mananca mecanica fluidelor pe paine s-ar putea sa nu accepte cunostintele de NFS, oricat de vaste ar fi.











#112
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,252
  • Înscris: 25.01.2007
Nu pot sa cred ca mi-a scapat acea postare.
Deci de aici iti iei tu informatiile despre masini, din NFSPosted Image?

Edited by andreyvsjoker, 06 January 2022 - 06:44.


#113
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postonzaueb, on 06 ianuarie 2022 - 06:25, said:

Nu exista termenul "aerodinamica variabila", daca vrei tu sa-l inventezi baga mare, bafta. Dar sa stii ca baetii aia care mananca mecanica fluidelor pe paine s-ar putea sa nu accepte cunostintele de NFS, oricat de vaste ar fi.




Pai și care ar fi termenul ținând cont că mașina își schimbă forma și rezistența la înaintare? Aerodinamica activa pare să fie denumirea folosita de producător. La o turbina se folosește termenul geometrie variabila. Ținând cont că dacă ii masori coeficientul de drag(.cd) și forța de apasare(downforce) in diferite poziții  obții rezultate diferite nu înseamnă că are aerodinamica variabila sau vrei sa folosesc geometrie variabila, forma variabila?

View Postandreyvsjoker, on 06 ianuarie 2022 - 06:43, said:

Nu pot sa cred ca mi-a scapat acea postare.
Deci de aici iti iei tu informatiile despre masini, din NFSPosted Image?

Se poate și mai rău, unii cumpără mașini noi pe seama la ce le behăie reprezentantul de vânzări din brosura deci se poate muuult mai rău.
Oricum ce zic eu contează doar la Tesla și Taycan. Restul de electrice îs niste gunoaie daca nu pot sari de viteze modeste gen 180-200 km/h deși costa mult. E strigător la cer sa dai 50k pe mașini mai lente decât un Logan.

Totuși ca o paranteza, daca o mașină a apărut în NFS in general înseamnă că e o mașină faina, ce se conduce fain și poate sa ii crească valoarea în timp. Nu cred că mi-aș lua o mașină care nu a apărut și în jocuri. Tesla a apărut, restul de electrice nu. Taycan sigur o să apară. Odată cu fuziunea cu Bugatti, Rimac o sa apară și ele în jocuri...daca nu o sa fie overpowered.

Edited by SpeedDemon, 06 January 2022 - 07:30.


#114
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,252
  • Înscris: 25.01.2007

View PostSpeedDemon, on 06 ianuarie 2022 - 07:16, said:

Oricum ce zic eu contează doar la Tesla și Taycan. Restul de electrice îs niste gunoaie daca nu pot sari de viteze modeste gen 180-200 km/h deși costa mult. E strigător la cer sa dai 50k pe mașini mai lente decât un Logan.

Totuși ca o paranteza, daca o mașină a apărut în NFS in general înseamnă că e o mașină faina, ce se conduce fain și poate sa ii crească valoarea în timp. Nu cred că mi-aș lua o mașină care nu a apărut și în jocuri. Tesla a apărut, restul de electrice nu. Taycan sigur o să apară. Odată cu fuziunea cu Bugatti, Rimac o sa apară și ele în jocuri...daca nu o sa fie overpowered.
Du-te ma copile pe aria de NFS si lasa-ne sa discutam de masini din perspectiva unor oameni mari, cu carnet de sofer.
Inteleg ca pretul masinii trebuie sa fie direct proportional cu viteza maxima..... Posted ImageUneori chiar ma intreb daca tu glumesti sau esti serios.
Noi, 99% din soferi utilizam masinile ca pe un mijloc de transport iar daca vine vorba de racing, nu-ti cumperi masina de serie de la dealer.

Edited by andreyvsjoker, 06 January 2022 - 10:53.


#115
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postandreyvsjoker, on 06 ianuarie 2022 - 10:51, said:


Du-te ma copile pe aria de NFS si lasa-ne sa discutam de masini din perspectiva unor oameni mari, cu carnet de sofer.
Inteleg ca pretul masinii trebuie sa fie direct proportional cu viteza maxima..... Posted Image
Uneori chiar ma intreb daca tu glumesti sau esti serios.
Noi, 99% din soferi utilizam masinile ca pe un mijloc de transport iar pentru racing, nu-ti cumperi masina de serie de la dealer.
Ce troaca ai, Id3, Ioniq de ești așa ofticat?
Model 3 Performance e o mașină electrică super, restul nu, e singură electrica ce poate concura și avea chiar avantaje fata de o mașină normale. Sa zicem că Tesla 3 LR ar fi echivalentul unei mașini normale. Evident nu știi nimic despre mașini dacă vorbești așa. Am 27 de ani, vreo 600 mii de km făcuți. Cumpăr mașini de entuziaști din cauza că nu accept sa pierd un cent din devalorizarea unei mașini, e munca mea, de ce sa imi bat joc de ea. Pt mine cel mai important e cum se conduce și ce senzații oferă o mașină.
Unii merg la pescuit, alții la golf, eu mă dau cu mașina prin munți. 😁

Edited by SpeedDemon, 06 January 2022 - 11:02.


#116
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Acum am văzut că ai o Skoda CityGOe, 83 de cai, suta in 12.5...gen un Logan 1.4, viteza maxima 130 km/h...gen Spring. E normal sa ai o atitudine de hater daca ești un om care detesta mașinile. Pt mine ele sunt, hobby, pasiune, meserie. Nu-i vorba de NFS dar efectiv mai degrabă aș conduce Matiz decât aia. Îmi plac mult mașinile mici, daca aveam posibilitati financiare mi-aș fi luat un Yaris GR. Exclud orice idee de rate/leasing îndatorare, pt absolut orice.

Edited by SpeedDemon, 06 January 2022 - 12:07.


#117
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View PostSpeedDemon, on 06 ianuarie 2022 - 12:07, said:

Acum am văzut că ai o Skoda CityGOe, 83 de cai, suta in 12.5...gen un Logan 1.4, viteza maxima 130 km/h...gen Spring. E normal sa ai o atitudine de hater daca ești un om care detesta mașinile. Pt mine ele sunt, hobby, pasiune, meserie. Nu-i vorba de NFS dar efectiv mai degrabă aș conduce Matiz decât aia. Îmi plac mult mașinile mici, daca aveam posibilitati financiare mi-aș fi luat un Yaris GR. Exclud orice idee de rate/leasing îndatorare, pt absolut orice.

Spring are 125 km/h vmax si o dai in atacuri la persoana.
Cred ca esti pe topicul gresit. De ce nu iti faci tu un topic unde sa discuti lucrurile astea? E clar ca ai ceva de spus dar imprastii informatia pe prea multe topicuri. Suntem deja de mult timp offtopic si ar trebui sa incheiem discutia.

#118
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Hater înseamnă cineva căruia nu ii place ceva. In nici un caz nu se poate numi atac la persoana.
125 și 130 km/h ambele sunt viteze practic la fel de super lente. In Ro mergi pe autostrada cu 139 real fara să riști vreo amendă iar o mașină cat de cat buna o pui din pilot la 178 și nu risti decât o amendă minuscula.
Oricum și viteza care o mențin loganele, care momentan sunt cele mai lente vehicule este cam 150-155 din ce am văzut. Genul asta de mașini sunt strict de oraș, efectiv intra in nume City. Și nu sunt offtopic că efectiv discut despre 130 pe autostrada într-un EV pe aria EV.
Standardul dat de ICE la ce înseamnă mașina tipică ar fi un 2.0 diesel 150 cp precum banalul Passat, și o viteza maxima de 220+ la ora. Cam asta e punctul la care o electrica poate spune că e o alternativa la o mașină ICE.

Edited by SpeedDemon, 06 January 2022 - 15:31.


#119
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,252
  • Înscris: 25.01.2007

View PostSpeedDemon, on 06 ianuarie 2022 - 12:07, said:

Acum am văzut că ai o Skoda CityGOe, 83 de cai, suta in 12.5...gen un Logan 1.4, viteza maxima 130 km/h...gen Spring. E normal sa ai o atitudine de hater daca ești un om care detesta mașinile. Pt mine ele sunt, hobby, pasiune, meserie. Nu-i vorba de NFS dar efectiv mai degrabă aș conduce Matiz decât aia. Îmi plac mult mașinile mici, daca aveam posibilitati financiare mi-aș fi luat un Yaris GR. Exclud orice idee de rate/leasing îndatorare, pt absolut orice.
Hate fata de ce? Fata de recordurile tale in NFS?  
Eu ti-am mai zis, tu esti din alt film. O sa cresti si tu la un momentdat...


Pana una alta Citigoe face 0-60 in 3.8 sec si 100 in 9.6s dar asta nici macat nu conteza . E masina de oras si face exact ce trebuie. Nu e masina de mers pe autostrada dar merge cu 135 daca e nevoie.

Amenda minuscula? Pai tu din ce o platesti? Ca bani din NFS nu accepta.

Edited by andreyvsjoker, 06 January 2022 - 15:36.


#120
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
In nord vit maxima pe anumite tronsoane de autostrada este 120km/h, tipic fiind de 110.
Din ce în ce mai multe tari întra pe limite din astea. Asta va fi norma în viitorul nu prea îndepărtat.

Amenda minima e de 150euro pentru depășire de pana în 10km/h, crescând cu încă 100euro pentru fiecare alți 10km.
Ah... și permisul îți zboară pe 2-3 ani la peste 30km/h peste limita Posted Image

Edited by ro_explorer, 06 January 2022 - 15:45.


#121
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Crede-mă că nici în Danemarca nu vreau sa merg. Efectiv nu am nici o dorință să merg in locurile alea înghețate și pline de socialist ultra ecologiști puși pe amendat lumea. O să mă duc odată în vacanță la Helsinki și atât, probabil citybreak cu avionul că nu are rost altfel. Din cauza asta detest eu și Spania, aia te amendează 200 euro pt perdele nelegate la camion, condus în slapi sau sticla de apa mai mare de 0.5 litri. Detest națiile și oamenii fixisti. Știu că dădusem odată de ceva spaniol așa de bătut în cap că îndrăzneam sa vorbeasc la telefon langa camion cat așteptam in rampa și îmi behăia că nu am voie sa vorbesc la telefon. Era un banal depozit, in aer liber, deci nu te gândi la spionaj industrial.
Eu afara îmi asum amenzi până în 1200 euro. Cam asta e amendă care mi-o permit fara să sufăr.
In Germania ai 8000 km fara limita și nici nu e frigul și zăpezile din nord. E considerata cea mai prietenoasă pt mașini și entuziaști auto tara.


La Skoda Citygoe toate sursele care le găsesc spun 100 in 12.5-12.6 ceea ce e ritmul unui Logan 1.4.

Edited by SpeedDemon, 06 January 2022 - 16:04.


#122
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Asa e când viața bate un joc video.

#123
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Pai atâta timp cât în Italia, Austria și Germania viață e relaxo și faina fara să mă deranjeze nimeni, de ce as vrea sa mă duc în alte locuri? Staie ei acolo sa behăie că nu au șoferi, oricum camionul autonom nu o sa fie realitate cat mai lucru eu, mai ales în țările cu zăpada și gheața.
Am cea mai amendabila profesie, chiar nu vreau sa muncesc pe degeaba in tari nașpa.
In Franța refuz să mă duc că tara aia freacă șoferii pt contravenții ignorând total faptul că a devenit raiul infractorilor. Valabil și pt Anglia. Nu am nici un fel de siguranță în țările alea dar te baga la controale și amendează de nu mai pot.
Englezul știe doar să de-a amendă 2k euro de migrant la șofer și atât. Dracu sa se duca in shithole-ul ăla unde se fura peste tot și nu ai nici o siguranță că nu se suie peste tine in cabina sau da gaura in rezervor. Dar bine că au amenzi și camere de viteza peste tot.
Oricum limita e 130 in restul Europei, daca o mașină se străduie sau nu poate să atingă viteza asta, e destul de nașpa.

Edited by SpeedDemon, 06 January 2022 - 16:30.


#124
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,252
  • Înscris: 25.01.2007

View PostSpeedDemon, on 06 ianuarie 2022 - 16:00, said:

La Skoda Citygoe toate sursele care le găsesc spun 100 in 12.5-12.6 ceea ce e ritmul unui Logan 1.4.

Pa-i nu ii criticai mai sus pe aia ce cumpara masini dupa brosuri? Pai tu din brosuri te inspiri?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RzF_DQDW73I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#125
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,411
  • Înscris: 15.11.2003
Uite ca am mers eu pe A2 cu 110km/h azi si n-am murit.
Am facut 233 km in 2h 50 min (door to door) Navodari - Bucuresti
Mi-a ramas range 60km la iX3

#126
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010
Ceea ce inseamna ca la 130km/h trebuia sa alimentezi pe drum, in conditiile in care temperaturile sunt de luna aprilie. Apare astfel un paradox: cu cat mergi mai repede, cu atat faci mai mult, ca atare e de inteles sa mergi cu doar 110km/h.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate