Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reprogramare Router HG6544c pe PPPoE dupa Reset (soft)
Last Updated: Dec 02 2021 12:56, Started by
Mircea-IVAN
, Nov 30 2021 17:35
·
0
#1
Posted 30 November 2021 - 17:35
Am primit (în București) un router HG6544C de la un utilizator de undeva din Mehedinți.
Acesta avea următorii parametri WAN: Service type INTERNET Conexiun type Route VLAN ID [201] Priority [0] WAN IP Mode [PPPoE] User name MH.... Password ??? După un Reset soft (Management> Reset) nu mai pot să reprogramez router-ul pe PPPoE. Acum paremetrii afișați pt.WAN sunt (ÎN Settings> WAN Configuration) sunt: Service type ...nu se poate scrie nimic în caseta câmpului! Conection type Route ...și nu se poate modifica! VLAN ID ...nu se poate scrie nimic în caseta câmpului! Priority ...nu se poate scrie nimic în caseta câmpului! WAN IP mode DHCP ...și nu se poate modifica! ---------------------------- DHCP Module ... ...și nu se poate modifica nimic în casetele câmpurilor! ... --------------------------- Aplay Cancel Cum aș putea să reprogramez acest Router înapoi pe PPPoE? Mulțumesc! |
#2
Posted 30 November 2021 - 18:20
Suni la RDS, nu poti sa faci tu nimic. Dar oricum cred ca ei stiu ca nu-i aparatul tau.
|
#3
Posted 30 November 2021 - 19:01
Acum deoinde de la cina ai primit o t-ul. Daca l-ai lrimjt de la rds, rezvi simplu, telefon sau mail
|
#4
Posted 30 November 2021 - 19:27
#5
Posted 30 November 2021 - 19:30
Daca ONT-ul l-ai cumparat de undeva nu ai ce sa faci cu el ( daca clipeste continuu ledul pon nu se va autentifica niciodata , daca este aprins los nu ai semnal pe fibra ) . Echipamentul este ONT nu router .
|
#6
Posted 30 November 2021 - 19:46
Echipamentul provine dintr-o conexiune Digi functionala ca Router pe PPPoE.
Edited by Dany_Darke, 30 November 2021 - 22:16. |
#7
Posted 01 December 2021 - 00:04
Ti l-a dat rdsu sau nu? Daca da suni la ei, daca nu, il poti arunca
|
#8
Posted 01 December 2021 - 02:50
Daca nu ti l-a furnizat firma RDS ci doar ti l-a dat cineva de acolo din MH, el inca apare acolo in acte, trebuie recuperat de acolo si stabilit statutul juridic deoarece a fost dat in custodie cuiva, el apartine firmei RDS si nu poate fi instrainat.
In locatia ta, pe fibra optica, poate fi configurat doar un ONT furnizat de RDS, prin contract si abonament activ. |
#9
Posted 01 December 2021 - 07:29
Mircea-IVAN, on 30 noiembrie 2021 - 19:46, said:
Echipamentul provine dintr-o conexiune Digi functionala ca Router pe PPPoE. https://forum.softpe...erhome-hg6544c/ |
#10
Posted 01 December 2021 - 10:56
Este un ONT care are si functie de router, detin si eu acest echipament dar il tin in bridge avand alt router mai performant, decat ce imi poate furniza echipamentul lor. Initiator, cum au spus si cei de mai inainte, nu poti sa folosesti acel echipament, normal cel care l-a primit trebuie sa il dea inapoi, cineva o sa plateasca pentru el daca nu il returneaza. Si poti sa suni la RDS sa ceri ONT cel nou cu AX, daca ai noroc si mai au pe undeva pe stoc.
|
|
#11
Posted 02 December 2021 - 06:41
Cineva din zona Timisoara voia sa arunce un ONT pentru ca il avea intr-o cutie de un an de la reziliere contract digi si nu l-au cerut inapoi.
Eu il folosesc ca switch gigabit, fara wan, fara wifi, fara dhcp, doar porturile lan in reteaua locala care nu are acces la net. Nu m-am gandit o secunda sa refac pppoe de pe el sau sa il las pe internet. As fi vrut sa il dau inapoi la digi dar nu ma lasa sa predau ce nu e la mine prin contract. |
#12
Posted 02 December 2021 - 07:56
Daca se va rasgandi vreodata sa isi ia din nou servicii de la Digi, o sa plateasca acel ONT, daca nu l-a dus la inchiderea contractului intr-un magazin Digi. Nu vine nimeni acasa sa iti ia echipamentul la sfarsitul contractului. Nici la Digi nici la Vodafone, la restul nu stiu cum e returnarea lor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users