Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Combina frigorifica Beko racire
 Scara interioara ingusta

Reziliere contract arenda

Cannes 2022.Nominalizari.

eMag retur bani card expirat ING
 Despre combinele frigorifice Haier

ASUS VivoBook vs MateBook D 15

Astra j sau Megane 3

Regulator tensiune
 She-Hulk: Attorney at Law (2022)

Problema arzator cuptor aragaz

Autocar pe persoana fizica. Cum s...

Intrebare taxe nft
 

Programele Rabla Plus si Clasic au fost suspendate

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
267 replies to this topic

#37
mcgregory

mcgregory

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 10.06.2008

Vizualizare mesaj_R_A_D_U, pe 27 noiembrie 2021 - 09:56, a scris:

Acum, cu criza semiconductorilor, când timpii de așteptare erau enormi, eliminarea pomenii mi se pare cea mai bună măsură făcută de guvern. Cine vrea mașină nouă, plătește prețul îmtreg. Mulți vor renunța, vânzările vor scădea iar oamenii vor învăța să-și țină de tinichele.

Iar producătorii nesimțit de lacomi vor ieftini și vor aduce tinichelele la preturile de acum câțiva ani sau vor face contracte cu muzeele!
Sh nu merita nici termică, nici electrică, cred că mai puțin de 25% din vânzătorii de sh vând produse nemanarite sau fara defecte ascunse!


#38
mcgregory

mcgregory

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 10.06.2008
Programul ar trebui regândit din temelii!
Ai o rabla, ok , îți dau 4-500 de euro și o casezi!
Cu banii te duci și faci ce vrei, singura constrângere sa fie aceea că nu poți cumpăra și inmatricula o mașină mai veche de 5 ani!
Atât, nu că mașină nouă sau doar pt mașină, etc!
Până la urmă toți producătorii auto sau de electrocasnice sunt firme private, de ce sa îi subvenționăm noi!?
Iar ei sa scumpească porcește pentru că "statul" le da bani!?
Nu statul da banii aia, ci noi toți!

Edited by mcgregory, 27 November 2021 - 17:14.


#39
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
Exista o primărie in țara care da 3000 lei pentru casarea unei rable, necondiționat. Se discuta despre generalizarea acestei practici.
Cât despre stimularea înnoirii parcului auto, eu zic ca numai mașinile noi ar trebui sa intre. La electrice s-ar putea pune o limita superioară de preț pentru a nu subvenționa luxul, cumulat poate cu obligarea producătorului sa dea un discount asociat bonusului de la stat.

Edited by Fujitsu, 27 November 2021 - 18:30.


#40
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 01.03.2013

Vizualizare mesajdjl, pe 27 noiembrie 2021 - 15:39, a scris:

Cu primele 3 sunt de acord, dar la eficienţă, încă sunt cele mai cele
EFICIENTA inseamna cat de eficient se foloseste energia disponibila in combustibil.

Eficienta de la rezervor la roata masinii este in jur de 20% in traficul real.

Insa, cel mai trist, eficienta de la sonda de petrol pana la roata masinii este vreo 10%. JENANTA!

Edited by kolfleading, 27 November 2021 - 18:51.


#41
djl

djl

    G.D.P.R. sucks. Boycot China and Russia.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 104,130
  • Înscris: 13.06.2004
Aici ai dreptate, dar faptul că e disponibilă într-un timp mai scurt o face mai eficientă în anumită situaţii.

#42
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,715
  • Înscris: 22.11.2007
La Rabla Clasic oricum fondurile erau epuizate de mult si se astepta o realocare de fonduri care, data fiind luna in care suntem, si istoria anilor trecuti oricum venea abia DUPA aprobarea bugetului pe 2022 (deci prin martie).

Adevarata lovitura este pt Rabla la masini electrice, aici inca mai erau fonduri. iar data fiind valoarea foarte mare a reducerii eu cred ca efectiv s a sistat orice vanzare noua de masina EV.

In alta ordine de idei, programul va fi reluat cu siguranta. Dar sunt sanse bune sa se umble la sumele acordate si modul general de acordare. De asemenea in anul viitor se va reintroduce o taxa de mediu, banii astia probabil fiind sursa de finantare pt programul Rabla.

Asadar, pe moment, e o lovitura doar pt cei care intentionau sa cumpere un EV. pt cine astepta Rabla Clasic, fondurile erau epuizate de 2 luni, oricum nu cred ca se mai facea nimic anul asta si daca ramanea fosta guvernare!

#43
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Huuu, pt ce sa sponsorizam chiaburii cu fițe de electrica noua. Mai bine să dea banii aia la alocațiile la copii. In loc de 10k euro pt o mașină cu performanțe de Dacia 1310, mai bine pune un euro în plus la alocatiile a 10.000 de copii. 10k euro înseamnă că vreo 100 de oameni muncesc pe minimul pe economie și plătesc taxa in loc sa aibă și ei un trai decent ca sa se plimbe un hipster cu electrica pe banii poporului.
Sa își ia și ei sh-uri ca noi restul care muncim pt bani sub burghezii asupritori.
Ar trebui impozit 4000 lei anual la electrice că astea îs mașini de chiaburi. Bine că vor banii ăștia la mașina unui om amarat cunun V8 de acum 20 de ani și nu e decât 2000 euro mașina.
Ar trebui să facă electrice cu fir sa nu se mai strice bateria.

Edited by SpeedDemon, 28 November 2021 - 03:12.


#44
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006

Vizualizare mesajSpeedDemon, pe 28 noiembrie 2021 - 03:07, a scris:

Ar trebui să facă electrice cu fir sa nu se mai strice bateria.
Eventual cu fir aerian ca la tramvai/troleibuz Posted image Posted image Posted image

#45
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,870
  • Înscris: 17.09.2007

Vizualizare mesajSpeedDemon, pe 28 noiembrie 2021 - 03:07, a scris:

Huuu, pt ce sa sponsorizam chiaburii cu fițe de electrica noua. Mai bine să dea banii aia la alocațiile la copii. In loc de 10k euro pt o mașină cu performanțe de Dacia 1310, mai bine pune un euro în plus la alocatiile a 10.000 de copii. 10k euro înseamnă că vreo 100 de oameni muncesc pe minimul pe economie și plătesc taxa in loc sa aibă și ei un trai decent ca sa se plimbe un hipster cu electrica pe banii poporului.
Sa își ia și ei sh-uri ca noi restul care muncim pt bani sub burghezii asupritori.
Ar trebui impozit 4000 lei anual la electrice că astea îs mașini de chiaburi. Bine că vor banii ăștia la mașina unui om amarat cunun V8 de acum 20 de ani și nu e decât 2000 euro mașina.
Ar trebui să facă electrice cu fir sa nu se mai strice bateria.
Dada. Mai mult, de ce sa investim in transportul in comun din orase, in autostrazi cand sunt sate care nu au canalizare? Chiaburii aia care se plimba cu o masina proprie fie si sh n-au idee cati nu au alt mijloc de transport decat cu tractiune animala.
10k euro cat costa un Logan oare la cate camine ar putea aduce canalizare? Ar trebui impozit serios la autoturisme proprii... sa-si ia si ei cabaline ca restul lumii.

#46
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
Sa fie scutiți de impozit cei care merg calare sau cu atelaje trase de cai! 😁

#47
FatCat33

FatCat33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.10.2017

Vizualizare mesajkolfleading, pe 27 noiembrie 2021 - 14:28, a scris:

Este păcat că nu reușim să ne mobilizăm mai repede să scăpăm de această plagă a societății reprezentată de mașinile cu pistoane.
Sunt împuțite, murdare, toxice, și ineficiente.

Asa e! Sa facem totul!
Poti sa incepi munca de convingere cu cohortele de mexicani posesori de haudiuri, beemveceuri si meleuri.
Dar cu grija, sa nu le provoci vreun stop cardiac de la atata ras.

Ahem, se pare ca am bagat sub pres poluarea provocata de fabricarea bateriilor cu litiu.
Si ineficienta bateriilor raportat la nr. de km parcursi cu un "plin".
Murdare si imputite sunt si alea electrice, daca nu le duci la spalatorie si nu-ti faci curat in habitaclu.

Vizualizare mesajkolfleading, pe 27 noiembrie 2021 - 18:49, a scris:

EFICIENTA inseamna cat de eficient se foloseste energia disponibila in combustibil.

Eficienta de la rezervor la roata masinii este in jur de 20% in traficul real.

Insa, cel mai trist, eficienta de la sonda de petrol pana la roata masinii este vreo 10%. JENANTA!

Stai asa ca vorbim de 2 lucruri diferite:
- lacomia parazitilor producatori de combustibili auto, care reduc eficienta le cea precizata de tine
- eficienta transformarii combustibilului in lucru mecanic, ceea ce este cu totul altceva.

Si ai omis sa faci comparatia cu eficienta transformarii curentului electric din carbune/gaz/nuclear/fotovoltaic/eolian in lucru mecanic la roata.
Asta ca sa fim corecti pana la capatPosted image

#48
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
Ce-avem noi cu mexicanii?
Cât despre haudiuri și restul poluatorilor, le f…m un impozit de n-or sa mai râdă in viața lor.
EV-urile sunt curate și eficiente, o sa le adopte toată lumea pana la urma.


#49
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,221
  • Înscris: 28.01.2006
Pana ce proprietarii de EV-uri nu vor fi majoritari, nu-si permite nimeni sa puna impozite astronomice pe ICE-uri. Asta e democratia, e decisa de majoritate, nu poti impune vointa minoritatii decat in dictatura.

Si la preturile EV-urilor, pana sa devina majoritari va aparea o noua tehnologie.

#50
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
Dacă era după majoritatea constituita din posesorii de ICE, n-ar fi existat nici Rabla plus, nici impozitul zero si nici parcarea gratuita in marile orașe pentru EV.

O sa decidă cei care sunt in drept sa o facă, astfel încât sa se realizeze obiectivul electrificării complete a parcului auto pana in 2050.

Așa se face: la început facilitați pentru pionieri, iar mai apoi penalități pentru retrograzi.

Edited by Fujitsu, 29 November 2021 - 00:27.


#51
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,357
  • Înscris: 30.08.2005
Bine zis. în general suntem săraci de proști ce suntem,  si nu invers.  Poți sa-i dai prostului soluția la cheie, să vezi ce ti-o desființează. Majoritatea n-au trecut de nivelul 1 pe scara lui Maslow...

Tot on-topic, nu mi-aș mai lua fosila nici dacă ar fi subvenționată și electricele nu, motivele ținând de laturile: economică,  nivel satisfacție client și de ce nu, poluare. Când aveam fosila, cel mai rau puțea a fum tocmai în mașina mea. Practic mă gazam singur..

#52
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,884
  • Înscris: 16.10.2018

Vizualizare mesajCRG, pe 29 noiembrie 2021 - 06:50, a scris:

... Când aveam fosila, cel mai rau puțea a fum tocmai în mașina mea. Practic mă gazam singur..

Ce să zic, ghinion! Ai avut tu parte doar de jafuri...

#53
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,357
  • Înscris: 30.08.2005
Ai dreptate.  Vezi în planul 2.

Attached Files



#54
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,221
  • Înscris: 28.01.2006

Vizualizare mesajFujitsu, pe 29 noiembrie 2021 - 00:23, a scris:

Dacă era după majoritatea constituita din posesorii de ICE, n-ar fi existat nici Rabla plus, nici impozitul zero si nici parcarea gratuita in marile orașe pentru EV.

O sa decidă cei care sunt in drept sa o facă, astfel încât sa se realizeze obiectivul electrificării complete a parcului auto pana in 2050.

Așa se face: la început facilitați pentru pionieri, iar mai apoi penalități pentru retrograzi.
Cand este afectata la buzunar, populatia reactioneaza, conform democratiei. Sau cei cu ICE nu vor mai avea drept de vot? Interesanta idee cea cu "o sa decida cei care sunt in drept sa o faca". Nu decide majoritatatea? Repet: cat timp nu te afecteaza la buzunar, nu conteaza bonusurile acordate celorlalti. Directionarea banilor de la buget nu te afecteaza direct, dar asta e alta poveste, uneori horror.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate