Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Programele Rabla Plus si Clasic au fost suspendate
Last Updated: Jan 13 2022 22:42, Started by
Adm
, Nov 26 2021 21:48
·
0
#127
Posted 02 December 2021 - 15:42
Maresti rabla classic sa ai mai putine masini vechi si mai multe noi.
(vorbeam de cazul celui cu 5,6,7 mii euro care va lua o masina noua in loc de una de acum 7 ani, diesel caruia urmeaza sa ii faca dpf off). cel cu 5,6,7 mii euro este la ani lumina de pretul unei electrice (nu vbim de spring pt ca asta se preteaza in 99% din cazuri celor care au si alta masina - termica). Hai sa vedem adevarul, rabla la electrice, prin suma asta asa mare subventioneaza mai mult moftul unora dintr o clasa sociala cu venituri oricum peste medie de a isi lua a doua sau a treia masina in familie. nu e mai important sa inlocuiesti milioanele de masini sub euro4 cu masini euro6?! ori acolo o subventie marita ar creste masiv numarul de masini noi. Edited by bossake, 02 December 2021 - 15:45. |
#128
Posted 02 December 2021 - 15:53
Fujitsu, on 02 decembrie 2021 - 13:53, said:
Cred ca cei cu Tesla vor cumpara oricum. Majoritatea celor care cumpara Tesla, cumpara model 3, chel. Model S/Y/X sunt cei care sar de 60-100 000 eur. Inmatriculari EV Romania Noiembrie 2020. Fara Rabla+ Spring va fi 0, restul probabil la 50%. Attached Files |
#129
Posted 02 December 2021 - 16:01
bossake, on 02 decembrie 2021 - 15:42, said:
Maresti rabla classic sa ai mai putine masini vechi si mai multe noi. Quote …rabla la electrice, prin suma asta asa mare subventioneaza mai mult moftul unora dintr o clasa sociala cu venituri oricum peste medie de a isi lua a doua sau a treia masina in familie. Quote
nu e mai important sa inlocuiesti milioanele de masini sub euro4 cu masini euro6?! Edited by Fujitsu, 02 December 2021 - 16:02. |
#131
Posted 02 December 2021 - 16:08
Omului de rand, cel care isi achizitioneaza acea masina de 5,,7.000 euro nu ai ce subventie sa ii dai incat sa se indrepte spre electrica si daca ii faci subventia 15 mii euro nu exista o electrica ce ii poate satisface nevoile, de unica masina in familie.
dar daca ii dai o subventie mai mare la rabla clasic nu va mai lua un sh vechi de 7 ani ci sunt sanse mai mari sa ia una noua. il apropii mult de o masina noua. in Romania lumea conduce masini de 5,7,9 mii de euro in proportie covarsitoare. Fujitsu, on 02 decembrie 2021 - 16:01, said: Nu e adevărat. Dacă statul ma încurajează sa cumpăr EV, ma conformez, nu am nici un moft. Și, cred ca pentru majoritatea a devenit singura mașina. |
#132
Posted 02 December 2021 - 16:21
Spring-ul ar putea deveni unica mașina in familie (vezi postarea pe topicul dedicat unde un posesor de Spring arată in ce excursii frumoase a mers pana acum cu Dacia Spring).
Mașina nu se cumpara pentru a merge o data pe an in concediu in Grecia. Se ia pentru viața de zi cu zi, care se desfășoară pe o raza destul de limitată in jurul casei. Pentru un concediu anual la mare distanță este avion sau tren, este mașina de închiriat, etc. |
#133
Posted 02 December 2021 - 16:49
#134
Posted 02 December 2021 - 17:52
MicroEdge, on 02 decembrie 2021 - 16:05, said:
Nu exista mașini cu poluare 0. Vezi ca a dat Volvo in presa un studiu intern pentru aceasi masina în varianta electrica sau pe combustie. Electrica după minim 77k km jajunge la același nivel de poluare cu cea termica (daca incarca doar din surse eco) |
#135
Posted 02 December 2021 - 17:58
Dupa 3-4 luni de abstinenta de la mokangeala, o sa vedem care sunt tendintele in materie de masini. Deabea atunci se poate stabili nivelul de reducere pentru fiecare program in parte. Poate ecologistii nu au nevoie de reduceri si cumpara EV-uri din convingere si isi caseaza masinile vechi la pret de fier vechi, nu tichet rabla/rabla plus, pai atunci poti creste nivelul Rabla Clasic ca sa scapi de masinile non euro, euro2-3.
|
#136
Posted 02 December 2021 - 18:40
Nukem, on 02 decembrie 2021 - 17:58, said:
Poate ecologistii nu au nevoie de reduceri si cumpara EV-uri din convingere si isi caseaza masinile vechi la pret de fier vechi Din păcate știm sigur ca nu se va întâmpla. Edited by Fujitsu, 02 December 2021 - 18:40. |
|
#137
Posted 02 December 2021 - 18:47
in primul rand nu se intampla pt ca nu au banii necesari, de aia vine nevoia de subventie. de fapt in nicio tara nu se intampla si nu se va intampla asta niciodata.
cum sa ii zici unuia care are 5 mii euro sa ia o masina noua cat timp cea mai ieftina masina cu aer conditionat este 10 mii... |
#138
Posted 02 December 2021 - 19:48
Mda, exemplul cu 5k euro e unul extrem.
Chestiunea este ca și cei care dispun de 15 - 20 k Euro prefera SH din Germania și nu una noua. |
#139
Posted 02 December 2021 - 21:35
bossake, on 02 decembrie 2021 - 18:47, said:
in primul rand nu se intampla pt ca nu au banii necesari, de aia vine nevoia de subventie. de fapt in nicio tara nu se intampla si nu se va intampla asta niciodata. cum sa ii zici unuia care are 5 mii euro sa ia o masina noua cat timp cea mai ieftina masina cu aer conditionat este 10 mii... Fujitsu, on 02 decembrie 2021 - 19:48, said:
Mda, exemplul cu 5k euro e unul extrem. Chestiunea este ca și cei care dispun de 15 - 20 k Euro prefera SH din Germania și nu una noua. |
#140
Posted 02 December 2021 - 21:56
Nu prea sunt, cea mai decenta electrica de pe la noi e tot Tesla 3 daca vrei si autonomie si spatiu si ceva dotari, etc.
Iar de bine de rau s-au vandut toate Tesla-urile aduse de DAB din ce tin minte, si mai sunt inca preorders pentru Q1 2022 destule. Da, fondurile Rabla au ajutat la aceste vanzari. Poate multi ar fi luat oricum, dar nu toti. Sigur unii au fost la limita bugetului cu tot cu reducerea Rabla. Nu inteleg de unde ura asta fata de Rabla, totusi. Pentru majoritatea, inseamna reducere de 7000 de lei, la masini care costa in medie cu mult peste 10.000 de euro, asa ca nu e tocmai un factor decisiv, dar si daca ar fi, daca asta incurajeaza pe cineva sa cumpere o masina noua in loc de una SH, de ce deranjeaza? |
#141
Posted 02 December 2021 - 23:00
Invidia = rautate.
Rabla clasic = scoate rabelele de pe strada Rabla Plus = incurajeaza achizitia de automobile NOI, mai putin poluante Hibrid/EV. De obicei, clientii nu se intersecteaza DIRECT in cele doua programe. La ce haos e in finante si politica, personal nu cred ca vom mai vedea astfel de incurajari. |
|
#142
Posted 02 December 2021 - 23:44
Eu sunt impotriva diferentei nejustificate dintre cele doua programe. 7500 lei la rabla clasic versus 45000 lei la cele EV.
Pentru Romania, pentru "poluare" ca hey, suntem toti ecologisti, nu?!, ar fi mult mai de folos o redistribuire a acestor valori. am explicat destul de clar anterior, o subventie mai mare la rabla clasic ar face mult mai multi romani sa nu mai cumpere o masina sh si sa ia una noua. asta ar ajuta ENORM parcul auto intern! Edited by bossake, 02 December 2021 - 23:48. |
#143
Posted 03 December 2021 - 04:17
As sugera tuturor celor care privesc cu neîncredere Electricele sa împrumute una de la prieteni, cunoștințe sau de la dealer și sa o conducă câteva zile.
După aceea mai vorbim. |
#144
Posted 03 December 2021 - 04:47
Problema e că cea mai ieftina electrica cu specificații comparabile cu o mașină ICE ii Tesla Model 3. Iar dacă mai vrei sa o și alergi, sa îi facă față răcirea, de abia Model S Plaid are răcire decenta dar cost imens.
Și aia totuși are limitele ei fiind totuși mare și foarte grea. O să mai dureze ceva ani până când o să vedem electrice sport la preturi pământene. Alpine R5 parca iese de abia prin 2024 și aia cu limitarile ei gen puterea redusă. Momentan și Taycan se supraîncălzește daca tragi de ea. Edited by SpeedDemon, 03 December 2021 - 04:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users