Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Recomandari de seminte pentru legume de calitate.

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
ionu34

ionu34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 17.03.2014
Salutare tuturor.

Sunt incepator in acest field, mi-am luat o casa langa Bucuresti si am un teren micut pe care as vrea sa experimentez un pic. Vreau sa platez cateva rosii, cativa castravezi si cateva fire de ardei iute, din care sa gust, daca nu chiar sa mananc, pe timp de vara din ele. Am ceva ideea despre sol, ce si cum trebuie pregatit, si am ajuns la partea de seminte, si am ajuns aici https://www.lencopla.../seminte-legume unde am pus ochii pe cateva soiuri de seminte, insa as avea nevoie de un pic de ajutor si din partea voastra, care sunt mai ok si fara probleme, in general macar...? Multumesc.

#2
dragosh82

dragosh82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 649
  • Înscris: 18.12.2004
unde esti incepator ma ?

#3
ionu34

ionu34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 17.03.2014

View Postdragosh82, on 26 noiembrie 2021 - 06:42, said:

unde esti incepator ma ?
In ale gradinaritului... de ce ma iei asa tare? :)

#4
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021
Sunt foarte scumpe acele semințe și s-ar putea sa te alegi cu roșii comerciale (gen Turcia), nu roșii de grãdinã..