Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
2117 replies to this topic

#739
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 gab-riel, on 31 ianuarie 2022 - 17:53, said:

Nu a functionat. Ma rog.... Inca o data intreb, care e perioada maxima pt schimbarea contractului? Cei de la EON au spus ca nu exista o limita legala, poate dura de la 1 zi la n luni de zile, ma indoiesc dar nu gasesc informatii precise!

Principalii furnizori de energie electrică și gaze naturale au fost:
HIDROELECTRICA a fost sancționată cu amendă în valoare de 1.550.000 lei în principal pentru:
Nerespectarea termenului de 5 zile pentru încheierea contractului de furnizare a energiei electrice, după ce clientul final a acceptat condițiile de furnizare propuse de furnizor;

EON ENERGIE ROMÂNIA a fost sancționată cu amendă în valoare de 105.000 lei (90.000 lei în domeniul gazelor naturale; 15.000 lei în domeniul energiei electrice) în principal pentru:
Nerespectarea obligației de a pune la dispoziția celor interesați, în scris, prin intermediul punctului unic de contact/punctelor de informare regională/locală, şi în format electronic, prin intermediul paginii proprii de internet, a ofertelor-tip definite pe fiecare categorie de client final;
Nerespectarea obligației de a furniza gaze naturale în baza unui contract de furnizare încheiat cu clientul final;
Nerespectarea obligației de a încheia contractele de furnizare a gazelor naturale, pe baza documentelor legale prezentate de solicitant.

sursa: https://www.anre.ro/...mentarilor-anre

iti iei termenele de mai sus

#740
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006
Stie cineva, plata abonamentului la gaze ce servicii iti asigura? Am aflat dintr-un articol ca la energie beneficiezi de anumite servicii.

#741
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 15.01.2006

 victoria52, on 31 ianuarie 2022 - 19:15, said:

Dupa ce am facut reclamatie  la ANRE pentru ca  eon imi cere sa refac contractul dupa 2 luni pentru o greseala a lor(CLC eronat)
am primit un contract nou refacut in 24 ore de la reclamatie.Noul termen de intrare in vigoare 15 februarie.Ma gandesc sa reclam si
ca au intarziat cu 75 zile furnizarea gazelor.Am primit factura de la Engie FUI pentru 19 noiembrie-6 ianuarie de  1856,72 lei,
Cantitatea facturata  469 mc.  Stie cineva cat factureaza EON  pe mc /circa ,neplafonat,necompensat ?  Ca sa pot evalua cat ma costa FUI
in plus fata de Eon,daca ar fi livrat  conform contractului.
Multumesc pentru raspuns

Felicitãri! In aceeași situație sunt si eu: contract neintrat in vigoare pe motiv de clc greșit. De 1 luna discut cu eon pe email fara niciun rezultat. Ma invitã sa merg pe site ul lor sa contractez una din ofertele lor. Satul de atitudinea lor, am trimis si eu o plangere catre Anre. Sper sa am norocul tau.

Si eu le-am cerut compensatii pentru perioada dintre data cand contractul trebuia sa intre in vigoare si data la care va intra efectiv in vigoare (daca va intra, sa vedem daca rezolv ceva cu Anre) egale cu diferența dintre sumele plãtite catre Fui Engie si sumele care le-as fi plãtit catre Eon conform tarifelor inscrise in contract.

#742
patrasdaniel

patrasdaniel

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.08.2016
După 58 de zile și numeroase solicitări la E.ON., am primit în sfârșit contractul, semnat în data de 04.12.2021 cu intrare în vigoare începând cu data de 21.02.2022.

#743
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 victoria52, on 31 ianuarie 2022 - 19:15, said:

Stie cineva cat factureaza EON  pe mc /circa ,neplafonat,necompensat ?  Ca sa pot evalua cat ma costa FUI in plus fata de Eon,daca ar fi livrat  conform contractului.

 sellermn, on 01 februarie 2022 - 15:04, said:

Si eu le-am cerut compensatii pentru perioada dintre data cand contractul trebuia sa intre in vigoare si data la care va intra efectiv in vigoare (daca va intra, sa vedem daca rezolv ceva cu Anre) egale cu diferența dintre sumele plătite catre Fui Engie si sumele care le-as fi plătit catre Eon conform tarifelor inscrise in contract.

Cam greu de obtinut despagubirile materiale extrajudiciar, ANRE si ANPC pot actiona cel mult pe Ord. 37 - acordare despagubiri in baza incalcarii standardelor de performanta care pana-n iule 2022 vor fi mici.

In aceasta perioada s-a deslusit in mod clar o mare problema a romanului: cu cat timp inaintea momentului critic trebuie sa inceapa demersurile de schimbare a unui furnizor pentru ca la momentul critic noul contract de furnizare sa fie in vigoare ?

5+21 zile cum zice ANRE ? O luna ? 2 luni ?

Problema este ca fiecare furnizor da alt termen, vezi si cazul Hidro : "Cat dureaza transferul contractului meu catre Hidroelectrica?
In termen de 21 de zile  (dacă legea nu prevede altfel) de la data semnării de către ambele părți a contractului ." - insa aici nu stii cand semneaza ei ca sa numeri 21 de zile.

La EON - Contractul intră în vigoare la 21 de zile de la completarea online - dacă sunt îndeplinite toate cerințele legale și tehnice, dar n-ai de unde sa stii cand sunt indeplinite toate cerințele legale și tehnice - vezi povestile cu CLC si validarea distribuitorului etc

La fel si la restul furnizorilor.

CONCLUZIE: povestea introdusa de ANRE sa platim despagubiri furnizorului cu pret fix ptr renuntarea anticipata la contract ne pune in 2 situatii:

a. Nu ne grabim ca sa nu incetam contractul anterior mai devreme si sa platim despagubiri furnizorului de la care plecam - dar noul furnizor ne intarzie contractarea - cazul colegilor de mai sus -> AUTOMAT TRECEM PRIN FUI SI NE ARDE LA BUZUNAR.

b. Ne grabim (de frica intarzierilor noului furnizor - cazul colegilor de mai sus) -> platim despagubiri furnizorului de la care plecam (ptr renuntarea anticipata la contract)

Nu stiu cand aparusera de la ANRE prin mass-media anul trecut zi ziceau ca vor simplifica procedurile ca sa poti schimba furnizorul in 5 zile si nu in 21. Adica, si mai rau, semnezi noile contracte cu 5 zile mai devreme, te intarzie 60 de zile, faci 1 luna si 3 saptamani de FUI.

#744
victoria52

victoria52

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 18.12.2021

 isav, on 31 ianuarie 2022 - 21:07, said:

Pret FUI Engie = 0.37lei/kwh
469mc x 10.7(PCS) =5018 kwh x 0.37lei=1856 lei.
La E.ON Promo Gas Digital pretul ar fi aproximativ 0.3 lei/kwh.
5018kwh x 0.3lei=1505 lei.
Deci o diferenta de aproximativ 350 lei.
Multumesc pentru calcul si raspuns.Nu voi putea recupera paguba, nu merita sa-i dau in judecata  pentru 300 lei.II trec pe lunga lista  a sumelor pierdute
datorita incompetentei voite a celor care ne pastoresc  si ne conduc spre dezastru.In timp ce ei se lafaie prin tari exotice,vezi cazul sefului nesimtit ANRE.

#745
cipri2006

cipri2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 19.10.2006
Am primit si eu raspuns de la ANRE astazi la contractul incheiat in 07.12.2021 si care a intrat in vigoare abia pe 18.01.2022 (adica imi apare in contul e.on locul de consum gaze, pretul ofertei etc). Inca nu mi-a venit factura pe ianuarie. Ok, la cat de greu au raspuns astia de la ANRE raspunsul e.on va fi ca, contractul e activ acum si nu sunt probleme. Ce am rezolvat in acest sens? Nimic....

Attached File  2022-02-02 09_35_02.jpg   919.54K   40 downloads

Edited by cipri2006, 02 February 2022 - 09:47.


#746
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,356
  • Înscris: 26.01.2019
Chiar daca problema s-a rezolvat intre timp, tot au trecut mai mult de 21 de zile de la semnarea contractului, deci castigi ceva despagubiri de la EON.

Miza furnizorilor este sa ne aduca in situatia sa nu mai reclamam nimic pentru ca ii "punem la treaba" si nimanui nu-i place treaba.
Si atunci noi ar trebui sa faceeeeeeem........ exact: si mai multe reclamatii! Fara numar, fara numar! :)

Sigur, furnizorii pot oricand sa-si rezolve problemele astfel incat sa nu mai avem ce reclama.
Glumesc, desigur! :D

#747
LauraPV

LauraPV

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 04.11.2021

 pegasys, on 31 ianuarie 2022 - 21:34, said:

La mine a functionat. Asteptam raspunsul la o reclamatie de doua saptamani. Macar am numar de inregistrare acum. Multumesc.

Oare daca folosesti formularul lor de contact, se mai primeste nr de inregistrare?

#748
nonameshadow

nonameshadow

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,520
  • Înscris: 06.05.2008
Da, primesti nr si daca trimiti prin formular. Cel putin la mine asa a fost.

#749
LauraPV

LauraPV

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 04.11.2021

 nonameshadow, on 02 februarie 2022 - 11:44, said:

Da, primesti nr si daca trimiti prin formular. Cel putin la mine asa a fost.

Eu nu am primit.

#750
gab-riel

gab-riel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 21.01.2022

 LauraPV, on 02 februarie 2022 - 14:11, said:

Eu nu am primit.
Eu uneori am primit, uneori nu, si uneori cu intarziere. Daca nu primesti numar de inregistrare nu ai nicio dovada ca ai facut cerere. Am povestit o pagina in urma patenia mea.

Am primit contractele semnate si pt gaz si energie, dar pe site imi apare doar la gaze, tre sa sun iarasi sa ma cert cu ei? Daca nu apare pe site inseamna ca nu e activ noul contract nu? Pt ca nu am numar de client si cod de incasare nou.

#751
nonameshadow

nonameshadow

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,520
  • Înscris: 06.05.2008

 LauraPV, on 02 februarie 2022 - 14:11, said:


Eu nu am primit.

Saptamana trecuta am facut o sesizare din formular si inca una prin email la adresa [email protected] si la ambele am primit numar de inregistrare la cateva ore distanta.

#752
animi

animi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 336
  • Înscris: 30.09.2021

 gab-riel, on 02 februarie 2022 - 18:26, said:

Am primit contractele semnate si pt gaz si energie, dar pe site imi apare doar la gaze, tre sa sun iarasi sa ma cert cu ei? Daca nu apare pe site inseamna ca nu e activ noul contract nu? Pt ca nu am numar de client si cod de incasare nou.
A aparut pe site cu vreo doua zile intarziere.

#753
c_anicai

c_anicai

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,286
  • Înscris: 25.01.2007
Eu consum cca 180Kw lunar iar pretul pana acum a fost aproximativ 0,7 lei KW insa am auzit ca urmeaza ceva scumpiri din aprilie, stiti ceva in acest sens adica ma intereseaza mai exact cat va fi pretul pentru un Kw.

Attached Files

  • Attached File  eon.jpg   81.74K   39 downloads

Edited by c_anicai, 03 February 2022 - 12:15.


#754
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 03.04.2005

 c_anicai, on 03 februarie 2022 - 12:13, said:

Eu consum cca 180Kw lunar iar pretul pana acum a fost aproximativ 0,7 lei KW insa am auzit ca urmeaza ceva scumpiri din aprilie, stiti ceva in acest sens adica ma intereseaza mai exact cat va fi pretul pentru un Kw.

Attached Files



#755
c_anicai

c_anicai

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,286
  • Înscris: 25.01.2007
cam scump, deja ma gandesc sa trec la hidroelectrica

Attached Files



#756
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
vei primi notificare de la furnizor cu 45 de zile inainte. scumpirile se fac cand expira contractul, daca ai contract cu pret fix.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate