Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
#55
Posted 26 November 2021 - 19:45
@Rav_885
Mă înțeleg ce zici tu dar până mea daca știau că îi doare în sula de contract nu trebuiau să scrie o data pe el Trebuia să fie scris in contract că data de incepere : o data in viitor când ni se scoală noua sa furnizam Și așa aveau și ei un contract oarecum corect Până mea nici nu am trecut la ei și sunt deja satul de ei Asta e nunta cu nabadai Edited by betivul, 26 November 2021 - 19:46. |
#56
Posted 26 November 2021 - 21:06
DocV64, on 25 noiembrie 2021 - 21:52, said:
Preţ variabil, cu notificare 45 zile înainte ca modificarea tarifului să intre în efect. Detalii complete tarife în imaginea de mai jos: |
#57
Posted 26 November 2021 - 21:20
bbox, on 26 noiembrie 2021 - 19:00, said:
Contract incheiat in luna iunie, tarif "garantat" pe 12 luni, incepand cu 1 iulie. Notificare primita azi: [ https://i.imgur.com/C0T21Lv.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Conditii specifice_E.ON Cost Control Gas Servicii incluse: - facturarea, în vederea plății, a unei sume lunare, aceeași pentru cele 11 luni contractuale, urmată de o regularizare în luna a doisprezecea; - prețul gazelor naturale menționat la art. 2 este fix şi garantat timp de 12 luni; - calitate şi siguranţă a furnizării prin condiţii contractuale corecte; - acces gratuit, de pe telefon/tabletă sau PC, la contul personal E.ON Myline - istoric facturi şi plăţi, transmitere index contor, factură electronică, actualizare cantități lunare de consum; |
#58
Posted 26 November 2021 - 22:03
Pai da... Am primit si eu azi contractul semnat pe 10.10.2021
.. eon cost control.. Dar pretul nu-i specificat i. Contract... :-) Plec de draq..Restart la ma-sa.. Eon... Asa ceva... Vb pe chat cu eon, zic c-am aplicat pe 19.11 la oferta eon promo digital .aia cu black friday...zice sorry e pt clienti existenti eon in pprtofoliu, dar pe cost reglementat... Zic... Really? Si am mai aplocat o data... Niste maimite si astia... Nici nu mai conteaza FUI sau neFUI... Sa trec iarna asta si vedem si cu gazul cum sta treaba... Regandim sursele de energie...mama lor de nesimtiti... Asa e cand avem un stat slab... Cu prosti la legiferare si corupti... ANRE, dormi??!? Aveti salarii babane, mama voastra de putori... |
#59
Posted 26 November 2021 - 22:27
bbox, on 26 noiembrie 2021 - 19:00, said:
Contract incheiat in luna iunie, tarif "garantat" pe 12 luni, incepand cu 1 iulie. Notificare primita azi: |
#60
Posted 26 November 2021 - 22:33
#61
Posted 26 November 2021 - 23:46
bbox, on 26 noiembrie 2021 - 19:00, said:
Contract incheiat in luna iunie, tarif "garantat" pe 12 luni, incepand cu 1 iulie. Notificare primita azi: Nu exista contract eon cu pret fix in afara de cel denumit cost control (care nu exista in iunie) ! Poti sa arati unde anume in contractul tau in vigoare scrie pret garantat ? |
#62
Posted 27 November 2021 - 00:22
constantinp, on 26 noiembrie 2021 - 21:06, said:
Am aceeptat/accesat si eu oferta lor in seara asta. Ai primit pe mail contractul? Ca eu nu am salvat paginile acelea care le-am semnat. Cazul#1 Completat documentele duminică (21-NOV) pe la ora 14. Nr. de contract alocat: 186xx. Peste aproximativ o oră, primit e-mail de confirmare. Peste încă o oră, primit e-mail cu link activare cont E.ON Myline. A doua zi (luni, 22-NOV, pe la ora 17), primit e-mail cu contractul atașat. Data de intrare în vigoare a contractului, este trecută în contract chiar din momentul completării acestuia. În cazul meu ce am primit a rămas nemodificat din acest punct de vedere (12.12.2021). ---------- Cazul#2 Pentru un al doilea contract, am completat "hârtiile" pe 23-NOV pe la ora 22:00. Nr. de contract alocat: 230xx. Am primit e-mail de confirmare abia a doua zi (24-NOV, pe la ora 13). De atunci nici un alt semn... Aștept să vină contractul. În ultima săptămână a fost un asalt destul de mare de cereri pentru contracte noi și cred că le va lua ceva timp până vor reuși să valideze/proceseze pe fiecare în parte. |
#63
Posted 27 November 2021 - 14:43
Pentru cei care ati primit notificari de majorare pret de la Eon: vedeti notificarile si in contul online? Sau doar printata?
|
#64
Posted 27 November 2021 - 17:37
khristian78, on 26 noiembrie 2021 - 22:03, said:
... Regandim sursele de energie...mama lor de nesimtiti... Pai, prietene, dacă poți "regândi sursele de energie" să te poți încălzi cu altceva in loc de gaze câștigi o căruță de bani din economii la gaze. E cel mai profitabil job. Nici nu merita să mai muncești pentru capitaliști daca descoperi petrol și gaze în curte. |
|
#65
Posted 27 November 2021 - 18:09
Rav_885, on 27 noiembrie 2021 - 17:37, said:
Pai, prietene, dacă poți "regândi sursele de energie" să te poți încălzi cu altceva in loc de gaze câștigi o căruță de bani din economii la gaze. E cel mai profitabil job. Nici nu merita să mai muncești pentru capitaliști daca descoperi petrol și gaze în curte. Edited by av_myjob, 27 November 2021 - 18:16. |
#66
Posted 28 November 2021 - 10:51
Este cineva care a completat documentele online pt.oferta de Black Friday și nu a primit email de confirmare?
|
#68
Posted 28 November 2021 - 12:37
isav, on 28 noiembrie 2021 - 10:51, said:
Este cineva care a completat documentele online pt.oferta de Black Friday și nu a primit email de confirmare? Nu. Daca ai primit un număr la final de aplicație ar trebui sa primești și mail. Durează vreo 2-3 zile până vine mail. Edited by Rav_885, 28 November 2021 - 12:38. |
#69
Posted 28 November 2021 - 14:30
isav, on 28 noiembrie 2021 - 10:51, said:
Este cineva care a completat documentele online pt.oferta de Black Friday și nu a primit email de confirmare? |
|
#70
Posted 28 November 2021 - 15:30
isav, on 28 noiembrie 2021 - 10:51, said:
Este cineva care a completat documentele online pt.oferta de Black Friday și nu a primit email de confirmare? Am făcut numeroase reveniri. Răspunsul e ca trebuie sa aștept 21 de zile... Nu-s vreo crema nici ăștia, dar pe praful ăsta, te mulțumești cu ce apuci. S-o suci roata?!! |
#71
Posted 28 November 2021 - 22:09
Acum am primit și eu mail-ul de confirmare.Datele trimise pe 26.11 dimineața. Nr. de ordine 29xxx.
|
#72
Posted 29 November 2021 - 11:23
Se pare ca oferta Black Friday este inca activa, se mai poate aplica.
Aviz doritorilor. Edited by mitza97, 29 November 2021 - 11:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users