Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Cum se aplica acest model de tenc...
 Digi GP601RF

OPEL Corsa 2022A 1.2 AT 100 CP Ed...

Stergere partitii hdd extern

Whatsup - cum limitez un contact
 Hidro/termo izolatie demisol,tera...

cumparare apartament ipotecat

Ce pot fi considerate azi produse...

Succesiune de la persoana cu deme...
 Primaria Chișinau, condusa d...

Bataie sub schimbator Audi A4 B8 ...

Motorola G60 - antivirus

Info Scuter electric
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
1109 replies to this topic

#37
mstanciu

mstanciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 951
  • Înscris: 24.04.2007

View PostRav_885, on 25 noiembrie 2021 - 06:51, said:

În 21 de zile de la transmiterea notificării. Nu exista un termen pentru transmiterea notificării, de aceea poate dura și 45 de zile (vezi Hidroelectrica, unde durează 1 luna să-ți trimită contractul și încă o lună după ce-l semnezi sa se activeze)

21 de zile e termenul legal general. In cazul in care venim de la FUI n-ar trebui sa se faca mult mai repede?

#38
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 15.01.2006
Bad post

Edited by sellermn, 25 November 2021 - 15:03.


#39
Epidaurus

Epidaurus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,315
  • Înscris: 13.02.2014
Cei care a-ti contractat zilele acestea cu E-on ce pret va oferit la gazele naturale?

#40
DocV64

DocV64

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 30.08.2021

View PostEpidaurus, on 25 noiembrie 2021 - 16:46, said:

Cei care a-ti contractat zilele acestea cu E-on ce pret va oferit la gazele naturale?

Preț variabil, cu notificare 45 zile înainte ca modificarea tarifului să intre în efect.
Detalii complete tarife în imaginea de mai jos:

Attached Files



#41
Epidaurus

Epidaurus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,315
  • Înscris: 13.02.2014
Salut, pretul oferit este prin site-ul web sau oferta personalizata? Oferta aceasta cu Promo Gas Digital nu o gasesc.

Edited by Epidaurus, 26 November 2021 - 07:53.


#42
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021

View PostEpidaurus, on 26 noiembrie 2021 - 07:51, said:

Salut, pretul oferit este prin site-ul web sau oferta personalizata? Oferta aceasta cu Promo Gas Digital nu o gasesc.

E o oferta specială de BF, s-au pus  linkuri pe acest topic.

View PostDocV64, on 25 noiembrie 2021 - 21:52, said:


Preț variabil, cu notificare 45 zile înainte ca modificarea tarifului să intre în efect.

Da, e variabil, dar lumea încearcă să se scoată macar de Sărbători și poate și în ianuarie, în lipsa altor variante.

Edited by Rav_885, 26 November 2021 - 07:57.


#43
SCR

SCR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 17.04.2005
Incerc sa contractez furnizare gaze de la EON si nu reusesc sa trec de punctul datele locului de consum (am uploadat factura) ,acolo unde trebuie introduse manual datele facturii tale de gaze naturale{furnizor actual , cod loc consum,index,serie contor , numar contract de furnizare) dau salveaza si apare sus in dreapta ceva nu a functionat te rugam sa incerci din nou , ce imi scapa?

#44
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 15.01.2006
Scr, CLC ul pe care il introduci de ce forma este? Doar cifre? Cifre si litere?

#45
SCR

SCR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 17.04.2005
Cifre si litere,automat unde bag locul de consum apare DEG autocompletat ,il șterg si il pun pe al meu DSGCLGRG000..... si apare sus eroarea

#46
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 15.01.2006
Nu va merge. Aceeași problema am întâmpinat-o si eu. Pur si simplu cand vede ca incepe cu DGS nu vrea sa treacă mai departe. Iti sugerez sa introduci. DEGCLGRC12 sau oricare 2 cifre vrei tu in loc de 1 si 2. Asa vei putea trece mai departe insa e evident ca clc-ul nu va corespunde. Normal ar fi ca angajatul Eon care verifică contractul sa il modifice si sa completeze el clc-ul corect, il are pe factura pe care ai incarcat-o in timpul completarii pașilor necesari pentru încheierea online a contractului.

#47
SCR

SCR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 17.04.2005

View Postsellermn, on 26 noiembrie 2021 - 14:40, said:

Nu va merge. Aceeași problema am întâmpinat-o si eu. Pur si simplu cand vede ca incepe cu DGS nu vrea sa treacă mai departe. Iti sugerez sa introduci. DEGCLGRC12 sau oricare 2 cifre vrei tu in loc de 1 si 2. Asa vei putea trece mai departe insa e evident ca clc-ul nu va corespunde. Normal ar fi ca angajatul Eon care verifică contractul sa il modifice si sa completeze el clc-ul corect, il are pe factura pe care ai incarcat-o in timpul completarii pașilor necesari pentru încheierea online a contractului.
Multumesc frumos , a mers asa.

#48
ove08

ove08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 10.11.2009

View PostMarioroy, on 24 noiembrie 2021 - 20:51, said:



Aplica la oferta asta   : https://www.eon.ro/p...omo-gas-digital
   mai e valabila 4 zile
Eu am aplicat sâmbătă și azi am primit contractul

Salut,cu ce data de incepere ai primit contractul de la eon pentru gaz.cand intra in vigoare exact?

#49
EMPP

EMPP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,652
  • Înscris: 12.01.2018
la firme este mai scump kwh?ce prețuri v-au trimis pentru ianuarie?

Edited by EMPP, 26 November 2021 - 15:46.


#50
bbox

bbox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 12.05.2005
Contract incheiat in luna iunie, tarif "garantat" pe 12 luni, incepand cu 1 iulie.
Notificare primita azi:


[ https://i.imgur.com/C0T21Lv.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#51
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021

View PostSCR, on 26 noiembrie 2021 - 15:26, said:


Multumesc frumos , a mers asa.

Or să aibă o mulțime de contracte cu cod greșit acesti terminați, cu platforma lor de doi bani.

View Postbbox, on 26 noiembrie 2021 - 19:00, said:

Contract incheiat in luna iunie, tarif "garantat" pe 12 luni, incepand cu 1 iulie.
Notificare primita azi:
[ https://i.imgur.com/C0T21Lv.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Incepi și tu aventura cu ANRE și ANPC ca noi la Restart, terminata cu aterizarea la FUI Engie.

Edited by Rav_885, 26 November 2021 - 19:04.


#52
Vaccinatu

Vaccinatu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 17.09.2021

View PostVaccinatu, on 25 noiembrie 2021 - 08:39, said:

Cum or lucra astia, nu stiu! Am aplicat pe 18, am 152xx numar de ordine, am pierdut ieri timp de-am innebunit si am intrat pe chat (am scris ca asta nu e deloc simplu) si tot nimic!
Speranta moare ultima...
Acum am terminat de vorbit pe chat cu Eon ul. Se pare ca nu scap repede, dureaza cca 3 saptamani. O explicatie ar fi ca am aplict inainte de 19, marea schisma si ca dureaza sa ceara de la restart actele, bla bla. Tot raul spre bine: cred ca scap de FUI.
Hai sa aveti tranzitie usoara!

#53
betivul

betivul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 24.06.2007

View PostVaccinatu, on 26 noiembrie 2021 - 19:23, said:


Acum am terminat de vorbit pe chat cu Eon ul. Se pare ca nu scap repede, dureaza cca 3 saptamani. O explicatie ar fi ca am aplict inainte de 19, marea schisma si ca dureaza sa ceara de la restart actele, bla bla. Tot raul spre bine: cred ca scap de FUI.
Hai sa aveti tranzitie usoara!


Rahat pe băț și minciuni
Niste terminati am vb la telefon am aplicat pe 21 online, primit contract pe 23 cu data de incepere 14 și duduia de.la telefon mă luat că și dacă scrie 14 se poate sa fie 28.....
Eu sunasem să văd dacă nu se poate sa se intre pe procedura de urgenta pe preaviz fui de 2 zile
Niste terminați in materie de relații clienți
Abia aștept primăvară sa schimb iar furnizorul

A și la faza cu notificarea cu mărirea de preț
Mă tata ăștia chiar sunt niste terminați
Zic că ai dreptul sa refuzi noul preț până la data de ....
Apoi tot ei zic că dacă refuzi prețul ai DREPTUL sa denunți contractul
Pai de ce până mea sa denunț contractul daca refuz prețul?
Ei nu zic nimic că dacă refuzi prețul se încheie contractul, doar că îl poți denunță tu,
Pai și dacă eu refuz prețul și nu denunț contractul( că nu sunt tâmpit) ei ce fac? Furnizează la prețul vechi din contract
Astea sunt notificări de prins gușteri

Edited by betivul, 26 November 2021 - 19:41.


#54
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021
Așa este. Daca EON întârzie cu notificarea catre FUI termenul se poate prelungi. Nu e vorba de banii lor, e vorba de banii noștri așa că li se rupe.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate