E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 27 2023 19:20, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57

#20
Posted 23 November 2021 - 15:17

Priceput acum,de la 1 ianuarie va fi bubuiala pe acest serviciu,cum majoritatea sunt in el vine buba,mai ales dupa plafonare
|
#21
Posted 24 November 2021 - 07:50

rex, on 23 noiembrie 2021 - 12:59, said:
voi n-ati inteles: el a facut deja contract cu EON dar vrea sa ii confirmam noi ca a fost cea mai buna alegere. Pur si simplu, pe cat de usor de folosit este platforma aia pentru utilizatori, pe atat de greoaie devine atunci cand ai nevoie de ajutorul celor ce s-ar presupune ca stiu mai multe decat ceea ce e scris deja pe site. Nu ca ar fi un caz singular, din ce in ce mai mult intalnim obligatia de a avea dialog cu masini si nu cu oameni, la foarte multe aplicatii. Dar, cainii latra, ursul trece... |
#22
Posted 24 November 2021 - 07:57

sellermn, on 23 noiembrie 2021 - 14:14, said:
ceanu1980, intr-un final am reusit. La intrebarea mea legata de problema cu mesajul de eroare la introducerea codului CLC si dat Salvare mi s-a raspuns ca nu se intreaba asa ceva pe Chat si sa ii contactez prin intermediul formularului de contact de pe site. Așa de idioți și de nesimțiți sunt? Pai ce să-i întrebi pe chat, cum e vremea afară? ceanu1980, on 23 noiembrie 2021 - 15:17, said:
Priceput acum,de la 1 ianuarie va fi bubuiala pe acest serviciu,cum majoritatea sunt in el vine buba,mai ales dupa plafonare Asta pentru că avem o mascaradă de piață concurențială, unde lumea se calcă in picioare la un furnizor sau altul, in loc sa existe 2-3 furnizori cu prețuri și servicii apropiate, comparabile. |
#23
Posted 24 November 2021 - 11:09

Eu am fost client Eon vreme de peste 10 ani atat la gaze cat si la energie, pana m-a mancat undeva si am trecut la AIK si Restart.
Acum, am revenit la ei pentru GAZ. Aplicatia este superioara tuturor celor pe care le-am mai utilizat (AIK, Premier si teparii de la Restart). E fain ca poti sa vezi consumul lunar pe lunile din urma. Iti apare in aplicatie cand faci tu citirea si cand o face distribuitorul. Poti modifica conventia de consum, online, din aplicatie. A facut sotia un test ieri: a sunat la Restart si a durat cu tot cu convorbire 17 minute, iar la Eon 23. Ce sa zic, cand ai nevoie sa vorbesti cu ei, iti trebuie rabdare si timp. Dar, in general n-ai nevoie sa vorbesti cu ei. Platile sunt cele mai faine, din aplicatia ING scanezi codul de bare si iti apare valoarea, codul de client, nr facturii (asta daca nu vrei sa-ti salvezi plata). Au fost corecti tot timpul, nu au umflat nicio factura, dar nici n-au avut cel mai mic pret vreodata. Eu m-am lecuit cu cel mai mic pret. M-am saturat sa alerg dupa furnizori. |
#24
Posted 24 November 2021 - 16:11

Salut,
Dupa ce am completat totul pe site si am semnat actele, am primit un numar de inregistrare 23xxx si mesajul ca o sa primesc contractul si pe mail. Inca nu am primit nimic pe email. La voi cat a durat pana sa primiti actele pe email? |
#25
Posted 24 November 2021 - 18:15

La fel si la mine. "Contractul a fost incheiat cu succes, de restul ne ocupam noi, ti-am trimis mail". Deocamdata n-am primit nimic
|
#27
Posted 24 November 2021 - 19:45

Xman_ghio, on 23 noiembrie 2021 - 12:05, said:
Eu am o experienta buna cu ei pe partea de gaz. Am semnat contract in piata concurentiala in Mai 2021 la pretul de 0,1 lei (sau 0.138 lei pret de furnizare final cu toate incluse) + TVA. Pret fix pe 12 luni (deci pana in mai 2022). Pana acum nu mi-au modificat preturile deloc si mi s-au parut foarte ok din punctul asta de vedere. Aplicatia online este simplu de utilizat. Dau citirea lunar ca sa nu am surprize la regularizari. Gazul vine, eu il ard :-) totul pare ok. O sa vad in primavara 2022 unde ma duc pentru ca presupun ca vor creste semnificativ pretul. Sincer competitia mi s-a parut fie mica (adica furnizorii mari aveau preturi mai mari sau similare), fie riscanta (nu am avut eu super incredere in ei... defect profesional :-) Fix asa si eu, aceeasi oferta in mai 2021. Imi facusem contract duo. Ieri primesc o notificare, pretul la gaz a crescut de la 0.1 la 0.24, la electricitate de la 0.29 la 0.64. Imi place, bine, nu ii notific si reziliez contractul. M-am uitat la concurenta, in zona mea, preturi si mai mari. Deci csf ? ![]() |
#28
Posted 24 November 2021 - 19:59

Știe cineva, din punct de vedere legal, in câte zile de la semnarea de către noi a draft-ului de contract și a notificării trebuie să se efectueze transferul de la un furnizor la altul? Eu am găsit ceva care obliga noul furnizor să trimită vechiului furnizor notificarea in aceeași zi și maxim intr-o zi lucrătoare către operatorul de distribuție. Aș vrea să le fac o reclamație, nu am mai primit nimic de la ei după informarea că au primit cererea (vineri, azi fiind marți). Consultantul de pe webchat mi-a spus că voi primi un răspuns in 30 de zile
|
#29
Posted 24 November 2021 - 20:51

Marchizul-de-Sade, on 24 noiembrie 2021 - 19:45, said: Fix asa si eu, aceeasi oferta in mai 2021. Imi facusem contract duo. Ieri primesc o notificare, pretul la gaz a crescut de la 0.1 la 0.24, la electricitate de la 0.29 la 0.64. Imi place, bine, nu ii notific si reziliez contractul. M-am uitat la concurenta, in zona mea, preturi si mai mari. Deci csf ? ![]() Aplica la oferta asta : https://www.eon.ro/p...omo-gas-digital mai e valabila 4 zile Eu am aplicat sâmbătă și azi am primit contractul |
|
#30
Posted 24 November 2021 - 20:55

Marchizul-de-Sade, on 24 noiembrie 2021 - 19:45, said:
Fix asa si eu, aceeasi oferta in mai 2021. Imi facusem contract duo. Ieri primesc o notificare, pretul la gaz a crescut de la 0.1 la 0.24, la electricitate de la 0.29 la 0.64. Imi place, bine, nu ii notific si reziliez contractul. M-am uitat la concurenta, in zona mea, preturi si mai mari. Deci csf ? ![]() |
#31
Posted 24 November 2021 - 22:37

Marioroy, on 24 noiembrie 2021 - 20:51, said: Aplica la oferta asta : https://www.eon.ro/p...omo-gas-digital mai e valabila 4 zile Eu am aplicat sâmbătă și azi am primit contractul Serios?... Cu mine au ceva... |
#32
Posted 24 November 2021 - 22:46

#33
Posted 24 November 2021 - 23:29

Știe cineva să ne "traducă" decizia ANRE din luna octombrie a anului trecut?
Decizie ANRE Nr. 1872/21.10.2020 = E.ON GAZ FURNIZARE DECIZIE privind aprobarea retragerii Licenței nr. 2157 de furnizare a gazelor naturale al cărei titular este societatea E.ON GAZ FURNIZARE S.A., la cererea acesteia Attached Files |
#34
Posted 25 November 2021 - 00:19

DocV64, on 24 noiembrie 2021 - 23:29, said:
Știe cineva să ne "traducă" decizia ANRE din luna octombrie a anului trecut? Decizie ANRE Nr. 1872/21.10.2020 = E.ON GAZ FURNIZARE DECIZIE privind aprobarea retragerii Licenţei nr. 2157 de furnizare a gazelor naturale al cărei titular este societatea E.ON GAZ FURNIZARE S.A., la cererea acesteia https://economie.hot...-fuzioneaza.htm |
#35
Posted 25 November 2021 - 06:51

wicked100, on 24 noiembrie 2021 - 19:59, said:
Știe cineva, din punct de vedere legal, in câte zile de la semnarea de către noi a draft-ului de contract și a notificării trebuie să se efectueze transferul de la un furnizor la altul? În 21 de zile de la transmiterea notificării. Nu exista un termen pentru transmiterea notificării, de aceea poate dura și 45 de zile (vezi Hidroelectrica, unde durează 1 luna să-ți trimită contractul și încă o lună după ce-l semnezi sa se activeze) |
|
#36
Posted 25 November 2021 - 08:39

betivul, on 24 noiembrie 2021 - 22:46, said:
Posibil Aplicat duminică și azi pe la 19 am primit contractul pe email Speranta moare ultima... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users