Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
2112 replies to this topic

#1171
Pavilion8373

Pavilion8373

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 10.04.2008
Atasat cele mai bune "oferte" conform site-ul ANRE astazi.
Banuiesc ca nu am sanse sa gasesc ceva mai bun de atat, nu?
EON pare a fi cel mai accesibil...

Attached Files


Edited by Pavilion8373, 19 July 2022 - 06:14.


#1172
eddy_teer

eddy_teer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 31.12.2013
Eu am primit o ofertă de la E.ON cu 0,44 lei ... Am acceptat  ... Dar prețul poate varia ... Oricum, e aproape 400 % față de prețul pe care-l aveam la vechiul contract care a expirat din păcate  ... Când se va ridica plafonarea dată de guvern, o să ne ia dracu' pe toți  !!! Să-i ia dracu' și pe Putin și pe toți guvernanții noștri de rahat  !!!

Edited by eddy_teer, 19 July 2022 - 07:06.


#1173
stefan0011

stefan0011

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,271
  • Înscris: 01.09.2021
Am reziliat contractul cu e-on, dar mai am in cont la ei niste bani, am platit o factura de doua ori. Aveti idee cum as putea retrage banii de la ei, eventual prin e-on myline? Mai am un loc de consum activ la ei, eventual as putea transfera banii de pe un loc de consum pe altul? Multumesc anticipat!

#1174
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,717
  • Înscris: 26.02.2010
Faci cerere de returnare al soldului existent.

#1175
fortza

fortza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 21.01.2007

View PostCourage, on 23 iunie 2022 - 22:48, said:

Asadar, daca discutati cu "Ioana" (nu stiu ce optiuni va da), aveti urmatoarele optiuni:

1. Acceptati noile conditii (aparent optiune default) si ramaneti cu noile conditii pana cand iar va schimba contractul sau optati voi pt alt contract/furnizor.

2. Refuzati noile conditiii => insemna ca aveti 15 zile sa ii anuntati ca REFUZATI NOILE CONDITII = cand se termina contractul luati ce oferta vin se ofera su alegeti alt furnizor.

Eu am oferta de BF digital cu 0.194 lei/kW
Preț final fara abonament, fara TVA 0.23468 lei/kW

Salut!
@Courage, imi spui, te rog, care au fost conditiile la BF?
Era valabila oferta doar pentru clienti noi, sau pentru cei care nu aveau contract in derulare, sau ...

Multumesc anticipat!

Edited by fortza, 25 July 2022 - 00:27.


#1176
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Toata lumea primeste de la EON cele 3 pagini peste factura cu ...

"Dragă client,
Îţi aducem la cunoştinţă faptul că ai obligaţia să efectuezi verificarea tehnică periodică a instalaţiei de utilizare a gazelor naturale, prin intermediul unui operator economic care deţine autorizaţie ANRE pentru execuţia instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale, tip EDI/EDIB, în baza unui contract de prestări servicii, până cel târziu în data de ." ?

Eu am facut cu firma autorizata verificarile la toate instaltiile insa fara contract de prestări servicii, cum vrea EON.

Are cineva idee ce este cu atasamentele astea repetate la facturile EON ?

Edited by Malineanu, 01 August 2022 - 15:22.


#1177
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
Poate ne trezim ca ne baga contracte obligatorii cum sunt la casele de marcat fiscale.

#1178
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 ceanu1980, on 01 august 2022 - 15:28, said:

Poate ne trezim ca ne baga contracte obligatorii cum sunt la casele de marcat fiscale.

Nu, dar ca sa inceteze probabil trebuie sa le furnizam informatii, sa-si completeze baza de date - in care ar cauta clienti noi.

Mesajul lor sufera ca nu au exact datele in care am facut verificarea tehnica, de-aia este cu spatiu liber peste tot in factura.

Probabil este o paine de mancat si cu verificarea tehnica.

#1179
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 ceanu1980, on 01 august 2022 - 15:28, said:

Poate ne trezim ca ne baga contracte obligatorii cum sunt la casele de marcat fiscale.

Mi-am adus aminte de-abea acum ca nu stiu care ministru potent aparuse la TV ca desfiinteaza centralele pe gaz in cativa ani , deci putin probabil sa mai dea vreo lege legata de autorizarea lor in continuare, am gasit asta :

https://green-report...S8aAjhqEALw_wcB

deci din 2030 vor sa le scoata ...

Oricum mi se pare penibil sa nu-ti autorizeze - sa zicem - centrala in 2025 (adica sa zicem mai departe ca trebuie sa cumperi alta) si din 2030 sa le interzica.

#1180
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,317
  • Înscris: 26.01.2019

 Malineanu, on 01 august 2022 - 15:22, said:

"Dragă client,
Îţi aducem la cunoştinţă faptul că ai obligaţia să efectuezi verificarea tehnică periodică a instalaţiei de utilizare a gazelor naturale, prin intermediul unui operator economic care deţine autorizaţie ANRE pentru execuţia instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale, tip EDI/EDIB, în baza unui contract de prestări servicii, până cel târziu în data de ." ?

Eu am facut cu firma autorizata verificarile la toate instaltiile insa fara contract de prestări servicii, cum vrea EON.

Are cineva idee ce este cu atasamentele astea repetate la facturile EON ?

Parca furnizorii au obligatia sa notifice clientii ca a expirat (sau se apropie) termenul pana la care sunt obligati sa faca revizia sau verificarea instalatiei GN.
Ca sa poata face asta insa, furnizorul ar trebui sa afle cumva data la care trebuie facuta urmatoarea revizie / verificare.
Parca OD (si utlizatorul) este cel care stie aceasta data, deci furnizorul ar trebui sa solicite de la OD aceasta data pentru fiecare instalatie de utilizare, sa o salveze undeva, sa...... cai verzi pe pereti...
Eu am obosit numai descriind procesul in 3 cuvinte, imi imaginez ca furnizorii au ocupatii mult mai importante pentru timpul lor: FaceBook, Instagram, TikTokMiniTok si alte minunatenii extraordinare ale lumii moderne, nu le arde lor de facut solicitari la OD.

Da' legea'i lege (am ras) si, cum in Romania toata lumea respecta legea (am ras iar), notificarea trebuie trimisa cumva; imi imaginez ca furnizorul a facut o manevra tipic romaneasca prin care iti trimite o notificare necompletata in fiecare luna, ca sa fie sigur ca nimereste si luna in care chiar ar trebui sa-ti trimita notificarea. Posted Image
Nah, aia e, atata s-a putut, ceilalti si-au dorit mai mult victoria... Posted Image

Eu as face asa:
1 Email la E.ON: "Va rog sa nu imi mai trimiteti documente fara sens!"
2 Luna urmatoare: reclamatie la ANRE.
3 Luna urmatoare: reclamatie la ANRE.
4 Repet pana se schimba ceva...

Pe sistemul: oricat de tampit ar fi furnizorul, eu pot fi si mai tampit, deci voi invinge in acest razboi fara sens in care doar cei mai tampiti castiga... Posted Image

Edited by darkangel2, 01 August 2022 - 21:53.


#1181
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 darkangel2, on 01 august 2022 - 21:52, said:



Parca furnizorii au obligatia sa notifice clientii ca a expirat (sau se apropie) termenul pana la care sunt obligati sa faca revizia sau verificarea instalatiei GN.
Ca sa poata face asta insa, furnizorul ar trebui sa afle cumva data la care trebuie facuta urmatoarea revizie / verificare.
Parca OD (si utlizatorul) este cel care stie aceasta data, deci furnizorul ar trebui sa solicite de la OD aceasta data pentru fiecare instalatie de utilizare, sa o salveze undeva, sa...... cai verzi pe pereti...
Eu am obosit numai descriind procesul in 3 cuvinte, imi imaginez ca furnizorii au ocupatii mult mai importante pentru timpul lor: FaceBook, Instagram, TikTokMiniTok si alte minunatenii extraordinare ale lumii moderne, nu le arde lor de facut solicitari la OD.

Da' legea'i lege (am ras) si, cum in Romania toata lumea respecta legea (am ras iar), notificarea trebuie trimisa cumva; imi imaginez ca furnizorul a facut o manevra tipic romaneasca prin care iti trimite o notificare necompletata in fiecare luna, ca sa fie sigur ca nimereste si luna in care chiar ar trebui sa-ti trimita notificarea. Posted Image
Nah, aia e, atata s-a putut, ceilalti si-au dorit mai mult victoria... Posted Image

Eu as face asa:
1 Email la E.ON: "Va rog sa nu imi mai trimiteti documente fara sens!"
2 Luna urmatoare: reclamatie la ANRE.
3 Luna urmatoare: reclamatie la ANRE.
4 Repet pana se schimba ceva...

Pe sistemul: oricat de tampit ar fi furnizorul, eu pot fi si mai tampit, deci voi invinge in acest razboi fara sens in care doar cei mai tampiti castiga... Posted Image

Dar parca OD avea sarcina debransarii pentru neconformitatile tehnice ...

CLC si POD dpdv hardware sunt in parohia OD.

Sau poate neconformitatea e considerata o chestiune de software si atunci tine de furnizor.

Este posibil orice in energetica romaneasca.

Cu ceea ce se intampla in prezent inclin sa cred ca traim intr o lume virtuala si s a virusat SO cu un polimorfic.

Edited by Malineanu, 01 August 2022 - 22:10.


#1182
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,317
  • Înscris: 26.01.2019

 Malineanu, on 01 august 2022 - 22:14, said:

Dar parca OD avea sarcina debransarii pentru neconformitatile tehnice ...
CLC si POD dpdv hardware sunt in parohia OD.

Asa stiu si eu.
Dar furnizorul are obligatia sa te avertizeze inainte de termen, ca vine termenul.

 Malineanu, on 01 august 2022 - 22:14, said:

Sau poate neconformitatea e considerata o chestiune de software si atunci tine de furnizor.

Votez cu "chestiune hardware" - in sensul ca te debranseaza de la teava... :D

 Malineanu, on 01 august 2022 - 22:14, said:

Cu ceea ce se intampla in prezent inclin sa cred ca traim intr o lume virtuala si s a virusat SO cu un polimorfic.

Asta ar fi bine, caci ar insemna ca exista rezolvare...
Nu cred ca avem acest noroc... :(

#1183
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Noi, romanii, de mii de ani, le ducem pe toate in carca, fara sa cracnim. Maxim , mustacim.

Indiferent ce ne a calcat. Muscat. Oparit. Furat.

De-aia la noi s a ajuns sa bata realitatea orice fictiune.

A ajuns in asa hal de elastica realitatea non-virtuala ca deschizi o factura si uneori ai impresia ca visezi ce estimeaza aia acolo sau ce mai gasesti scris.

Mai rau, pe un topic vecin visezi sa deschizi o factura.

Cred ca am epuizat toate combinatiile virtualitatii, ori vrei sa nu fie adevarat ce pare a fi, ori vrei ce nu este, sa fie...

Edited by Malineanu, 01 August 2022 - 22:33.


#1184
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,384
  • Înscris: 16.03.2011
Pana in aprilie 2023 nu conteaza,ma indoiesc ca cineva iti da astazi sub 80 bani kw

#1185
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
Eu tot am emotii cu aceasta plafonare,oricand se poate schimba,specialistii vietii garantat nu si-au facut nici un calcul ce inseamna financiar asta,neoficial au invitat furnizorii la adapat cat pot ei duce,asa ca vaca cand scapa in trifoi.

#1186
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 NFS01, on 02 august 2022 - 10:32, said:

Pana in aprilie 2023 nu conteaza,ma indoiesc ca cineva iti da astazi sub 80 bani kw

Conteaza, ca diferenta este din buget, in loc sa-i dea la copiii orfani.

#1187
c-daniel

c-daniel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,040
  • Înscris: 28.05.2014

 Malineanu, on 02 august 2022 - 13:15, said:

Conteaza, ca diferenta este din buget, in loc sa-i dea la copiii orfani.
CONTEAZA CHIAR EXTREM DE MULT; logic ca banii vin de la buget; dar banii la buget vin din impozitele platite de noi si de cei care au profit; si in loc sa se duca banii pe minimumul facut in tara asta de catre stat, o sa investeasca statul in tara noastra si mai putin decat o facea pana acum; adica, o sa ne ducem si mai tare pe p..a Posted Image

#1188
miramax_

miramax_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 17.11.2006
sunt liber de contract din februarie la engie

am primit o oferta pe mail
gaze: 0.883 fără TVA, respectiv 1.051 cu TVA
transport: 0.012 fără TVA, respectiv 0.014 cu TVA
distributie: 0.03232 fara tva.
rezulta 1.10 lei pe KW cu tva.

merita trecerea la Eon gaz start, vad ca este 0.645 fara tva?  pretul e plafonat oricum la 0.31 per kw cu tva pana in apr 2023.

Attached Files


Edited by miramax_, 03 August 2022 - 01:35.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate