Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Trepidatii Fiat Ducato 2.3 JTD 120

Cum aflu numar de dosar de la jud...

Recomandare vin alb, Cramele Reca...
 Lag/fps drop live twitch

Cum a fost omorat Tudor Vladimire...

AV surround receiver. Noutați

Pornire/Oprire Centrala Manual
 Este Devodep magazin serios? Ati ...

3 G sau 4G ?

Suplimente sau nu?

Casa mica judetul Ilfov
 Puseu hipertensiune și puls ...

Cum va rugați, spiritual?

Inchiriere apartament nemobilat

UPS cu stabilizator si acumulator...
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
1221 replies to this topic

#1153
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 29.12.2020

View Postdmiki, on 24 iunie 2022 - 19:39, said:


Ma puteți ajuta cu un model? Mulțumesc anticipat!

E bine cum a scris pegasys, ia de acolo forma ...

#1154
chance1

chance1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 26.06.2010
Înțeleg că nu sunt singura care a primit un telefon de la Ioana prin care mă anunta că se mărește prețul kw și să trec la alt contract. Totul spus repede, nici măcar n am înțeles prețul nou....cum e posibil așa ceva? Nu mai există email? Un mesaj pe aplicația lor?Vai de noi, unde am ajuns....

#1155
dmiki

dmiki

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 29.08.2015

View PostMalineanu, on 24 iunie 2022 - 21:38, said:



E bine cum a scris pegasys, ia de acolo forma ...
Mulțumesc

#1156
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 29.12.2020
Oare cat de degenerati mental sa fie cei de la EON sa puna robotii sa sune cand au si prostia aia de notificare din cont, mi-am adus aminte de ea ca doar ce am dat indecsii si era plina de mesaje necitita ...

Nu puteau sa trimita notificarile de scumpire in

Ecran principal
Mesaje




Selectează toate mesajele


Poţi transmite indexul autocitit la E.ON!
20.06.2022
Poţi transmite indexul autocitit la E.ON!
20.06.2022
Îţi mulţumim pentru plata facturii E.ON
09.06.2022
Îţi mulţumim pentru plata facturii E.ON
09.06.2022
Poţi transmite indexul autocitit la E.ON!
20.05.2022
Poţi transmite indexul autocitit la E.ON!
20.05.2022
Îţi mulţumim pentru plata facturii E.ON
09.05.2022
Îţi mulţumim pentru plata facturii E.ON
09.05.2022
Poţi transmite indexul autocitit la E.ON!
20.04.2022
Poţi transmite indexul autocitit la E.ON!
20.04.2022

Edited by Malineanu, 25 June 2022 - 14:23.


#1157
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,388
  • Înscris: 15.05.2008
Nu puteau face asta,mizeaza pe nebagarea in seama la robot si scapa de alte complicatii

#1158
darkangel2

darkangel2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,319
  • Înscris: 26.01.2019

View PostMalineanu, on 25 iunie 2022 - 14:22, said:

Oare cat de degenerati mental sa fie cei de la EON sa puna robotii sa sune cand au si prostia aia de notificare din cont, mi-am adus aminte de ea ca doar ce am dat indecsii si era plina de mesaje necitita ...

Exact asta ma gandeam si eu: exista undeva un meniu "Setari mesaje" in care poti alege 3 canale diferite (email, notificari in MyLine, notificari in aplicatia mobila) pentru a primi notificari legate de diferite aspecte ale contractului.
Nu exista canalul "Telefonic".

Am senzatia ca EON o ia incet-incet pe urmele Enel care a mers binisor pan'acu' cativa ani si apoi au inceput sa faca....... "lucruri traznite"; si "trazniti" au ramas...

View Postceanu1980, on 25 iunie 2022 - 20:52, said:

Nu puteau face asta,mizeaza pe nebagarea in seama la robot si scapa de alte complicatii

Trebuie sa dea ANRE un ordin: "Furnizorul poate comunica cu clientul doar prin email, SMS sau prin posta cu confirmare de primire. Orice alta modalitate de comunicare este interzisa."
Eventual sa creeze si un nou tip de despagubire: 50 RON pentru fiecare mesaj primit de client pe alt canal decat cele precizate mai sus. :D

Stii ca esti foarte prost atunci cand ai nevoie de ANRE sa-ti spuna cum sa comunici cu clientii tai... :D

#1159
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 29.12.2020

View Postdarkangel2, on 25 iunie 2022 - 21:30, said:

Exact asta ma gandeam si eu: exista undeva un meniu "Setari mesaje" in care poti alege 3 canale diferite (email, notificari in MyLine, notificari in aplicatia mobila) pentru a primi notificari legate de diferite aspecte ale contractului.
Nu exista canalul "Telefonic".

Am senzatia ca EON o ia incet-incet pe urmele Enel care a mers binisor pan'acu' cativa ani si apoi au inceput sa faca....... "lucruri traznite"; si "trazniti" au ramas...



Trebuie sa dea ANRE un ordin: "Furnizorul poate comunica cu clientul doar prin email, SMS sau prin posta cu confirmare de primire. Orice alta modalitate de comunicare este interzisa."
Eventual sa creeze si un nou tip de despagubire: 50 RON pentru fiecare mesaj primit de client pe alt canal decat cele precizate mai sus. Posted Image

Stii ca esti foarte prost atunci cand ai nevoie de ANRE sa-ti spuna cum sa comunici cu clientii tai... Posted Image

Am senzatia ca EON o ia incet-incet pe urmele Enel care a luat-o pe urmele Restart ... Doar oile umbla una dupa alta fara sa verifice pe unde a luat-o leaderul ...

#1160
daw00

daw00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 17.11.2005
Am sunat la relatii clienti sa clarific despre ce a fost vorba, primind si eu apel de la Ioana dar refuzand oferta propusa.
Mi s-a transmis ca acel apel a fost o oferta personalizata, deoarece au un program de ofertare in derulare, insa nicidecum acel apel nu instinteaza o anulare a contractului in curs daca refuzi oferta respectiva. Totusi, cei care accepta oferta verbal, vor avea contractul modificat conform ofertei respective.

Sper ca informatiile primite sa fie adevarate, voi urmarii cu atentie mailul si contul Eon pentru orice viitoare comunicare.

#1161
Laob545

Laob545

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 28.04.2022
În România, în ziua de azi, singura oferta corecta pentru noi clienții și statul roman la curentul electric este Hidroelectrica. Dacă rămânem la furnizorii actuali, din comoditate, acestia vor creste preturile și vor profita de plafonarea data de stat(practic ne vom dura singuri caciula). Deci nu mai fiți leneși și treceți la Hidroelectrica.

#1162
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 29.12.2020

View PostLaob545, on 27 iunie 2022 - 11:47, said:

În România, în ziua de azi, singura oferta corecta pentru noi clienții și statul roman la curentul electric este Hidroelectrica. Dacă rămânem la furnizorii actuali, din comoditate, acestia vor creste preturile și vor profita de plafonarea data de stat(practic ne vom dura singuri caciula). Deci nu mai fiți leneși și treceți la Hidroelectrica.

Nici monopolul nu e bun. Deja Hidro face doar ce vrea ea cu consumatorii

#1163
kriiss

kriiss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,072
  • Înscris: 06.06.2005
Ce nesimtiti  !

M-au sunat si pe mine azi , nici nu auzeam prea bine.
Eu am acceptat ca fraierul ca ma gandeam ca ajung iar la FUI daca nu accept ; si oricum m-au luat prin surprindere .

Daca se poate ramane pe cel vechi o sa-l denunt , cred ca e valabila regula celor 14 zile.

#1164
patrasdaniel

patrasdaniel

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.08.2016

View PostLaob545, on 27 iunie 2022 - 11:47, said:

În România, în ziua de azi, singura oferta corecta pentru noi clienții și statul roman la curentul electric este Hidroelectrica. Dacă rămânem la furnizorii actuali, din comoditate, acestia vor creste preturile și vor profita de plafonarea data de stat(practic ne vom dura singuri caciula). Deci nu mai fiți leneși și treceți la Hidroelectrica.

Edited by patrasdaniel, 28 June 2022 - 15:31.


#1165
pegasys

pegasys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 05.01.2007
Eu am scris un e-mail in care imi exprimam dezacordul si in privinta modalitatii de ofertare (prin telefon) si a ofertei in sine. Iata raspunsul primit azi pe e-mail:

"Stimate client,
Am primit solicitarea dumneavoastră înregistrată cu nr. xxxxx, aferentă codului de încasare nr. xxxxx.
Vă confirmăm faptul că nici în sistemul companiei noastre nu figurează nici o notificare de modificare a contractului. Astfel, contracul dumneavoastră având nr. CTR - XXXXX este valabil în continuare.
Ne străduim să devenim din ce în ce mai buni, suntem mereu la dispoziţia dumneavostră pentru orice alte informaţii necesare.

Cu energie,
Echipa E.ON"

#1166
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,388
  • Înscris: 15.05.2008
Probabil au scos robotelul ioana la pescuit sa vada ce randament ar avea

#1167
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 29.12.2020

View Postceanu1980, on 05 iulie 2022 - 21:36, said:

Probabil au scos robotelul ioana la pescuit sa vada ce randament ar avea

Clar este ceva la deruta, ori notifica, ori nu notifica. Sau EON este cucerita de A.I. si doar robotii hotarasc.

#1168
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 435
  • Înscris: 01.02.2017
Tocmai ce mi-a venit factura la gaz pe luna iunie: 11 mc, 33 de lei.

Oare mai sunt pe aici oameni cu facturi de acest gen? Adica nu inteleg de unde pretu de mai sus cand pretul la mc de gaz e plafonat.

Edited by stearom, 18 July 2022 - 13:24.


#1169
mstanciu

mstanciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 24.04.2007
Cam pe acolo e pretul plafonat - dar fiind stabilit pe kwh, cel pe mc variaza usor functie de PCS lunar.

Luna trecuta cat ai avut, nu cam tot 3 lei/mc?

#1170
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 435
  • Înscris: 01.02.2017
Mda. Multumesc. Ai dreptate. Aparent nu am fost atent luna trecuta la facura dar am platit pe 34 mc, 100 de lei echivalentul la 2,94 lei mc.
Aparent trebuie sa ne obisnuim cu noile preturi nu avem incotro.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate