Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#1153
Posted 24 June 2022 - 21:38
#1154
Posted 25 June 2022 - 07:01
Înțeleg că nu sunt singura care a primit un telefon de la Ioana prin care mă anunta că se mărește prețul kw și să trec la alt contract. Totul spus repede, nici măcar n am înțeles prețul nou....cum e posibil așa ceva? Nu mai există email? Un mesaj pe aplicația lor?Vai de noi, unde am ajuns....
|
#1155
Posted 25 June 2022 - 07:34
#1156
Posted 25 June 2022 - 14:22
Oare cat de degenerati mental sa fie cei de la EON sa puna robotii sa sune cand au si prostia aia de notificare din cont, mi-am adus aminte de ea ca doar ce am dat indecsii si era plina de mesaje necitita ...
Nu puteau sa trimita notificarile de scumpire in Ecran principal Mesaje Selectează toate mesajele Poţi transmite indexul autocitit la E.ON! 20.06.2022 Poţi transmite indexul autocitit la E.ON! 20.06.2022 Îţi mulţumim pentru plata facturii E.ON 09.06.2022 Îţi mulţumim pentru plata facturii E.ON 09.06.2022 Poţi transmite indexul autocitit la E.ON! 20.05.2022 Poţi transmite indexul autocitit la E.ON! 20.05.2022 Îţi mulţumim pentru plata facturii E.ON 09.05.2022 Îţi mulţumim pentru plata facturii E.ON 09.05.2022 Poţi transmite indexul autocitit la E.ON! 20.04.2022 Poţi transmite indexul autocitit la E.ON! 20.04.2022 Edited by Malineanu, 25 June 2022 - 14:23. |
#1157
Posted 25 June 2022 - 20:52
Nu puteau face asta,mizeaza pe nebagarea in seama la robot si scapa de alte complicatii
|
#1158
Posted 25 June 2022 - 21:30
Malineanu, on 25 iunie 2022 - 14:22, said:
Oare cat de degenerati mental sa fie cei de la EON sa puna robotii sa sune cand au si prostia aia de notificare din cont, mi-am adus aminte de ea ca doar ce am dat indecsii si era plina de mesaje necitita ... Exact asta ma gandeam si eu: exista undeva un meniu "Setari mesaje" in care poti alege 3 canale diferite (email, notificari in MyLine, notificari in aplicatia mobila) pentru a primi notificari legate de diferite aspecte ale contractului. Nu exista canalul "Telefonic". Am senzatia ca EON o ia incet-incet pe urmele Enel care a mers binisor pan'acu' cativa ani si apoi au inceput sa faca....... "lucruri traznite"; si "trazniti" au ramas... ceanu1980, on 25 iunie 2022 - 20:52, said:
Nu puteau face asta,mizeaza pe nebagarea in seama la robot si scapa de alte complicatii Trebuie sa dea ANRE un ordin: "Furnizorul poate comunica cu clientul doar prin email, SMS sau prin posta cu confirmare de primire. Orice alta modalitate de comunicare este interzisa." Eventual sa creeze si un nou tip de despagubire: 50 RON pentru fiecare mesaj primit de client pe alt canal decat cele precizate mai sus. Stii ca esti foarte prost atunci cand ai nevoie de ANRE sa-ti spuna cum sa comunici cu clientii tai... |
#1159
Posted 25 June 2022 - 22:57
darkangel2, on 25 iunie 2022 - 21:30, said:
Exact asta ma gandeam si eu: exista undeva un meniu "Setari mesaje" in care poti alege 3 canale diferite (email, notificari in MyLine, notificari in aplicatia mobila) pentru a primi notificari legate de diferite aspecte ale contractului. Nu exista canalul "Telefonic". Am senzatia ca EON o ia incet-incet pe urmele Enel care a mers binisor pan'acu' cativa ani si apoi au inceput sa faca....... "lucruri traznite"; si "trazniti" au ramas... Trebuie sa dea ANRE un ordin: "Furnizorul poate comunica cu clientul doar prin email, SMS sau prin posta cu confirmare de primire. Orice alta modalitate de comunicare este interzisa." Eventual sa creeze si un nou tip de despagubire: 50 RON pentru fiecare mesaj primit de client pe alt canal decat cele precizate mai sus. Stii ca esti foarte prost atunci cand ai nevoie de ANRE sa-ti spuna cum sa comunici cu clientii tai... Am senzatia ca EON o ia incet-incet pe urmele Enel care a luat-o pe urmele Restart ... Doar oile umbla una dupa alta fara sa verifice pe unde a luat-o leaderul ... |
#1160
Posted 27 June 2022 - 11:28
Am sunat la relatii clienti sa clarific despre ce a fost vorba, primind si eu apel de la Ioana dar refuzand oferta propusa.
Mi s-a transmis ca acel apel a fost o oferta personalizata, deoarece au un program de ofertare in derulare, insa nicidecum acel apel nu instinteaza o anulare a contractului in curs daca refuzi oferta respectiva. Totusi, cei care accepta oferta verbal, vor avea contractul modificat conform ofertei respective. Sper ca informatiile primite sa fie adevarate, voi urmarii cu atentie mailul si contul Eon pentru orice viitoare comunicare. |
#1161
Posted 27 June 2022 - 11:47
În România, în ziua de azi, singura oferta corecta pentru noi clienții și statul roman la curentul electric este Hidroelectrica. Dacă rămânem la furnizorii actuali, din comoditate, acestia vor creste preturile și vor profita de plafonarea data de stat(practic ne vom dura singuri caciula). Deci nu mai fiți leneși și treceți la Hidroelectrica.
|
#1162
Posted 27 June 2022 - 12:17
Laob545, on 27 iunie 2022 - 11:47, said:
În România, în ziua de azi, singura oferta corecta pentru noi clienții și statul roman la curentul electric este Hidroelectrica. Dacă rămânem la furnizorii actuali, din comoditate, acestia vor creste preturile și vor profita de plafonarea data de stat(practic ne vom dura singuri caciula). Deci nu mai fiți leneși și treceți la Hidroelectrica. Nici monopolul nu e bun. Deja Hidro face doar ce vrea ea cu consumatorii |
|
#1163
Posted 27 June 2022 - 15:26
Ce nesimtiti !
M-au sunat si pe mine azi , nici nu auzeam prea bine. Eu am acceptat ca fraierul ca ma gandeam ca ajung iar la FUI daca nu accept ; si oricum m-au luat prin surprindere . Daca se poate ramane pe cel vechi o sa-l denunt , cred ca e valabila regula celor 14 zile. |
#1164
Posted 28 June 2022 - 15:30
Laob545, on 27 iunie 2022 - 11:47, said:
În România, în ziua de azi, singura oferta corecta pentru noi clienții și statul roman la curentul electric este Hidroelectrica. Dacă rămânem la furnizorii actuali, din comoditate, acestia vor creste preturile și vor profita de plafonarea data de stat(practic ne vom dura singuri caciula). Deci nu mai fiți leneși și treceți la Hidroelectrica. Edited by patrasdaniel, 28 June 2022 - 15:31. |
#1165
Posted 05 July 2022 - 20:28
Eu am scris un e-mail in care imi exprimam dezacordul si in privinta modalitatii de ofertare (prin telefon) si a ofertei in sine. Iata raspunsul primit azi pe e-mail:
"Stimate client, Am primit solicitarea dumneavoastră înregistrată cu nr. xxxxx, aferentă codului de încasare nr. xxxxx. Vă confirmăm faptul că nici în sistemul companiei noastre nu figurează nici o notificare de modificare a contractului. Astfel, contracul dumneavoastră având nr. CTR - XXXXX este valabil în continuare. Ne străduim să devenim din ce în ce mai buni, suntem mereu la dispoziţia dumneavostră pentru orice alte informaţii necesare. Cu energie, Echipa E.ON" |
#1166
Posted 05 July 2022 - 21:36
Probabil au scos robotelul ioana la pescuit sa vada ce randament ar avea
|
#1167
Posted 05 July 2022 - 23:17
|
#1168
Posted 18 July 2022 - 13:14
Tocmai ce mi-a venit factura la gaz pe luna iunie: 11 mc, 33 de lei.
Oare mai sunt pe aici oameni cu facturi de acest gen? Adica nu inteleg de unde pretu de mai sus cand pretul la mc de gaz e plafonat. Edited by stearom, 18 July 2022 - 13:24. |
#1169
Posted 18 July 2022 - 13:20
Cam pe acolo e pretul plafonat - dar fiind stabilit pe kwh, cel pe mc variaza usor functie de PCS lunar.
Luna trecuta cat ai avut, nu cam tot 3 lei/mc? |
#1170
Posted 18 July 2022 - 13:24
Mda. Multumesc. Ai dreptate. Aparent nu am fost atent luna trecuta la facura dar am platit pe 34 mc, 100 de lei echivalentul la 2,94 lei mc.
Aparent trebuie sa ne obisnuim cu noile preturi nu avem incotro. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users