Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Alegere Electrician Autorizat ANR...

Halele Obor, inchise. Cand se vor...

Izolatie acoperis prin exterior
 Casa alba lunguiata - P+1, struct...

Ciudatenie STB

Camera Supraveghere Auto cu detec...

Screen Mirroring pe TV Philips mo...
 Scut metalic sub motor - recomand...

Se poate vira la stanga in aceast...

Credit pe 5 ani achitat intr un an

Muzee inchise in lunile de concediu
 Nu pot sterge foldere,fisiere ?&#...

La craterul vulcanului Vezuviu

Centru recuperare alcoolism / dep...

Sistem desktop buget 5000 lei
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
1202 replies to this topic

#1099
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 01.02.2017
La mine de la 0,23 sare de la 1 iulie la 0,65 cu plafonare la 0,31 pana la anul.
Viitorul e sumbru rau.

#1100
eddy_teer

eddy_teer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,792
  • Înscris: 31.12.2013
Am avut contract EON Duo (gaz și energie electrică) Am revenit cu energia electrică la ENEL. Acum voi fi trecut automat la un contract doar pentru gaz, sau trebuie să îmi bat eu capul și să îmi fac un nou contract doar pentru gaz? Am să mai beneficiez de plafonarea prețului?

Edited by eddy_teer, 23 May 2022 - 16:26.


#1101
iva

iva

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 04.09.2003
Asa arata notificarea primita de mine:
Din cate se observa, difera fata de alte notificari ce am vazut pe aici....

Notificare privind contractul tău de furnizare gaze naturale
Mesaj primit pe 12.05.2022
Dragă client,
Avem vești importante despre contractul tău de furnizare gaze naturale E.ON Standard Gas.
Având în vedere că:
durata contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON Energie România S.A ("Contractul") va expira la 30 iunie 2022 și
dată fiind evoluția crescătoare a prețurilor de achiziție a gazelor naturale din ultima perioadă și a modificărilor condițiilor pe piața energiei din România și a modificărilor condițiilor de piață,
te informăm că prelungirea Contractului în condițiile comerciale actuale nu poate fi susținută de către noi. Prin urmare, pe fondul modificărilor condiţiilor care au stat la baza încheierii iniţiale a Contractului între părţi la data de 01.07.2021, suntem nevoiți să actualizăm condițiile comerciale aferente Contractului de furnizare de gaze naturale.
Regăsești aici Actul adițional cu privire la noile condiții comerciale, inclusiv noul preț variabil de furnizare al gazelor naturale (Preț gaze naturale) ce poate fi actualizat conform evoluției pieței, aplicabile începând cu 1 iulie 2022.
Ce mai trebuie să știi?
În acord cu OUG nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienţilor finali de energie electrică şi gaze naturale, te asigurăm că în perioada 1 aprilie 2022-31 martie 2023 prețul final facturat către tine va fi de maximum 0,31 lei/kWh cu TVA inclus. Găsești mai multe informații despre plafonarea prețurilor aici.
Celelalte prevederi contractuale rămân neschimbate, iar tarifele reglementate specifice pieței de gaze naturale vor fi în continuare aplicate conform legislației în vigoare.
În cazul în care nu ești de acord cu noile condiții comerciale propuse în actul adițional de aici, ai dreptul de a ne comunica refuzul tău* și implicit de a denunța în mod gratuit Contractul până pe 15 iunie 2022. Accesează formularul de contact, alege utilitatea în cauză, categoria ”Răspuns notificare primită de la E.ON”, apoi urmează pașii indicați.
În situaţia în care, nu recepţionăm din partea ta o astfel de notificare, în acord cu prevederile contractuale și legislația specifică în domeniu, vom considera că avem acceptul tău tacit şi vom continua furnizarea gazelor naturale conform noului act adițional, începând cu 1 iulie 2022.
*În cazul în care ne-ai transmis refuzul tău în termenul contractual, te anunțăm că această Notificare reprezintă totodată refuzul nostru de a prelungi Contractul în condițiile comerciale actuale, iar Contractul va înceta prin expirare la 30 iunie 2022. Într-o astfel de situație, poți încheia un alt contract de furnizare cu E.ON alegând o altă ofertă de pe eon.ro, poți încheia un contract cu un alt furnizor sau poți beneficia de furnizarea de ultimă instanță (FUI).
Ne străduim să-ți fie bine și sperăm că ne vei rămâne alături în continuare.
Cu energie,
Echipa E.ON

#1102
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,788
  • Înscris: 29.12.2020

View Postiva, on 24 mai 2022 - 07:22, said:

Asa arata notificarea primita de mine:
Din cate se observa, difera fata de alte notificari ce am vazut pe aici....

Notificare privind contractul tău de furnizare gaze naturale
Mesaj primit pe 12.05.2022
Dragă client,
Avem vești importante despre contractul tău de furnizare gaze naturale E.ON Standard Gas.
Având în vedere că:
durata contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON Energie România S.A ("Contractul") va expira la 30 iunie 2022 și
dată fiind evoluția crescătoare a prețurilor de achiziție a gazelor naturale din ultima perioadă și a modificărilor condițiilor pe piața energiei din România și a modificărilor condițiilor de piață,
te informăm că prelungirea Contractului în condițiile comerciale actuale nu poate fi susținută de către noi. Prin urmare, pe fondul modificărilor condiţiilor care au stat la baza încheierii iniţiale a Contractului între părţi la data de 01.07.2021, suntem nevoiți să actualizăm condițiile comerciale aferente Contractului de furnizare de gaze naturale.
Regăsești aici Actul adițional cu privire la noile condiții comerciale, inclusiv noul preț variabil de furnizare al gazelor naturale (Preț gaze naturale) ce poate fi actualizat conform evoluției pieței, aplicabile începând cu 1 iulie 2022.
Ce mai trebuie să știi?
În acord cu OUG nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienţilor finali de energie electrică şi gaze naturale, te asigurăm că în perioada 1 aprilie 2022-31 martie 2023 prețul final facturat către tine va fi de maximum 0,31 lei/kWh cu TVA inclus. Găsești mai multe informații despre plafonarea prețurilor aici.
Celelalte prevederi contractuale rămân neschimbate, iar tarifele reglementate specifice pieței de gaze naturale vor fi în continuare aplicate conform legislației în vigoare.
În cazul în care nu ești de acord cu noile condiții comerciale propuse în actul adițional de aici, ai dreptul de a ne comunica refuzul tău* și implicit de a denunța în mod gratuit Contractul până pe 15 iunie 2022. Accesează formularul de contact, alege utilitatea în cauză, categoria ”Răspuns notificare primită de la E.ON”, apoi urmează pașii indicați.
În situaţia în care, nu recepţionăm din partea ta o astfel de notificare, în acord cu prevederile contractuale și legislația specifică în domeniu, vom considera că avem acceptul tău tacit şi vom continua furnizarea gazelor naturale conform noului act adițional, începând cu 1 iulie 2022.
*În cazul în care ne-ai transmis refuzul tău în termenul contractual, te anunțăm că această Notificare reprezintă totodată refuzul nostru de a prelungi Contractul în condițiile comerciale actuale, iar Contractul va înceta prin expirare la 30 iunie 2022. Într-o astfel de situație, poți încheia un alt contract de furnizare cu E.ON alegând o altă ofertă de pe eon.ro, poți încheia un contract cu un alt furnizor sau poți beneficia de furnizarea de ultimă instanță (FUI).
Ne străduim să-ți fie bine și sperăm că ne vei rămâne alături în continuare.
Cu energie,
Echipa E.ON

Daca iti expira, nu ai ce face. Nu pot majora celor cu contracte in desfasurarem daca au clauza precitata.

#1103
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,728
  • Înscris: 06.02.2008
@iva, e același mesaj pe care l-am primit și eu, nicio diferență. Să nu te crezi special/specială :D
Faptul că-ți expiră contractul în aceeași dată cu noi este semnul că ai fost în aceeași situație, ai fost trecut anul trecut automat de către ei de la un contract pe perioadă nedeterminată dar reglementat la un contract pe perioadă determinată pe piața concurențială. Asta e toată șmecheria. Cum actualul contract îți expiră pe 30 iunie nu prea ai ce face decât să accepți noile prețuri sau să pleci la alt furnizor.

#1104
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,788
  • Înscris: 29.12.2020

View Postcaiuscorneliu, on 24 mai 2022 - 13:37, said:

@iva, e același mesaj pe care l-am primit și eu, nicio diferență. Să nu te crezi special/specială Posted Image
Faptul că-ți expiră contractul în aceeași dată cu noi este semnul că ai fost în aceeași situație, ai fost trecut anul trecut automat de către ei de la un contract pe perioadă nedeterminată dar reglementat la un contract pe perioadă determinată pe piața concurențială. Asta e toată șmecheria. Cum actualul contract îți expiră pe 30 iunie nu prea ai ce face decât să accepți noile prețuri sau să pleci la alt furnizor.

Vad ca EON trimite in fiecare mail un footer de genul ... Info! În perioada 1 aprilie 2022 – 31 martie 2023, prețul pentru consumul de electricitate și gaze naturale va fi plafonat conform OUG 27/2022. Te asigurăm că prețul tău final facturat va fi mai mic sau egal cu valoarea stabilită prin plafon.

Faptul ca au scumpit toti nu lasa scapare pentu nimeni, unii intra in scumpire mai devreme, altii mai tarziu , pana 31 martie 2023 va fi cam la fel, sa vedem ce nebunie va fi incepand cu februarie-martie 2023, cand va fi bataia pestelui pentru noi contracte cu preturi mai bune.

Mie imi va expira in dec 2022, pana-n martie 2023 va fi cam tot acelasi lucru, practic sunt 3 luni la dispozitie pt alegerea cea mai buna, daca va exista.

Sunt primele facturi EON fara abonament pt mine, pt martie inca au incasat, pt aprilie, nu - a iesit PU 3.034667 lei / mc fata de lunile precedente 2.593793

Edited by Malineanu, 24 May 2022 - 15:21.


#1105
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,788
  • Înscris: 29.12.2020
Nu m-am prins inca de ce a iesit asa mare pretul unitar fara abonament insa cercetez ...

#1106
mstanciu

mstanciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 981
  • Înscris: 24.04.2007
De la 1 aprilie se aplica numai plafonare, nu si compensare. Sunt penalizati exact cei care au facut eforturi si au gasit un tarif mai bun.

#1107
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,788
  • Înscris: 29.12.2020

View Postmstanciu, on 24 mai 2022 - 16:34, said:

De la 1 aprilie se aplica numai plafonare, nu si compensare. Sunt penalizati exact cei care au facut eforturi si au gasit un tarif mai bun.

Cred ca e de la tarifele de transport - nu le-am mai urmarit care cum au crescut, am contract cu ei din nov 2021 si au mers exact mereu cu tarifele din contract, luna de luna - Preţ unitar fără TVA [Lei/u.m.] 0,23224 si rezultau preturile unitare per factura lunara per kw similare, din aprilie l-au facut 0,23443 - dar vorba ta, 0.002 nu explica diferenta, le-am scris sa-mi detalieze factura ca e mai simplu - oricum facturile de gaze naturale EON nu conțin elementele din care este compus prețul la care se aplică calculatia

#1108
victoria52

victoria52

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 18.12.2021
Vad si eu in factura pe mai un pret unitar diferit,respectiv 0,23443  in loc de cel convenit in contractul din noiembrie  0,023224.Si a disparut
compensarea . ca unii s-au imbogatit deja de la atatea compensari !
Pretul a fost modificat fara nici o explicatie ,ceea ce impune precizari din partea Eon.
Cf. OUG 27/2022  prrețul final facturat  la gaze naturale va putea  fi calculat în funcție de costul mediu de achiziție ,cost ce poate să varieze de la lună la lună, în funcție de mixul de achiziție (producție locală, import, înmagazinare), însă nu va putea depăși valoarea de 0,31 lei/kWh (TVA inclus) aferentă prețului plafonat la gaze naturale pentru clienții casnici  si va trebui sa tina seama si de pretul contractual.
Constat din  nou ca trebuie sa ai pregatire speciala ca sa tii pasul cu facturile la utilitati si sa nu ajungi in sapa de lemn.

#1109
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,788
  • Înscris: 29.12.2020

 victoria52, on 24 mai 2022 - 19:59, said:

Vad si eu in factura pe mai un pret unitar diferit,respectiv 0,23443  in loc de cel convenit in contractul din noiembrie  0,023224.Si a disparut
compensarea . ca unii s-au imbogatit deja de la atatea compensari !
Pretul a fost modificat fara nici o explicatie ,ceea ce impune precizari din partea Eon.
Cf. OUG 27/2022  prrețul final facturat  la gaze naturale va putea  fi calculat în funcție de costul mediu de achiziție ,cost ce poate să varieze de la lună la lună, în funcție de mixul de achiziție (producție locală, import, înmagazinare), însă nu va putea depăși valoarea de 0,31 lei/kWh (TVA inclus) aferentă prețului plafonat la gaze naturale pentru clienții casnici  si va trebui sa tina seama si de pretul contractual.
Constat din  nou ca trebuie sa ai pregatire speciala ca sa tii pasul cu facturile la utilitati si sa nu ajungi in sapa de lemn.

Eon nu poate majora in cadrul contractelor in desfasurare. E de la transport.

#1110
animi

animi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 30.09.2021

View PostMalineanu, on 24 mai 2022 - 21:58, said:

Eon nu poate majora in cadrul contractelor in desfasurare. E de la transport.
si ar fi foarte greu sa puna separat transportul?

#1111
ssergg

ssergg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 10.06.2007
Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati sa inteleg factura de la EON. Mi-a venit factura 1,345lei (Valoare de plata lunara cu TVA), dar din citire reiese 367.26lei (Valoare consum TVA facturata).

Ce inseamna Valoarea de plata lunara cu TVA? Nu gasesc nicaeri cum s-a calculat.

Am atast si o poza.

Nu raspund cei de la Call Center. Nici pe chat nu am reusit sa ma conectez.

Va Multumesc,

Sergiu

Attached Files


Edited by ssergg, 28 May 2022 - 11:04.


#1112
mstanciu

mstanciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 981
  • Înscris: 24.04.2007
Se pare ca ai Eon Cost Control, adica abonamentul cu care platesti aceeasi suma in fiecare luna, urmand a se face regularizarea la sfarsit.

Cei 1345 lei reprezinta cel mai probabil media lunara a consumului agreat. E prima ta factura la ei?

#1113
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,287
  • Înscris: 10.12.2006
Ba baieti, ce ma oftica cacatul asta la EON, vreau sa descarc factura si nu ma lasa decat daca activez factura electronica.
Deci ai acolo buton Descarca, dar nu vor sa-mi genereze un cacat de PDF sa-l vad si eu inainte sa vina in posta.

#1114
ssergg

ssergg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 10.06.2007

View Postmstanciu, on 28 mai 2022 - 11:13, said:

Se pare ca ai Eon Cost Control, adica abonamentul cu care platesti aceeasi suma in fiecare luna, urmand a se face regularizarea la sfarsit.

Cei 1345 lei reprezinta cel mai probabil media lunara a consumului agreat. E prima ta factura la ei?

Multumesc,

Da, asa este cost control. Am verificat contractul si intradevar am gasit suma asta de 1,345ron . Da este prima factura de la ei.

Am citit mai atent contractul si inteleg ca suma de 1,345 lei voi plati lunar, urmand ca dupa 12 luni sa se regularizeze ? Daca da, as vrea sa schimb estimarea. Se mai poate?

Citat din contract "Valoarea de plată lunară se calculează înmulțind consumul anual de gaze naturale din ultimele 12 luni și prețul
gazelor naturale rezultat, pe care apoi îl împărțim la 12. 12 este folosit ca un exemplu pentru câte luni cu consum
facturat luăm în considerare. Vă puteți găsi în situatia în care să aveți numai 10 facturi cu consum emise până la
momentul semnării acestui Contract, situație in care consumul de gaze naturale se va considera pe 10 luni. În
cazul in care aveți mai puțin de 10 facturi emise, vom lua în calcul Conventia de consum anuală.

2.3.3 În luna a 12-a, vom aduna toate Valorile de plată lunare si Valoarea Consumului Dvs. și vom face o regularizare
financiară, astfel:
- dacă ne-ați plătit mai mult decat Valoarea Consumului Dvs. anual, vă vom returna diferența
- dacă Valoarea Consumului Dvs. anual depășește ce ați achitat deja, vă vom factura diferența

"

#1115
mstanciu

mstanciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 981
  • Înscris: 24.04.2007
Trebuie sa vorbesti cu ei sa incerci sa schimbi estimarea aceea, ar fi absurd ca toata vara sa platesti acea suma mare.

Poate e cineva cu acelasi tip de contract si care sa te poata sfatui.

#1116
eddy_teer

eddy_teer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,792
  • Înscris: 31.12.2013
Care este cel mai avantajos contract pentru gaz oferit acum de E.ON ? Am avut contract Duo (gaz și energie electrică) acum trebuie să aleg un contract doar pentru gaz, care credeți că ar fi cel mai avantajos?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate