![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 17 2023 08:53, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57

#1
Posted 23 November 2021 - 11:19

Deschid acest topic pentru a ne sfatui intre noi, fosti, actuali si viitori clienti si, de ce nu, de a ii ajuta pe cei ce lucreaza pentru acest mare trust sa gaseasca modalitati de satisfacere si a nevoilor noastre, in paralel cu dorinta lor de a face profit.
Sunt pe acest forum topicuri de acest tip ce au atins sute de pagini. Unele chiar utile. De ce nu am strange aici informatiile de care are nevoie utilizatorul final? Nu cred ca trebuie sa mai amintesc contextul actual, in care preturile la EE si GN au explodat, in care unii furnizori nu au respectat contractele, in care multi dintre ei au trantit usa in nasul clientului castigat cu promisiuni mincinoase. Sau faptul ca institutiile care ar trebui sa ne protejeze sunt, voit sau nu, incapabile sa o faca. Despre factorul politic nu pomenesc. Suntem mai mult decat convinsi de bunele sale intentii si punerea lor in aplicare (eu sunt un tip glumet, nu luati de bune toate afirmatiile mele ![]() Asadar, ce e bine si ce e rau la E.ON? |
#2
Posted 23 November 2021 - 11:24

Conform regulamentului forumului ar cam trebui sa-ti expui primul parerea
Deci - ce e bine si ce e rau la E.ON? |
#3
Posted 23 November 2021 - 11:30

m-or jumulit destul. la ei dadeam 1.9 lei mc de gaz, acum platesc 1.1 la nova.
si daca tot e ca trebuie sa ne protejeze cineva, io vreau protejat la benzinarie. si la tutungerie. se pune? |
#4
Posted 23 November 2021 - 11:34

Spre exemplu, eu am completat pe 18.11.2021 cererile de noi contracte, pe site, asa cum am facut-o si la alti furnizori. Am primit numar de inregistrare. Pentru ca alti doritori cu numar de inregistrare mai mare decat al meu au primit deja drafturi de contract pentru a fi finalizate, am incercat sa cer clarificari.
Adresa de mail pe care sa le scriu nu am gasit. Asa ca am incercat, in paralel, sa ii contactez atat telefonic cat si pe chatul aplicatiei, din contul de client. In ambele variante, aplicatia "Ioana" m-a deconectat fara motiv. Pe chat, cea mai mica pozitia de asteptare a fost de al patru-lea client. Mentionez ca am tastat DA din secunda in secunda ca sa ajung la acea pozitie. Altfel ma zburau dupa cateva minute. Am pierdut astfel mai mult de 2 ore. Intr-un final am lasat iar o cerere pa aplicatie, cerere trimisa catre "nimeni". Care nimeni iti raspunde ca odinioara "stai pe aici ca baga pui!", dar cu termenii elevati de acum: stimate client, esti miezul pentru noi, te vom contacta in cel mai scurt timp, fraiere!!! Am uitat sa mentionez in postarea initiala ca topicurile astea de energie (ca pe astea m-am uitat, avand o experienta nefericita cu un alt furnizor), sunt pline de trolli ce fac jocuri pro si contra, in functie de interesele platitorului. Discerneti tinand cont si de faptul ca nu toata lumea face afirmatii corecte. |
#5
Posted 23 November 2021 - 12:05

Eu am o experienta buna cu ei pe partea de gaz. Am semnat contract in piata concurentiala in Mai 2021 la pretul de 0,1 lei (sau 0.138 lei pret de furnizare final cu toate incluse) + TVA. Pret fix pe 12 luni (deci pana in mai 2022). Pana acum nu mi-au modificat preturile deloc si mi s-au parut foarte ok din punctul asta de vedere.
Aplicatia online este simplu de utilizat. Dau citirea lunar ca sa nu am surprize la regularizari. Gazul vine, eu il ard :-) totul pare ok. O sa vad in primavara 2022 unde ma duc pentru ca presupun ca vor creste semnificativ pretul. Sincer competitia mi s-a parut fie mica (adica furnizorii mari aveau preturi mai mari sau similare), fie riscanta (nu am avut eu super incredere in ei... defect profesional :-) |
#6
Posted 23 November 2021 - 12:09

Vaccinatu, e vreo smecherie cand introduci CLC la ei pe site cand introduci datele online pentru cerere de contract? Client actual Restart. Introduc CLC de pe factura Restart si imi apare mesaj "Ceva nu a funcționat, te rugam sa incerci din nou."
|
#7
Posted 23 November 2021 - 12:19

Nu mai sînt clientul lor de un an și ceva (experiențe și cu Nova, Tinmar, Enel și Engie), dar tre' să recunosc un lucru: de departe, cea mai bună aplicație online o are E.ON! Părerea mea, evident...
|
#9
Posted 23 November 2021 - 12:24

sellermn, on 23 noiembrie 2021 - 12:09, said:
Vaccinatu, e vreo smecherie cand introduci CLC la ei pe site cand introduci datele online pentru cerere de contract? Client actual Restart. Introduc CLC de pe factura Restart si imi apare mesaj "Ceva nu a funcționat, te rugam sa incerci din nou." |
#10
Posted 23 November 2021 - 12:29

addumi, on 23 noiembrie 2021 - 12:23, said:
Ce-i CLC-ul asta? sellermn, on 23 noiembrie 2021 - 12:09, said:
Vaccinatu, e vreo smecherie cand introduci CLC la ei pe site cand introduci datele online pentru cerere de contract? Client actual Restart. Introduc CLC de pe factura Restart si imi apare mesaj "Ceva nu a funcționat, te rugam sa incerci din nou." Edited by crislacor, 23 November 2021 - 12:25. |
#11
Posted 23 November 2021 - 12:47

Nu ma aflu.
Dupa ce aleg furnizorul actual din Lista furnizori (adica restart) imi apare precompletat in casuta CLC : DGE insa CLC-ul meu incepe cu DGS. Incerc sa iau legatura cu ei pe Chat, dupa ce ma intreaba AI ul de cateva ori daca vreau sa astept si eu ii raspund ca Da, la un moment dat imi spune ca s-a terminat convorbirea cu consultantul ![]() Si asta de cateva ori in aproximativ 1 ora. Mai incercam ![]() |
|
#12
Posted 23 November 2021 - 12:53

Serviciul clienti e o catastrofa. Efectiv nu ai cu cine sa vorbesti. La mail nu raspund in afara de mailul automat cu numarul de sesizare.
In rest e ok, trecand pe langa faptul ca au vrut sa ma fraiereasca cu pretul la gaz, dar s-a rezolvat. Am trimis cerere pt contract in piata libera spre sfarsitul lui aprilie, 0,083 lei/kWh pret promotional (fara TVA, transport si distributie). Dupa 3 zile primesc contractul cu 0,100 lei/kWh, la fel, fara toate astea incluse. Si ca sa nu zic ca pretul e trecut in contract strategic pe ultima pagina, in anexa. Ca poate nu se uita lumea. Sun la call center, dupa jumat de ora de muzica vorbesc cu cineva, ei nu pot corecta, tine de departamentul de contractare, sa trimit mail raspuns, si vor corecta. OK, trimit mail, explic situatia, cu screenshot cu oferta, tot ce trebe. Sesizarea dvs a fost inregistrata, rezolvarea poate dura pana la 30 de zile. Bine ca ati putut face contractul in 3 zile. Peste o saptamana, apoi peste 2 am mai incercat sa vorbesc la call center, si pe chat pe MyLine, pierdere de vreme, efectiv. Numai niste roboti pe acolo. Ma rog, dupa 30 de zile fara raspuns, dar deja cu factura primita cu noul pret, trimit sesizare la ANRE, cu toate documentele, numar de sesizare EON, absolut tot atasat. Si sa vezi minune, la 3 zile dupa sesizarea ANRE, primesc contractul corectat cu pretul din oferta, factura emisa stornata si re-emisa cu pretul corect, totul frumos si cum trebuie. A mai venit si un mail de la EON care parea fi scris de o persoana si nu de un robot, cu cereri de scuze pentru eroarea cauzata de "o problema de sistem" (yeah, right...). Deci acum am pret beton la gaz pana in aprilie 2022, si sper ca, cel putin cu mine, ies in pierdere. ![]() |
#13
Posted 23 November 2021 - 12:59

voi n-ati inteles: el a facut deja contract cu EON dar vrea sa ii confirmam noi ca a fost cea mai buna alegere.
|
#14
Posted 23 November 2021 - 13:10

rex, on 23 noiembrie 2021 - 12:59, said:
voi n-ati inteles: el a facut deja contract cu EON dar vrea sa ii confirmam noi ca a fost cea mai buna alegere. katti, on 23 noiembrie 2021 - 12:53, said:
Serviciul clienti e o catastrofa. Si eventual pot sa mai adaug ca cel putin pana in acest moment, nu au incercat marirea fortata a pretului din contract. Probabil au inteles ca ar fi ilegala, nu cum au facuti alti furnizori. Ce am mai auzit din experienta unor colegi, prieteni, e ca serviciile extra, pachetele 3in1 cu nu stiu ce servicii de mentenanta si service incluse sunt o mare pacaleala. Nu cumparati nimic altceva de la EON in afara de serviciul de furnizare gaz/curent, pentru ca acele servicii extra sunt jalnice. Sunt Nspe mii de firme serioase si autorizate care ofera aceleasi servicii (gen verificarea periodica a instalatiei, revizii centrale, instalare, aer conditionat si nustiuce mai incearca ei sa vanda). Edited by katti, 23 November 2021 - 13:11. |
#15
Posted 23 November 2021 - 13:21

Salut!
Pe partea de contractare, merg tare greu, și dacă nu sunt impulsionați, stai și aștepți. Trimiți actele, tot ce trebuie, trec cele 30 de zile - liniște. Prin februarie mi-am tras gaz la casă și aveam nevoie de un contract de furnizare că să monteze distribuitorul contorul - tot de-al lor - Distrigaz Grid. S-au mișcat cumva că să facă contractul pentru furnizare ? Nimic - aveam totul prin curte tras, avize, procese verbale - doar contractul lipsea. Vorbit, sunat, nimic... Deci NU EON. |
#16
Posted 23 November 2021 - 14:00

seller aceeasi treaba si eu acum,astept frumos pe cheat,dupa timpul scurs ma anunta ca urmez eu,ca mai este o persoana,imi da mesaj,paulete nu ne-ai scris nimic pret de x timp,asa ca ma tirez,daca mai vrei ceva,napoi la coada
![]() |
#17
Posted 23 November 2021 - 14:14

ceanu1980, intr-un final am reusit. La intrebarea mea legata de problema cu mesajul de eroare la introducerea codului CLC si dat Salvare mi s-a raspuns ca nu se intreaba asa ceva pe Chat si sa ii contactez prin intermediul formularului de contact de pe site. Mi s-a spus ca ar fi "o eroare de sistem".
Ce sa mai zic? Astept sa se rezolve eroarea de sistem. ![]() |
|
#18
Posted 23 November 2021 - 14:38

Pentru o schimbare de titular nu se poate alege serviciu universal?
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
c-daniel