Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Alegere usa de garaj

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
ashtray

ashtray

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 15.01.2007
Salutare,

Dupa ajutorul oferit in alegerea unei fose revin cu o discutie despre usa de garaj, in incercarea de a maximiza spatiul dim garaj ma vad nevoit sa ma indrept spre o usa de garaj tip rulou. Am garajul foarte inalt si as dori sa profit de acel spatiu pentru a face un pod...daca pun usa sectionala imi va înjumătăți acel spatiu si o sa am o inaltime de max 1 m (deschiderea de la garaj e 2.7m)
Cei care aveti usi de garaj tip rulou, ce dezavantaje ati observat?...imi fac griji in privința izolatiei termice...

Stima...

#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Usile de garaj nu sunt gandite sa ofere izolatie termica. Lufturile dintre rama si materialul rulant sunt mari , aerul circula . Faptul ca unii le fac din paneluri cu izolatie nu inseamna ca per total usa izoleaza termic.

#3
sorin61

sorin61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,246
  • Înscris: 05.01.2004
La mine alegerea usii tip rulou a fost determinata de eliminarea problemelor cu zapada.
Ori ca e panou culisant, ori ca e tip poarta cu deschidere laterala, in cazul depunerilor de zapada va trebui sa dai zapada la o parte inainte de a putea sa o deschizi (ceva mai usor la panou culisant, totusi). La rulou nu mai am problema asta.

#4
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,856
  • Înscris: 28.11.2001

 JurasikMan, on 22 noiembrie 2021 - 11:59, said:

Usile de garaj nu sunt gandite sa ofere izolatie termica. Lufturile dintre rama si materialul rulant sunt mari , aerul circula . Faptul ca unii le fac din paneluri cu izolatie nu inseamna ca per total usa izoleaza termic.
Esti in eroare totala.
Usile de garaj sectionale, facute cu simt de raspundere, au garnituri pe toate cele 4 laturi. Impreuna cu panoul umplut spuma poliuretanica asigura coeficientul termic necesar pentru a asigura un confort termic bun.

#5
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

 petman, on 22 noiembrie 2021 - 13:18, said:

Esti in eroare totala.
Usile de garaj sectionale, facute cu simt de raspundere, au garnituri pe toate cele 4 laturi. Impreuna cu panoul umplut spuma poliuretanica asigura coeficientul termic necesar pentru a asigura un confort termic bun.
Eu am usa de la Hormann si trece vantul prin imbinarile dintre sectiuni chiar daca are acea garnitura, tot nu etanseaza perfect.

#6
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,856
  • Înscris: 28.11.2001
E o problema de montaj. Cel puțin la Hormann nu ar fi trebuit sa ai probleme.
Am usi vândute in 2003 (când lucram la un dealer hormann) care funcționează perfect si acum.

#7
Prototype2

Prototype2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.11.2008
Usile sectionale au garnituri de etansare la culisare si articulare, iar panourile izolatie de 4-5cm si din putina experienta pot spune ca acestea impreuna fac diferenta de etansare termica sau la vant si ploi. Asta daca montajul este corect si producatorul decent sa ofere acest minim de caracteristici.
Atentie la inclinarea betonului pardoselii in fata usii, grosimea peretilor in spatele carora sta usa ramane expusa, deci caderea trebuie sa fie spre exterior a pardoselii pentru a evacua apa cand bate ploaia pe usa. Un alt aspect e izolarea spaletilor usii deoarece raman expusi la frig!
Atentie deasemenea si la culorile inchise, tabla pe antracit provoaca arsuri de gr1 (roseata besici) si chiar poate supraincalzi garajul mai ales fara izolatie.

Dpmdv sunt alegerea ideala, ca dezavantaj poate doar pretul in unele cazuri sau variante. Dar daca se merge pe alb se mai reduc din costuri.
Si spun asta deoarece solutia care il ajuta pe initiator e putin mai scumpa.

Initiator:
Ai nevoie de usa sectionala de tip industrial cu ridicare partiala pe verticala (adica o parte ramane ridicata pe peretele garajului si o parte se intoarce sub tavan). Panourile sunt cam aceleasi cu cele de pe rezindetial estetic vorbind, doar ca in teorie au tabla mai groasa pentru a suporta latimi mai mari decat pe rezidential.
Nu te speria de termenul de industrial pentru ca se monteaza acest tip in mod curent pe rezidential acolo unde vezi usa de 5m latime de garaj dublu, adica tocmai la oameni cu pretentii, si cu design chiar placut.
Mi se pare ca se pot aduce si pe industrial (nu doar rezidential) elementele de culisare si articulare vopsite la culoarea interioara ca sa fie mai mascate, dar cu un cost semnificativ si dpmdv nu e un minus aspectul mai metalic zincat ale unor balamale intr-un garaj vopsit alb pe interior cu usa alba pe interior, defapt balamalele se asorteaza cu pardoseala gri-beton. Daca mai pui ca trebuie gresate si se mai murdaresc iti cam inchipui pe alb cum ar arata...
La motor mai ai un cost mic in plus deoarece ai nevoie de un motor axial, nu liniar ca cele de rezidential.

Bafta!

Attached Files



#8
ashtray

ashtray

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 15.01.2007

 danciusergiu84, on 23 noiembrie 2021 - 15:22, said:

Usile sectionale au garnituri de etansare la culisare si articulare, iar panourile izolatie de 4-5cm si din putina experienta pot spune ca acestea impreuna fac diferenta de etansare termica sau la vant si ploi. Asta daca montajul este corect si producatorul decent sa ofere acest minim de caracteristici.
Atentie la inclinarea betonului pardoselii in fata usii, grosimea peretilor in spatele carora sta usa ramane expusa, deci caderea trebuie sa fie spre exterior a pardoselii pentru a evacua apa cand bate ploaia pe usa. Un alt aspect e izolarea spaletilor usii deoarece raman expusi la frig!
Atentie deasemenea si la culorile inchise, tabla pe antracit provoaca arsuri de gr1 (roseata besici) si chiar poate supraincalzi garajul mai ales fara izolatie.

Dpmdv sunt alegerea ideala, ca dezavantaj poate doar pretul in unele cazuri sau variante. Dar daca se merge pe alb se mai reduc din costuri.
Si spun asta deoarece solutia care il ajuta pe initiator e putin mai scumpa.

Initiator:
Ai nevoie de usa sectionala de tip industrial cu ridicare partiala pe verticala (adica o parte ramane ridicata pe peretele garajului si o parte se intoarce sub tavan). Panourile sunt cam aceleasi cu cele de pe rezindetial estetic vorbind, doar ca in teorie au tabla mai groasa pentru a suporta latimi mai mari decat pe rezidential.
Nu te speria de termenul de industrial pentru ca se monteaza acest tip in mod curent pe rezidential acolo unde vezi usa de 5m latime de garaj dublu, adica tocmai la oameni cu pretentii, si cu design chiar placut.
Mi se pare ca se pot aduce si pe industrial (nu doar rezidential) elementele de culisare si articulare vopsite la culoarea interioara ca sa fie mai mascate, dar cu un cost semnificativ si dpmdv nu e un minus aspectul mai metalic zincat ale unor balamale intr-un garaj vopsit alb pe interior cu usa alba pe interior, defapt balamalele se asorteaza cu pardoseala gri-beton. Daca mai pui ca trebuie gresate si se mai murdaresc iti cam inchipui pe alb cum ar arata...
La motor mai ai un cost mic in plus deoarece ai nevoie de un motor axial, nu liniar ca cele de rezidential.

Bafta!

Merci frumos dar fix de asta nu am loc

#9
Prototype2

Prototype2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.11.2008
Pai stai asa ca nu se intelege clar ce vrei.

La cat vrei sa faci tavanul garajului/pardoseala podului ?

Sa sti ca acest sistem industrial la sectionale nu trebuie sa se intoarca neaparat la 90 de grade pe un tavan, pot merge si la alt unghi si anume pe capriori Posted Image nu vad de ce te-ar incurca... Oricum cred ca nu ti-ai pus intrebari legate de efractie asai? Posted Image

Attached Files


Edited by danciusergiu84, 23 November 2021 - 15:44.


#10
ashtray

ashtray

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 15.01.2007

 danciusergiu84, on 23 noiembrie 2021 - 15:38, said:

Pai stai asa ca nu se intelege clar ce vrei.

La cat vrei sa faci tavanul garajului/pardoseala podului ?

Sa sti ca acest sistem industrial la sectionale nu trebuie sa se intoarca neaparat la 90 de grade pe un tavan, pot merge si la alt unghi si anume pe capriori Posted Image nu vad de ce te-ar incurca... Oricum cred ca nu ti-ai pus intrebari legate de efractie asai? Posted Image

Da, cam asa ceva am nevoie...dar unde gasesc? nu mi-am pus probleme de efractie pentru ca am usa de sticla la iesirea pe terasa...intra pe acolo daca vor...dar am sa investesc intr-un sistem de alarma

Edited by ashtray, 24 November 2021 - 09:38.


#11
Prototype2

Prototype2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.11.2008
Eu cred ca poti gasi la orice producator asa ceva. Eu am intrat pe site la MCA group si am rulat un calculator de preturi, a doua zi am fost contactat telefonic de un colaborator de-al lor de pe zona. Motorizarea e Nice Soon SO2000. Sistemul "industrial" e identic la ei ca design doar ca au piesele de rulaj garantate la mult mai multe cicluri de lucru. Ca si calitate gasesti peste la mai multi bani, dar sunt si multe produse de proasta calitate. Daca ai timp poti sa te plimbi prin zone nou construite sa vezi diferente de calitate la rezistenta vizuala in timp si variante de design.

Atentie insa ca tu vei vorbi cu un montator defapt, e ca la termopane. Montatorul cred ca e bine sa-l ai in zona, dar daca nu e profi nu are rost sa te risti cu un montaj prost, mai bine un montaj corect ca asa eviti sa mai ai probleme vreodata.

#12
adi0

adi0

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 20.10.2019
Sunt si eu in cautarea unor usi sectionale de garaj...

Am niste oferte de la Hormann si RTH. La MCA nu am cerut oferta concreta pentru ca preturile oferite de configuratorul lor sunt mari.Ca specificatii/dotari pe foaie, RTH si Hormann sunt similare dar, bineinteles, difera producatorul. La Hormann cam toate componentele sunt produse (sau eventual branduite) de Hormann. La RTH panourile vin din Italia (Breda) iar automatizarea e BFT.

Oare merita sa astept la Hormann 3 luni pentru usi? Sunt facute cu componente mai de calitate oare? E cineva care a cumparat de la RTH sa impartaseasca o parere despre usi?

Multumesc!

#13
zamolxis01

zamolxis01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 11.09.2011
Eu am cumparat de la RTH (cei de la pod - centura Bragadiru) in urma cu 3 ani. Am cerut oferta si de la MCA, dar acestia au fost mai scumpi decat RTH si au refuzat sa negocieze pretul. Cu RTH am mai negociat. RTH s-a ocupat si de montaj. Nu pot sa-ti spun nimic despre fiabilitatea motorului pentru ca le deschid rar (nu tin masina in garaj). In schimb, aspectul exterior este ca in prima zi. Izoleaza si etanseaza bine. Am cumparat varianta cu deschidere din telecomanda. Mai scump, era varianta cu deschidere aplicatie telefon.
Nu regret alegerea.

#14
adi0

adi0

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 20.10.2019
Mersi de parere! Da, despre cei din Bragadiru e vorba. Confirm ideea despre negociere - sunt dispusi sa discute oamenii. Si eu inclin inspre ei pentru ca as prefera sa nu ma "inchid" in lumea Hormann cand vine vorba de servisat/reparat/schimbat ceva...

#15
adi0

adi0

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 20.10.2019
Revin cu niste pareri la cald, dupa ce s-au montat usile de la RTH. Nu pot sa zic ca sunt proaste comparativ cu ce am vazut la Hormann dar sunt detalii subtile care poate merita diferenta de bani pentru unii. Personal, daca ar fi sa ma intorc in timp, as alege Hormann.

Cateva comentarii:
- Am panourile vopsite intr-un RAL special (adica nu e printre culorile standard oferite de ei) si arata foarte bine. Ramane de vazut cum vor arata in timp.
- Motoarele BFT 650 deschid rapid usile dar dureaza dublu probabil ca sa le inchida.
- Telecomenzile BFT Mitto sunt de toata jena.
- La Hormann, toate panourile au fix aceeasi inaltime, pe cand la RTH sunt doar doua dimensiuni (~600mm si ~500mm). Deci, in functie de inaltimea golului, se combina si panourile. Acum ca am usile montate, vad si diferenta. Cand le-am comandat, nu credeam ca o sa sesizez lucrul asta.
- Zdranganesc putin la inchis/deschis. Cel mai enervant zgomot vine de la sina cu lantul motorului. Dar poate asa sunt construite toate.
- Pretul mai mic de la RTH se obtine prin apel la anumite "artificii". Per total, diferenta fata de Hormann nu era mare in alte conditii. Dar la Hormann aveam in standard o culoare apropiata de ce cautam, nu fix RAL-ul comandat special la RTH cu cost suplimentar. RAL custom la Hormann inseamna bani grei extra.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate