Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Cat mai dureaza programarea la tr...
 Leica in industria GSM

EPANTOFI telefon relatii clienti ?

Fiberhome SR1041Y

Honda H-RV 2022
 Canon R7 si R10

Despre transplantul de par

[UNDE] Gasesc de inchiriat lumini...

La multi ani @BlueKing-69!
 La multi ani @CostyNn96!

The importance of being an archit...

City break de 3-4 zile ce locatie...

Mission: Impossible – Dead ...
 

Alegere usa de garaj

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
ashtray

ashtray

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 15.01.2007
Salutare,

Dupa ajutorul oferit in alegerea unei fose revin cu o discutie despre usa de garaj, in incercarea de a maximiza spatiul dim garaj ma vad nevoit sa ma indrept spre o usa de garaj tip rulou. Am garajul foarte inalt si as dori sa profit de acel spatiu pentru a face un pod...daca pun usa sectionala imi va înjumătăți acel spatiu si o sa am o inaltime de max 1 m (deschiderea de la garaj e 2.7m)
Cei care aveti usi de garaj tip rulou, ce dezavantaje ati observat?...imi fac griji in privința izolatiei termice...

Stima...

#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Usile de garaj nu sunt gandite sa ofere izolatie termica. Lufturile dintre rama si materialul rulant sunt mari , aerul circula . Faptul ca unii le fac din paneluri cu izolatie nu inseamna ca per total usa izoleaza termic.

#3
sorin61

sorin61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,167
  • Înscris: 05.01.2004
La mine alegerea usii tip rulou a fost determinata de eliminarea problemelor cu zapada.
Ori ca e panou culisant, ori ca e tip poarta cu deschidere laterala, in cazul depunerilor de zapada va trebui sa dai zapada la o parte inainte de a putea sa o deschizi (ceva mai usor la panou culisant, totusi). La rulou nu mai am problema asta.

#4
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 28.11.2001

Vizualizare mesajJurasikMan, pe 22 noiembrie 2021 - 11:59, a scris:

Usile de garaj nu sunt gandite sa ofere izolatie termica. Lufturile dintre rama si materialul rulant sunt mari , aerul circula . Faptul ca unii le fac din paneluri cu izolatie nu inseamna ca per total usa izoleaza termic.
Esti in eroare totala.
Usile de garaj sectionale, facute cu simt de raspundere, au garnituri pe toate cele 4 laturi. Impreuna cu panoul umplut spuma poliuretanica asigura coeficientul termic necesar pentru a asigura un confort termic bun.

#5
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,424
  • Înscris: 01.11.2005

Vizualizare mesajpetman, pe 22 noiembrie 2021 - 13:18, a scris:

Esti in eroare totala.
Usile de garaj sectionale, facute cu simt de raspundere, au garnituri pe toate cele 4 laturi. Impreuna cu panoul umplut spuma poliuretanica asigura coeficientul termic necesar pentru a asigura un confort termic bun.
Eu am usa de la Hormann si trece vantul prin imbinarile dintre sectiuni chiar daca are acea garnitura, tot nu etanseaza perfect.

#6
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 28.11.2001
E o problema de montaj. Cel puțin la Hormann nu ar fi trebuit sa ai probleme.
Am usi vândute in 2003 (când lucram la un dealer hormann) care funcționează perfect si acum.

#7
danciusergiu84

danciusergiu84

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 20.11.2008
Usile sectionale au garnituri de etansare la culisare si articulare, iar panourile izolatie de 4-5cm si din putina experienta pot spune ca acestea impreuna fac diferenta de etansare termica sau la vant si ploi. Asta daca montajul este corect si producatorul decent sa ofere acest minim de caracteristici.
Atentie la inclinarea betonului pardoselii in fata usii, grosimea peretilor in spatele carora sta usa ramane expusa, deci caderea trebuie sa fie spre exterior a pardoselii pentru a evacua apa cand bate ploaia pe usa. Un alt aspect e izolarea spaletilor usii deoarece raman expusi la frig!
Atentie deasemenea si la culorile inchise, tabla pe antracit provoaca arsuri de gr1 (roseata besici) si chiar poate supraincalzi garajul mai ales fara izolatie.

Dpmdv sunt alegerea ideala, ca dezavantaj poate doar pretul in unele cazuri sau variante. Dar daca se merge pe alb se mai reduc din costuri.
Si spun asta deoarece solutia care il ajuta pe initiator e putin mai scumpa.

Initiator:
Ai nevoie de usa sectionala de tip industrial cu ridicare partiala pe verticala (adica o parte ramane ridicata pe peretele garajului si o parte se intoarce sub tavan). Panourile sunt cam aceleasi cu cele de pe rezindetial estetic vorbind, doar ca in teorie au tabla mai groasa pentru a suporta latimi mai mari decat pe rezidential.
Nu te speria de termenul de industrial pentru ca se monteaza acest tip in mod curent pe rezidential acolo unde vezi usa de 5m latime de garaj dublu, adica tocmai la oameni cu pretentii, si cu design chiar placut.
Mi se pare ca se pot aduce si pe industrial (nu doar rezidential) elementele de culisare si articulare vopsite la culoarea interioara ca sa fie mai mascate, dar cu un cost semnificativ si dpmdv nu e un minus aspectul mai metalic zincat ale unor balamale intr-un garaj vopsit alb pe interior cu usa alba pe interior, defapt balamalele se asorteaza cu pardoseala gri-beton. Daca mai pui ca trebuie gresate si se mai murdaresc iti cam inchipui pe alb cum ar arata...
La motor mai ai un cost mic in plus deoarece ai nevoie de un motor axial, nu liniar ca cele de rezidential.

Bafta!

Attached Files



#8
ashtray

ashtray

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 15.01.2007

Vizualizare mesajdanciusergiu84, pe 23 noiembrie 2021 - 15:22, a scris:

Usile sectionale au garnituri de etansare la culisare si articulare, iar panourile izolatie de 4-5cm si din putina experienta pot spune ca acestea impreuna fac diferenta de etansare termica sau la vant si ploi. Asta daca montajul este corect si producatorul decent sa ofere acest minim de caracteristici.
Atentie la inclinarea betonului pardoselii in fata usii, grosimea peretilor in spatele carora sta usa ramane expusa, deci caderea trebuie sa fie spre exterior a pardoselii pentru a evacua apa cand bate ploaia pe usa. Un alt aspect e izolarea spaletilor usii deoarece raman expusi la frig!
Atentie deasemenea si la culorile inchise, tabla pe antracit provoaca arsuri de gr1 (roseata besici) si chiar poate supraincalzi garajul mai ales fara izolatie.

Dpmdv sunt alegerea ideala, ca dezavantaj poate doar pretul in unele cazuri sau variante. Dar daca se merge pe alb se mai reduc din costuri.
Si spun asta deoarece solutia care il ajuta pe initiator e putin mai scumpa.

Initiator:
Ai nevoie de usa sectionala de tip industrial cu ridicare partiala pe verticala (adica o parte ramane ridicata pe peretele garajului si o parte se intoarce sub tavan). Panourile sunt cam aceleasi cu cele de pe rezindetial estetic vorbind, doar ca in teorie au tabla mai groasa pentru a suporta latimi mai mari decat pe rezidential.
Nu te speria de termenul de industrial pentru ca se monteaza acest tip in mod curent pe rezidential acolo unde vezi usa de 5m latime de garaj dublu, adica tocmai la oameni cu pretentii, si cu design chiar placut.
Mi se pare ca se pot aduce si pe industrial (nu doar rezidential) elementele de culisare si articulare vopsite la culoarea interioara ca sa fie mai mascate, dar cu un cost semnificativ si dpmdv nu e un minus aspectul mai metalic zincat ale unor balamale intr-un garaj vopsit alb pe interior cu usa alba pe interior, defapt balamalele se asorteaza cu pardoseala gri-beton. Daca mai pui ca trebuie gresate si se mai murdaresc iti cam inchipui pe alb cum ar arata...
La motor mai ai un cost mic in plus deoarece ai nevoie de un motor axial, nu liniar ca cele de rezidential.

Bafta!

Merci frumos dar fix de asta nu am loc

#9
danciusergiu84

danciusergiu84

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 20.11.2008
Pai stai asa ca nu se intelege clar ce vrei.

La cat vrei sa faci tavanul garajului/pardoseala podului ?

Sa sti ca acest sistem industrial la sectionale nu trebuie sa se intoarca neaparat la 90 de grade pe un tavan, pot merge si la alt unghi si anume pe capriori Posted image nu vad de ce te-ar incurca... Oricum cred ca nu ti-ai pus intrebari legate de efractie asai? Posted image

Attached Files


Edited by danciusergiu84, 23 November 2021 - 15:44.


#10
ashtray

ashtray

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 15.01.2007

Vizualizare mesajdanciusergiu84, pe 23 noiembrie 2021 - 15:38, a scris:

Pai stai asa ca nu se intelege clar ce vrei.

La cat vrei sa faci tavanul garajului/pardoseala podului ?

Sa sti ca acest sistem industrial la sectionale nu trebuie sa se intoarca neaparat la 90 de grade pe un tavan, pot merge si la alt unghi si anume pe capriori Posted image nu vad de ce te-ar incurca... Oricum cred ca nu ti-ai pus intrebari legate de efractie asai? Posted image

Da, cam asa ceva am nevoie...dar unde gasesc? nu mi-am pus probleme de efractie pentru ca am usa de sticla la iesirea pe terasa...intra pe acolo daca vor...dar am sa investesc intr-un sistem de alarma

Edited by ashtray, 24 November 2021 - 09:38.


#11
danciusergiu84

danciusergiu84

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 20.11.2008
Eu cred ca poti gasi la orice producator asa ceva. Eu am intrat pe site la MCA group si am rulat un calculator de preturi, a doua zi am fost contactat telefonic de un colaborator de-al lor de pe zona. Motorizarea e Nice Soon SO2000. Sistemul "industrial" e identic la ei ca design doar ca au piesele de rulaj garantate la mult mai multe cicluri de lucru. Ca si calitate gasesti peste la mai multi bani, dar sunt si multe produse de proasta calitate. Daca ai timp poti sa te plimbi prin zone nou construite sa vezi diferente de calitate la rezistenta vizuala in timp si variante de design.

Atentie insa ca tu vei vorbi cu un montator defapt, e ca la termopane. Montatorul cred ca e bine sa-l ai in zona, dar daca nu e profi nu are rost sa te risti cu un montaj prost, mai bine un montaj corect ca asa eviti sa mai ai probleme vreodata.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate