Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Au iesit Daciile 1300
#37
Posted 20 November 2021 - 09:01
jeffy86able, on 20 noiembrie 2021 - 08:53, said:
Una e sa ai 4 masini, alta e sa ai gust. Nu ai înțeles - Dacia aia așa cum e cu folie și ce i-a pus ăla era un VIS acum 30 de ani. Azi am cea mai proastă mașină Ford Mondeo din 2012. SpeedDemon, on 20 noiembrie 2021 - 08:57, said:
Banii nu cumpără bun gust. �� X6 M50d e alegerea evoluată financiar a unuia care consideră cool sorcova de mai sus. Vezi că e problema mare motorul ăla. Nu, nu e mai rapida decât jucăria mea, și am pus la incercare câteva Cayenne-uri și Macan-uri. �� Nu dragă - mașina care merge la 2000 de turații cu 160 km/h e cea mai bună mașină pentru drum lung. Ia vezi cât îți uruie ție motorul în cap la 160 km/h. Și nu Fordul ăla merge așa. Edited by emeral, 20 November 2021 - 09:02. |
#38
Posted 20 November 2021 - 09:04
Da, e groaznic să ai un Mondeo din 2012. Te înțeleg, as urî sa am un Mondeo din 2012.
Da, in anii 90 lumea era proasta. Venise un prieten italian in Ro prin anii aia și a rămas șocat că își dăduse BMW-uo seria 5 destul de terminat pt o casa. Gen "o casa, într-o casă stai o viață întreagă, cum sa schimbi o mașină pt o casa" era ireal de idiot pt el cu mentalitatea din Ro. Este cazul ăla apărut la știri, a vândut 4 case sa își ia un Peugeot in 1992, nu mai găsesc linkul, dar retrospectiv pare o decizie financiară super proasta. Eu îs genul care merge cu 260 cu motor care duce fara stres. Și îmi place zgomotul de benzinara turbo. 😁 Edited by SpeedDemon, 20 November 2021 - 09:07. |
#39
Posted 20 November 2021 - 09:10
xmanyacs77, on 19 noiembrie 2021 - 22:50, said:
Bine ca au disparut....prezentau un pericol pe soselele Romaniei. Am condus si eu cateva....nu aveau aer conditionat, lipsa ABS. Si de aia erau pericol pe sosele,ca n-aveau ABS (si altele) sau AC? Apropo,tu stii ca multe dintre masinile serioase,alea cu multe sute de cai putere si miriade de senzori si dotari au un buton magic,"rosu",care odata apasat lasa aduce tehnologia de secol XXI inapoi in secolul XX,decupland toate gajeturile,ramanand fata-n fata doar masina si omu' de la volan,adica forta bruta si inteligenta (care a creat-o)? xmanyacs77, on 19 noiembrie 2021 - 22:30, said:
Dacia 1300 a fost cea mai urata si scumpa masina din Romania.... Logic. Era singura marca care exista si se putea cumpara de 99,99% dintre cetateni. |
#40
Posted 20 November 2021 - 09:14
Da, și e relativ periculos butonul ăla. Realitatea e că e mai mult bragging right, toți cu mașini de genul folosesc modul ăla unde doar nu simți electronică, dar când o dai in bara te salvează totuși.
Personal nu suport o mașină la care nu poți decupla controlul tracțiunii că îl simți ca o mana grea pe umăr, dar prefer un mod sport care intervine în ultima clipa decât modul Race când ți se aprind toate cu roșu in bord și dacă rămâi fără talent apari la știri. Am mai discutat cu alții cu mașini de genul, realitatea e că toți aleg modul fix înainte de decuplarea totala dar sa ai o plasa de siguranță. Edited by SpeedDemon, 20 November 2021 - 09:15. |
#41
Posted 20 November 2021 - 09:17
#43
Posted 20 November 2021 - 09:35
#44
Posted 20 November 2021 - 09:46
Eu am făcut școala de șoferi pe o Dacie 1300. La examen eram 4 inși în mașină, abia se târâia...Când mi-a venit rândul să conduc, îl întreb pe polițist ( era unul rău de care se fereau toți) : "- Plecăm?", la care el urlă: " - Nu! Stăm și o turăm pe loc!"
Apoi am pornit normal cu morcovul înfipt pân' la frunze... La final am vrut să depășesc o basculă care tocmai pornise de pe loc, numai că nu avea putere mașina...iar camionul era din ăsta mai nou. Rulam așa în paralel cu ea și se apropia intersecția. Binențeles că n-am reușit și am pus o frână puternică pentru a mă încadra după basculă. Dar fiind tânăr și sub efectul adrenalinei, în timp ce înghițeam gazele de la camion, tot o acceleram pe loc de parcă mă pregăteam de raliu. Atât o așteptat polițițistul: " -Ce-o tot turezi în p1zda mătii?" Din fericire amintirile astea sunt plăcute pentru că nu m-a picat la examen, dar nici nu mi-a zis că l-am luat, așa că am stat câteva zile din nou cu morcovu-n cur. |
#45
Posted 20 November 2021 - 09:54
In ce oras au aparut Daciile alea, ca la Bucuresti mai vad una la cateva saptamani duminica?
|
#46
Posted 20 November 2021 - 09:58
sandel1, on 20 noiembrie 2021 - 09:46, said:
Eu am făcut școala de șoferi pe o Dacie 1300. La examen eram 4 inși în mașină, abia se târâia. Ultima Dacie 1310 ca mașină de școală care a dat examen de traseu în București a fost în iarna lui 2009 și a dat mașina aia examen cu un polițist care avea porecla - Țuică de prună. Era comisar. Era o Dacie gri a unui instructor bătrân. Au luat ăia care au dat atunci cu mașina aia. A plecat prima mașină Dacia aia din 3 mașini și au luat cei care erau în ea. Edited by emeral, 20 November 2021 - 10:02. |
|
#47
Posted 20 November 2021 - 10:02
emeral, on 20 noiembrie 2021 - 09:58, said:
Ultima Dacie 1310 ca mașină de școală care a dat examen de traseu în București a fost în iarna lui 2009 și a dat mașina aia examen cu un polițist care avea porecla - Țuică de prună. Era comisar. |
#48
Posted 20 November 2021 - 10:07
Ăla bătrân de care spun eu cu Dacia aia nu a avut treabă cu șpăgile niciodată. Era fost angajat în tinerețe pe unde lucrau și examinatorii.
Nu avea nevoie unul ca ăla să ceară șpăgi sau să refuze un examinator să folosească mașina lui la examen. Edited by emeral, 20 November 2021 - 10:08. |
#49
Posted 20 November 2021 - 10:07
In tara încă mai mergeau pe la scoli gen in loc de 900-1000 lei pe o mașină mai actuala, făceai cu 400-500 pe o Dacia 1310 in 2015+.
Dealerul unde merg are tarife speciale pt 1310 (gen 60 de lei față de 120 pt o mașină actuala) și vin bătrânii cu ele la dealer sa le pregătească de iarna și alte faze de genul. Aia la service îi zic "clasica". 🙃 Edited by SpeedDemon, 20 November 2021 - 10:10. |
#50
Posted 20 November 2021 - 10:07
Multe din daciile alea de școală erau "detunate". Aveau cablul de accelerație slăbit încât nu puteai deschide complet clapeta la carburator. Mergeau asa, cât sa poți s-o freci calm prin oraș sau sa faci traseul în poligon.
Nevasta-mea a făcut școala 30 ani mai târziu, cu un Polo de 60cp. Între ala și o Dacie întreținută nu-i mare diferență la capacitatea de a depăși o basculanta Edited by KiloW, 20 November 2021 - 10:08. |
#51
Posted 20 November 2021 - 10:28
SpeedDemon, on 20 noiembrie 2021 - 02:36, said:
Renault 12 era o mașină low cost chiar și pt Renault, in tari unde gama Renault nu era completa și 12 era astfel un model mai de vârf era In 1970 un R 12 "pleca" de la 9.980 franci.... Insa mai erau 2 CV, Fiat 500 si VW 1200 sub 5.000 franci Sub R 12 - ca pret, pretnetii erau : R 4 R8 si 10 R 6 .... |
|
#52
Posted 20 November 2021 - 11:29
Daca pui 2CV in acceasi post cu r12 îți răspunzi singur la întrebare. Nush, era ceva gen la nivelul cum e Clio sau Megane acum cred. Ca dimensiuni e cat Megane iar Megane e un econobox și zic asta având Megane.
Mergând pe linia succesorilor pe Wikipedia ajung totuși la Laguna. 🙃 Ideea e că erau Renault-uri la vremea aia cu aer condiționat, scaune in piele, trapa, gen Renault 16 al cărui succesor ar fi Talisman. https://www.losangem...-16-differences Edited by SpeedDemon, 20 November 2021 - 11:30. |
#53
Posted 20 November 2021 - 11:40
sandel1, on 20 noiembrie 2021 - 09:46, said:
Eu am făcut școala de șoferi pe o Dacie 1300. La examen eram 4 inși în mașină, abia se târâia...Când mi-a venit rândul să conduc, îl întreb pe polițist ( era unul rău de care se fereau toți) : "- Plecăm?", la care el urlă: " - Nu! Stăm și o turăm pe loc!" Apoi am pornit normal cu morcovul înfipt pân' la frunze... La final am vrut să depășesc o basculă care tocmai pornise de pe loc, numai că nu avea putere mașina...iar camionul era din ăsta mai nou. Rulam așa în paralel cu ea și se apropia intersecția. Binențeles că n-am reușit și am pus o frână puternică pentru a mă încadra după basculă. Dar fiind tânăr și sub efectul adrenalinei, în timp ce înghițeam gazele de la camion, tot o acceleram pe loc de parcă mă pregăteam de raliu. Atât o așteptat polițițistul: " -Ce-o tot turezi în p1zda mătii?" Din fericire amintirile astea sunt plăcute pentru că nu m-a picat la examen, dar nici nu mi-a zis că l-am luat, așa că am stat câteva zile din nou cu morcovu-n cur. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users