Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri deviz Aygo
Last Updated: Dec 31 2021 19:11, Started by
MembruAnonim
, Nov 19 2021 15:25
·
0
#1
Posted 19 November 2021 - 15:25
Am o Toyota Aygo si am fost la un service care mi a dat urmatorul deviz.
-racord frana stanga spate : 131 lei - OE TOYOTA -conducta frana stanga (din fata pana in spate) : 160 lei - OE TOYOTA -lichid de frana : 40 lei -stand frana : 50 lei -spray curatitor : 25 lei -manopera inlocuire conducta de frana stanga : 380 lei Nu ma pricep la preturile din piata. Spuneti mi, va rog, daca preturile sunt exagerate. |
#2
Posted 19 November 2021 - 15:36
S-o luam invers:
Edited by Pololica, 19 November 2021 - 15:39. |
#3
Posted 19 November 2021 - 15:36
manopera aceea pare cam mare dar probabil include si curatare + schimbare lichid de frana + altele
|
#4
Posted 19 November 2021 - 15:37
părerea mea este că te-ai dat jos prea țanțoș din mașină și te-au ginit băieții și ți-au pus 3 prețuri
Edited by EMPP, 19 November 2021 - 15:38. |
#5
Posted 19 November 2021 - 15:39
Preturile materialelor sunt normale.
Manopera e cu dus si intors.Mie mi se pare mare,altora cu siguranta ca nu. In mare,preturile sunt rezonabile,de Romania. Dar nu-i asa,tre' sa traisca (bine) antreprenorii-eroi. |
#6
Posted 19 November 2021 - 15:40
Verifici pe epiesa sau pe un alt magazin online de piese auto. Imi par preturi normale.
Manopera mi se pare cam mare mai ales ca nu se demonteaza decat acele racorduri si scutul motor din plastic. E totusi ok daca e vorba de 3 ore de munca la reprezentanta. Verifica si manopera de la alte service-uri. Piesele le poti achizitiona personal daca se confirma ca necesita acele schimbari. |
#7
Posted 19 November 2021 - 15:40
#8
Posted 19 November 2021 - 15:46
#9
Posted 19 November 2021 - 15:49
Stiu ca nu e scump, dar la anumite lucrari/devize nu e facturat acel spray de curatare (ori doar s-a folosit putin spray si atat ori lucrarea este ampla si isi scot spray-ul inzecit)
pasilla, on 19 noiembrie 2021 - 15:46, said:
Ora normata pentru manopera nu are legatura cu timpul necesar pentru reparatie. Nefiind legata de o piesa anume (pentru demontaj si remontaj), i-am dat un tarif mediu. In devizul meu de la ultima revizie, aveam si un normativ de timp pentru fiecare lucrare (0.5 ore schimb filtru GPL, 0.3 ore schimbare ulei, etc) |
#10
Posted 19 November 2021 - 16:12
Toyota sunt masini bune , dar preturile la piese sunt si de 2-3 ori mai mari decat la aceleasi piese pentru masini cu producatori europeni. stiu ca multe modele de toyota sunt facute in Europa , dar pretul la piese este la fel si pentru ele . Manopera este foarte mare....de reprezentanta . Un mecanic cu servis propriu iti lua probabil 150 de lei si se felicita ca a facut o afacere grozava .
Edited by JurasikMan, 19 November 2021 - 16:13. |
|
#12
Posted 19 November 2021 - 17:39
#13
Posted 19 November 2021 - 22:17
Prețurile pieselor sunt normale. Cât despre manoperă, putea spune 100 lei diagnosticare și restul manopera. Fiind vorba de frâne, unde trebuie aerisite și verificat totul să fie ok, e de înțeles un timp mai lung decât pentru reparații poate mai complexe, dar care nu afectează atât de mult securitatea automobilului. Într-adevăr, la un service de cartier dădeai mai puțin la manoperă, dar trebuie să ai încredere în mecanic. Cu frânele nu te joci.
|
#14
Posted 31 December 2021 - 08:29
pasilla, on 19 noiembrie 2021 - 15:46, said:
Ora normata pentru manopera nu are legatura cu timpul necesar pentru reparatie. Stimate coleg. Sunt pur și simplu curios care ar fi explicația logică pentru această afirmație. Mulțumesc pentru un eventual răspuns. Edited by MBSL, 31 December 2021 - 08:30. |
#15
Posted 31 December 2021 - 08:43
Explicația logica este ca tu n-ai înțeles ce a vrut el sa spună. Ora de manopera este un indicator standard, pe care îți operatorii sunt obligați să-l adopte și să-l afișeze la recepția servisului și este în funcție de piata unde se vinde mașina, iar timpul de realizare a respectivei operațiuni este decis, de multe ori, de însuși producătorul autoturismului, în "biblioteca" aia de manuale de întreținere/reparație pe care o livrează odată cu autoturismul nou creat/fabricat. Daca o să-ți cadă pe mana așa ceva (este documentație de service), o să vezi o rubrică de gen: "timp de realizare: 3 ore".
Văd că lumea de tot leagă de manoperă, că e scumpă, asta fără ca cineva să fi spus concret ce presupune asta. Cine știe ce ciudățenie de asamblare a inventat Toyota la mașina aia, care să necesite cine știe ce atenție sau muncă suplimentara chiar dacă e mașină mică ? Sau poate nu... Eu spun că nu e mult pentru o operațiune care nu se face anual sau la fiecare revizie. Ne văităm de prețuri pe de o parte, însă vrem și mecanici profesioniști care să facă treabă de calitate, pe de altă parte. Plus că alea sunt prețuri cu factură, cel puțin o cincime (TVA) se duce la stat. Edited by curentelectric, 31 December 2021 - 08:54. |
|
#16
Posted 31 December 2021 - 11:13
curentelectric, on 31 decembrie 2021 - 08:43, said:
Explicația logica este ca tu n-ai înțeles ce a vrut el sa spună. Ora de manopera este un indicator standard, pe care îți operatorii sunt obligați să-l adopte și să-l afișeze la recepția servisului și este în funcție de piata unde se vinde mașina, iar timpul de realizare a respectivei operațiuni este decis, de multe ori, de însuși producătorul autoturismului, în "biblioteca" aia de manuale de întreținere/reparație pe care o livrează odată cu autoturismul nou creat/fabricat. Daca o să-ți cadă pe mana așa ceva (este documentație de service), o să vezi o rubrică de gen: "timp de realizare: 3 ore". Văd că lumea de tot leagă de manoperă, că e scumpă, asta fără ca cineva să fi spus concret ce presupune asta. Cine știe ce ciudățenie de asamblare a inventat Toyota la mașina aia, care să necesite cine știe ce atenție sau muncă suplimentara chiar dacă e mașină mică ? Sau poate nu... Eu spun că nu e mult pentru o operațiune care nu se face anual sau la fiecare revizie. Ne văităm de prețuri pe de o parte, însă vrem și mecanici profesioniști care să facă treabă de calitate, pe de altă parte. Plus că alea sunt prețuri cu factură, cel puțin o cincime (TVA) se duce la stat. Stimate coleg. Nu am vrut ca postarea mea să fie interpretată ca fiind peiorativă. Am întrebat pentru că eram interesat. Din principiu, nu comentez prețul cerut de nimeni. Nu îmi exprim aprobarea/dezaprobarea indiferent dacă sunt au nu de acord. Eventual negociez. Dacă ajungem la o înțelegere mutuală atunci cumpăr. Dacă nu, atunci renunț și „îmi văd de drum”. Fiecare are dreptul să stabilească prețul dorit pentru bunul său. Ceea ce urmăresc eu, atunci când vreau să cumpăr ceva (indiferent ce), este ca produsul/serviciul respectiv să îndeplinească cerințele mele iar vânzătorul să mă convingă că este justificat. Restul este pierdere de resurse (mai ales timp). Dacă vreți să „discutăm vorbe” aici pe internet, pot spune că, în plan personal, nu sunt de acord să mi se solicite plata a „n” ore de manoperă iar serviciul respectiv să fie prestat în câteva minute. Negociez această cerință cu prestatorul. Nu îi comentez prețul orei de manoperă cerut de acesta. Dacă nu ajungem la un consens, atunci caut un alt prestator. În rest sunt întru-totul de acord să achit și 100 ore de manoperă, la prețul stabilit de prestator, dacă acesta mă convinge și îmi dovedește că solicitarea lui este corectă. Voi da un singur exemplu care să îmi susțină afirmațiile : Service-urile auto care facturează mai multe revizii periodice de 8 ore, ca fiind efectuate de către un singur mecanic, într-o singură zi. Nu accept așa ceva. Doar atât. Restul este tăcere. |
#17
Posted 31 December 2021 - 12:48
MBSL, on 31 decembrie 2021 - 08:29, said:
Stimate coleg. Sunt pur și simplu curios care ar fi explicația logică pentru această afirmație. Mulțumesc pentru un eventual răspuns. Practic nu are legatura cu timpul de executie ci cu costurile de executie pentru o anumita operatie. Pot fi doua reparatii care dureaza fiecare o ora, dar cu costuri diferite. Asa ca una primeste pret de o ora normata, iar alta poate fi de 3 ore normate. |
#18
Posted 31 December 2021 - 15:05
pasilla, on 31 decembrie 2021 - 12:48, said:
In ora normata intra niste tarife (salariul mecanicului, salariul inginerului, salariul contabilei, consumul elevatorului, etc.) si asa se ajunge la un cost. Practic nu are legatura cu timpul de executie ci cu costurile de executie pentru o anumita operatie. Pot fi doua reparatii care dureaza fiecare o ora, dar cu costuri diferite. Asa ca una primeste pret de o ora normata, iar alta poate fi de 3 ore normate. Stimate coleg. Vă mulțumesc pentru răspuns și mai ales pentru detaliile concrete. Punctul meu de vedere l-am detaliat anterior. Cred că suficient de explicit. Sunt de acord cu ceea ce spuneți dvs. referitor la modul de stabilire a prețului pentru ora de manoperă/normată (sau cum vreți să o numiți). Este logic că în afară de „mâna de lucru” trebuie acoperite o mulțime de alte costuri și bineînțeles obținut un profit. De aceea nici nu comentez valoarea solicitată de prestator. O accept sau nu. Este alegerea mea. În schimb, nu sunt de acord să mi se factureze „n” ore manoperă/normate iar serviciul respectiv să fie prestat în câteva minute. De ce ? Pentru că doar timpul efectiv lucrat este corect să îl plătesc la tariful/unitatea de măsură stabilit de prestator și acceptat de mine. Cel puțin așa văd eu lucrurile. În practică, în momentul în care am avut o discuție în contradictoriu cu un prestator (reprezentanță auto) pe această „temă” a încercat să mă „îmbrobodească” cu o explicație de tipul următor : „Producătorul prevede ca această reparație să fie făcută conform unei proceduri care în mod normal ar fi durat „n” ore, dar noi (fiind deosebit de „deștepți” și „competenți” am găsit o metodă mult mai simplă prin care reducem timpul alocat reparației la doar câteva minute. Totuși vă cerem să ne plătiți contravaloarea reparației ca și cum am fi lucrat cele „n” ore.” După ce am solicitat reprezentantului producătorului să își spună punctul de vedere, prestatorul și-a revizuit atitudinea și a acceptat plata pentru serviciul efectiv prestat. În concluzie, repet ceea ce am spus anterior : „Ceea ce urmăresc eu, atunci când vreau să cumpăr ceva (indiferent ce), este ca produsul/serviciul respectiv să îndeplinească cerințele mele iar vânzătorul să mă convingă că prețul cerut este justificat. Restul este pierdere de resurse (mai ales timp).” |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users