Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 

Orange lipsă clienți?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
MrLion

MrLion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 13.08.2020
Am facut cerere de portare la digi de black friday duminica seara. Azi primesc mesaj de la Orange în jur de ora 10 și ceva cum ca mi s-a activat opțiunea de 6 euro...evident eram confuz deoarece eu nu am activat nimic.
După 2 ore vine și mesajul explicativ..îmi oferă opțiunea gratis cu 6 euro și cu 3 euro la reactivare pe 3 luni dacă anulez cererea de portare...

Câți dintre voi a-ți mai pățit așa? Eu unul nu rămân nici de-al naibii deoarece tata are abonament la ei de peste 12 ani, eu având doar prepay iar când aveam nevoie anul trecut de un telefon pentru soră-mea a zis că îi scoate el că are puncte și îi face reducere....i-au dat o țeapă de s-a ales cu rata de 50 și ceva de lei la un oppo reno care la liber era 900 și ceva de lei când am verificat, timp de 24 de luni și abonament ridicat la 8 sau 10 euro....el având un Nokia pe butoane:))) cu alte cuvinte 12 ani de zile client la ei și reducere fictivă, ori l-au văzut mai neștiutor și au zis că lasă așa..

[ https://i.postimg.cc/6qHZSsNk/Screenshot-20211118-124734-Messages.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MrLion, 18 November 2021 - 13:10.


#2
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
Nu ma mira nimic la Orange, mai bine de o luna m-am straduit sa iau un telefon+prelungire abonament, in conditiile scrise pe site-ul lor. A fost imposibil, au zis ca nu scrie asa ceva pe site, am trimis poza, i-am rugat sa se uite direct pe site (au zis ca nu se poate, nu au internet!..).
Am acceptat in final conditiile lor (evident preturi mai mari), chiar a sosit curierul cu telefonul si contractul (nu se poate semna online la orange!) si tot nu s-a putut, redactasera gresit datele de pe contract. Am crezut ca il vor retrimite a doua zi dar pana seara am primi mesaj ca "s-a anulat din vina clientului". Am sunat iar la ei, cica "asa e procedura" si  sa o iau de la capat cu cererea de telefon+contract doar ca telefonul nu mai este pe stoc.. aici mi-am bagat :-

Edited by aeon, 18 November 2021 - 13:22.


#3
tomaciprian

tomaciprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 04.05.2018

 MrLion, on 18 noiembrie 2021 - 13:08, said:

îmi oferă opțiunea gratis cu 6 euro și cu 3 euro la reactivare pe 3 luni dacă anulez cererea de portare...

Câți dintre voi a-ți mai pățit așa?

[ https://i.postimg.cc/6qHZSsNk/Screenshot-20211118-124734-Messages.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Anul trecut, la fel, am inițiat și eu o cerere de portare la Digi pentru un număr de Orange PrePay. Pe atunci, îți oferea 100GB valabilă 100 de zile (și ca să-i folosești trebuia să ai activă o opțiune de minim 5 euro), acum observ că au mai plusat cu oferta.

Edited by tomaciprian, 18 November 2021 - 13:28.


#4
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,384
  • Înscris: 24.09.2017
pe mine ma amuza mereu chestii astea. au dat nu stiu ce teapa. de parca a pus Orange pistolul la tampla cuiva si l-a obligat sa semneze. ei ti-au facut o contra-oferta. sunt cea mai mare firma din Romania si probabil au cel mai bun internet si cea mai buna acoperire.

am un prieten in Pitesti, in oras, nu pe camp, trebuia sa iasa afara ca sa aibe semnal, la digi. poate acum e mai ok. eu cand am renuntat la ei, fiindca aveam telefon de la munca, mi-au dat o contraoferta, am refuzat-o si mi-au reziliat. n-am considerat ca sunt disperati.

Edited by bobitad, 18 November 2021 - 13:30.


#5
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Nu inteleg de ce inca multi cred ca daca sunt abonati de XX ani au dreptul la reducere 80%, telefon de ultima generatie gratuit si ceva plecaciuni. Toti plang si se jelesc inclusiv la abonamentele de 2-3 euro de la Digi. Avem piata libera, concurenta deci de unde atata jale? Eu sunt multumit ca din punctul asta de vedere traiesc intr-o tara cu o concurenta decenta pe piata telecom si mai ales cu preturi foarte mici. Cu cativa euro ai minute nelimitate si net cacalau. Voi nu ati prin vremurile Connex, Dialog sau dialup.

Edited by dreaQ, 18 November 2021 - 13:42.


#6
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,804
  • Înscris: 30.08.2006
Asta cam asa este. Competitia a dus preturile in jos la toate serviciile oferite de operatorii gsm. Sunt singurele servicii care nu au explodat in perioada asta. Preturile la telefoane sunt accesibile si nu mai renteaza sa le iei la oferta de la operatori. Cine se mai leaga la cap cu un contract pe 2 ani de zile si cu un abonament in roaming de 15-25 euro cand poti lua telefonul in rate si cu un abonament de 5 euro fara perioada contractuala !
Daca folosesti roaming-ul des atunci e chiar recomandat o asemenea oferta, altfel platesti mai mult decat face si ramai blocat la acel operator pe 2 ani.

#7
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,531
  • Înscris: 16.03.2007
si eu la fel am facut o cerere portare digi bf, azi primit mesaj + apel de la bot telekom ca imi fac o "oferta de nerefuzat". de la 8 euro cat plateam, o lasa la 3 euro, ca-s ei baieti buni, daca anulez cererea de portare. mars ma, d'aici...

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Wow fix asta am patit si eu!  Dupa multi ani de orange, facem o pauza, vedem cum e semnalul la Digi. Poate peste 2 ani revin la portocala :)

#9
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,621
  • Înscris: 07.02.2003
Are surplus de clienti conform datelor anuale dar ideea e ca intotdeauna exista o retentie... si niciodata nu strica sa ai in plus.

#10
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Tre' sa fie bataie mare pe mega-clientii europeni cu abonamente/cheltuieli de 2-3 euro/luna. Razboi, ce sa mai!

#11
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,890
  • Înscris: 14.08.2007
Orange a tot scumpit abonamentul minim pana cand a ajuns sa piarda clientii care nu sunt dispusi sa plateasca abonamente mai mari ... sau sa-i faca sa treaca pe cartela sau la Yoxo (pe care l-au creat tocmai pentru a prinde abonatii care vor abonamente mici).

Nu pot sa zic ca sunt multumit de Orange (dupa vreo 23-24 de ani ca si client), dar nici perspectiva Vodafone, Digi, Telekom nu ma incanta deloc (la toti am fost deja client sau sunt inca pe diverse servicii, sunt varza toti). Cateodata chiar ma intreb daca e vreun concurs intre ei de genul "Care e cel mai varza dintre noi?" :D ca asta e impresia pe care o lasa ...

Edited by utopium, 18 November 2021 - 16:01.


#12
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 Leo2006, on 18 noiembrie 2021 - 14:36, said:

Asta cam asa este. Competitia a dus preturile in jos la toate serviciile oferite de operatorii gsm. Sunt singurele servicii care nu au explodat in perioada asta. Preturile la telefoane sunt accesibile si nu mai renteaza sa le iei la oferta de la operatori. Cine se mai leaga la cap cu un contract pe 2 ani de zile si cu un abonament in roaming de 15-25 euro cand poti lua telefonul in rate si cu un abonament de 5 euro fara perioada contractuala !
Daca folosesti roaming-ul des atunci e chiar recomandat o asemenea oferta, altfel platesti mai mult decat face si ramai blocat la acel operator pe 2 ani.

Serviciile oferite, alaturi de mobil, au inceput sa fie mai bine privite. Luam in calcul un exemplu concret (al meu): am 3 abonamente la Orange (eu, tata si sora), unul la Digi (soacra), si servicii fixe Digi (eu acasa). Situatia sta cam asa:
  • la Digi nu am beneficii ca am toate 3 serviciile de la ei (6E net de 500Mbps + 6E TV + 5E mobil = 17E)
  • la Orange, daca activam la tata serviciile fixe, plateam, in medie, 6.5E pe luna (2E primele 6 luni, apoi 8E urmatoarele 18 luni). Daca acceptam, tata ar fi platit 12.5E (6E abonamentul+6.5E serviciile fixe). Se primea bonus 100GB la comun utilizabil conform contractelor (tata, neavand acces la roaming, putea sa utilizeze bonusul la comun doar in tara).
  • daca as fi portat numarul tatei in Vodafone, ar fi primit 2E reducere la abonamentul fix (de la 10E la 8E), dar ar fi platit mai mult abonamentul la mobil (probabil 7E sau cat e cel mai mic). DAR trebuia sa i-l cedez lui (el fiind titular de servicii fixe UPC/Vodafone)
Totusi, sunt de acord cu tine legat de abonamentele de 15-20E. Sunt prea scumpe. Pe cele 3 abonamente platesc 22E (2x8E (cu 50GB fiecare) + 1x6E (38GB + nelimitat 2G)) si, pe langa internetul individual, mai am 50 GB la comun. Basca, ii incarc cartela unui coleg si mai primesc 30GB pe unul din numere. Sora-mea consuma cel mai mult net (20GB cu bataie mare, cand se mai uita la Netflix la sala sau pe drum).

Personal, consider ca un abonament doar pentru mobil posibil sa nu renteze, dar daca ai toate serviciile de la un singur operator e posibil ca acele costuri sa fie mai bune (vad ca se face recalma la Netflix 6 luni, asta inseamna 60E, totusi, niste bani in minus pentru cei are oricum se uita la Netflix).

#13
MrLion

MrLion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 13.08.2020

 laffin, on 18 noiembrie 2021 - 14:37, said:

si eu la fel am facut o cerere portare digi bf, azi primit mesaj + apel de la bot telekom ca imi fac o "oferta de nerefuzat". de la 8 euro cat plateam, o lasa la 3 euro, ca-s ei baieti buni, daca anulez cererea de portare. mars ma, d'aici...

Mi-a venit azi cartela prin curier cu o foaie atașată, dar pe foaie e alt număr decât cel care l-am portat de pe orange. Este posibil să se schimbe în cel care l-am portat?

#14
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,927
  • Înscris: 28.09.2017
Da, după ce se finalizează portarea.

#15
zeus1

zeus1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,572
  • Înscris: 03.05.2008

 MrLion, on 18 noiembrie 2021 - 13:08, said:

Am facut cerere de portare la digi de black friday duminica seara. Azi primesc mesaj de la Orange în jur de ora 10 și ceva cum ca mi s-a activat opțiunea de 6 euro...evident eram confuz deoarece eu nu am activat nimic.
După 2 ore vine și mesajul explicativ..îmi oferă opțiunea gratis cu 6 euro și cu 3 euro la reactivare pe 3 luni dacă anulez cererea de portare...

Câți dintre voi a-ți mai pățit așa? Eu unul nu rămân nici de-al naibii deoarece tata are abonament la ei de peste 12 ani, eu având doar prepay iar când aveam nevoie anul trecut de un telefon pentru soră-mea a zis că îi scoate el că are puncte și îi face reducere....i-au dat o țeapă de s-a ales cu rata de 50 și ceva de lei la un oppo reno care la liber era 900 și ceva de lei când am verificat, timp de 24 de luni și abonament ridicat la 8 sau 10 euro....el având un Nokia pe butoane:))) cu alte cuvinte 12 ani de zile client la ei și reducere fictivă, ori l-au văzut mai neștiutor și au zis că lasă așa..

[ https://i.postimg.cc/6qHZSsNk/Screenshot-20211118-124734-Messages.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Eu am primit acceasi oferta, de 3 euro.

#16
victord36

victord36

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,886
  • Înscris: 15.04.2007

 MrLion, on 18 noiembrie 2021 - 16:50, said:

Mi-a venit azi cartela prin curier cu o foaie atașată, dar pe foaie e alt număr decât cel care l-am portat de pe orange. Este posibil să se schimbe în cel care l-am portat?
Nu.

#17
MrLion

MrLion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 13.08.2020
Orange mi-a trimis un voucher in valoare de 10 euro pe email:

Quote

    Introdu in comanda ta codul de voucher: 977654238947422
    Voucherul se poate folosi pana la 18.12.2021
    Comanda va fi livrata prin curier in 1-3 zile lucratoare

Quote

Valabilitate si conditii:
Voucherul ofera 10 euro reducere la telefoanele achizitionate cu abonament, impreuna cu prelungirea abonamentului sau cu un contract pe 24 de luni. Reducerea este valabila pentru un singur produs si se cumuleaza cu alte reduceri. Voucherul este valabil 30 de zile de la momentul emiterii.


Cui îi trebuie telefon de la ei să îl folosească sănătos. Eu nu am ce face cu el și degeaba îl las să se irosească. Dacă mergea pe accesorii să iau un încărcător de 25w era altceva:)

#18
rickysyv

rickysyv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,620
  • Înscris: 08.03.2008
Pe partea de telefonie nici nu se compară Digi cu Vodafone sau Orange. E mult mai prost adică. Acoperirea e evident mai mică (în orașele mari nu se prea simte) dar internetul merge jalnic mai ales la ore de vârf.

E okay să ai abonament Digi pe un număr secundar dar e o greșeală să-ți portezi un număr vechi dintr-o rețea consacrată doar ca să economisești câțiva lei lunar. Nu merită frustrarea și nervii ulterior.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate