Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motor Dacia TCe90 vs ECO-G100
#19
Posted 18 November 2021 - 13:58
MembruAnonim, on 18 noiembrie 2021 - 12:38, said:
Insa nu as vrea sa imi pice cutia, sa manance ulei motorul, sa se tureze singur la relanti, alte boli - etc. MembruAnonim, on 18 noiembrie 2021 - 12:38, said:
Dar daca motorul ECO-G100 e mai fiabil atunci nu ma deranjeaza ca are si gpl. |
#20
Posted 18 November 2021 - 14:33
Pai si garantia expira in 3 ani. Apoi e nasol daca ai un motor gen 1.2 de acu cativa ani de la VW. Asta vreau sa evit.
Despre GPL - hai sa nu discutam, ma intereseaza strict comparatia de fiabilitate intre cele 2 motoare. GPL daca e - e binevenit daca nu no problem - asta daca nu se strica... Edited by Dany_Darke, 18 November 2021 - 14:36. |
#21
Posted 18 November 2021 - 15:03
Ti s.a spus deja. Vrei fiabilitate, motorul de 0.9 fara GPL. La orice motor cu gpl vei avea la un moment dat probleme cu supapele.
|
#22
Posted 18 November 2021 - 15:17
MembruAnonim, on 18 noiembrie 2021 - 14:33, said:
Pai si garantia expira in 3 ani. MembruAnonim, on 18 noiembrie 2021 - 14:33, said:
ma intereseaza strict comparatia de fiabilitate intre cele 2 motoare Edited by neagu_laurentiu, 18 November 2021 - 15:18. |
#23
Posted 18 November 2021 - 15:26
Ok, unii tin masina 10 ani apoi dau la Tata / Mama si mai trag inca 10 ani de masina. Nu avem toti bani de masina noua la 5 ani. De aia intrebam de motor. Caroseria banuiesc e ca pe Logan 1, dupa ce expira garantia trebuie cosmetizat, tratamente rugina etc. Mai o bucsa, un actuator, dar astea se stiu. Tin sa cred ca ECO-G100 fiind mai nou, o fi mai " fiabil ", economicos, si putere mai mare...
|
#24
Posted 18 November 2021 - 15:39
Nu poate nimeni sa-ti spuna despre acest motor nimic din moment ce este de doar 1 an pe piata. Nici macar constructorul. Mergi la risc cum nimeresti. Asta e valabil pentru orice motor nou scos de la orice marca. Discutam despre o fiabilitate de la cativa ani in sus de utilizare. Minim 4-5 ani de stat pe piata…dupa vezi raportarile userilor ce si cum.
|
#25
Posted 18 November 2021 - 15:44
Pololica, on 18 noiembrie 2021 - 11:41, said:
Cel de 90 e un motor cu vechime de aproape 10 ani pe modelele Dacia si, probabil, e pe final de cariera (nu stiu daca va mai ajunge le Logan 3 Facelift), iar cel de 100 A inceput sa fie pus de anul trecut (deci are cam un an si ceva) si e de asteptat sa-si arate eventualele boli ale copilariei. Eu am motorul de 90 (cu GPL) si un prietenil are cel de 100 (tot cu GPL), instalatiile din fabrica (nu after market). Din ce vorbeam cu el e ca cel de 100 are un zvac mai bun fata de cel de 90 (mi-a condus masina, deci stie despre ce e vorba). Daca nu vrei sa pui CVT pe masina si, ulterior, GPL, varianta de 100 ar fi recomandata (e mai bine pregatita fizic si electronic pentru instalatia GPL). Tce90 nu e vechiul motor de 0.9. E tot asta nou de 1L doar ca nu are GPL. Diferenta de putere si cuplu e datorata emisiilor cel mai probabil. |
#26
Posted 18 November 2021 - 16:03
MembruAnonim, on 18 noiembrie 2021 - 15:26, said:
Caroseria banuiesc e ca pe Logan 1 MembruAnonim, on 18 noiembrie 2021 - 15:26, said:
Tin sa cred ca ECO-G100 fiind mai nou, o fi mai " fiabil " Edited by neagu_laurentiu, 18 November 2021 - 16:05. |
#27
Posted 18 November 2021 - 19:10
MembruAnonim, on 18 noiembrie 2021 - 10:37, said:
Pentru Dacia Logan (si Sandero) motoarele TCe90 vs ECO-G100 sunt la preturi similare. Ma intereseaza parerea voastra legat de fiabilitate, costuri de intretinere intre cele doua motoare. Care l-ati alege? Nu vreau discutii despre "ia-ti mai bine BMW second" sau optionale ca nu are senzori, in naspa usile etc. Vreau pareri doar despre cele doua motoare disponibile pentru un Logan nou. Ce ati alege? Ala precedent 0.9 TCE 90cp/140Nm nu mai echipeaza niciun model de la Dacia/Renault. Nu spune ca nu renteaza gpl la 20000 km/an. Si la 10000 km renteaza pt ca ramai cu bani in buzunar. Deci iti ramane sa alegi cu/fara GPL. La un 20000 km/an ai economisi pe luna lejer un ~200-250 lei, cu tot cu o revizie inclusa. Mult...putin...depinde de fiecare |
#28
Posted 18 November 2021 - 23:24
Daca nu mergi mult as lua linistit pe benzina. cea pe gpl nu are roata de rezerva (nu vine nici cu cric), cari dupa tine mereu 100kg in plus (e un adevar ca la cele cu gpl se duc mai repede amortizoarele spate), ai revizii mai scumpe (daca nu le ai gratuite prin programul Dacia 5 ani fara griji te rupe la bani 10,15 milioane o revizie), in teorie ai interzis in parcarile subterane, ai itp mai scump (pe langa asta la 10 ani trebuie inlocuita butelia cost de vreo 1000 lei dar aici nu stiu daca tii masina atat)
adica la un 10.000, 12.000km pe an as lua linistit pe benzina mai ales ca este f bun consumul. la mai mult as lua gpl. totusi astazi in București gpl era in jur de 3,8 lei iar benzina 6,1 lei. daca nu isi revine gpl ul inapoi la preturi mai decente nici nu mai merita discutia zic eu. Edited by bossake, 18 November 2021 - 23:27. |
|
#29
Posted 19 November 2021 - 00:41
Eu as alege varianta de 1.0 TCe 90 de cai cu transmisie automata CVT.
E si confort dar cred ca e si mai fiabila combinatia asta, in principiu o cutie automata exploateaza optim potentialul motorului. Edited by gmowner, 19 November 2021 - 00:41. |
#30
Posted 19 November 2021 - 10:22
bossake, on 18 noiembrie 2021 - 23:24, said:
Daca nu mergi mult as lua linistit pe benzina. cea pe gpl nu are roata de rezerva (nu vine nici cu cric), cari dupa tine mereu 100kg in plus (e un adevar ca la cele cu gpl se duc mai repede amortizoarele spate), ai revizii mai scumpe (daca nu le ai gratuite prin programul Dacia 5 ani fara griji te rupe la bani 10,15 milioane o revizie), in teorie ai interzis in parcarile subterane, ai itp mai scump (pe langa asta la 10 ani trebuie inlocuita butelia cost de vreo 1000 lei dar aici nu stiu daca tii masina atat) adica la un 10.000, 12.000km pe an as lua linistit pe benzina mai ales ca este f bun consumul. la mai mult as lua gpl. totusi astazi in București gpl era in jur de 3,8 lei iar benzina 6,1 lei. daca nu isi revine gpl ul inapoi la preturi mai decente nici nu mai merita discutia zic eu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users