Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Logan 2 vs Logan 3
Last Updated: Nov 21 2021 13:42, Started by
MaryusS03
, Nov 17 2021 20:00
·
0
#19
Posted 18 November 2021 - 18:49
Logan 2 pentru fiabilitatea motorului 1.6 aspirat și pentru garda mai mare la sol (cine are nevoie).
Logan 3 pentru spațiul interior și ținuta de drum. Despre fiabilitatea în general e prea devreme pentru o comparație. |
#22
Posted 18 November 2021 - 21:12
PiticVerde, on 18 noiembrie 2021 - 17:14, said:
Eu as alege Logan 2 cu motor de 1.6 mpi. alin2pas, on 18 noiembrie 2021 - 18:49, said:
Logan 2 pentru fiabilitatea motorului 1.6 aspirat... Edited by DannyMC, 18 November 2021 - 21:18. |
#23
Posted 19 November 2021 - 00:33
Exact!
De cand s a dat drumul la liber la internet e o placere sa citesti forumurile de grupurile de Facebook nici nu mai zic ontopic diferenta este clara in favoarea L3 ca si prima impresie. ca impresie pe termen lung este destul de probabil ca in ciuda faptului ca arata f bine, are dotari actuale, preturi decente pt vremurile si dotarile oferite fiabilitatea sa fie demna de cea mai ieftina masina de pe piata. Loganurile vechi aici excelau, fiabilitatea era foarte ok. cu cat a trecut vremea cu atat fiabilitatea a scazut, destul de grav in unele cazuri. (vezi motorul 1,0 sce, aspiratul de pe Logan2 care toate consuma ulei la greu odata ce inainteaza in km, care toate mai devreme sau mai tarziu au nevoie de refacerea motorului) |
#24
Posted 19 November 2021 - 16:22
spooky51, on 18 noiembrie 2021 - 19:39, said:
Am la serviciu doua masini Logan 1, un 1.5dCi de 65 cp si un 1.6 MPI de 90 cp. Cel pe benzina demareaza mai bine dar nu ceva de speriat, insa dieselul consuma mai putin decat un scuter in timp ce cel de 1,6 parca ar avea gaura in rezervor . As fi putut crede ca e. Edited by remvirg, 19 November 2021 - 16:23. |
#25
Posted 21 November 2021 - 13:42
Putin pe dinafara la subiectul asta, dar ma bag.
Am condus ceva vreme un Logan 2 din 2014 (parca), 1.2 benzina, chel. Taxi. Masina in oras era foarte ok, cutia cu rapoarte scurte te punea in miscare repede. De la 80 km/h nu depaseai nimic, iar la 100km/h nu mai parea sa accelereze. Dar cum spuneam, in oras era foarte ok, inclusiv la consum. Masina respectiva se afla in continuare la treaba, ultima oara am mers cu ea la ~230.000km si nu imbatranise deloc, nu avea rugina, nu manca ulei. Deci un DA pentru Logan 2, mai ales motorizarea respectiva. Am mers foarte putin cu 1.5 dci variante dotate, alea deja te fac sa te simti intr-o masina frumusica. Nu uiti ca e Dacie, dar nici nu ti-e rusine cu ea. Despre Logan 3 nu am nimic de povestit, nu m-am plimbat. In schimb, vreau sa arunc cu hate in 1.0 SCe. Ce e asta, pretenash? La pornire face ca un Wartburg cu o bujie scoasa, in mers are clar sunetul de Trabant. Nu zic, se misca, dar cand atingi acceleratia, simti cum se incordeaza motorasul de stropgel din toate incheieturile, isi da avansul pe maxim, probabil are si ceva variator la distributie, ori fabulez. Se chinuie maxim sa te duca cu 60km/h, iar tot zgomotul de Trabant se aude clar din interior. Pe bune, credeam ca merg cu o masina veche si cu motor mic (TRABANT toata ziua). Masina era un Sandero Stepway din 2019, platforma de Logan 2 probabil. Pompa de directie gajaie ca la un Opel din 2001, cu uleiul din fabrica. Da, am un Opel Astra din 2001, ca masina de scandal. Pe langa Sandero ala, Astra G e masina de fite. M-am chinuit ceva sa o tin in banda, masina nici macar nu merge drept. Si nu e din geometrie, spatele e purtat de vant. Facusem presiunea in roti. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users