Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Lucid Air - masina anului 2022, noul etalon EV
#19
Posted 16 November 2021 - 23:28
ro_explorer, on 16 noiembrie 2021 - 16:20, said:
Nu asta e motivul preturilor actuale pentru masini electrice. Pur si simplu masinile electrice sunt mai scump de produs in momentul asta din cauza bateriilor. |
#20
Posted 16 November 2021 - 23:43
Pai se fac și cu baterii mai mici, pe toatã gama de preț.
|
#21
Posted 17 November 2021 - 10:27
ro_explorer, on 16 noiembrie 2021 - 16:20, said:
Nu asta e motivul preturilor actuale pentru masini electrice. Pur si simplu masinile electrice sunt mai scump de produs in momentul asta din cauza bateriilor. Da si nu. In primul rand bateria are un pret asemanator unui motor pe benzina, dar tendinta este in crestere datorita resurselor folosite (care nu se inmultesc). O problema mare este greutatea. Datorita bateriei ai o greutate totala cu 300-800kg mai mult fata de benzina/diesel. Acest lucru trebuie compensat la caroserie, frane, axa, etc. Si sa nu uitam sumele imense investite in Research & Development. Edited by business11, 17 November 2021 - 10:34. |
#22
Posted 17 November 2021 - 11:02
Iarasi discutii EV vs orice ? Era de asteptat, doar citind titlul topicului, ca se vor activa toate categoriile de interesati de industria auto. Mai nimic despre Lucid Air.
Eu ii urmaresc cu mai multa atentie de cand au publicat imaginile astea de marketing pe partea de tehnologie si informatii despre arhitectura vehiculului. Lucid_01.png 1.58MB 43 downloads Lucid_02.png 203.03K 41 downloads Ce mi se pare aiurea este ca au mers tot pe sedan/hatch de clasa mare ca prima lansare si asta le limiteaza relevanta la nivel global. Sunt sigur ca au gandit-o asa cu motiv si asta ma duce cu gandul exact la titlul topicului. Cand estimarile de vanzari in 2030 sunt la 20-25k unitati te poti numi multe lucruri dar sigur nu un etalon pentru ca un etalon trebuie sa aiba relevanta pentru a fi folosit ca atare. In concluzie as incadra Lucid Air la o exceptie. Edited by r_vlad, 17 November 2021 - 11:04. |
#23
Posted 17 November 2021 - 11:20
Bine tu ai postat 2 poze cu un prototip neexistent.
Sper ca va aduceti aminte de compania Nikola, care avea chiar un prototip pe strazi functionabil si intre ce si-au propus si au promis si pana la performantele reale au fost distante imense. Sa asteptam primele masini pe strazi si dupaia ramane de vazut daca vor avea o astfel de performanta promisa. |
#24
Posted 17 November 2021 - 11:31
Desi nu prea agreez site-urile de tipul acesta ia si citeste aici: https://insideevs.co...ries-spread-us/ . Daca nu iti convine sursa te ajuta google.
|
#25
Posted 17 November 2021 - 12:51
r_vlad, on 17 noiembrie 2021 - 11:02, said:
Ce mi se pare aiurea este ca au mers tot pe sedan/hatch de clasa mare ca prima lansare si asta le limiteaza relevanta la nivel global. business11, on 16 noiembrie 2021 - 14:25, said:
Acum tin cu totii preturile ridicate, ca este un hype si lumea cumpara. Nu zice nimeni nu la mai multi bani. Dar la un moment dat vor fi nevoiti sa produca masini accesibile oricarui tip de client. |
#26
Posted 17 November 2021 - 13:35
Din ce informatii au dat pana acum mai e mult pana vor oferi un Lucid accesibil cum e Model 3 pentru Tesla. In 2023 vor sa lanseze Gravity (SUV, clasa E) iar in 2024 un SUV de clasa D cu care nu tintesc mult mai jos ca pret dar cu care vor sa faca volume de 2-3x mai mari decat cu Gravity sau Air. Asta daca nu dau chix pana atunci.
|
#27
Posted 24 November 2021 - 18:35
Incep sa apara informatiile interesante. Incarcare de la 0% la 100%: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6tHAgeia6Fg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
- Incarca cu peste 300 kW intre 5% si 15% SOC - 31.5 min pentru incarcare de la 20% la 80% care inseamna o autonomie de 480 km (EPA) - 37 min pentru autonomie de 640 km daca se incepe incarcarea de la 0% SOC. IMG_20211124_183741.jpg 371.73K 14 downloads IMG_20211124_183759.jpg 252.33K 13 downloads Edited by r_vlad, 24 November 2021 - 18:39. |
#28
Posted 24 November 2021 - 23:37
Cand ai sa poti merge la dealer/;showroom/webpage si sa comanzi una cu livrare estimata intr-un an atunci aceasta masina va deveni realitate. Pana atunci este doar un alt concept si trebuie tratat ca atare.
|
|
#29
Posted 25 November 2021 - 00:04
Esti prea pretentios . Au trecut, totusi, de punctul de care nu trec nici 10% din start-up-urile auto.
Edited by r_vlad, 25 November 2021 - 00:04. |
#30
Posted 25 November 2021 - 00:11
Da, dar daca nu scaleaza pentru productie de masa au ajuns degeaba acolo. Mai e mult pana departe. Vreau sa vad si eu concurenta adevarata pe segmentul asta.
|
#31
Posted 25 November 2021 - 11:33
ro_explorer, on 24 noiembrie 2021 - 23:37, said:
Cand ai sa poti merge la dealer/;showroom/webpage si sa comanzi una cu livrare estimata intr-un an atunci aceasta masina va deveni realitate. |
#32
Posted 25 November 2021 - 12:17
Ati vazut ce s-a intamplat la Rivian? Ford nu a dorit sa mai continue parteneriatul. Se spune ca au mintit la range, la capacitatea bateriei, la timpul de incarcare, etc.?
Atat timp cat masina nu este pe strada condusa de un client totul se rezuma la dimensiunea fantaziilor. Edited by business11, 25 November 2021 - 12:17. |
#33
Posted 25 November 2021 - 12:48
Pai e pe strada, au facut primele livrari in 30 octombrie.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HoztbinnpSk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by utopium, 25 November 2021 - 12:50. |
|
#34
Posted 25 November 2021 - 14:22
utopium, on 25 noiembrie 2021 - 12:48, said:
Pai e pe strada, au facut primele livrari in 30 octombrie. Repet, cand vei putea sa iti comanzi una si sa scrie: am primit comanda dvs, livrarea va avea loc in MM.YYYY , atunci poti spune ca masina exista si se poate comanda, in rest sunt doar vapori. Edited by ro_explorer, 25 November 2021 - 14:23. |
#35
Posted 25 November 2021 - 14:57
ro_explorer, on 25 noiembrie 2021 - 14:22, said:
Repet, cand vei putea sa iti comanzi una si sa scrie: am primit comanda dvs, livrarea va avea loc in MM.YYYY , atunci poti spune ca masina exista si se poate comanda, in rest sunt doar vapori. |
#36
Posted 25 November 2021 - 15:10
boolah, on 25 noiembrie 2021 - 14:57, said:
Anyway, cand ai deja pe strada masini livrate, nu mai poti vorbi de concept. Lucid Air este acum la nivel de Tesla Roadster 1st gen. Ca sa faci ceva care sa ia cu adevarat titlul de "masina anului" aia trebuie sa fie de serie, accesibila oricui nespalat, altfel este doar un concept sau o serie limitata (care nise au si ele preminatele lor). Lucid air nu este masina de serie (inca), asadar, desi este o masina frumoasa si capabila, nu are ce cauta in aceeasi categorie cu Taycan, E-tron, Model S, EQS sau altele de pe acolo ca pret. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users