Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Sa merg pe militar sau pe civil?

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1
C0BR4-VL

C0BR4-VL

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 03.04.2018
Salutari! Sunt elev in clasa a 12-a la un colegiu in Rm. Valcea, profil mate-info intensiv info. Sunt indecis in legatura cu facultatea si, implicit, cariera pe care ar urma sa le urmez. Pana acum am fost delasator cu invatatura, din clasa a 8-a am inceput sa am note destul de slabe la scoala, de la 9.50+ anual am ajuns sa termin anul si cu 8.75. Insa anul asta mi-am pus in cap sa invat cat de mult pot, sa las naibii relaxarea si toate chestiile consumatoare de timp si inutile si sa ma axez pe ceea ce vreau sa se aleaga de mine.
Imi plac matematica, limbile straine, fizica si IT-ul, insa nu programarea, ci hardware-ul. Am cunostinte foarte avansate, parerea mea, in legatura cu tehnologia, in special hardware-ul. Am ansamblat / reparat un numar semnificativ de sisteme informatice.
Ma gandisem sa merg pe ETTI la UTCN, dar ma gandesc totodata "cum ar fi sa merg pe militar" si sa merg ori in Bucuresti, pe ATM, Facultatea de Sisteme Informatice si securitate cibernetica, ori poate in Sibiu la Academia Fortelor Terestre si sa las pasiunea pentru tehnologie ca pe o pasiune si activitate secundara.