Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Numai ping-ul conteaza?
Last Updated: Dec 20 2021 12:46, Started by
corneliu888
, Nov 13 2021 16:50
·
0
#1
Posted 13 November 2021 - 16:50
Pentru un site rusesc pe care joc sah online, ce parametri sunt importanti?
Numai ping-ul? Ce alti parametri (ai calculatorului si retelei) mai intervin si cum masor ca sa am viteza de joc mai buna? Nici nu stiu daca am postat pe aria corecta, rog moderatorii sa mute unde trebuie. Edited by corneliu888, 13 November 2021 - 16:52. |
#2
Posted 13 November 2021 - 16:57
La sah stai minute bune sa gandesti o mutare. Crezi ca mai conteaza o milisecunda in plus la ping?
|
#4
Posted 13 November 2021 - 16:59
Poate joaca blitz sau bullet.
Edited by Ann0nyym0us, 13 November 2021 - 17:00. |
#5
Posted 13 November 2021 - 17:05
Pai cel mai important factor este distanta dintre tine si server
Daca serverul ala e in Vladivostok ... sorry for you In plus e vorba de sah La ce te ajuta ping-ul ? |
#6
Posted 13 November 2021 - 17:05
Bandwith, Latecy, Server Tick Rate si stabilitatea conteaza in mare parte, pingul nu e ceva relevant de masurat. Daca ai ping 1ms, dar acestea 4 sunt slabe, tot degeaba.
|
#7
Posted 13 November 2021 - 17:45
ne poti explica cum poti avea ping 1ms dar latency-ul sa fie mare?
si tickrate-ul la sah cat ar trebui sa fie? 64? 128? |
#8
Posted 13 November 2021 - 17:58
ogo, on 13 noiembrie 2021 - 17:45, said:
ne poti explica cum poti avea ping 1ms dar latency-ul sa fie mare? si tickrate-ul la sah cat ar trebui sa fie? 64? 128? While the ping is the signal that's sent from one computer to another on the same network, latency is the time (in milliseconds) that it takes for the ping to return to the computer. So latency is a measurement of the entire round trip of that signal while ping is just one way. Ping masoara cat dureaza trimiterea semnalului din calculatorul meu catre al tau de exemplu. Latecy reprezinta intreg circuitul dintr-un sistem. Exemplu: Eu - server - tu - server - eu. Intelegi acum? Tu daca esti in Bucuresti si eu in Sibiu, pingu poate fi 10ms. Daca vrem sa masuram Latecy dintre noi intr-un joc, eu Sibiu - server USA - Tu Bucuresti - server USA - eu , atunci poate fi 1000ms. Iar rutarea de regula se face cu zeci de hopuri, asta e doar exemplu usor de inteles. Intelegi? Faptul ca dai ping intr-un singur IP/ PC / server este egal cu zero. Nu afli nimic. Edited by elless, 13 November 2021 - 18:06. |
#9
Posted 13 November 2021 - 18:30
Daca serverul este in Europa, vorbim de cateva zeci de milisecunde, adica nici nu iti dai seama ca au trecut.
Taica-meu joaca pe chess.com, nu stiu unde e serverul, dar el e foarte multumit. |
#10
Posted 13 November 2021 - 18:40
nu. nu inteleg.
pt ca: 1. output-ul ping-ul e intotdeauna round trip time-ul facut de ICMP: adica DUS-INTORS! daca-ti plac citatele de pe net, uite unul de la mozilla: Quote Round Trip Time (RTT) is the length time it takes for a data packet to be sent to a destination plus the time it takes for an acknowledgment of that packet to be received back at the origin. The RTT between a network and server can be determined by using the ping command ogo@blah:~$ ping 1.1.1.1 -c5 PING 1.1.1.1 (1.1.1.1) 56(84) bytes of data. 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=1 ttl=59 time=6.65 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=2 ttl=59 time=6.10 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=3 ttl=59 time=6.52 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=4 ttl=59 time=6.25 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=5 ttl=59 time=6.13 ms --- 1.1.1.1 ping statistics --- 5 packets transmitted, 5 received, 0% packet loss, time 4007ms rtt min/avg/max/mdev = 6.102/6.330/6.652/0.217 ms rtt min: 6,102 - ping nr 2 (cel mai bun roundtriptime) rtt average: 6.330 - media celor 5 rtt max: 6.652 - ping nr 3 (cel mai slab roundtriptime) rtt mdev: 0.217 - abaterea standard intre rrt average si fiecare rtt in parte. 2. relatia dintre player A server (S) si player B nu e cum zici tu; valorile se raporteaza mereu la o constanta - in cazul de fata serverul. A ping S = 10 - latency intre A si S B ping S = 15 - latency B si S A ping B = / = 10+15 (25) latency intre A si B / latenta poate fi 1 ms sau 100 ms dar n-are importanta in contextul jocului. Atata timp cat joci SAH (sau orice) ce te intereseaza e doar RTT-ul tau cu serverul. Si atat. Iar rutarea se face cu atat cu cat permite TTL-ul. |
|
#11
Posted 13 November 2021 - 18:46
corneliu888, on 13 noiembrie 2021 - 16:50, said: Pentru un site ....pe care joc sah online, ce parametri sunt importanti?... elless, on 13 noiembrie 2021 - 17:05, said: Bandwith .....conteaza in mare parte eu sunt tare curios ce joc de sah e ala incat sa conteze bandwidth-ul. cate date crezi ca se transmit ? |
#12
Posted 13 November 2021 - 19:46
Pentru astia mai tineri, voi stiti ca sahul se joaca online de pe vremea dialup-ului de 56Kbps. Deci daca aia reuseau sa joace online atunci, puteti fi siguri ca orice ping ai avea intr-o retea care functioneaza normal, poti juca fara probleme cu orice rus.
|
#13
Posted 13 November 2021 - 19:48
Asadar eu as spune ca framerate-ul. Un nebun d-ala parshiv iti da headshot de nu sufli. Mouse-ul sa fie laser pe instinct!
Edited by __Dan__, 13 November 2021 - 19:49. |
#14
Posted 13 November 2021 - 21:51
Ping este de 56 ms, nu stiu ce se mai aduna, cert este la partide blitz conteaza cumva, subiectiv vorbind.
De asta poate ma lamuriti ce ar trebui sa masor ca sa ma lamuresc. Cel putin comparand cu alt PC, locatie sau site. |
#15
Posted 13 November 2021 - 22:16
n-ai specificat site-ul pe care joci, deci nu putem spune clar care anume e problema (nici n-ai spus exact care e problema ), dar eu as zice ca ar trebui sa ai nevoie de:
- ping bun (56 ms ar trebui sa fie ok; pe chess.com eu am acum ~10ms) - un pc bunicel (jocul ala e de fapt un program care ruleaza pe pc-ul tau; in mod normal n-are nevoie de prea multe resurse, dar nu stii niciodata cine l-a programat) - chestii care nu tin de tine : ---- un server bun (degeaba poti tu comunica rapid cu serverul, daca el nu vrea sa comunice rapid cu tine) ---- un joc de sah programat de un dezvoltator decent (e uimitor ce reusesc unii sa faca in programele lor) |
|
#16
Posted 13 November 2021 - 22:19
Pt un rezultat cat mai aproape de adevar, trebuie sa masori rtt la application level (intre tine si server).
Dar nu prea ai cum. Oricum, ping-ul (icmp-ul) iti e indeajuns, atata timp cat e reprezentativ. In timp ce te joci lasa o consola cu ping pornita catre server a.i. sa vezi daca nu te afecteaza buffer-bloat-ul (creste ping-ul sau ai chiar pachete pierdute in timp ce te joci). Ca raspuns direct, la alea 56 ms trebuie adaugat delay-ul aplicatiei de sah ce ruleaza pe serverul respectiv (ce ziceam mai sus, application level). |
#17
Posted 13 November 2021 - 23:57
Site-ul este https://play.chessking.com/
problema este ca, subiectiv, pare ca imediat ce mut eu deja adversarul a mutat, adica timpul lui de raspuns e mult mai mic, ca doar ei sunt mai aproape de server. Cum pot imbunatati situatia pentru mine? |
#18
Posted 14 November 2021 - 00:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users