Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rezumat despre masinile electrice
#73
Posted 11 December 2021 - 23:42
lache, on 11 decembrie 2021 - 23:10, said:
Pentru oraș si drumuri scurte masina electrică este probabil un avantaj. Deocamdată Ro nu are cultura si infrastructura necesara pentru încărcarea lejeră. Daca stai la casa, poate faci un bransament sau circuit separat, daca stai la bloc e mai cu cântec. Pentru drumuri lungi aveti povestea unui tip din uk. Concluzia lui "To me that is absurd. Owning a car is about more than just having a convenient commuting vehicle. It’s about the freedom it affords you. If you can’t wake up on a sunny Saturday morning and drive a couple of hours to the nearest beach, or pile the kids in and take them on holiday, what’s the point? While those situations may only make up a fraction of your driving habits, if the car you own actually restricts you from doing any of those things, is there any real value ?" Pentru astia la bloc in sector 4, de exemplu, primaria a inceput sa construiasca statii de incarcare. Au mai multe parcari in administrare si au mai construit in ultima vreme (inclusiv acoperite). https://www.mobilita...ro/emobilitate/ Acum ofera parcare gratuita pentru orice autovehicul electric iar aplicatia lor ofera si o harta cu locurile de incarcare din parcarile lor. Insa S4 investeste puternic in infrastructura de cativa ani, alte sectoare stau mai prost, din pacate. |
#74
Posted 12 December 2021 - 08:17
lache, on 11 decembrie 2021 - 23:10, said:
Daca stai la casa, poate faci un bransament sau circuit separat, daca stai la bloc e mai cu cântec. Pentru drumuri lungi aveti povestea unui tip din uk. Persoana la care faci referire ca sta la bloc si-a mai luat o masina electrica - o Telsa...o fi mai cu cântec dar se pare ca e si masochist [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1VjLiQS2jsc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tipul din UK face experimente cu un e-Golf? Really? o masina cu o curba de incarcare penibila si un range la fel de penibil? Au aparut destule modele EV cu care sa faci acei 300 mile cu o pauza de 15-20 min....ma mir ca nu a incercat cu Nissan Leaf din 2012 ca sa ne arate el ce greu e la drum lung. Edited by raven75, 12 December 2021 - 08:20. |
#75
Posted 12 December 2021 - 09:49
Eu am un Ioniq 5 din octombrie si un Peugeot 308 sotia. Dupa ce mi-a venit masina, 308-ul a decedat a stat vreo 2 saptamani in service asa ca am dat sotiei I5 si eu am mers cu o masina de servici. Zilele astea vorbeam cu ea despre ce masina sa cumparam la anul, 308-ul are deja 6 ani. A zis ca vrea electrica si ea, i-am explicat ca la drum lung trebuie sa incarcam si e posibil sa facem 2,3 ore in plus de exemplu pana in grecia. Stiti ce mi-a raspuns? Ca nu o deranjeaza ca la 4,5 drumuri lungi pe an este irelevant. Asa ca la anul iau al doilea EV. Dar, si e un mare DAR aici, daca as sta la bloc nu as face asta, una e la drum lung sa stai cu familia la un pateu si o cafea si alta e ca la cateva zile sa stau singur in masina la LIDL sa incarc masina.
Edited by jeblond, 12 December 2021 - 09:50. |
#76
Posted 12 December 2021 - 10:15
#77
Posted 12 December 2021 - 12:35
Să vedem ce se întâmplă cu rabla plus. Dacă scade valoarea subvenționată, o să scadă și interesul pentru ev.
|
#78
Posted 12 December 2021 - 12:42
Nu va scadea...UE pune presiune sa fim eco, ar fi contraproductiv sa scada subventia.
|
#79
Posted 12 December 2021 - 13:22
#80
Posted 12 December 2021 - 13:34
Asa e, dar mai faci 2x numarul de masini? Crezi ca Spring s-ar mai vinde asa de bine cu 5k subventie in loc de 10k?
|
#81
Posted 12 December 2021 - 14:03
Subvenria o sa scada si chiar o sa dispara.
Dar nu chiar acum, cand electrificarea e la inceputuri. Acum e nevoie de stimularea potentialilor cumparatori si orientarea lor spre EV. Poate peste cativa ani … Edited by Fujitsu, 12 December 2021 - 14:04. |
#82
Posted 12 December 2021 - 15:16
george_alexandru, on 12 decembrie 2021 - 13:34, said:
Asa e, dar mai faci 2x numarul de masini? Crezi ca Spring s-ar mai vinde asa de bine cu 5k subventie in loc de 10k? |
|
#83
Posted 12 December 2021 - 23:06
george_alexandru, on 12 decembrie 2021 - 13:34, said:
Asa e, dar mai faci 2x numarul de masini? Crezi ca Spring s-ar mai vinde asa de bine cu 5k subventie in loc de 10k? |
#84
Posted 22 December 2021 - 20:50
În China s-au testat 40 de mașini electrice populare la -20 de grade Celsius.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mAm4weboDqo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Quote Majoritatea vehiculelor electrice testate sunt vândute doar în China, deși pot fi exportate neoficial. Iată care au fost și rezultatele unor modele globale precum: Tesla Model Y (279.6 km din 594; 47%), Audi e-tron (272.3 km din 465; 58.6%), Porsche Taycan (226.2 km din 414; 54.6%), Tesla Model 3 (200 km din 468; 42.8%), Volkswagen ID.3 (167.3 km din 430; 38.9%). Attached Files |
#85
Posted 23 December 2021 - 08:10
Adm, on 22 decembrie 2021 - 20:50, said: Pacat ca nu au bagat si Kona sau E-niro. Astea au Cobalt cu galeata motiv pentru care nu prea se "pierde" energie pentru preconditionarea bateriei.De pilda in dimineata asta la -12 grade dupa ce am incarcat-o pe type 2 la o statie de 7.2kw temperatura bateriei nu s-a miscat de la -2C cat avea inainte de incarcare. Doar daca o bag la CCS incepe sa preconditioneze. Ramane de vazut pe termen lung cum o sa o afecteze. Attached Files
Edited by Adm, 24 December 2021 - 01:05.
|
#86
Posted 23 December 2021 - 13:10
raven75, on 23 decembrie 2021 - 08:10, said: Pacat ca nu au bagat si Kona sau E-niro. Astea au cadmiu cu galeata motiv pentru care nu prea se "pierde" energie pentru preconditionarea bateriei. De pilda in dimineata asta la -12 grade dupa ce am incarcat-o pe type 2 la o statie de 7.2kw temperatura bateriei nu s-a miscat de la -2C cat avea inainte de incarcare. Doar daca o bag la CCS incepe sa preconditioneze. Ramane de vazut pe termen lung cum o sa o afecteze. |
#87
Posted 23 December 2021 - 14:40
|
#89
Posted 14 January 2022 - 20:20
[ https://ecp.yusercontent.com/mail?url=https%3A%2F%2Fcdn57.androidauthority.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F01%2Fev-vs-ice.png&t=1642183918&ymreqid=e966f5ee-1590-c3fb-1cec-170001019400&sig=T8gQS0pJByxk40V63jKmdw--~D - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VznrjHJ_jyI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users