Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rezumat despre masinile electrice
#379
Posted 26 March 2023 - 17:39
Zoot, on 26 martie 2023 - 17:09, said:
Nu va fi fun pentru noi ăștia bătrâni obișnuiți cu mirosul de benzină și sunetul, dar pentru noua generația probabil va fi. Rezumatul meu despre masinile electrice (mai ales dupa utilizarea intensiva a uneia ca unica amsina a familiei) este ca pot indeplini aceleasi functii ca cele termice, dar cu poluare mai putina si un rafinament/confort mai mare. Atat. |
#380
Posted 26 March 2023 - 17:50
Ehhh, acum tu nu ești cel mai fericit exemplu să zic așa 😎. Dacă o reducem la mișcat trupul din A în B întreg sistemul actual este greșit conceput și total ineficient, orice tehnologie ai pune, 2 tone stânga dreapta este absurd de ineficient din orice unghi.
Cât despre curse, cum ziceam, fiecare cum a fost obișnuit și ce înclinație a avut spre sporturile cu motor. Pentru mine era senzația de lângă circuit, fără să vezi mașinile simțeai cursa, mirosul de benzină, cauciuc, sunetul de îl simțeai în piept....apoi au venit pușcăriile de 1.6 și s-a dus tot. De F1 electric, ce să zic, o chestie tristă și plictisitoare din punctul meu de vedere, pentru pilot sunt convins că e diferit, dar ca spectator de veche generație, nu mulțumesc. |
#381
Posted 26 March 2023 - 18:35
ro_explorer, on 26 martie 2023 - 16:07, said:
Esti pe topic despre rezumat mașini electrice dom' injiner. Ce cutii de viteze visezi? nu visez bre la nimic,. am raspuns la intrebarile primite(offtopic unele) mi-e bine rau cu ce am Zoot, on 26 martie 2023 - 16:38, said:
Raman mereu surprins cand aud inca de cutia manuala ca este mai ok decat una automata. Obisnuinta este ceva greu de schimbat, dar cand aduce un real plus in utilizare, performanta, chiar si fiabilitate fata de una clasic manuala, imi vine greu sa inteleg argumentele nostalgicilor. Iar aceste nostalgii se aplica si cand se dezbate despre un EV. Orice automata se poate conduce in modul manual (la ICE) daca chiar se doreste jocul de mana. Ma uit la varfurile de lance, masinile de raliu si F1, parca erau automate.... ok am pus cateva intrebari - cat costa o "automata" vs clasica, ce consumabile are, cat costa sa le schimbi ( DSG ul iti spune ceva? ). pt oras sau joaca e super ok "automata "electrica . pt restul (ma refer la ce doresc EU, manuala). off- Nissan Xtrail - reparatie cutie aproape 7k eur. (s-a stricat desi a fost facuta mentenanta la reprezentanta ca la carte).masina SH. aproape jumatate din pretul ei . Nissan Navara automat - idem VW si Skoda - dsg-uri. la nici 30k probleme nasoale. la cele vechi nu mai povestesc. asta pe scurt din experienta directa. la Navara si Xtrail - vandute ambele dupa reparatie(in pierdere mare mare)si cumparat acelasi model dar cu manuala. 4 ani mai tarziu si acelasi nr de km facuti aprox fata de automata - totul merge perfect. _o_, on 26 martie 2023 - 16:51, said:
Nu e o problema reala fiindca peste niste generatii de …indecisi/neutri/nonbinari nu se va mai sti sunetul unui motor aspirat/turbo, etc. Evolutia asta nu e trista , e hilara ! Zici ca va fi fun F1 electric ? Mda ! chiar e fun si misto. inca nu e inlocuire completa dar este clar in urcare. pexic, on 26 martie 2023 - 17:10, said:
eu unul nu o sa duc deloc dorul zgomotului facut de un ICE la turatie mare imi pare rau de tine yoshimura carbon, race edition, dual. motor 2 in V, 1 l. 160 CP. orgasmic. la fel, yosi carbon, 4L, 185 CP ( dus in 200+). tot dual divin e vorba e motociclete cu apox 200kg ) Zoot, on 26 martie 2023 - 17:19, said:
La ce praștii de motoare pun mai nou pe ICE, ochii ar trebui să sclipeasca la vederea unui 300cp electric. 2.0 pe mașini consacrate pur sânge sportive, mai mare rușinea ce au ajuns să pună pe AMG-uri. clar... insa mai gasesti ceva (in cel mai rau caz si SH destul de nou care sa te unga pe suflet) dar EV-uri sunt deja altceva, n-ai ce sa faci , rup. |
#382
Posted 26 March 2023 - 18:58
foxbat, on 26 martie 2023 - 09:39, said:
Deschide capota unuia din '80..'90 si a unuia de acum. ( baie de ulei de plastic, rahaturi care sunt facut cu minim de material, calitatea materialelor in linie cu consumerismul. nicio inovatie " adevarata". foxbat, on 26 martie 2023 - 18:35, said:
am pus cateva intrebari - cat costa o "automata" vs clasica, ce consumabile are, cat costa sa le schimbi ( DSG ul iti spune ceva? ). Iar la confort si rafinament, masinile actuale ICE sunt net superioare fata de masinile ICE de acum 20 de ani, iar electricele sunt superioare fata de ICE de azi. Edited by kolfleading, 26 March 2023 - 18:59. |
#383
Posted 26 March 2023 - 19:26
tu clar ai ceva cu mine )
orice in lumea asta evolueaza deci ai dreptate- este natural ca nu intoarcem in pesteri si facem focul cu pietre (Desi nu stim ce se mai intampla in lumea asta..) Tu citezi din raspunsurile mele catre cei care pun intrebari deci nu inteleg ce anume astepti sa mai explic. Eu am intrat in zona tehnica, confort si rafinament vin "peste ea". cum ziceam - nu am ce face cu un "confort si rafinament" sporit daca in loc sa mi creasca nivelul vietii mi l scad (da, sa apas ce 5 ori pe un ecran colorat in loc sa invart un buton fizic spre pozitia nr 5 nu e ce imi doresc).Ma astept sa ma simt bine intr-o masina actuala si sa aduca beneficii REALE ( nu de marketing, repet) in folosirea ei. Nu sa ma enerveze:) evindent, nici sa mi distruga bugetul doar pentru "confort si rafinament" handicapul meu este la cap nu la trup deci pot si vreau sa ma bucur de drum si nu sa conduca masina. |
#384
Posted 27 March 2023 - 00:51
Domnilor ... va reamintesc ca este "Rezumat despre masinile electrice"
|
#385
Posted 27 March 2023 - 07:10
gata, am tacut (si nu mai raspund la provocari )
scuze! |
#386
Posted 27 March 2023 - 08:42
Rezumatul despre masinile electrice ar fi ca habar n-am cat polueaza fabricarea lor si cum sta real treaba cu exploatarile alea de prin Congo.
Mai este despre mutarea poluarii de la esapament la producator fie el de energie electrica,baterii sau altceva ! Despre lipsa infrastructurii de distributie a energiei electrice in primul rand si in al doilea rand a statiilor de incarcare. Bine ar mai fi si numarul fabulos de EV-uri din Romania…0,3% din parcul auto. Si despre aia cu linistea, criminala, formula 1 pe mute 🤣🤣 |
#387
Posted 27 March 2023 - 10:18
_o_, on 27 martie 2023 - 08:42, said: habar n-am cat polueaza fabricarea lor si cum sta real treaba cu exploatarile alea de prin Congo _o_, on 27 martie 2023 - 08:42, said:
Mai este despre mutarea poluarii de la esapament la producator fie el de energie electrica,baterii sau altceva ! Concluzia: producerea de chestii polueaza, dar, la termice, polueaza si folosirea lor, deci luati electrice si folositi-le cat mai mult timp. _o_, on 27 martie 2023 - 08:42, said:
Despre lipsa infrastructurii de distributie a energiei electrice in primul rand si in al doilea rand a statiilor de incarcare. Statii de incarcare? Da, mai trebuie, desi nu ai nevoie de statii de incarcare la fel de dese ca benzinariile, la fiecare 3 strazi, pentru ca ai infrastructura de distributie a energiei electrice. _o_, on 27 martie 2023 - 08:42, said:
Bine ar mai fi si numarul fabulos de EV-uri din Romania…0,3% din parcul auto. Doar nu ti-e teama ca un segment de piata care creste o sa depaseasca un segment de piata care descreste? /s _o_, on 27 martie 2023 - 08:42, said:
Si despre aia cu linistea, criminala, formula 1 pe mute Criminal e si Turul Frantei pe mute, trebuie ceva carburatie acolo, ceva. /s Progresul asta nebun a omorat tehnologii rafinate precum tramvaiele trase de cai, locomotiva cu abur, soba cu lemne, motorul termic cu manivela, buda-n fundu' curtii, beciul cu gheata. /s Electricitatea inlocuieste incet-incet celelalte surse de energie pentru ca este usor de transformat si tot mai ieftin de produs. Putem sa ne plangem cat vrem, dar partea economica este foarte (cea mai) importanta. Cand (nu daca) o sa fie masinile electrice mai ieftine decat cele termice, ce crezi ca va alege majoritatea? Edited by sparkyson, 27 March 2023 - 10:20. |
#388
Posted 27 March 2023 - 10:38
_o_, on 27 martie 2023 - 08:42, said:
mutarea poluarii de la esapament la producator fie el de energie electrica Asta nu mai reprezinta o problema. _o_, on 22 martie 2023 - 08:27, said:
Am lucrat cu si in zona, s-au investit numai in instalatii de mediu ,desulfurare si denoxare peste 300 milioane de euro, poluare nu mai exista decat la nivel de co2 ,atat iar asta e peste tot in lume Deci ce vrea colegul sa spuna: la termocentrale se aplica niste solutii foarte eficiente pentru eliminarea noxelor ("poluare nu mai exista"). Asa ceva ar fi imposibil de aplicat la milioane de autoturisme, multe dintre ele aflate deja in circulatie. Dar au mai ramas emisiile de CO2. Insa aici sunt 2 chestiuni:
|
|
#389
Posted 27 March 2023 - 11:34
sparkyson, on 27 martie 2023 - 10:18, said: Nu, este vorba despre eliminarea poluarii de la esapament si schimbarea poluarii de la productia de masini termice si combustibil pentru ele in poluare pentru producerea masinilor electrice. Concluzia: producerea de chestii polueaza, dar, la termice, polueaza si folosirea lor, deci luati electrice si folositi-le cat mai mult timp. in numele ecologiei avem de ales intre ICE, cu o durata de viata mai mare si EV, cu o durata de viata mai mica. daca schimbam mai des masina ajutam planeta? daca argumentul trecerii la masinile electrice este ecologia, eu nu pot sa nu remarc ipocrizia celor care sustin trecerea la EV dar schimba masinile ca pe sosete. |
#390
Posted 27 March 2023 - 11:38
kato1, on 27 martie 2023 - 11:34, said:
insa daca analizam cine cumpara masinile electrice, observam ca fac partea din categoria oamenilor care schimba des masina. |
#391
Posted 27 March 2023 - 11:40
Masinile electrice schimbate raman pe sosele, inlocuind masini cu motoare termice.
Iar degradarea depinde de masina: masinile cu bateria climatizata inca au 80% din capacitate dupa 10 ani de zile. Cei care folosesc masina atat de mult incat degradeaza bateria sunt si cei care au evitat cele mai multe emisii si sunt pozitivi din punct de vedere impact asupra mediului. |
#392
Posted 27 March 2023 - 12:12
kolfleading, on 27 martie 2023 - 11:38, said:
Eu observ ca foarte multi dintre ei fac parte din categoria celor care fac Uber / Bolt / Taxi in oras, adica un numar mare de km parcursi cu un diesel rece in oras ajung sa fie inlocuiti cu un numar mare de km parcursi cu o masina cu emisii mult mai reduse. sparkyson, on 27 martie 2023 - 11:40, said:
Masinile electrice schimbate raman pe sosele, inlocuind masini cu motoare termice. Iar degradarea depinde de masina: masinile cu bateria climatizata inca au 80% din capacitate dupa 10 ani de zile. sparkyson, on 27 martie 2023 - 11:40, said:
Cei care folosesc masina atat de mult incat degradeaza bateria sunt si cei care au evitat cele mai multe emisii si sunt pozitivi din punct de vedere impact asupra mediului. |
#393
Posted 27 March 2023 - 12:15
Pana la un numar de km doar.
Si depinde mult si cat de curata este energia care merge in baterie. In Romania este tot mai curata in fiecare an, iar in Casa del Sparky, 90% este din recolta proprie, verde ca frunza de biodiesel . Attached FilesEdited by sparkyson, 27 March 2023 - 12:18. |
|
#394
Posted 27 March 2023 - 15:41
Graficul ala spune ca nici electrificarea nu-i suficienta, trebuie pur și simplu renunțat la mașina. Sau redus drastic utilizarea ei.
O mașină de max 1t și cu baterie de 30kwh ar fi la fel de "eco" fata de EV-urile actuale pe cât sunt EV-urile față de ice. |
#395
Posted 27 March 2023 - 16:52
#396
Posted 28 March 2023 - 07:19
ro_explorer, on 27 martie 2023 - 00:51, said:
Domnilor ... va reamintesc ca este "Rezumat despre masinile electrice" KiloW, on 27 martie 2023 - 15:41, said:
Graficul ala spune ca nici electrificarea nu-i suficienta, trebuie pur și simplu renunțat la mașina. Sau redus drastic utilizarea ei. kolfleading, on 27 martie 2023 - 16:52, said:
It's probably true. Daca stau sa ma gandesc bine si la frigidere si congelatoare putem renunta pentru ca azi avem supermarcheturi ''La doi pasi'' de casele noastre asta offtopic. On topic ar fi ca putem daca vrem sa ne ducem la supermarchet zilnic pe jos ca sa ne facem cumparaturile stict cat ne trebuie pentru ziua in curs. Asa am impusca doi iepuri dintr-un foc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users