Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Rezumat despre masinile electrice

* * * * * 5 votes
  • Please log in to reply
1977 replies to this topic

#361
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
e parerea ta, sa nu generalizam, pt. unii comfort inseamna simplitatate nu 5 minute de umblat prin meniuri pentru a modifica o setare...

#362
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,866
  • Înscris: 22.12.2005

 kolfleading, on 25 martie 2023 - 19:37, said:

Din punct de vedere al confortului si al rafinamentului, masinile actuale sunt NET SUPERIOARE fata de cele de acum 20 de ani.

confort si rafinament. hm..trebuie sa l definim. pentru mine un motor puternic, sisteme de franare performante (si ceva control tractiune pentru cand e nasol pe jos), climatizare si ceva sa cante pe acolo e mai mult decat suficient.
daca le-au pus 10 ecrane dar le-au facut mult mai putin fiabile nu inseamna ca sunt mai bune ci ca ne-am tampit noi si acceptam. sau ca masina de care vorbesti tu nu mai are ca scop primar deplasarea in siguranta ci pesemne sa inlocuiasca biroul, baia, sufrageria:)

#363
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 08.09.2006

 foxbat, on 26 martie 2023 - 01:14, said:



confort si rafinament. hm..trebuie sa l definim. pentru mine un motor puternic, sisteme de franare performante (si ceva control tractiune pentru cand e nasol pe jos), climatizare si ceva sa cante pe acolo e mai mult decat suficient.
daca le-au pus 10 ecrane dar le-au facut mult mai putin fiabile nu inseamna ca sunt mai bune ci ca ne-am tampit noi si acceptam. sau ca masina de care vorbesti tu nu mai are ca scop primar deplasarea in siguranta ci pesemne sa inlocuiasca biroul, baia, sufrageria:)

Hai sa luam un Mercedes de acum 20 de ani si unul din zilele noastre, căci BMW zici ca sunt cotete….. tot asa îți par? Sau uite masini mai de oameni normali nu din astea de bogătani, Renault 12 si Dacia Logan, care îți pare mai cu cai si cu frâne mai bune?
Acum sa revenim la electrice, care au motoare mai puternice decât cele pe combustie, o electrica are cuplu instant, ma si pufneste rasul la o comparație din asta. Cat despre frâne, la electrica trebuie sa mai frânezi din cand in cand sa nu ruginească discurile, cred ca am uzura 1-2 % intr-un an de zile. Si dacă chiar trebuie sa frânezi violent pentru a evita un accident sa stii ca frânează si  u discurile si cu regenerarea, asa ca frânele sunt infinit mai eficiente decât la cele clasice.
Îți spun asta din experienta nu din auzite sau citite din forumuri.

#364
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 foxbat, on 26 martie 2023 - 01:14, said:

confort si rafinament. hm..trebuie sa l definim.  pentru mine un motor puternic, sisteme de franare performante (si ceva control tractiune pentru cand e nasol pe jos), climatizare si ceva sa cante pe acolo e mai mult decat suficient.
Nu trebuie sa-l definim deoarece  (1) se intelege din context si (2) in domeniul auto, confortul si rafinamentul au deja definitii consacrate si care n-au prea multa legatura cu sistemul de franare si nici cu puterea motorului.

 pexic, on 25 martie 2023 - 21:49, said:

e parerea ta, sa nu generalizam, pt. unii comfort inseamna simplitatate nu 5 minute de umblat prin meniuri pentru a modifica o setare...
In domeniul auto, confortul si rafinamentul n-au legatura cu "simplitatea".

Edited by kolfleading, 26 March 2023 - 08:37.


#365
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
cred ca esti"target" pt reclame:)
comfortul are legatura doar cu utilizatorul, el trebuie sa fie "comfortabil" indiferent de "domeniu", auto nu face exceptie oricat ar incerca pseudo-jurnalistii de azi sa-mi bage pe gat expresii de genul "are un bord generos" ;)

#366
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,866
  • Înscris: 22.12.2005

 oddy, on 26 martie 2023 - 06:58, said:

Hai sa luam un Mercedes de acum 20 de ani si unul din zilele noastre, căci BMW zici ca sunt cotete….. tot asa îți par? Sau uite masini mai de oameni normali nu din astea de bogătani, Renault 12 si Dacia Logan, care îți pare mai cu cai si cu frâne mai bune?
Acum sa revenim la electrice, care au motoare mai puternice decât cele pe combustie, o electrica are cuplu instant, ma si pufneste rasul la o comparație din asta. Cat despre frâne, la electrica trebuie sa mai frânezi din cand in cand sa nu ruginească discurile, cred ca am uzura 1-2 % intr-un an de zile. Si dacă chiar trebuie sa frânezi violent pentru a evita un accident sa stii ca frânează si  u discurile si cu regenerarea, asa ca frânele sunt infinit mai eficiente decât la cele clasice.
Îți spun asta din experienta nu din auzite sau citite din forumuri.

1. nu zic EU ca sunt COTETE ci este o realitate. Deschide capota unuia din '80..'90 si a unuia de acum. ( baie de ulei de plastic, rahaturi care sunt facut cu minim de material, calitatea materialelor in linie cu consumerismul. nicio inovatie " adevarata". nu sunt hater ci inginer:)
2. comparatia dacia 1300 cu Logan - hei, suntem in 2023. Mai pune omul o tetiera, un scaun mai okis. motoarele mai "euro" si mai performate. Nu inseamna ca masina face altceva (de fapt aici e buba, in DAcia 1300 nu se punea problema sa"stai cu nasu'n laptop"ci mergeai cu ea (alttrafic  pe vremea aia).chiar ieri am vazuat una super misto care facea de rusine octaviile (am povestit ieri). telefoanele cu discuri vs cu butoane, tot aia fac dar mai usor. Asta e normal si nu contrazice ce am zis eu . hai sa ramanem la topic ca nu vreau sa ma convingeti cu marketing:)
3. cine a comparat EV cu ICE? Eu sunt pt EV! Fix din motivele de care zici. Senzatia pe care o da motorizare electica se apropie de cea de un moto (mai putin sunetul pe care l-au eliminat, ouooof).Vorbeam de "cofort si rafinament" si nu de solutia tehnica.adica de ce ai nevoie sa ti creasca calitatea vietii de SOFER (si nu de butonar de telefon:) si de "fitzoseniile " pe care sutem obligati sa le plativ fara sa avem nevoie (la Duster de ex sunt cel putin 4..5 chestii pe care nu le vreau si ma incurca dar nu le pot scoate din configuratia masinii:)
4. nu inteleg parte cu "experienta", prespun ca toti cei care scriu aici o fac din prisma experientei porsonale ca nu carte de colorat:)

Uite un exemplu concret-Sping si ZOE - daca astea se incadreaza la"rafinament"(pesemne ca nu:)  atunci nu mia e nevoie de discutii. Ambele au dotarile de confort la nivele diferite (dar le au si sunt, dpmd perfecte. Zoe are un nivel  de confort nitel mai bun ( scaunele fata sunt mai ok, nitel mai mult spatiu, o pozitie mai apropiata de ce mi place, pompa de caldura deci un sistem de climatizare mai oki). In rest fac 95% fix aceeasi treaba.
Evindent ca intre ele si de ex o Tesla (recunosc, nu am facut drive testul pana la capat- nu e nevoie sa mananc tot oul sa vad ca e stricat daca intelegi) incepe sa apara praspastia de care vorbim. O groaza de tehnologie de dragul tehnologiei (da, eficiente energetica e nitel mai ok la Tesla, asta intra la parte de inginerie)  pe care n-o voi folosi niciodata(ca nu am nevoie,oricum n-o sa ma urc in tesla cu minunile de Viszle ca o mananca:)) si total impotriva notiunii mele de "sofereala". Daca o analizam pe post de gadget e uau dar aici vorbeam de masini :)Ce confort in plus iti aduce tot ce tine de pozitia de sofer? nici unul, ba chiar iti mananca din "confort" cu toate sistemele care "Te ajuta"( nu ma refer la cele de siguranta activa/pasiva care sunt utile pt tine/ceilalti)?
RAfinament -  nu inteleg termenul in contextul asta.De fapt tine de marketingul de produc. Vorbim de masini de mers cu ele si nu de exponate sau concept car-uri :)


btw- daca ai permis de conducere pentru "numar redus de pedale" (2) nu i asa ca nu ai dreptul sa conduci masini cu "facalet"? dar invers? Mda, evolutie my ass. Ieri am vazut o cu ochii mei, toti soferii de "automate":))

 pexic, on 26 martie 2023 - 09:21, said:

cred ca esti"target" pt reclame:)
comfortul are legatura doar cu utilizatorul, el trebuie sa fie "comfortabil" indiferent de "domeniu", auto nu face exceptie oricat ar incerca pseudo-jurnalistii de azi sa-mi bage pe gat expresii de genul "are un bord generos" Posted Image

:))
suna de parca zici " are decolteu generos" . Aia chiar ca e de "bagat pe gat" cum zici:)
la mine au inceput (ca au vazut o pe doamna cu care ma dusesem sa si cumpere) cu poeziile fara sa stie ca am decenii  de lucrat in automotive fix cu partea de "rafinament" (ca sa glumesc cu colegul) - displayuri, pozitionarea prizelor usb si nr lor, tablele din masina etc. Daca tacea nitel si ma lasa sa pun 2 intrebari se putea calibra pe client. ASa ca dupa ce am pus 3 intrebari m-a rugat sa l pasuiesc 2 minute sa "verifice" - ( capacitate totala baterie, software - reviziile de pe modelul in cauza, sistemul de racire - (ce raceste efectiv ca vasul de expansiune l-am vazut) si modul de conditionare al bateriei (aici l-am lasat sa vad cu ce vine dar nici la sfarsit nu stia concret - ex - are sau climatizare activa si de care este :lichid/aer)

ma mira ca aceste subiecte nu le  vad discutate - is ESENTIALE si intra si la confort( rezistenta electrica pt incalzire vs pompa de caldura de exemplu)

#367
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Rezistenta de încălzire vs pompa întra la eficienta domnu' injiner, nu la confort. Ca trupului mirobolantului șofer puțin ii pasa cu e produsa căldura.

Iar dpdv al confortului și rafinamentului o masina elect Ica este net superioara echivalentului ei termic. Accentuez "echivalentului".

#368
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 08.09.2006

 foxbat, on 26 martie 2023 - 09:39, said:



1. nu zic EU ca sunt COTETE ci este o realitate. Deschide capota unuia din '80..'90 si a unuia de acum. ( baie de ulei de plastic, rahaturi care sunt facut cu minim de material, calitatea materialelor in linie cu consumerismul. nicio inovatie " adevarata". nu sunt hater ci inginer:)
2. comparatia Dacia 1300 cu Logan - hei, suntem in 2023. Mai pune omul o tetiera, un scaun mai okis. motoarele mai "euro" si mai performate. Nu inseamna ca masina face altceva (de fapt aici e buba, in DAcia 1300 nu se punea problema sa"stai cu nasu'n laptop"ci mergeai cu ea (alttrafic  pe vremea aia).chiar ieri am vazuat una super misto care facea de rusine octaviile (am povestit ieri). telefoanele cu discuri vs cu butoane, tot aia fac dar mai usor. Asta e normal si nu contrazice ce am zis eu . hai sa ramanem la topic ca nu vreau sa ma convingeti cu marketing:)
3. cine a comparat EV cu ICE? Eu sunt pt EV! Fix din motivele de care zici. Senzatia pe care o da motorizare electica se apropie de cea de un moto (mai putin sunetul pe care l-au eliminat, ouooof).Vorbeam de "cofort si rafinament" si nu de solutia tehnica.adica de ce ai nevoie sa ti creasca calitatea vietii de SOFER (si nu de butonar de telefon:) si de "fitzoseniile " pe care sutem obligati sa le plativ fara sa avem nevoie (la Duster de ex sunt cel putin 4..5 chestii pe care nu le vreau si ma incurca dar nu le pot scoate din configuratia masinii:)
4. nu inteleg parte cu "experienta", prespun ca toti cei care scriu aici o fac din prisma experientei porsonale ca nu carte de colorat:)

Uite un exemplu concret-Sping si ZOE - daca astea se incadreaza la"rafinament"(pesemne ca nu:)  atunci nu mia e nevoie de discutii. Ambele au dotarile de confort la nivele diferite (dar le au si sunt, dpmd perfecte. Zoe are un nivel  de confort nitel mai bun ( scaunele fata sunt mai ok, nitel mai mult spatiu, o pozitie mai apropiata de ce mi place, pompa de caldura deci un sistem de climatizare mai oki). In rest fac 95% fix aceeasi treaba.
Evindent ca intre ele si de ex o Tesla (recunosc, nu am facut drive testul pana la capat- nu e nevoie sa mananc tot oul sa vad ca e stricat daca intelegi) incepe sa apara praspastia de care vorbim. O groaza de tehnologie de dragul tehnologiei (da, eficiente energetica e nitel mai ok la Tesla, asta intra la parte de inginerie)  pe care n-o voi folosi niciodata(ca nu am nevoie,oricum n-o sa ma urc in tesla cu minunile de Viszle ca o mananca:)) si total impotriva notiunii mele de "sofereala". Daca o analizam pe post de gadget e uau dar aici vorbeam de masini :)Ce confort in plus iti aduce tot ce tine de pozitia de sofer? nici unul, ba chiar iti mananca din "confort" cu toate sistemele care "Te ajuta"( nu ma refer la cele de siguranta activa/pasiva care sunt utile pt tine/ceilalti)?
RAfinament -  nu inteleg termenul in contextul asta.De fapt tine de marketingul de produc. Vorbim de masini de mers cu ele si nu de exponate sau concept car-uri :)


btw- daca ai permis de conducere pentru "numar redus de pedale" (2) nu i asa ca nu ai dreptul sa conduci masini cu "facalet"? dar invers? Mda, evolutie my ass. Ieri am vazut o cu ochii mei, toti soferii de "automate":))



:))
suna de parca zici " are decolteu generos" . Aia chiar ca e de "bagat pe gat" cum zici:)
la mine au inceput (ca au vazut o pe doamna cu care ma dusesem sa si cumpere) cu poeziile fara sa stie ca am decenii  de lucrat in automotive fix cu partea de "rafinament" (ca sa glumesc cu colegul) - displayuri, pozitionarea prizelor usb si nr lor, tablele din masina etc. Daca tacea nitel si ma lasa sa pun 2 intrebari se putea calibra pe client. ASa ca dupa ce am pus 3 intrebari m-a rugat sa l pasuiesc 2 minute sa "verifice" - ( capacitate totala baterie, software - reviziile de pe modelul in cauza, sistemul de racire - (ce raceste efectiv ca vasul de expansiune l-am vazut) si modul de conditionare al bateriei (aici l-am lasat sa vad cu ce vine dar nici la sfarsit nu stia concret - ex - are sau climatizare activa si de care este :lichid/aer)

ma mira ca aceste subiecte nu le  vad discutate - is ESENTIALE si intra si la confort( rezistenta electrica pt incalzire vs pompa de caldura de exemplu)

Mașinile electrice sunt o evoluție, asta este clar. Tu compari frânturi din fiecare mașina si spui ca aia nu e buna, aia este aiurea si asa mai departe. Nu cred c s-a inventat automobilul perfect pentru cineva. Se adresează unei mase largi de cumpărători pentru ca extenua este sa facă profit.In anii 80 se făceau masini mai robuste dar nu asa de tehnologizate ca astăzi. Acum exista o societate de consum, dacă vrei o masina croita pentru tine îți faci una pe comanda si te costa 1 mil de euro,îți permiți asa ceva?
Cat despre confort la mașinile noi, fata de cele vechi ce sa zic, in Range Rover am scaune încălzite, volan încălzit, scaune cu masaj pentru drum lung, cam fotolii asa, ca nu merg o ora si ma opresc, poziția înaltă la volan, nu ma orbesc berbecii care au farurile prost reglate.
Dacă o masina noua nu are scut de fier si baie de ulei de tabla este proasta? Asta este un criteriu valid de clasificare al unei masini pentru tine? Doar nu mergi pe munți cu ea, se considera ca astăzi avem drumuri mai bune dacă acum 20 de ani nu crezi?
Am condus peste 600.000 km masini cu facalet cum spui tu si știu ce înseamnă. Acum am devenit comod si nu mai vreau asa ceva. Chiar sunt curios ce masini ai condus pana acum si care este etalonul tau, ce masina ți-ar place sa o ai, indiferent de pret.

#369
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,866
  • Înscris: 22.12.2005
In Romania - fie iau masina cu scut (fie si unul de plastic dar sa fie complet si nu doar pe margini)  fie il pun ulterior (optional/aftermarket).
Nu vorbim de offroad (acolo nu incape discutie) ci de protectia motorului  si a elementelor anexe. Priveste cum arata compartimentul respectiv la o masina fara si apoi la una cu asa ceva.  La ce  drumuri avem si cat praf/nisip/pietre/ etc sunt la noi e un must have.
Masaj, etc - deja vorbim de brizbrizuri.rEste importatnt sa poti regla tot (lombara, ridicare perna, scaun complet, spatar etc. Ergonimie!
Poziti inalta? - evindent. Dar ce inseamna pt o muiere de 1.55 sau pt unul de 1.90 pozitie inalta? exact, custom.
Daca ai conduc cu facalet inseamna ca ai permis"complet" nu invers:)
e irelevant ce am condus (nu ma laud pe aici ca nu s sofer de tir :)) )insa am un hobby pe tot ce "fumega" si prinde viteza. poate si o parte de meserie si-a spus cuvantul asa ca nu halesc (am povestit de multe ori) prosteala de acum. nu s in target, stiu.

masina crita pentru mine - exista destule - am postat mai sus "rezumatul". doar sa aiba buton de "mute" si aia e.
sa nu confundam partea mecanica cu ce se gaseste in habitaclu. postul de conducere si pasagerii.
Mecanic stiu ce nu vreau si ce s dealbreak-uri.EV-urile de oras sunt perfecte dpdv.
In zona de habitaclu  cred ca am explicat destul pana acum. Eficienta, ergonomie, utilitate (rolul de masina nu de extensie de workspace).
Pentru cineva care are de exemplu copii mici, catei,care transporta si diverse scule din zona de electrotehnica/it, cumparaturi, plante, bicla - niciodata nu se va duce in zone de "piele alba sau galbena" daca ma'ntelegi.
O sa caute plastic si textil, usor de curatat si intretinut.

sa nu uit- ai vazut cum arata o cutie automata? dar una clasica? ce durata de viata au consumabilele, ce servisare prespune fiecare si cat de costisitore sunt cele 2 variante?
am mers pe automata ceva vreme,de nevoie. e misto, parca sunt la parcul de distractii - bag un jeton si ma dau cu troscoleta.
poate in oras(unde de fapt nu prea am treaba des), cand ai mediile de viteaza sub 10km/h este mai usor de condus dar atat.
la EV-uri unde nu avem o cutie in adevaratul sens al cuvantului nu mai avem ce dezbate, cutia manuala este din zona ICE.

ce nu inteleg eu - oamenii inteligenti nu sunt tributari unei singure lumi ( android vs windows mobile, linux vs windows, ice vs EV) ci aleg (in functie de context) ce este mai bun din fiecare.ex - in oras EV, pe enduro ICE, pe laptop acasa Windows, pe serverele de perimetru ceva unix, samd.

hai sa ramanem la partile care aduc plusvaloare in viata si nu cele care consuma resurse aiurea.

#370
constructorpv89

constructorpv89

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 18.08.2021

 oddy, on 23 martie 2023 - 20:29, said:

La mine consumul mediu pe 1 an de zile este de 16.9kw/100km, cand mergeam cu dieselul pe aceleași trasee, preponderent urbane ,,aveam consum de 10l/100 km. Dacă este sa comparam costurile cu electrica ma costa 11.83 RON,la pret de Hidroelectrica, la diesel ma costa 71.7 la pret de Petrom, deci de 6.06 ori mai ieftin.
Electrica o folosesc preponderent in oraș si la drumuri unde nu trebuie sa încarc intermediar, deci de maxim 300 Km, cu dieselul in rest. Electrica Tesla 3 si diesel Range Rover.
La electrica confort maxim iarna.

Acum sincer sa fiu ma aștept ca e-up sa consume mai puțin decât Tesla

Eu am facut un rezumat al parerii mele. dar sunt de acord ca pot exista si alte pareri. Referitor la consumul e-up, cu tristete constat ca e apropiat teslei 3. avand un consum intre 13-16 kW/100km. (da, depinde si de greutatea piciorului, de stilul de condus, asa ca si la fumigene, dar parca electrica exagereaza la consum cand e bruscata (parerea mea) ..... cred ca obtin si consumuri mai mari, uneori la o accelerare mai turbata vad cum imi lipseste o liniuta-doua din baterie, dar de ce mi-am luat electrica, sa conduc economic?)
    Ideea principala e ca, cu cat migreaza mai multi la electrica va creste pretul energiei electrice (sau a ceva ce va lua pielea de pe portofelele electricilor)....restul sunt vorbe, nici nu prea conteaza cat consuma, cu niste taxe in plus, orice consum rentabil poate deveni nerentabil.  Acum statul mulge de pe carca celor multi , care calaresc fumigene, ca vezi doamnee poluarea (stiu cat platesti impozit pe range si cred ca stii cat amar de acciza e si in combustibil) , o sa vina vremea cand o sa priveasca care electrici, se va inventa taxa pe acumulator sau gasesc ei, nu mai zic sa nu le dau idei. Ca orice lucru nou, e fain la inceput...apoi au ei grija....deja au inceput, cum am spus era 15-20 de bani kW-ul. Stai sa mai scada fumegatorii si sa simta astia lipsa la "buget".

#371
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

 foxbat, on 26 martie 2023 - 12:59, said:

sa nu uit- ai vazut cum arata o cutie automata? dar una clasica? ce durata de viata au consumabilele, ce servisare prespune fiecare si cat de costisitore sunt cele 2 variante?
Esti pe topic despre rezumat mașini electrice dom' injiner. Ce cutii de viteze visezi?

#372
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
Raman mereu surprins cand aud inca de cutia manuala ca este mai ok decat una automata. Obisnuinta este ceva greu de schimbat, dar cand aduce un real plus in utilizare, performanta, chiar si fiabilitate fata de una clasic manuala, imi vine greu sa inteleg argumentele nostalgicilor. Iar aceste nostalgii se aplica si cand se dezbate despre un EV. Orice automata se poate conduce in modul manual (la ICE) daca chiar se doreste jocul de mana. Ma uit la varfurile de lance, masinile de raliu si F1, parca erau automate....

#373
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
Nu e o problema reala fiindca peste niste generatii de …indecisi/neutri/nonbinari nu se va mai sti sunetul unui motor aspirat/turbo, etc.
Evolutia asta nu e trista , e hilara !
Zici ca va fi fun F1 electric ? Mda !

#374
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

 _o_, on 26 martie 2023 - 16:51, said:

Zici ca va fi fun F1 electric ? Mda !
Super fun. Te-ai uitat la o cursa de formula e? E practic acelasi lucru ca F1 dar fara sunet.

#375
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
Nu va fi fun pentru noi ăștia bătrâni obișnuiți cu mirosul de benzină și sunetul, dar pentru noua generația probabil va fi.
Și eu duc dorul sunetului de benzinar, dar pentru asta nu dau în EV, la general pare să stea mai bine pe anumite segmente decât vechile fosile.

#376
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
eu unul nu o sa duc deloc dorul zgomotului facut de un ICE la turatie mare

#377
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,142
  • Înscris: 11.01.2009
Nici benzinarele nu mai fac acelasi sunete pe care le faceau benzinarele.

#378
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
La ce praștii de motoare pun mai nou pe ICE, ochii ar trebui să sclipeasca la vederea unui 300cp electric.
2.0 pe mașini consacrate pur sânge sportive, mai mare rușinea ce au ajuns să pună pe AMG-uri.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate