![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Rezumat despre masinile electrice
Last Updated: Jul 09 2023 15:47, Started by
Adm
, Nov 11 2021 12:58
·
22

#38
Posted 16 November 2021 - 20:14

si ca o concluzie
![]() |
#39
Posted 16 November 2021 - 21:21

Ce legatura are asta cu masinile electrice numai tu stii.
Dar, ca sa fiu in tema ... eu nu trebuie sa pun nici o picatura de nimic ca sa incalzezc/racesc masina: ![]() Edited by ro_explorer, 16 November 2021 - 21:27. |
#40
Posted 17 November 2021 - 07:25

ro_explorer, on 16 noiembrie 2021 - 21:21, said:
Ce legatura are asta cu masinile electrice numai tu stii. cand porneste webasto (care nu are niciun filtru la iesire) nenoroceste tot in jur, mediu, vietuitoare...amaratii care incearca sa respire un aer mai curat.. dar ce conteaza? daca lui ii e bine, ce conteaza restul de prosti din jur? nu e ca si cum aerul se imparte...ah..wait.. |
#41
Posted 21 November 2021 - 00:22

Courage, on 15 noiembrie 2021 - 13:39, said:
Sa vezi tu iarna diferenta dintre heater si pompa de caldura... Si da, cam tot ce e cat de cat spalat acum, au pompa de caldura, mai mult sau ma putin eficienta. Si pt ca nu avem multe comparatii directe, uite la Tesla: https://electrek.co/...arison-results/ https://electrek.co/...st-engineering/ inteleg ca e multa informatie si e greu de cuprins, dar totusi... pompa de caldura are o importanta marginala, nu degeaba nu s-a agitat nici tesla sa puna pe masini decat f tarziu si nu degeaba a zis si VW ca nu e chiar asa cum zicea si a mai dat bani inapoi la oameni functioneaza ok intre anumite temperaturi si atat, in unele intervale de temperatura e efectiv ca si cum nu ar fi. Parca e prezentata ca o minune fara de care nu se poate... culmea, inainte de 2021, tot timpul Teslele erau prezentate ca niste minuni fara de care nu se poate desi erau unul din putinii care NU ofereau pompe caldura nici macar ca optiune platita cu orice fel de bani aeon, on 16 noiembrie 2021 - 12:15, said:
imposibil sa aiba raport 1:7 sau 1:8, vezi mai bine. O pompa de caldura serioasa are undeva la 1:3 iar in viata reala chiar mai putin. Ceea ce oricum nu e rau deloc Ar fi revolutie cu 1:7, un pas urias spre perpetuum mobile, energie din "nimic" ![]() Culmea, cei care si-au vandut rinichi pe tesla nu au pompa de caldura 99,9% din ei... ironie maxima |
#42
Posted 21 November 2021 - 09:27

Sa nu iti iei SUV EV sau pe benzina, a zis Confucius
A venit iarna si rar mai vad posesorii de EQC si Model X 30 kmh/100km Si nu, oamenii nu merg ca la raliu, asta e consumul de oras aglomerat - 42.5 kwh/100km ![]() === Pentru inginerii de mai sus, pompa de piscina merge de obicei intre 24-30C si are o diferenta infima intre intrare si iesire, adica ceea ce iese pe doze este probabil cu 1-2 grade mai calda decat ceea ce este scos din piscina. Da, de aceea au randamente mari, pt ca merg in zona ideala si cu diferenta mici de temperatura, pe perioade mari de timp. La EV, desigur, nu e o asemene eficienta, doar ca se aduna mai ales iarna si daca ai o masina fara management termic (Leaf, e-golf etc) |
#43
Posted 21 November 2021 - 09:32

Model X e si greu.
In Iași cu Kona încă nu am consumuri foarte mari acum .. cu rotile de iarna. Attached Files |
#44
Posted 21 November 2021 - 09:41

Sa vedem de unde vine problema:
1. greutate mult mai mare 2. 4x4 3. motoare mult mai puternice 4. Antifonare foarte buna, care te face sa apesi pe accelearatie ca sa ai senzatia de viteza, adica eu ma simt plictisit la 70 km/h in oras, atat cat mi se permite dpdv al traficului. Prinzi rapid, foarte rapid 50 km/h, chiar si in mod Eco. Toate astea duc la o crestere masiva a consumului, neasteptat de mare vs cifrele declarate. Faptul ca majoritatea EV-urilor populare nu sunt 4x4 si nu sunt SUV-uri fac incredibile cifrele de mai sus. Cand aveam Leaf consuma 18-20 vara si cca 24 iarna. E clar ca asta e consumul normal cand mergi catre 80-100 kwh baterie. Acum, sub 32-35 nu mai vad si nici nu ma mai amarasc la EQC. Pentru mine EQC ramane masina de oras si eventual maxim pana la munte (V. Prahovei). Am hotarat sa imi pastrez un ICE pentru drum lung. Saptamana asta vreau sa ma duc pana la Navodari si inapoi la Bucuresti in aceeasi zi. Nu am timp si chef sa merg cu 120 km/h, apoi sa incarc 2 ore la "fast charger" de 50 kw. Asta imi adauga minim 3-4 ore la drum + ca trebuie sa ocolesc. |
#45
Posted 21 November 2021 - 11:09

Pe forumul monomarca vad consumuri mult mai mici la model X.
De exemplu: ![]() Bine, nu e regim de Bucuresti, dar, totusi, 321Wh/mi inseamna pe la 200Wh/Km. De a mea, ce sa mai zic ? cu medie pe la 165Wh/Km. Aseara am fost la bicicleala prin padure ... mers cu masina cu suportul de bicle incarcat in spate, pe carlig - consum mediu: 185Wh/Km. Temp exterioara 2 grade, aerodinamica busita, vit medie de 90Km/h. |
#46
Posted 21 November 2021 - 14:30

De pe grupul Whatsapp de Leaf:
Quote I-am cumparat in 2019 Leaf sotiei sa faca naveta 130 km zilnic combinati ceva autostrada cu ceva DN A mers super vara, dar iarna nu a mai fost ok si a devenit o corvoada ori nu vroiam asta. A trecut de pe Qashqai pe Leaf si i-a placut mult de tot Nu aveam priza acasa la bloc si pleca cu bateria pe la 90% Incarcam pe unde puteam Acum avem priza la bloc Naveta o face cu T3 Eu sunt fericitul utilizator de Leaf Quote Am incarcat ieri Leaf la kauf 20 min Peste 31kw nu a urcat viteza Sa vezi la iarna... Quote Eu fac Corbeanca Brașov și este ok, la întoarcere mai ales. La ducere vedem când va fi iarnă grea și trebuie căldură multă. Focșani - Brașov a fost xxxxx, am ajuns cu 1% la stația de la Primărie. Încă 5 km și rămâneam pe... gol. |
|
#47
Posted 24 November 2021 - 14:01

rhadoo_ds, on 21 noiembrie 2021 - 09:32, said:
Model X e si greu. In Iași cu Kona încă nu am consumuri foarte mari acum .. cu rotile de iarna. Consumul ala nu l-am avut nici vara. 😂 Stiu ca tu si vara ai avut mereu consumuri bune. Tot Kona in Iasi. Dimineata la 7:30 cand plec urc o panta serioasa. Consum in varf de deal 81kwh/100km. 😉 Cam 17-18 media acum dar am avut si 21. Conteaza multe la trafic de oras. Estimez ca la iarna ma invart in jur la 300 km la un 'plin'. Mincinoasa imi zice 470 km acum dar ma indoiesc ca ajung la 400. |
#48
Posted 24 November 2021 - 18:54

Am avut și 9.2 vara pe ~200km numai oraș.
Eu incep cu o panta serioasa 😂. Curent sa fie 😉 |
#49
Posted 27 November 2021 - 14:36

pexic, on 16 noiembrie 2021 - 20:14, said:
si ca o concluzie ![]() ![]() |
#50
Posted 27 November 2021 - 17:08

Vrei sa ne spui și părerea ta, nu doar o caricatură?
|
#51
Posted 27 November 2021 - 18:55

|
#52
Posted 27 November 2021 - 19:23

#53
Posted 27 November 2021 - 19:27

#54
Posted 29 November 2021 - 07:46

kolfleading, on 27 noiembrie 2021 - 18:55, said:
7. Cei mai mari experti in masini electrice sunt cei care n-au condus una in viata lor. EV? avem experti vaccin? avem experti. realitate? ah..stai asa sa caut un link. toti in afara e prosti. noi suntem baza. si totusi...toti ne dorim sa traim ca afara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users