Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Rezumat despre masinile electrice

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
1849 replies to this topic

#271
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 16.02.2013
Ce vorbesti colegule, pumn in gura sa-ti dai tu, poate in felul asta te vei trezi din lumea viselor in care traiesti, daca tu ai impresia ca o masina scumpa sau ieftina (sau orice obiect de pe lumea asta) te ridica moral in societate si sa nici nu mai conteze ceea ce faci sau nu faci, e clar ca esti in hibernare neuronala.

Eu am ales sa merg pe jos si cu bicicleta pt ca nu ma duce capul sa vad alta solutie pentru a scapa de cozile interminabile si soselele care au devenit parcari si in acest fel merg pe jos si cumpar marfa cu bani cash, din piete, de la romani, facuta de romani. Dar lasa asta, astea-s chestiuni neinsemnate, pe tine vad nu te intereseaza tara in care traiesti, asa ca te intreb si pe tine: ce faci mataluta efectiv pentru decongestionarea traficului? Eu imi risc pielea cu bicicleta si merg si pe jos pt tine si alti inverziti baterizati ca tine, fac CEVA, incerc, ma zbat. Tu, ce faci? Evident, trec peste faptul ca esti vegan, eco, bio si ca plantezi pomi in fiecare saptamana. Stiu ca faci toate astea, si-ti multumesc, respect, plecaciune!
Deci? Zi, raspunde la intrebare.

Edited by cosmin147, 08 September 2022 - 22:31.


#272
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,989
  • Înscris: 16.07.2015
Păi am menționat ceva de moralitate?
În legătură cu ceea ce fac eu, incerc să sortez selectiv pe cât posibil și aleg mersul pe jos la market și în oras, în detrimentul mașinii, pe cât posibil. Vara, cel puțin, folosesc și bicicleta. Altceva nu văd ce aș putea face. Am mașina Euro 5, un Duster, dacă contează la ceva.

Mai ușor cu ironiile, zic, să nu o luăm personal.

Edited by Vlad_22, 08 September 2022 - 23:46.


#273
Yhzx23

Yhzx23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 08.11.2022
Am gasit un material video pe you tube  care se vrea un rezumat detailat in cifre intre o masina electrica si versiunea pe benzina.

Omul a ales sa compare doua Mini Cooper.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-D7iZ3V8Q9g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#274
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View PostYhzx23, on 08 noiembrie 2022 - 12:01, said:

Am gasit un material video pe you tube  care se vrea un rezumat detailat in cifre intre o masina electrica si versiunea pe benzina.

Omul a ales sa compare doua Mini Cooper.

Clar in cazul acesta Mini electric iese mult mai ieftin. Problema cu masina asta este ca are o baterie mica (30kwh), incarcare lenta pentru 2022 (50kw)...pentru drumuri mai lungi e nevoie de celalalt Cooper.

#275
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,128
  • Înscris: 13.11.2017
Mini Cooper electric a fost foarte bine gândit cu baterie mică.
Soția ore unul pe benzină cu care face naveta. Am fost cu el până la Craiova și este destul de incomod.
Din doua motive nu i-a pus baterie mai mare și bine au făcut.
1) Este mașină de oraș sau naveta (așa cum am spus este incomodă la drum lung) deci are autonomie suficientă
2) Cu o baterie mare se pierdea din esența de go kart a Mini. Cu bateria actuala este doar cu 50 kg mai greu decât cel pe benzină astfel încât rămâne la fel de manevrabil și plăcut de condus. Eu am rămas plăcut impresionat cum puteam aborda virajele la trecerea munților in drum spre Craiova. Deși are numai 105 CP, datorită manevrabilității ei am depășit aproape toate mașinile care urcau atât pe Oituz cât și pe Rucar-Bran, unele mult mai puternice.

#276
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013

View PostFord4, on 09 noiembrie 2022 - 12:15, said:

Deși are numai 105 CP, datorită manevrabilității ei am depășit aproape toate mașinile care urcau atât pe Oituz cât și pe Rucar-Bran, unele mult mai puternice.
Asta nu inteleg unii ca degeaba pui transmisie automata pe un ICE de 105CP, ca nu-i acelasi lucru.

#277
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,120
  • Înscris: 11.01.2009
Si nu inteleg ca cei care au acum masina electrica au avut si masina termica inainte si au termen de comparatie.

#278
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,128
  • Înscris: 13.11.2017

View Postkolfleading, on 09 noiembrie 2022 - 12:47, said:


Asta nu inteleg unii ca degeaba pui transmisie automata pe un ICE de 105CP, ca nu-i acelasi lucru.

Nu înțeleg la ce te referi. Ideea a fost că dacă pe Mini EV puneau o baterie mai mare se pierdea din manevrabilitatea din curbe datorita greutății mai mari. Așa are aproape aceeași greutate ca un Mini pe benzină.

#279
Yhzx23

Yhzx23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 08.11.2022
Intr-un alt material video cei doi protagonisti au facut un scurt rezumat despre masinile electrice pornind de la un versus intre Mini Cooper e si BMW i3.

La minutul 01:13 prezentatorul a facut o comparatie amuzanta intre cele doua masini dar dupa aceea rezumatul despe masinile electrice a fost mai mult decat serios punctand plusurile si mai ales minusurile masinilor electrice.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Pgp0t2uxXfc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#280
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013
Am prezentat pe alt topic avantajele unei motorizari EV vs. ICE.
Mi s-a raspuns ca daca iei un ICE si pui transmisie automata, o sa faca exact ce face si EV.

Edited by kolfleading, 09 November 2022 - 17:26.


#281
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,128
  • Înscris: 13.11.2017

View Postkolfleading, on 09 noiembrie 2022 - 17:25, said:

Am prezentat pe alt topic avantajele unei motorizari EV vs. ICE.
Mi s-a raspuns ca daca iei un ICE si pui transmisie automata, o sa faca exact ce face si EV.

Am înțeles acum la ce te referi. E corect. Daca as fi avut automata nu as fi putut merge la fel.
Dar aici plusul era dat de manevrabilitatea foarte buna a lui Mini. Mă îndoiesc că toate cele depășite erau numai cu cutie automată

#282
Yhzx23

Yhzx23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 08.11.2022

View Postkolfleading, on 09 noiembrie 2022 - 17:25, said:

Am prezentat pe alt topic avantajele unei motorizari EV vs. ICE.
Mi s-a raspuns ca daca iei un ICE si pui transmisie automata, o sa faca exact ce face si EV.
Ca un om receptiv la noutati am facut si eu un tur de onoare pe la vanzatorii de masini electrice pentru a vedea ce e nou sub soare.

Toti agentii de vanzari mi-au descris cu lux de amanunte masinile si performantele lor.

Trebuie sa subliniez ca toate masinile electrice vazute aveau un numitor comun si anume ''transmisie automata''.

Ei bine agentul de vanzari de la Fiat mi-a facut niste precizari suplimentare privitor la ''transmisia automata''.

Citez din explicatiile agentului:

-''Masina are o ''transmisie automata'' dar este diferita de ceea ce stim noi despre cutiile de viteze automate pentru ca aceasta cutie de viteze este de fapt doar un ''reductor mono treapta''. Deci o cutie de viteze cu o singura treapta care sigur va fi mult mai fiabila in exploatare.''

Acum stau si ma gandesc doar Fiat sa aibe ''transmisia automata'' cu ''reductor mono treapta'' sau toate electricele au la fel?

#283
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,120
  • Înscris: 11.01.2009
Majoritatea masinilor au un reductor de turatie. Probabil toate care se vand pe la noi.
Mai sunt cateva care au doua viteze. Nu cred ca ajuta atat pentru eficienta la viteza mare, unde consumul este generat majoritar de rezistenta aerului care este proportionala cu patratul vitezei. Mai curand sunt folosite in masinile electrice de performanta pentru a atinge viteze mai mari.

https://www.wired.co...ission-gearbox/

#284
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 22.12.2006
da, toate masinile electrice au un reductor cuplat permanent la motorul electric.
ADica o "cutie de viteze" foarte simpla si fiabila , cu doar 2-3 pinioane si 3-4 rulmenti ... Dezavantajul, cum a spus colegul mai sus, ca la viteze mari motorul electric se tureaza  mult , scazand eficienta electrica si generand caldura foarte mare.

#285
M0su

M0su

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 20.11.2022
Abia acum inteleg de ce sunt la mare cautare in tarile nordice 🤣🤣

#286
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 29.05.2004

View Postandrei_221, on 11 decembrie 2022 - 10:32, said:

da, toate masinile electrice au un reductor cuplat permanent la motorul electric.
ADica o "cutie de viteze" foarte simpla si fiabila , cu doar 2-3 pinioane si 3-4 rulmenti ... Dezavantajul, cum a spus colegul mai sus, ca la viteze mari motorul electric se tureaza  mult , scazand eficienta electrica si generand caldura foarte mare.

ai inteles gresit, nu eficienta motorului electric scade la viteza mare si nici cu ganereaza "foarte multa caldura".

#287
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 22.12.2006
scade eficienta de consum , la asta ma refeream. De asta scade autonomia la mers cu viteza mare pe autostrada. Si te asigur ca la 10 -15.000 rotatii genereaza multa caldura campurile magnetice din motor.

#288
NelsonMandravela

NelsonMandravela

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,546
  • Înscris: 10.01.2012
Abia acum fac școala, la a doua tinerețe, deci nu sunt la curent cu diverse banalități.

Farurile mai trebuie aprinse ziua?
Asta ar fi revoltător pentru cei cu EV. 1 kwh consumat pe lumini, ar putea face diferența ca să împingi mașina până la stație cateva zeci de metri pentru cei cu baterii anemice, Dacia Spring sau altele uzate.

Edited by NelsonMandela, 23 December 2022 - 18:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

1 members, 1 guests, 0 anonymous users

andru

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate