X3 sau iX3 (la aprox. acelasi pret)?
Last Updated: Apr 26 2022 00:00, Started by
cinsem
, Nov 10 2021 19:36
·
5

#37
Posted 12 November 2021 - 06:30

Testează ix3-ul și îți promit că vei uita instant de ice. Când o să simți cum te lipește de scaun, decizia va fi evidentă. Am în familie un i3 și un x5m50i. Ce crezi că prefer? I3 oricând.
Încă o chestie: BMW stă foarte bine la progres tehnologic pe parte de EV. Totodată e premium și se simte. Tesla mai are de învățat și nu e acolo (încă). |
#38
Posted 12 November 2021 - 06:44

La EV cam toate mărcile sunt la zi cu progresul tehnologic.
|
#40
Posted 12 November 2021 - 08:23

In 2021 cu ix3 in Romania, DACA ESTI CAPABIL sa te adaptezi, te poti descurca foarte ok si per total sa iti consumi mai putin timp din viata cu alimentarea decat cu o masina cu motor termic.
Ce inseamna sa te adaptezi? In primul rand o minima informare asupra tehnologiei, deci cateva ore pe net si pe urma sa iti planifici un pic alea 2-3-4-5 iesiri mai lungi pe an. Nimic dificil pentru intelectul unui om care-si permite o masina de 50k. Deci de fapt intrebarea corecta nu e masina x vs masina y, ci daca esti tu capabil si dispus sa te adaptezi, evident, raportat la avantajele pe care le primesti. |
#41
Posted 12 November 2021 - 09:36

Mie asta cu plecatul o data - de doua ori pe ani in Grecia mi se pare o dilema falsa. Practic iei decizia de utilizare a unui bun prin prisma a 5% experienta de utilizare, restul de 95% (naveta, scoala, cumparaturi, job, deplasari extraurbane de maxim 200-300km) fiind date la o parte ca si cum nu ar avea relevanta. Mie mi se pare ca se cauta de fapt nod in papura. Acum sincer, daca chiar nu vreau sa merg cu electrica in Grecia, inchiriez o termica si end of discussion. Cei de la Bavaria Mobility stiu ca chiar au tarife preferentiale pentru posesorii de electrica. La cate cheltuieli salvez cu combustibilul (cam 100 eur/1000 km in medie), gasesc eu bani de inchiriat masina.
|
#42
Posted 13 November 2021 - 19:09

95% din timp ai nevoie de 60 de cai, 2 locuri, portbagaj de 100 litri si tot asa...
Restul sunt false dileme. Dar se aduna... Iar cand dai cat dai pe masina, parca nicio dilema nu e o falsa dilema. Daca dadeai 2 mii pe una veche sau 10 mii pe una noua, da, era totul aliniat. Mai ales ca in 95% din timp face ce face si una de cateva ori mai scumpa. In comparatie cu ala din statie esti la 100% indiferent ce ai conduce ai indiferent de parerea lui (ca nu-l ajuta postura).
In 2021 cu ix3 in Romania, DACA ESTI CAPABIL sa te adaptezi... Mai ramane sa te si avantajeze. Adaptarea e pt a avea un castig nu pt a inghiti (aparent) fara suferinta imediata si fara rost o constrangere. Lasi de la tine unde nu conteaza pt a fi pe plus unde conteaza. Te adaptezi pt a-ti fi mai bine unde conteaza. Valabila in orice situatie care cere adaptibilitate. Masina e un mijloc (de transport) nu un scop. Sper. Te adaptezi la ea ca sa iti fie bine cand n-ai posibilitati saniti fie bine altfel. Nu are niciun rost sa te adaptezi la mijloace renuntand la scop cand nu exista nicio constrangere pt asta. Scopul primeaza iar mijloacele trebuie sa fie adaptate lui. Edited by underb, 13 November 2021 - 19:21. |
#43
Posted 24 April 2022 - 12:36

Pentru mine chiar contează minusul de 67%.
“BMW iX3 are o amprentă cu 40% mai mică faţă de BMW X3 30i dacă este alimentat cu energie de la reţea şi cu 67% dacă este alimentat cu energie verde. BMW iX are o amprentă cu 36% mai mică faţă de BMW X5 30d dacă este alimentat cu energie de la reţea şi cu 66% dacă este alimentat cu energie verde. Iar BMW i4 are o amprentă cu 32% mai mică faţă de BMW Seria 4 420i dacă este alimentat cu energie de la reţea şi cu 64% dacă este alimentat cu energie verde.” https://www.economic...rna_577602.html https://www.press.bm...374913RO/529336 Edited by oxbridge, 24 April 2022 - 12:40. |
#44
Posted 26 April 2022 - 00:00

Eu zic IX3 oricand, vezi aici de ce : https://forum.softpe...de-bmw-ix3-2021
Singurul motiv ptr X3 normal ar fi cand ai drumuri lungi, peste 300-400km, pe care vrei sa le faci fara oprire (pe autostrada). Pe drumurile normale ale Romaniei, te termina masina pe tine pana sa termini tu bateria, cel mai lung drum dintr-o bucata a fost Bucuresti - Poiana Bv timp de 6h, consum 80% din baterie, horror, de 1 dec 2021, nu vrei asa ceva
Testează ix3-ul și îți promit că vei uita instant de ice. Când o să simți cum te lipește de scaun, decizia va fi evidentă. Am în familie un i3 și un x5m50i. Ce crezi că prefer? I3 oricând. In plus la IX3 ai standard trapa panoramica, foarte misto, eu o folosesc in aproape toate drumurile loco Si volanul standard e mai misto decat la drujba sau tractor si are adaptive driving ala de se conduce singura pe autostrada
Plug in hibrid. N-ai infrastructura (sosele + statii) si punct. Te bazezi pe ce exista azi, nu pe ce va fi maine. Daca prinzi un ambuteiaj pe drum, nu mai ajungi nici macar la Mizil. Dar daca esti aventuros din fire si increzator in promisiunile altora, nu mai pierde timp, da comanda de electrica!
Si legat de plusuri si minusuri: costul reviziei nu are ce cauta in calcul la o masina din clasa asta. Nici economia preconizata de 1000euro/an nu are ce cauta in schema asta (+ statia de incarcare costa, nu e la pachet cu masina).
In Romania de azi mai safe este un autoturism Hibrid decat unul Electric 100%. ![]() Hibridele se potrivesc oamenilor care pot sa le incarce acasa noaptea ptr ca dureaza foarte mult. Edited by radu103, 25 April 2022 - 23:53. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users