Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Stație încărcare vs încărcător portabil
Last Updated: Nov 11 2021 15:12, Started by
v_condratovici
, Nov 10 2021 09:43
·
0
#1
Posted 10 November 2021 - 09:43
Iată că și-o luat vărul meu mașină electrică și mă tot bate la cap cu o întrebare: să își pună stație de încărcare de 22kw fixă sau să își ia una portabilă și poate să o folosească și la munte unde are cabană cu trifazic?
https://ev-mag.ro/in...amp322mc_b_c-nu Văd că astea fixe au și aplicație.. Aplicația este ca să o încarcu cât vrei tu, să zicem doar 80%, pentru a proteja bateria? https://ev-mag.ro/st...blu-type-2.html Edited by v_condratovici, 10 November 2021 - 09:41. |
#2
Posted 10 November 2021 - 09:52
să-și ia fixă trifazică și-o poartă după el că-i mică oricum
o fixează în portbagaj nu pe perete |
#3
Posted 10 November 2021 - 09:52
Ambele au ceva avantaje, doar ca depinde de el unde sta mai mult: pe drum sau preponderent pe langa casa si ocazional la cabana. Daca la cabana ajunge rar (de doua - trei ori pe an), nu stiu daca are sens pentru una portabila.
|
#4
Posted 10 November 2021 - 09:54
Mi se parea incomod sa mergi cu butelia de GPL in portbagaj. Acum mergi cu incarcator portabil (deasupra bateriei, evident).
|
#5
Posted 10 November 2021 - 10:09
Lol. Încărcătorul ăla portabil e cam cât o cărămidă (atenție, nu bolțar), de aia unii ii zic și "brick charger".
Succes la transportat butelii în portbagaj. On topic: stația fixă de încărcare este de obicei mai puternică, mai comodă și mai configurabila. Există și chargere portabile de 11kw/22kw pe care le poti alimenta din prize trifazice din alea roșii. Dacă au și cablul Type 2 încorporat eu le consider cea mai bună opțiune în cazul de față. Edited by inuendo0, 10 November 2021 - 10:16. |
#8
Posted 10 November 2021 - 10:24
#9
Posted 10 November 2021 - 10:35
Doar cele cu aplicație permit limitarea încărcării la xx%? Există și portabile cu aplicație?
|
#10
Posted 10 November 2021 - 11:26
1. Pe Type 2 masina nu comunica SoC, deci chargerul Nu are de unde sa stie cand sa se opreasca.
Aplicatia e sublima, dar in mare folosesti mai repede butonul pt selectarea amperajului maxim. 2. Cablu + caramida sunt destul de mari, adica teoretic una portabila e perfecta, dar practic injuri la fiecare folosire, mai ales cand o rulezi ca sa o bagi in portbagaj. 3. Statia poata sa permita 22 kW trifazic, dar depinde cat duce bransamentul si cat trage masina maxim. Inca nu ai spus modelul masinii. 4. Daca vrei portabila, ia Go-E Charge. |
|
#11
Posted 10 November 2021 - 11:48
1. Atunci fără aplicație..
2. Dacă doar acesta e inconvenientul.. Fie! 3. Are. Cică mașina e model de știe 22. 4. El vrea să o ia de la o firmă din România. Nu am găsit aici charger ul respectiv. Oricum, care ar fi avantajele? |
#12
Posted 10 November 2021 - 13:22
Salut
Eu gasisem modelul asta, care pare sa fie cam acelasi produs sub un alt brand. Am vazut si un review pe youtube in care se spunea ca se poate seta statia sa incarce atat monofazat cat si trifazat, puterile de incarcare fiind si ele configurabile. Vad totusi ca este o mica mare diferenta de pret, poate studiaza mai mult, nu stiu daca exista diferente intre ele dar ca si carcasa arata la fel. https://www.emag.ro/...rch-Action=view Si ce gasisem pe youtube [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rNPcQ9Y6l18?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Posted 10 November 2021 - 15:20
Toate chinezariile au partea interna integrata, fie ca e portabila, fie ca e fixa.
E o placa de baza pe care sunt lipite toate cele necesare. E o chestie de cost. Ceva de acest gen. De obicei, cand se crapa ceva, o arunci. 22 kW incarca doar ZOE. Daca statia trifazata, masina face diferenta, adica multe masini incarca doar pe o faza. Daca statia e monofazata, masinile care incarca pe 3 faze vor incarca mult mai greu. Utilizatorul nu are ce setare sa faca la statie din acest pct de vedere. Se configureaza doar amperajul, iar puterea rezultata e data de formule: Monofazat Putere = 230V * X amperi Trifazat Putere = 400V * X Amperi * 1.73 Eu am mers pe ideea unui charger portabil ca acesta. O am in pod, pt ca e prea grea/butucanoasa si ocupa jumatate din portbagaj. Daca nu vrei sa ti-o faci singur, recomand si eu Go-e Charger, direct de la producator. Nu mai e nimic SF sa dai comanda de afara si merita cei 700 eur, daca ii ai de dat. Edited by Courage, 10 November 2021 - 15:25. |
#14
Posted 10 November 2021 - 16:25
Courage, on 10 noiembrie 2021 - 15:20, said: Eu am mers pe ideea unui charger portabil ca acesta. O am in pod, pt ca e prea grea/butucanoasa si ocupa jumatate din portbagaj. Față de ceea ce am pus-o eu în subiect are Quote
monitorizare consum, setare timp functionare, programare timp de incarcare Courage, on 10 noiembrie 2021 - 15:20, said: Daca nu vrei sa ti-o faci singur, recomand si eu Go-e Charger, direct de la producator. Nu mai e nimic SF sa dai comanda de afara si merita cei 700 eur, daca ii ai de dat. |
#15
Posted 10 November 2021 - 17:51
Sa stii ca facturile UE sunt considerate ca din RO, dar na.
Problema cu faptul ca e butucanoasa nu apare cand o tii afara, ci cand o pui in portbagaj + ca e sublim sa ai una portabila, cu cablu si trebuiasca sa o bagi in portbagaj, dar e manjita de noroi, ca a plouat. Nu mai zic ca te si murdaresti cand incerci sa o faci colac. Aceste statii au de obicei doua functii "avansate": - setarea amperajului maxim (unele in pasi mari, altele cu pas de 1 A) - intarzierea inceperii incarcarii, adica daca ai un tarif la curentul electric mai bun de la ora 22 si e ora 19.30, programezi sa inceapa incarcarea cu 3 ore intarziere (22.30). De fapt, ceea ce doare la icnarcarea pe Type 2, cand masina nu are limitare in meniu, este tocmai ca nu nu poti seta gradul maxim de incarcare, iar icnarcarea la 100% in fiecare zi uzeaza bateria. Din pacate, pe Type 2 nu se poate citi SoC, deci nu poate fi oprita incarcarea la de ex 80%. Sunt tot felul de giumbuslucuri ce pot fi facute, dar implica calcule de fiecare data cand o bagi in priza si intrerupator pt CP. O statie portabila, care foloseste cablul aflat deja in masina, a facut @Courage aici |
|
#16
Posted 11 November 2021 - 07:59
Oare stația aceea ce programează timpii de încărcare nu poate face exact treaba asta, adică programezi cât timp să încarce și tu estimezi cât mai are până ce ajunge la 80%?
Da, stația se poate construi destul de ușor, doar că eu nu prea am timp, om vedea.. |
#17
Posted 11 November 2021 - 09:19
Nu, ea doar intarzie inceputul incarcarii, ca la masina de spalat rufe.
Exista si optiunea dorita de tine, doar ca implica un modul de 150 eur si o statie custom. |
#18
Posted 11 November 2021 - 11:26
Păi dacă încarcă la curent mai mic și știe omul cam în cât timp bagă n kwh nu ar merge să pună o priză temporizată trifazică? Sau bănuiesc ca peste 80% scade curentul de încărcare și atunci s-ar putea concepe un circuit care să oprească alimentarea la un curent mai mic. Zic bine?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users