Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dilema alegere Duster benzina sau motorina?
#19
Posted 08 November 2021 - 09:17
shymano, on 08 noiembrie 2021 - 00:17, said:
Duster diesel au, din cate am inteles, mai multe modele de cutie ... Eu am prins una, la serviciu, vai de mama ei ... daca ne suiam 4-5 persoane in masina, trageai de ea ca de caine mort (1.5 DCi, 4x4). Goala se infigea binisor. Masina noua, nu vreo taratura ... Daca nimeresti una d-asta, iti blestemi zilele. Toate 4x4 au aceeasi cutie cu rapoarte scurte Edited by TruculMagic, 08 November 2021 - 09:17. |
#20
Posted 08 November 2021 - 09:51
DarthBane, on 08 noiembrie 2021 - 08:38, said:
Te am mai întrebat o dată, are acea rulota sistem de frânare ? Dacă da, ești cam la limita, Dusterul poate tracta 1300 de kg cu sist de frânare și vreo 600 fără. Asta in ce privește greutățile. In ce privește motorizarea. Eu am 1.6 tdi și mai agat de mașină o remorcă mică, de 750 kg. Am pus 500 de kg pe remorcă și cu 3 inși în mașină motorul cam mârâia la mine, nu i era deloc pe plac. Basca că am stage 1, 145 CP pe stand dyno. Poate te mai gândești la motorizare. yo9hrb, on 08 noiembrie 2021 - 08:36, said:
In primul rand masina cu rulota se conduce altfel decat masina goala. Eu trag o rulota de 1100 kg cu un MCV benzinar de 1.6l/90cp. Si n-am patinat, n-am ramas blocat pe undeva, n-am mers numai la vale. Consum 11-12 la suta, maxim. Puteam si mai mult, dar n-am vrut Edited by XL700VA, 08 November 2021 - 09:51. |
#21
Posted 08 November 2021 - 09:58
XL700VA, on 08 noiembrie 2021 - 07:38, said:
Am tras rulota cu un Dokker și a mers... cei drept chinuit. Dar nu mi-am simtit niciodată viata in pericol! La ce va referiți când spuneți ca mi-am riscat viata? Chiar ma puneți pe gânduri... Numai ca atunci cand o vei face, te vei trezi aruncat ca pe un servetel. Daciile, oricare ar fi ele, sunt cunoscute ca fiind masini usoare (in special pe spate, ceea ce duce si la ineficienta la franare). Si fix o masina usoara nu-ti trebuie pentru tractat ... Cat despre "e de-ajuns de puternica, trage", am mai zis ... cu 4-5 persoane in masina, Duster 1.5 DCi abia tragea, ca un caine mort impins de vant. Nu stiu daca toate dieselurile au aceeasi cutie, unii spun ca ar fi, altii ca nu ar fi aceleasi modele, ideea e ca trage rau, oricum ai da-o. ARO era la distanta mare de Duster, ca o comparatie ... cu motor de Ford nu am mers foarte mult, insa cu cel de Andoria am parcurs km destui. Edited by shymano, 08 November 2021 - 09:58. |
#22
Posted 08 November 2021 - 10:55
vali, on 08 noiembrie 2021 - 08:05, said:
1. sunt exemple destule pe net, trebuie doar să le vezi https://www.youtube....ng camper fails 2. uită-te pe șosea. câte dustere/dokkere/loganuri sau alte mașini cu motoare mici vezi tractând orice altceva decât remorci ușoare. oare de ce? să fii tu singurul isteț? |
#23
Posted 08 November 2021 - 12:14
Pentru tractare , diesel . Si nu numai ...si consumul este foarte avantajos. La benzina , cand pui ceva dupa tine consumul explodeaza. Creste si la diesel dar omeneste .
|
#24
Posted 08 November 2021 - 12:48
JurasikMan, on 08 noiembrie 2021 - 12:14, said:
Pentru tractare , diesel . Si nu numai ...si consumul este foarte avantajos. La benzina , cand pui ceva dupa tine consumul explodeaza. Creste si la diesel dar omeneste . Nu recomand o astfel de combinatie. Preferabil un vehicul tractor de 1,9 tone plus incarcatura si astfel ajunge la un raport de 2/1 care ofera siguranta in mers. Dealtfel in cartea autovehiculului e trecuta sarcina maxima tractata si e bine sa nu se depaseasca acea greutate. |
#25
Posted 08 November 2021 - 15:19
Pacolino7, on 08 noiembrie 2021 - 12:48, said: initiatorul vrea Duster pentru tractare remorca de 1,1 tone. Nu recomand o astfel de combinatie. Preferabil un vehicul tractor de 1,9 tone plus incarcatura si astfel ajunge la un raport de 2/1 care ofera siguranta in mers. Dealtfel in cartea autovehiculului e trecuta sarcina maxima tractata si e bine sa nu se depaseasca acea greutate. Pacolino7, on 08 noiembrie 2021 - 10:55, said: Problema nu e puterea motorului ci greutatea vehiculului tractor , care ar trebui sa fie cel putin dubla decat a remorcii incarcate. Ar însemna o mașină de 2200 kg! M-am uitat pe forum de rulotisti ... nu prea au toți mașini imense. |
#26
Posted 08 November 2021 - 15:30
orice încercare de trezire a lui OP e sortită eșecului. el nu a avut probleme și asta e tot ce știe și repetă. nu există statistici sau manuale care îi pot fi indicate ca bune practici, voi nu auziți că el nu a pățit nimic până acum?
|
#27
Posted 08 November 2021 - 17:42
Fizica e grea ... aia cu mase si forte de greutate, de impingere ...
Boss, si cu masina de 700 kg poti trage de o rulota de 1100 kg. Pana cand, nu se stie ... Dumnezeu cu mila. De tras, o tragi. Intrebarea e cum si cand te opresti. Daca mai zicem si de forte ce actioneaza pe viraje, asupra ambelor atelaje, deja intram pe teren minat ... Da-i 'nainte, ca merge ... a mers cu Dokker, cum sa nu mearga cu Duster ??... |
#28
Posted 08 November 2021 - 21:12
As fi curios cati de aici ati condus cu rulotă. Si cu toate astea dați sfaturi!
Am găsit un site: https://towcar.info/GB/index.php Acolo poți baga marca mașinii și marca rulotei. Am bagat Duster pe benzina 150 cp 4x4 din 2021, si rulota în cauza, weinsberg 420 qd. Totul e verde. Din ce scrie acolo, nu sunt probleme. Screenshot_20211108-211422_Chrome.jpg 264.23K 20 downloads Screenshot_20211108-211448_Chrome.jpg 266.02K 21 downloads Screenshot_20211108-211509_Chrome.jpg 232.53K 11 downloads Edited by XL700VA, 08 November 2021 - 21:16. |
|
#29
Posted 08 November 2021 - 22:13
E clar ca nu ai habar ce inseamna masina usoara, ce inseamna instabilitate si ineficienta in franare din cauza masei mici a masinii sau a distributiei insuficient gandite.
Ai intrat vreodata in balans cu o remorca macar ?? Ca asa, multi habarnisti stiu sa conduca, dupa orele de vizionare de clipuri de pe YouTube ... bine, multi nici nu stiu de ce se rastoarna aia p-acolo, ca nu inteleg fenomenul ... Tractarea unei rulote nu se rezuma doar la mersul cu 40 km/h, in linie dreapta. Ca pentru asta e buna si o Dacia Lastun ... Edited by shymano, 08 November 2021 - 22:25. |
#30
Posted 09 November 2021 - 05:29
Nu inteleg ce aveti cu omul . El a intrebat ceva si voi ii dati alte sfaturi si vorbe ( despre tangaj , etc ) pe aici .
Sa ii intrebati mai bine pe samsarii auto ( sunt specialisti in tractari si condus atelaje , jos palaria ) cum vin din Olanda ( min 3000 km ) cu o platforma ( de 750 kg cu punte dubla si extra lunga ) cu doua masini pe ea ( 2x 1400 kg ) , tractata de un VW Sharan de doar 1800 kg , mii si mii de kilometrii si nu mai comenteaza nimeni ... ( poate doar politia in Germania ) Deci ontopic , Duster 4x4 cu rulota de 1100 kg = benzina 1.3 ( 150 cp ) sau diesel 1.5 ( 115 cp ) ? |
#31
Posted 09 November 2021 - 10:36
diesel frate!
că de-aia camioanele-s pe motorină: SĂ TRAGĂ!!! cum bine zicea un coleg mai sus: cuplu mare la turații mici! PS: un sfat exagerat? o hibridă diesel/electrică ar fi mama bunului - doar că nu se mai fabrică... |
#33
Posted 09 November 2021 - 11:52
|
#34
Posted 09 November 2021 - 12:23
Leo2006, on 08 noiembrie 2021 - 09:13, said:
Dieselul. La benzinare chiar si la cuplu de 250Nm, treptele sunt mai lungi. Sunt etajate pentru viteza. Pentru tractarea unei remorci dieselul face legea pe sosele. |
#35
Posted 09 November 2021 - 19:02
shymano, on 08 noiembrie 2021 - 22:13, said:
E clar ca nu ai habar ce inseamna masina usoara, ce inseamna instabilitate si ineficienta in franare din cauza masei mici a masinii sau a distributiei insuficient gandite. Ai intrat vreodata in balans cu o remorca macar ?? Ca asa, multi habarnisti stiu sa conduca, dupa orele de vizionare de clipuri de pe YouTube ... bine, multi nici nu stiu de ce se rastoarna aia p-acolo, ca nu inteleg fenomenul ... Tractarea unei rulote nu se rezuma doar la mersul cu 40 km/h, in linie dreapta. Ca pentru asta e buna si o Dacia Lastun ... IMG-20211109-WA0000.jpg 366.22K 38 downloads Recunosc, ansamblu Dokker + rulota nu e o soluție. Dar Duster e mai mare, mai greu. Si am văzut pe forumuri de rulote destui "dusteristi " cu rulote. Masina sh nu vreau. Masina noua și grea cred ca costa dublu cât Dusterul. LE cu ansamblu din poza am făcut nenumărate drumuri Suceava Roman Bacău Onești Brașov Câmpulung Pitești. Drumul de la Onești pana la Câmpulung e plin de serpentine. Cu multe curbe periculoase. Dar niciodată nu a întrat în balans. Poza e de la Mateiaș- cei din zona cunosc ce curbe sunt pe acolo. Edited by XL700VA, 09 November 2021 - 19:06. |
#36
Posted 09 November 2021 - 20:08
Ti se pare acelasi lucru sa ai greutate pe osie sau la mama naibii de ea?
Intinde mana orizontal si roaga pe cineva sa impinga din laterala cu 2 degete sa vezi daca i te poti opune. Apoi tina mana cu cotul lipit de corp si intinde-o asa in fata. Vezi diferenta. E vb de bratul fortei si cu cat ai greutate mai departe de osie cu atat mai rau e. Plus vantul. Rulota nu e remorca. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users