Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema cuptor electric cu disju...

Merita achizitionat DFSK Fengon 5...

Pret actual invelitoare

Probleme baterie Samsung A54
 Schema statie auto Renegade REN 1...

Magazine IT de incredere

Parere SKODA Octavia 3 2.0TDI 150CP

Achizitie telefon 1000-1200lei
 Unde gasesc o lampa buna pe gaz?

Consulta specialiștii... Und...

Fostul director al Frontex: Comis...

Construire anexa lipita de casa
 Ce folositi pentru urina mirosito...

Socializare in prezenta copiilor

Cont Samsung A32

Hotarare definitiva a instantei, ...
 

Problema Canon MP 110

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
tyr

tyr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 01.03.2006
Azi dimineata cand am vrut sa printez ceva mi-a aparut mesajul CHECK PRINTER (5200).  5200 cred ca e vreun cod de eroare, dar nu am reusit sa ma dumiresc ce inseamna. Nu scrie nici in User Guide, si nici la site-ul Canon  Customer Service nu e mentionat nimic! Asa ca nu mai am decat o solutie! Voi, cei de pe forum care v-ati confruntat cu problema aceasta! Aseara a mers brici, doar am mutat-o putin, fiind alimentata! Nu a suferit nici un soc! Nu are cum sa fie de la soc fizic! Si nici hartie inauntru nu are! Pur si simplu a aparut acest mesaj! Am reinstalat driver-ele si tot degeaba! Nu stiu ce sa mai fac ca am nevoie ca de aer de ea, mai ales de scaner!  Mentionez ca in ultimul timp am folosit cu precadere functia de scaner!

Va rog, daca ma puteti ajuta, nu ezitati!

Multumesc anticipat!

P.S. Pt. cei din Iasi: daca va trebui totusi sa o duc la service, va rog sa-mi recomandati unul ieftin si bun. Imprimanta nu are decat 7 luni, dar am cumparat-o din Elvetia, am factura, dar nu stiu daca mi se recunoaste garantia in Romania!

#2
geo_qqq

geo_qqq

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 09.06.2006

View Posttyr, on Apr 2 2006, 14:04, said:

Azi dimineata cand am vrut sa printez ceva mi-a aparut mesajul CHECK PRINTER (5200).  5200 cred ca e vreun cod de eroare, dar nu am reusit sa ma dumiresc ce inseamna. Nu scrie nici in User Guide, si nici la site-ul Canon  Customer Service nu e mentionat nimic! Asa ca nu mai am decat o solutie! Voi, cei de pe forum care v-ati confruntat cu problema aceasta! Aseara a mers brici, doar am mutat-o putin, fiind alimentata! Nu a suferit nici un soc! Nu are cum sa fie de la soc fizic! Si nici hartie inauntru nu are! Pur si simplu a aparut acest mesaj! Am reinstalat driver-ele si tot degeaba! Nu stiu ce sa mai fac ca am nevoie ca de aer de ea, mai ales de scaner!  Mentionez ca in ultimul timp am folosit cu precadere functia de scaner!

Va rog, daca ma puteti ajuta, nu ezitati!

Multumesc anticipat!

P.S. Pt. cei din Iasi: daca va trebui totusi sa o duc la service, va rog sa-mi recomandati unul ieftin si bun. Imprimanta nu are decat 7 luni, dar am cumparat-o din Elvetia, am factura, dar nu stiu daca mi se recunoaste garantia in Romania!
incearca menu-copy-scan-scan sau menu-scan-copy-copy

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate