Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jurnal de automodel - Traxxas TRX-4 Sport
Last Updated: Jul 11 2022 19:39, Started by
connectorxp
, Oct 28 2021 17:19
·
0
#1
Posted 28 October 2021 - 17:19
M-am reapucat de automodelism si am achizitionat una-alta, printre care si acest crawler TRX-4 de la Traxxas.
Pana acum am facut urmatoarele imbunatatiri: Hobbywing QuicRun WP1080 Crawler Brushed(80A/BEC 6A) - un ESC excelent pentru motoarele cu perii, motorul standard fiind unul bun Roti Crawler Louise CR-ROWDY 1.9" Soft - bune pentru noroi si zapada Statie TX-RX Spektrum DX3R Acumulatori 2S 50C Kit lumini plafon, caroserie, bara fata Traxxas Capace diferentiale ARB Scuturi protectie diferentiale Rollbar bena si lumini pentru el. De modificat in curand: Amortizoare Traxxas TRX-4 GTS Shocks cu arcuri de duritate variabila Servo directie de minim 25Kgf. Troliu scale cu telecomanda Accesorii scale Pe termen lung: Caroserie Toyota/Chevy/Ford cu licenta Link-uri alama Greutati si piese alama Roti pentru teren stancos, asta daca nu iau in primavara o Axial Capra. Si minunata caroserie "Albastru Lighean". IMG_1933.jpg 938.77K 95 downloads IMG_1977.jpg 648.96K 96 downloads IMG_1982.jpg 829.8K 89 downloads Lucrari de facut la ea sunt: Impermeabilizat sistem lumini si electronica RX. Montat plasa protectie perii motor. Revizii si reglaje. Edited by connectorxp, 28 October 2021 - 17:24. |
#3
Posted 28 October 2021 - 18:06
Aici este buba, ca sunt mari si ocupa ceva spatiu, dar la Cluj le scot cam la fiecare week-end, fie la traseu, fie prin padura. Tura urmatoare de RC Endurance Romania o voi planifica, combinand o tura light pe munte cu o ieseala cu masinutele.
|
#5
Posted 29 October 2021 - 07:58
A mea fiind semi-stock, fara greutati, are ~2Kg cu acumulator. Cel mai greu exemplar de TRX-4 vazut de mine este un Land Rover Discovery "scale" care se apropie de 8Kg, impractic in teren greu, a mea "plutind" peste zonele noroiase. In weekend este un eveniment de crawling la Pitesti, dar in contextul actual prefer sa nu am probleme legale.
Si cum pacatul te impinge de la spate, ieri am primit o oferta de o Axial Bomber, pe care sa o tin doar de teren stancos si pe asta de zone noroiase si balti. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rke7vfCRIKA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Poze cu acel Land Rover Discovery modificat sa fie cat mai scale. LRD1.jpg 261.92K 39 downloads LRD2.jpg 196.09K 39 downloads LRD3-Copy.jpg 193.83K 44 downloads LRD4-Copy.jpg 159.15K 42 downloads Edited by connectorxp, 29 October 2021 - 08:13. |
#6
Posted 29 October 2021 - 16:26
Uou, ce face monster-ul în teren accidentat!
Se joacă cu legile fizicii. Dar și șoferul este dibaci, eu o puneam rapid pe capotă și așa rămînea 🤭 |
#7
Posted 29 October 2021 - 16:43
Este o arta si de aici necesita ceva indemanare, exact ca in realitate.
Dar iti faci mana destul de usor cu o masina si statie de calitate si vei constata ca treci relativ faci prin teren destul de greu. Bomber-ul este un UTB (Unlimited Trail Buggy) si in cazul ei este bazata pe masina Bomber, cu licenta, fata de modelul Capra care este mai mica si este fictiva. La noi in comunitate este o dezbatere intre UTB-uri si modele scale/realiste. Personal le prefer pe ambele, vazandu-le pe viu si fiecare isi are locul sub soare. In weekend sper sa scot nepotul la crawling prin Cismigiu, in zona stancoasa. Si prototipul real de Bomber: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3j5kEGxcyf8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by connectorxp, 29 October 2021 - 16:45. |
#8
Posted 31 October 2021 - 14:23
Azi am scos TRX-4-le si nepotul la o plimbare cu un amic cu masinutele sale. Totodata am constatat ca este musai sa schimb amortizoarele, mai ales cele spate care nu lucreaza corect, chiar si dupa servisare.
IMG_2060.jpg 490.07K 18 downloads Inked9CF1D225-BF11-4CB4-AF29-B7B9FF2B550F_LI.jpg 435.93K 26 downloads IMG_2062.jpg 759.46K 27 downloads Alaturi de ea este un Traxxas Slash VXL abuzat si neingrijit. Ramane sa caut o zona cu pietre in Parcul Carol pentru crawling. Edited by connectorxp, 31 October 2021 - 14:27. |
#9
Posted 13 December 2021 - 13:39
Am revenit dupa o perioada de plimbat si mesterit la TRX4.
TRX4-1.jpg 452.34K 6 downloads TRX4-2.jpg 533.88K 6 downloads TRX4-3.jpg 711.01K 13 downloads Ca si upgrade-uri instalate avem: Amortizoare Traxxas GTS 8260R rosii cu arcuri de duritate similara cu cele stock. Cheie servo metalica 8247X. Kit upgrade capete punti portal, port fuzete si alte bucsaraie din aluminiu plus planetare si pinioane din aliaj de otel Chromoly, pe care niciun combo brushhles nu le va mai strica. - unii ar spune un upgrade inutil, dar altii spun ca este bun ca nu ingreuneaza masina precum piese similare de alama. Remontat toate luminile pe care le aveam si facut ceva cable management. Urmeaza luminile de la pasajele rotilor. Cumparat trusa de scule Traxxas. Cumparat doua folii cu decal-uri Traxxas si sponsori pentru montaj pe caroserie si oriunde se gaseste un loc bun. Greutati pentru roti TRX4-4.jpg 276.35K 19 downloads Urmeaza: Instalat TX/RX Traxxas compus din statie TQi cu Bluetooth si receptor TSM si telemetry. Modul GPS, senzor temperatura motor si tensiune acumulatori. Suport telefon pe statie (intrece DX3R pe partea de personalizare crawler). Astept dupa un TRX6533 care nu se gaseste usor, acesta fiind obligatoriu pentru a activa functia de clinometru. Lumini la pasajele de la roti, numite rock lights de catre ei. Ma tot uit dupa o caroserie ProLine de Jeep Gladiator, sau o camioneta Ford F150 sau Toyota 4Runner, ramanand prin primavara sa vad ce aleg. Acea caroserie necesitand sa mut tot setul de lumini pe ea. TRX4-6.jpg 244.25K 15 downloads TRX4-5.jpg 63.07K 16 downloads Iar ca sa fim offtopic si sa bagam in sperieti contul am dat comanda si de o masinuta Kyosho MiniZ pentru a o rula pe circuitul din Bucuresti. Mini Z.jpg 448.69K 17 downloads Eu am ales un Corvette ZR1 si sper ca pana in Ianuarie sa fie aici. Edited by connectorxp, 13 December 2021 - 13:42. |
#10
Posted 26 January 2022 - 08:05
IMG_2360.jpg 526.13K
10 downloads
Acum avem si in Bucuresti traseu interior de crawling unde putem testa masinile, fiind unul cu o dificultate mare. IMG_2359.jpg 359.99K 11 downloads IMG_2357.jpg 596.28K 8 downloads Ca sa fie "meniul" complet am achizitionat si acel Axial Bomber care este o bestie, abordeaza aproape orice suprafata. Revin cu poze faine, fiind fie prea frig fie la program la munca. Edited by connectorxp, 26 January 2022 - 08:06. |
|
#11
Posted 27 January 2022 - 17:59
Si pozele promise cu Axial Bomber care maine isi face mutatia la Cluj pentru a intregi o colectie de ~60 automodele si a tine de urat fratiorilor Axial Wraith si Yeti si verisoarei Capra. Locul lui va fi umplut de un Gmade Bom GS02.
Gmade-ul va fi tinut pentru performanta iar TRX-4-le va fi orientat catre scale si aspect, cu toate ca si el a primit inca o caroserie de "hartaneala" la circuit, mai ales ca nepotul a prins si el microbul si am ajuns sa stam cu randul la traseu IMG_2364.jpg 734.04K 9 downloads IMG_2365.jpg 687.34K 10 downloads IMG_2366.jpg 569.65K 5 downloads Edited by connectorxp, 27 January 2022 - 18:00. |
#12
Posted 07 July 2022 - 09:51
Ma bucur sa gasesc informatii despre jucariile astea aici. Sa le stapanesti sanatos.
Am in plan achizitia unui TRX-4 pentru fiul meu. A incercat la un eveniment un Discovery, i-a placut, s-a catarat cu el spectaculos si lumea aplauda reusita. Vizez ori un Discovery ori un Bronco. As lua insa inca una pentru mine, ca sa facem trasee in tandem. Nu stiu ce sa aleg intre un Axial Bomber si tot un TRX-4 chel. Din review-uri am citit ca un punct slab ar fi in zona de directie la TRX. Ajuta daca montez Cheie servo metalica? Cat de des faci revizii si in ce consta treaba asta? De asemenea, daca ma poti ajuta cu informatii despre traseul din Bucuresti, ar fi fain. Multumesc! |
#13
Posted 11 July 2022 - 19:39
Reviziile le faci acasa sau si necesita un minim de scule, cateva tubulare, imbusuri si surubelnite. Eu am trusa de scule Traxxas, dar tot ce este acolo poti face din bucati, separat si mai ieftin. Eu am prins-o cu 50 de lei, ca noua, in comunitate.
Pe langa scule mai ai nevoie de vaselina (eu am pus vaselina auto Shell). Ce nu are inlocuitor este uleiul din amortizoare, nu este foarte scump si tine cateva intervale de revizie. Poti face 1-2 intretineri pe ani, in functie de cat si cum te dai cu ea. Ca si consumabile ai anvelope (se uzeaza), garnituri amortizoare (exista set reconditionare de cateva zeci de lei) si acumulatori. Ca si upgrade obligatoriu ai cheie metal pentru servo si un motor servo mai puternic, nu ai nevoie de ceva mai mare de 25Kgf din cauza ca nu ai tensiune mai mare de 5-6V pe receptor, iar daca pui un BEC il vei praji. Bronco este o masina foarte faina, mai ales modelul clasic, dar varianta 2021 este foarte faina si daca tin minte bine vine cu cheie servo metalica si o caroserie foarte reusita ca si design, dar exagerat de scumpa de inlocuit (caroseriile Traxxas prevopsite si decupate trec lejer de 400 de lei si ajung la 1000 pentru Bronco 2021). Avem un baiat care renunta la un 2021 cu multe imbunatatiri din motive financiare. Personal am omis sa mai actualizez topicul, dar de atunci am dat Bomber-ul si regret asta, ca este o masina relativ versatila si-ti permita sa faci si "sketchy sh*t" pe langa trail/crawl. Dar am luat doua Axial SCX10.3, un Jeep JL Wrangler Rubicon si Jeep JT Gladiator Rubicon, iar TRX4 va primi caroseria de G500 pentru a fi pe gustul nepotului. Daca vrei ne putem vedea sa dai o tura cu TRX-ul, ca primul Jeep este inca neasamblat (am luat varianta KIT), iar Gladiator-ul este pe drum din Austria. Masinile le iau de afara fiindca sunt mai ieftine, am dat pe Wrangler 1450 lei in loc de 2500 si pe Gladiator 2490 in loc de 3190 cat este la noi. Modelele astea de la Axial sunt foarte bune pentru aspectul "scale" fiind candidate ideale pentru modificat pentru concursurile de off-road cu regulament SORRCA. Pentru tavaleala recomand Traxxas din cauza ca TRX4 este mai robust decat SCX10 si gasesti foarte usor piese de schimb in stoc la Florin, la AutoRC si au si multe materiale video si text de ajutor pentru cei aflati la inceput de drum. Ca si masina as lua tot un Sport, desi are cea mai urata caroserie (generica si nelicentiata), este foarte fiabila, neavand 2 trepte de viteza si diferentiale blocabile de la distanta, ideala pentru concurs. Edited by connectorxp, 17 September 2022 - 12:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users