Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bicicleta nu este un mijloc de transport sezonier
Last Updated: Jan 23 2022 15:42, Started by
benis
, Oct 26 2021 19:18
·
0
#109
Posted 05 November 2021 - 05:47
Are dreptate si clorel-something , lasa iuliu maniu sau cazuri ideale, sa strabati bucurestiul, dintr-o parte in alta, zig -zag in toate directiile , in trafic nu ai cum sa faci 30 kmh, un 15-20 e realist. Si nu pedalat lejer de plimbare dar nici sa-ti iei riscuri aiurea pt safety.
|
#110
Posted 05 November 2021 - 10:24
Pentru mersul la lucru, unde nu exista pista dedicata, de obicei iti gasesti o ruta care sa fie mai sigura si mai rapida, chiar daca e mai lunga. De exemplu strazi laterale unui bulevard.
|
#111
Posted 05 November 2021 - 10:47
E frumos sa mergi pe bicicleta. Imi doresc si eu dar am o problema, nu reusesc sa merg pe ea, nu o pot tine pe roti, cad cu ea. E destul de greu, am incercat de multe ori, nu stiu ce sa mai fac, nu reusesc
|
#112
Posted 05 November 2021 - 10:52
Scoti pedalele, lasi saua mai jos si te dai putin asa cu ea. Inveti repede daca nu esti ultimul inchedicat.
|
#113
Posted 05 November 2021 - 11:12
#114
Posted 05 November 2021 - 11:17
Mersi mult de informatie. Voi incerca sa fac rost de una.
|
#115
Posted 05 November 2021 - 13:19
#116
Posted 05 November 2021 - 22:07
Eu vad inceli/bikeri de astia pe Victoriei, cum asteapta verde fara sa puna piciorul jos, din balans fin, si veniti cu roti ajutatoare? Asta e ca pampersii pt adulti
|
#117
Posted 05 November 2021 - 22:15
Acuma, mnah, si eu pot sa stau cateva secunde bune fara sa pun piciorul jos, la 0kmh. Si ce sa-i spunem celui care a intrebat? Bai, eu pot, deci poti si tu.
|
#118
Posted 06 November 2021 - 09:00
jakota, on 05 noiembrie 2021 - 22:07, said:
Eu vad inceli/bikeri de astia pe Victoriei Deci, ați înțeles mentalitatea, dacă faci trackstand(bravo, ați aflat ceva azi) ești incel. Dar dacă ești familist, muncești două joburi și faci și trackstand? „Nu are cum!”? Asta e problema, e chestie de mentalitate. Unii nu pot concepe normalitatea în spațiul acesta carpato-danubiano-pontic. Se coclesc de gelozie/invidie probabil, au o limitare. Manele și „cazanane” vechituri, e ceva „normal”, trackstand e „incel”. Am o rugăminte, vă rog frumos: înainte să dați orice fel de replay, mergeți un pic până la pușcărie, vă rog. Edited by onisifor12, 06 November 2021 - 09:01. |
|
#120
Posted 06 November 2021 - 09:59
De la singurătate cred că ai lăsat reply, altfel nu îmi explic.
|
#121
Posted 06 November 2021 - 20:58
Care e treaba cu cei care asteapta la semafor fara sa puna piciorul jos ca ar fi incels n-am inteles. Poate unii din ei au incaltaminte de ciclism cu clipsuri si le e mai comod asa. Pentru noi ceilalti e mai simplu sa ne luam biciclete cu bara superioara a cadrului cat mai joasa, din alea care se spune ca ar fi de femei, desi acel tip de cadru e mai sigur mai ales pentru barbati.
Prin Bucuresti am media de 16-18 km/h la ore de varf, cu trafic, 21-22 cand e mai liber si 26-27 pe distante mai scurte, cand ies sa ma antrenez. Folosesc o bicicleta touring veche, grea (17 kg plus accesorii), ineficienta si merg cu grija, incetinesc cand ma apropii de masini, treceri de pietoni sau pietoni care merg pe trotuar si se apropie de bordura, departe de treceri. |
#122
Posted 07 November 2021 - 09:59
Onisifor, ce-ai luat foc asa frate? Sper ca esti bine…
|
#123
Posted 08 November 2021 - 00:56
jakota, on 05 noiembrie 2021 - 05:47, said:
Are dreptate si clorel-something , lasa iuliu maniu sau cazuri ideale, sa strabati bucurestiul, dintr-o parte in alta, zig -zag in toate directiile , in trafic nu ai cum sa faci 30 kmh, un 15-20 e realist. Si nu pedalat lejer de plimbare dar nici sa-ti iei riscuri aiurea pt safety. E in afara topicului, dar ma mira ca nu intelegi partea a doua a numelui meu. Am banuiala ca nu ai auzit de Epopeea lui Ghilgames, asa-i? p0rt0cala, on 06 noiembrie 2021 - 20:58, said:
Prin Bucuresti am media de 16-18 km/h la ore de varf, cu trafic, 21-22 cand e mai liber si 26-27 pe distante mai scurte, cand ies sa ma antrenez. Folosesc o bicicleta touring veche, grea (17 kg plus accesorii), ineficienta si merg cu grija, incetinesc cand ma apropii de masini, treceri de pietoni sau pietoni care merg pe trotuar si se apropie de bordura, departe de treceri. Tot cred ca viteza asta e optimista. Daca ai putea pedala non-stop, 16-18 km/h e credibil. Dar nu trebuie sa se te dai jos de pe bicicleta la trecerile de pietoni? Si mai sunt tot felul de alte lucruri care te incetinesc (masini parcate aiurea, fel de fel de gunoiae care blocheaza pista, gropi etc). |
|
#124
Posted 08 November 2021 - 09:03
Wotan, on 05 noiembrie 2021 - 10:24, said:
Pentru mersul la lucru, unde nu exista pista dedicata, de obicei iti gasesti o ruta care sa fie mai sigura si mai rapida, chiar daca e mai lunga. De exemplu strazi laterale unui bulevard. |
#125
Posted 08 November 2021 - 17:22
Aici depinde de oras si de cartier. Nu exista o regula generala. La mine o mare parte din oras consta din cartiere de case.
|
#126
Posted 08 November 2021 - 23:17
jakota, on 07 noiembrie 2021 - 09:59, said:
Onisifor, ce-ai luat foc asa frate? Sper ca esti bine… Edited by onisifor12, 08 November 2021 - 23:17. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users