Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum scap de AdPlus ?
Last Updated: Feb 21 2022 10:45, Started by
danna995
, Oct 26 2021 09:22
·
0
#1
Posted 26 October 2021 - 09:22
Acesti gainari de la Vodafone continua sa dea numarul meu la tot felul de tepari chiar daca am cerut dezactivarea acestui "serviciu gratuit"
https://www.vodafone.ro/adplus Va rog ajutati-ma sa scap de aceste sms-uri.Nu mai stiu ce sa fac! |
#2
Posted 26 October 2021 - 10:59
Numarul tau de telefon nu e dat la nimeni. Serviciul este oferit de Vodafone prin abonare gratuita.
Care parte din dezactivarea serviciului nu l-ai inteles ? Ai primit confirmarea de dezactivare a serviciului ADPlus ? "Puteți controla oricând permisiunile pe care le acordați pentru activitățile de Marketing și datele pe care le utilizăm pentru a personaliza aceste comunicări prin: accesarea Setărilor Dvs. de Confidențialitate, prin intermediul https://www.vodafone.ro/privacy - contact, sau apel la *567, *222, sau accesarea MyVodafone (versiunea web sau aplicația mobilă)." Edited by Leo2006, 26 October 2021 - 11:02. |
#3
Posted 26 October 2021 - 10:59
Cum ai activat serviciul?
La Serviciul Clienti ce au zis cand i-ai intrebat? 'Gainarii' de la Vodafone ti-au oferit serviciul pe care l-ai contractat. Ca nu iti mai place tie acum e alta treaba. |
#4
Posted 26 October 2021 - 11:36
Acest serviciu l-am activat si eu din neatentie cand am sunat la *222. Te intreaba si trebuia sa alegi 1 sau 2.
Apoi mi-am batut capul cum sa dezactivez acest "serviciu" si in final am reusit. vezi mai jos in Myvodafone la permisiuni. Attached Files |
#5
Posted 26 October 2021 - 20:48
Deci am sunat la *567 si a durat 40 de minute sa trec prin toate optiunile si sa dezactivez fiecare!!
Incredibil cat de nesimtita este aceasta companie. De abonat te aboneaza automat dar dezabonat e aproape imposibil. Sa vedem acum daca o sa mai fiu hartuita cu mesaje si telefoane |
#6
Posted 27 October 2021 - 08:15
Ma indoiesc ca te-a abonat cineva fortat. Daca nu ai citit termenii si conditiile nu e vina companiei.
Iar de hartuit nu te hartuieste nimeni de vreme ce tu ti-ai dat acordul sa fii contactata. Asuma-ti responsabilitatea pentru alegerile proprii. |
#7
Posted 27 October 2021 - 23:17
Un fel de hăituială din partea Vodafone este aceea că atunci când prima dată într-o zi apelez *222 și aleg telefonia mobilă, Andreea îmi spune:
„Ești mereu la curent cu cele mai noi promoții ale Vodafone și ale partenerilor săi din zona în care te afli, în funcție de profilul tău de client și de localizare. Ești de acord să prelucrăm datele de contact și de utilizare a serviciilor Vodafone, în scopul creării ofertelor personalizate de la partenerii Vodafone? Răspunde cu da sau nu.” Desigur că îi spun mereu „nu”. Nu e destul asta: după aceea la ceva timp (nu imediat) mai vine și un SMS în care se precizează că ai zis nu și că poți reveni asupra răspunsului. Bănuiesc că se întâmplă așa fiindcă din MyVodafone am dat „nu” la tot ce privește partenerii Vodafone. Deci degeaba îmi dau acordul să nu fiu contactat și degeaba sunt dezabonat. Deoarece nu este nici o lege care să prevadă de câte ori au voie să te întrebe dacă vrei sau nu vrei, te freacă mereu cu ridichea întrebând și iar întrebând, pentru ca ori să împuținezi apelurile la *222, ori să zici până la urmă da, sătul de atâta insistență. Ceva asemănător se petrece când accesez meniul de la *100#. Primul mesaj USSD sosit scrie așa: „Ești de acord să te contactăm pentru campanii de marketing, comercializare servicii și oferte personalizate prin poștă? Răspunde 1 Da 2 Nu” Tastez 2 adică nu. După aceea te mai plimbă puțin: „Opțiunea dv a fost înregistrată. Îți mulțumim! 1 Înapoi” Aici nu am intrat zi după zi fiindcă este un meniu foarte sărăcăcios, așa că nu pot estima la cât timp te întreabă din nou. Ghiciți de ce mă întreabă doar de ofertele prin poștă: pentru că în privința ofertelor de la Vodafone, singurele la care le-am dat „nu” sunt ofertele prin poștă. Deci cum putem califica o firmă cu un astfel de comportament insistent și sâcâitor? |
#9
Posted 21 February 2022 - 09:28
#10
Posted 21 February 2022 - 10:45
Când primiți telefoane nesolicitate din partea unor terțe firme spuneți operatorului că nu doriți să mai fiți contactat, invocând GDPR. De obicei marchează Nr. vostru în sistemul lor ca neapelabil. Dacă totuși, revin, puteți să-i reclamați autorităților competente.
Sau, mai simplu, trimiteți mesaj la responsabilii GDPR ai Vodafone, solicitând retragerea acordului de utilizare a datelor în scop comercial. Nu percutează rapid, îi reclamați autorităților și sigur vor lua amendă mare. Nici o firma, oricât de mare, nu își permite să greșească cu GDPR, amenzile sunt foarte mari. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users