Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

Problema pornire linhai 400

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Salutare tuturor. Am un linhai motor de 400 cm, din anul 2015. Ieri am vrut sa il pornesc, si nu am mai reusit, decat daca iam dat curent de la masina. Treaba e ca daca il opresc, nu mai porneste. Si ieri toata ziua mam plimbat cu el, cu gandul sa se incarce bateria. Cand vreau sa il ponesc, se aude un tacanit, de la releul de langa baterie, care am dedus eu ca ar fii releul de pornire. Am verificat sigurantele si sunt  ok. Daca ii dau curent, porneste imediat. Care ar putea fii problema, releul de pornire? Sau cel de incarcare,ca nu baga curent??

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
releul de incarcare sau dinamul, defecte. Nu mai incarca bateria in mers si consuma din baterie :)

#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Trebuie sa masori cu un voltmetru (multimetru) tensiunea la baterie cu motorul oprit si cu motorul pornit.

Incearca sa aprinzi, cu motorul pornit, faza lunga. Daca se aprinde normal, e bateria, daca nu, e releul sau alternatorul.

Edited by pasilla, 24 October 2021 - 14:57.


#4
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

 220v, on 24 octombrie 2021 - 14:38, said:

releul de incarcare sau dinamul, defecte. Nu mai incarca bateria in mers si consuma din baterie Posted Image
Nu cred. Dacă nu mai dădea curent, murea după puțin timp. Omul spune ca s-a plimbat ieri toată ziua cu el. Ar fi terminat bateria imediat. Eu bănuiesc bateria.
Inițiator, i-a un voltmetru și măsoară tensiunea pe baterie. Cu motorul oprit sa ai minim 12 v și cu motorul pornit minim 13,5.  Dacă cu motorul pornit ai 13,5 - 14 volți, incarca. Eu sincer bănuiesc bateria. Si eu am avut 2 linhaiuri. După 2 ani moare bateria. De ce credeți ca la bateriile de atv se da numai 6 luni garanție?

#5
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Am cumparat baterie noua, montata si am pornit atvul de cateva ori,intradevar nu am mers cu el, doar lam pornit si lasat cate 30 de minute sa mearga in gol( tata facea asta, ca eu eram la munca) apoi nu a mai pornit. Ieri am pus bateria veche,a pornit imediat, apoi la a doua pornire nu a mai vrut.

Eu am desfacut bornele de la baterie, si am pus firele exact cum au fost, la + si -. La plus , erau 3 fire, ma gandesc ca nu conteaza ordinea cum leam pus unul peste altul??

Treaba e ca se miceste intensitatea si la cifrele din bord cand dau sa pornesc.

#6
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

 lari_90, on 24 octombrie 2021 - 19:54, said:

Am cumparat baterie noua, montata si am pornit atvul de cateva ori,intradevar nu am mers cu el, doar lam pornit si lasat cate 30 de minute sa mearga in gol( tata facea asta, ca eu eram la munca) apoi nu a mai pornit. Ieri am pus bateria veche,a pornit imediat, apoi la a doua pornire nu a mai vrut.

Eu am desfacut bornele de la baterie, si am pus firele exact cum au fost, la + si -. La plus , erau 3 fire, ma gandesc ca nu conteaza ordinea cum leam pus unul peste altul??

Treaba e ca se miceste intensitatea si la cifrele din bord cand dau sa pornesc.
Dacă se întunecă bordul când dai la automat, 99,99% e bateria. Verifica ca bornele bateriei sa fie strânse bine. Ma refer la șuruburi. Dacă nu e bateria. Totuși verifica și încărcarea cu un voltmetru, cum am scris în postul anterior.
Încă un truc la Linhai  - înainte de a porni trage socul la maxim, apoi apasă de câteva ori clapeta accelerației. Apoi apeși butonul de pornire. Va porni mai ușor.
LE firele nu contează ordinea, atâta timp cât le-ai pus pe cele roșii la plus și cele negre la minus. La Linhai asa sunt colorate, sa nu le încurci.

Edited by XL700VA, 24 October 2021 - 20:52.


#7
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 220v, on 24 octombrie 2021 - 14:38, said:

releul de incarcare sau dinamul, defecte. Nu mai incarca bateria in mers si consuma din baterie :)
Totusi s-a plimbat toata ziua cu el. Daca nu incarca ramanea in drum.

Probabil e doar bateria.

#8
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Dupa cum am zis, am o baterie noua, cu care a pornit de 4 ori sa zic asa, apoi nu mai pornea pana nu ii dadeam eu curent. In plus, cand dau la automat, doar o singura data invarte electromotorul, apoi se aude doar un tacanitcontinuu de la releul de langa baterie.

#9
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Încearcă sa pui bateria noua pe redresor la incarcat. De curiozitate ce baterie ai luat? Ai formatat-o corect? Mai poate fi ceva. Sa nu ai cumva vreun consumator "hoț" care sa îți descarce bateria cât timp sta oprit. Asta poți verifica simplu: scoți toate firele de pe borna plus sau de pe borna minus, le unești apoi pui un ampermetru în serie cu bateria și vezi ce curent consuma stand pe loc (cu cheia scoasa din contact). Teoretic, nu ar trebui sa ai curent, practic sunt câteva zeci de ma, maxim 100 ma. Dacă e mai mult, ai u  consumator ce îți mănâncă bateria.

#10
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
De formatat nu am facut asta... ca nu stiu cum

#11
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Ce baterie ai luat? Gata capsulata, sau cu acidul separat? Pune un link cu bateria. Ai luat-o din magazin noua? Sau de pe olx?

Edited by XL700VA, 25 October 2021 - 16:49.


#12
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Bateria am luato exact ca cea veche, de la un magazin de piese auto, si nu era capsulata, am pus eu acidul in ea

#13
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Ok, după ce ai pus acidul, ai pus bateria pe redresor?  Sau măcar ai lasat-o 24 de ore înainte sa pornești atv-ul?

#14
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Da, am lasato mai mult de 24 de ore

#15
lari_90

lari_90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.12.2014
Azi am incercat sa il ponesc din releu,sau pe direct cum se zice...si nu merge...clar bateria e moarta

#16
GeorgicaPopescuIoan

GeorgicaPopescuIoan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 20.01.2019
Daca zici ca e bateria noua ...vezi sa nu ai un fir de masa mai nabadaios .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate