Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Discrepanțe ireconciliabile între cărțile Noului testament
#37
Posted 24 October 2021 - 19:28
Darkule, bomba, unde-i bomba promisă?
Hai fii puțin mai coerent că pe saiturile ateiste era mai clar. Și parcă era și mai ieftin! |
#38
Posted 25 October 2021 - 07:34
pacopaco1967, on 24 octombrie 2021 - 18:40, said:
Ti-am spus, paganii au tinut mortis sa introduca acele pasaje. Astazi sunt folosite la sarbatorile pagane numit Craciunul. Pe acest topic nu se discută pornind de la premisa că Scripturile sunt falsuri păgâne, fiindcă atunci nu ar mai avea sens să dezbatem fiecare caz în parte, ci scopul este ca voi să încercați să soluționați aceste contraziceri care apar, fie că ne place, fie că nu, în textul Noului testament. Bineînțeles, pentru unii, acest subiect este o noutate, ei fiind habotnici și inculți, cred cu tărie, fiindcă așa le-au spus popii, că Biblia este o carte perfectă, insuflată de Dumnezeu cuvânt cu cuvânt și probabil căzută din Cer, imediat după Învierea lui Isus! penticostalul, on 24 octombrie 2021 - 19:28, said:
Darkule, bomba, unde-i bomba promisă? Hai fii puțin mai coerent că pe saiturile ateiste era mai clar. Și parcă era și mai ieftin! Iei în derâdere acest topic la care, totuși, te-ai abonat! Observ că nici tu, deși ești pastor la pocăiți, cu diplomă (obținută totuși târziu, la anii senectuții), nu ai dat o soluție la cele 3 cazuri prezentate ieri, și vor urma și altele, cu siguranță, pe care nu le știai, deși la facultatea de teologie se învață toate aceste aspecte și tototdată vă spun profesorii voștri de acolo să nu le dezvăluiți cumva enoriașilor, ca să nu pierdeți din cotizații... Fiindcă pentru unii ca voi, enoriașii sunt ...niște plătitori de cotizații, nimic mai mult. Deci, fiica lui Iair, nașterea lui Isus, moartea lui Iuda. Nu ai nimic de zis despre măcar unul din cele 3 cazuri de contrazicere flagrantă? Edited by dark, 25 October 2021 - 07:36. |
#39
Posted 25 October 2021 - 08:27
Hai, predicatorule, pe care o discutăm aici, head to head? Fiica lui Iair? E mai simplă.
Nașterea lui Isus este un capitol mai ... complex. Între Quirinius care apare în Luca și Irod care apare în Matei este o diferență de 10 ani, Irod a murit cu 10 ani înainte de mandatul lui Quirinius. Putem discuta și despre episodul magilor, de ce apar ei acolo în evanghelie și de ce... tot Ierusalimul se cutremură de spusele lor, știindu-se că iudeii nu credeau în cititul prin stele...că le interzicea religia lor! A, nu-ți plac astfel de subiecte? De ce, dragule? Discută, dezbate, fă polemică! Aici nu ești la biserica ta, unde să spui tu ce vrei tu și apoi să te aplaude turma de ”credincioși”. Aici problema se pune altfel! Sau ... poate vrei să discutăm de ce moartea lui Iuda este prezentată atât de diferit de către niște persoane care în mod necesar trebuiau să știe cu precizie ce se întâmplase cu un personaj atât de important și contemporan cu ei?! Puțin mai încolo, astăzi, o pun pe cea cu măgărușii, care are un skepsis acolo, o să vedeți. Hai, cius! Dați și voi un like, că nu am primit nimic până acum pe acest topic, nu știu de ce... |
#41
Posted 25 October 2021 - 10:47
Logic, cum îți explici:
Matei 2 1. Dupa ce S-a nascut Isus in Betleemul din Iudeea, in zilele imparatului Irod, iata ca au venit niste magi din rasarit la Ierusalim 2. si au intrebat: "Unde este Imparatul de curand nascut al iudeilor? Fiindca I-am vazut steaua in rasarit si am venit sa ne inchinam Lui." 3. Cand a auzit imparatul Irod acest lucru, s-a tulburat mult; si tot Ierusalimul s-a tulburat impreuna cu el. Iudeii considerau ca necurați pe cei care se îndeletniceau cu artele magice, printre care astrologia, deci, acei arabi sau persani nici nu ar fi fost primiți în Ierusalim, nici gând să se tulbure toată cetatea...pentru că niște astrologi au citit în stele! Nu vă plac discuțiile acestea? Ce ați vrea să facem, să cântăm imnuri, să venim cu colecta, sau ce? Vreți să distribuim broșuri? Haideți măi, faceți polemică, ce ați amuțit cu toții?!! Vreți chestii din astea, lacrimogene, sau ce? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eRzBM7Kz6es?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#42
Posted 25 October 2021 - 12:30
Mai comentează cineva ceva, la cele 3 cazuri prezentate deja?
Logic, mai ai ceva de adăugat? Silică, vii, băiete? Vă mai aștept, după care pun cu măgărușii, episodul 4. Hai, v-am pupat! logic1, on 25 octombrie 2021 - 08:44, said:
Multe like-uri! Înțeleg...dar comentarii, ioc? Scrii Logic și aici? Te rog! |
#43
Posted 25 October 2021 - 13:53
Bine, hai, cu măgărușii, da? Totuși, nu se poate să scriu doar eu aici. Un predicator m-a acuzat de ateism. Nu-i adevărat! Eu aici nu bag gunoiul sub preș, cum fac ei, ci separ grâul de neghină. Iar asta cu măgărușii trebuia pusă aici.
Deci, si le-a zis: "Duceti-va in satul dinaintea voastra: in el veti gasi indata o magarita legata si un magarus impreuna cu ea; dezlegati-i si aduceti-i la Mine. (Mat.21:2) Au adus magarita si magarusul, si-au pus hainele peste ei, si El a sezut deasupra. (Mat.21:7) De ce scrie Matei așa? Adică Isus...călare și pe mânz și pe măgăriță? Cum o fi stat? Dar de ce scrie ”Matei” în felul acesta? Aici este clenciul. ”Matei”, care nu era de față, preia profeția din Zaharia, dându-i o interpretare greșită. În profetul veterotestamentar scrie așa: Salta de veselie, fiica Sionului! Striga de bucurie, fiica Ierusalimului! Iata ca Imparatul tau vine la tine; El este neprihanit si biruitor, smerit si calare pe un magar, pe un manz, pe manzul unei magarite. (Zah.9:9) ”Matei”, citind aici, zice, măi, deci sunt două animale, este un măgăruș și asina, adică mama lui, că așa scrie, mânz, mânzul unei măgărițe, deci sunt și mânzul și măgărița. ”Matei” nu are habar de stilul poetic al Vechiului testament, în care, poetic, se accentuează o idee, cum ar fi aici: El a cerut apa, si ea i-a dat lapte; in pahar imparatesc i-a adus unt. (Judc.5:25) A doua propoziție din frază are menirea de a accentua pe prima. El crede că este și măgărușul și măgărița. Îi pune pe amândoi. Dar realitatea? Isus intră în Ierusalim doar pe un măgăruș, cum scriu Marcu, Luca și Ioan. Luca 19:35. Si au adus magarusul la Isus. Apoi si-au aruncat hainele pe el si au asezat pe Isus, calare deasupra. Matei, ca apostol al lui Cristos, ar fi fost de față... Ar fi văzut, cum scrie colegul lui, apostolul Ioan, doar un măgăruș...dar el scrie făcând un plagiat greșit înțeles după profetul Zaharia...concluzia? Matei...nu-i Matei apostolul, oameni buni. |
#44
Posted 25 October 2021 - 14:34
dark, on 24 octombrie 2021 - 11:15, said:
Una din ele...ar fi, cu fata lui Iair: Marcu 5:22. Atunci a venit unul din fruntasii sinagogii, numit Iair. Cum L-a vazut, fruntasul s-a aruncat la picioarele Lui 23. si I-a facut urmatoarea rugaminte staruitoare: "Fetita mea trage sa moara; rogu-Te, vino de-Ti pune mainile peste ea, ca sa se faca sanatoasa si sa traiasca." 24. Isus a plecat impreuna cu el. Si dupa El mergea mult norod si-L imbulzea. 25. Si era o femeie care de doisprezece ani avea o scurgere de sange. 26. Ea suferise mult de la multi doctori; cheltuise tot ce avea, si nu simtise nicio usurare; ba inca ii era mai rau. comparați cu: Matei 9:18. Pe cand le spunea Isus aceste vorbe, iata ca a venit unul din fruntasii sinagogii, I s-a inchinat si I-a zis: "Fiica mea adineaori a murit; dar vino de pune-Ti mainile peste ea, si va invia." 19. Isus S-a sculat si a plecat dupa el impreuna cu ucenicii Lui. 20. Si, iata, o femeie, care de doisprezece ani avea o scurgere de sange, a venit pe dinapoi si s-a atins de poala hainei Lui. 21. Caci isi zicea ea: "Numai sa ma pot atinge de haina Lui, si ma voi tamadui." Nu despre asta este vorba! Vorbim despre contradicții în cadrul aceleiași traduceri. Mie mi se pare ca tu ai trisat ca sa iti rezulte "contradictia" Fiidca Marcu in final tot la invierea fiicei lui Iair ajunge, si nu relateaza doar despre vindecarea ei asa cum incerci tu sa faci sa para.. Diferenta dintre cei doi evanghelisti fiind doar ca unul a povestit mai pe larg intamplarea, iar altul s-a limitat doar la faptul esential, anume ca fiica lui Iair a fost inviata dupa ce tatal ei l-a cautat pe Iisus ca sa ii ceara ajutorul. |
#45
Posted 25 October 2021 - 14:54
dark, on 25 octombrie 2021 - 12:30, said:
Mai comentează cineva ceva, la cele 3 cazuri prezentate deja? Logic, mai ai ceva de adăugat? Silică, vii, băiete? Vă mai aștept, după care pun cu măgărușii, episodul 4. Hai, v-am pupat! Înțeleg...dar comentarii, ioc? Scrii Logic și aici? Te rog! Eu am spus deja că introducerile la Matei și Luca sunt adăugiri din secolul al doilea, care apoi au suferit modificări, pe măsură ce Evangheliile au fost "actualizate" în ce privește cristologia înaltă din secolele care au urmat. O să scriu mai mult... |
#46
Posted 25 October 2021 - 14:54
dan1980_25, on 24 octombrie 2021 - 12:57, said:
Luca 39. Iar unul dintre făcătorii de rele răstigniţi, Îl hulea zicând: Nu eşti Tu Hristosul? Mântuieşte-Te pe Tine Însuţi şi pe noi. 40. Şi celălalt, răspunzând, îl certa, zicând: Nu te temi tu de Dumnezeu, că eşti în aceeaşi osândă? 41. Şi noi pe drept, căci noi primim cele cuvenite după faptele noastre; Acesta însă n-a făcut nici un rău. 42. Şi zicea lui Iisus: Pomeneşte-mă, Doamne, când vei veni în împărăţia Ta. 43. Şi Iisus i-a zis: Adevărat grăiesc ţie, astăzi vei fi cu Mine în rai. Marcu 44. În acelaşi chip Îl ocărau şi tâlharii cei împreună-răstigniţi cu El. Pana la urma il ocarau amandoi sau nu? Ca Marcu si Luca par confuzi. Tu de aici trebuie sa intelegi ca Marcu o fost mai surd. |
#47
Posted 25 October 2021 - 15:20
Endgegner, on 25 octombrie 2021 - 14:34, said:
Mie mi se pare ca tu ai trisat ca sa iti rezulte "contradictia" Atât Marcu cât și Matei redau rugămintea pe care fruntașul sinagogii o face lui Isus. La un evanghelist, fruntașul se roagă pentru vindecarea fiicei iar la celălalt se roagă pentru învierea fiicei. Care-i adevărul? În ce a constat sau...ce a solicitat fruntașul sinagogii lui Isus? Vindecare sau înviere? Nu este același lucru. logic1, on 25 octombrie 2021 - 14:54, said:
O să scriu mai mult... Chiar te rog! Pe tine mă bazez, ...pe...Dude, Silică, Grateful, Penticostalul, mai puțin. De fapt, Penticostalul o face pe bani...deci...ce expectative aș putea avea de la dumnealui? Zero barat! Endgegner, on 25 octombrie 2021 - 14:54, said: Tu de aici trebuie sa intelegi ca Marcu o fost mai surd. Marcu eventual ar fi auzit de la ”maître” al său, adică apostolul Petru, nu avea cum deci Marcu să fie de față. Iar Luca, doctorul, nici atât, el eventual ar fi auzit de la Pavel, al cărui colaborator a fost. |
#48
Posted 25 October 2021 - 15:55
dark, on 25 octombrie 2021 - 15:20, said:
Atât Marcu cât și Matei redau rugămintea pe care fruntașul sinagogii o face lui Isus. La un evanghelist, fruntașul se roagă pentru vindecarea fiicei iar la celălalt se roagă pentru învierea fiicei. Care-i adevărul? În ce a constat sau...ce a solicitat fruntașul sinagogii lui Isus? Vindecare sau înviere? Nu este același lucru. Iar ai rupt din context. Ai ocolit ce era mai important.Comenteaza-mi postul pe ansamblu nu ca autistii si retardatii. Ori doar vrei sa o faci pe nebunul? dark, on 25 octombrie 2021 - 15:20, said:
Marcu eventual ar fi auzit de la ”maître” al său, adică apostolul Petru, nu avea cum deci Marcu să fie de față. Iar Luca, doctorul, nici atât, el eventual ar fi auzit de la Pavel, al cărui colaborator a fost. Putem deci reformula, ca unul care o fost pe acolo si i-a povestit ulterior lui Marcu ce a vazut si a auzit, a fost mai surd |
#49
Posted 25 October 2021 - 16:22
Endgegner, on 25 octombrie 2021 - 15:55, said:
Ai ocolit ce era mai important Adică tu acreditezi ideea că dacă finalul este identic, atunci ambii au dreptate? Ei bine, permite-mi să nu fiu de acord, deoarece relatarea în sine nu este la fel, avem cadrul același, cu femeia care are scurgerea (nu puteau fi două femei cu scurgere, ambele să se atingă de Isus, fără să ceară voie, prin urmare, nici doi fruntași, fiecare cu câte o fată, una pe moarte, alta deja moartă), deci un evanghelist pune în gura fruntașului sinagogii niște cuvinte pe care nu le-a zis, fie cel care menționează cererea de vindecare, fie cel cu cea de înviere! Unul din cei doi evangheliști este greșit informat! Am dreptate? Adică, atunci când slujitorul era cu Isus, ce știa slujitorul? Că fetița lui este pe moarte sau moartă? Nu este același lucru! Endgegner, on 25 octombrie 2021 - 15:55, said:
Putem deci reformula, ca unul care o fost pe acolo si i-a povestit ulterior lui Marcu ce a vazut si a auzit, a fost mai surd Ar fi bine dacă ar fi așa. Dar nu este. Chestiunea cu cei doi tâlhari, repovestită de Luca cu înfloriturile sale, nu este singurul ”păcat” la Luca. De fapt, este o obișnuință a lui Luca, să schimbe ce nu-i place și să adauge, pornind de la evanghelia lui Marcu. O faptă mai urâtă de-a sa este atunci când schimbă zicerea lui Isus pe Cruce, ”Eli Eli lamasabactani - Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, de ce m-ai părăsit”, cu ”Tată, în mâinile Tale îmi încredințez duhul”. Adică, la Luca, Isus este în deplin control, pe când Marcu prezintă un Isus în agonie și disperare. Edited by dark, 25 October 2021 - 16:19. |
#50
Posted 25 October 2021 - 16:43
dark, on 25 octombrie 2021 - 15:20, said:
Chiar te rog! Pe tine mă bazez, ...pe...Dude, Silică, Grateful, Penticostalul, mai puțin. De fapt, Penticostalul o face pe bani...deci...ce expectative aș putea avea de la dumnealui? Tu nu-ți dai seama că tocmai ai scris că un grup de oameni au considerat că tipul scrie atât de bine încât merită plătit? Ai idee cam cât de greu este să-i faci pe oameni să bage mâna în portmoneu și să dăruiască unui freelancer? dark, on 25 octombrie 2021 - 16:22, said:
Adică tu acreditezi ideea că dacă finalul este identic, atunci ambii au dreptate? In învierea fiicei lui Iair au fost două episoade: Boala 1. Iair știa că fiica lui este grav bolnavă. Vine la Isus și îi spune: "Fetita mea trage sa moara; rogu-Te, vino de-Ti pune mainile peste ea, ca sa se faca sanatoasa si sa traiasca."Isus pleacă cu Iair spre locuința acestuia din urmă. Moartea 2. Pe când erau ei pe drum un funcționar vine la Iair și îi zice: "Nu-l mai deranja pe Isus, fiica ta a murit!"Isus vede scena și contracarează: "nu te teme, crede numai!" îi spune El lui Iair. Iair, încurajat îi spune lui Isus: "Doamne, fiica mea adineaori a murit (după cum ai auzit); vino dar de pune-Ti mainile peste ea, si va invia." Isus merge și o înviază. OK, așa s-au petrecut lucrurile. Acum, ce povestesc evangheliștii? Este atât de simplu: Marcu descrie amândouă episoadele povestirii, Matei numai un episod, ultimul. Iar Ioan explică atât de clar: Ioan 21:25 – "Mai sunt multe alte lucruri pe care le-a făcut Isus, care, dacă s-ar fi scris cu de-amănuntul, cred că nici chiar în lumea aceasta n-ar fi putut încăpea cărţile care s-ar fi scris. Amin." |
#51
Posted 25 October 2021 - 17:32
22. Atunci a venit unul din fruntasii sinagogii, numit Iair. Cum L-a vazut, fruntasul s-a aruncat la picioarele Lui
23. si I-a facut urmatoarea rugaminte staruitoare: "Fetita mea trage sa moara; rogu-Te, vino de-Ti pune mainile peste ea, ca sa se faca sanatoasa si sa traiasca." 24. Isus a plecat impreuna cu el. Si dupa El mergea mult norod si-L imbulzea. 25. Si era o femeie care de doisprezece ani avea o scurgere de sange. 26. Ea suferise mult de la multi doctori; cheltuise tot ce avea, si nu simtise nicio usurare; ba inca ii era mai rau. 27. A auzit vorbindu-se despre Isus, a venit pe dinapoi prin multime si s-a atins de haina Lui. 28. Caci isi zicea ea: "Daca as putea doar sa ma ating de haina Lui, ma voi tamadui." 29. Si indata a secat izvorul sangelui ei. Si a simtit in tot trupul ei ca s-a tamaduit de boala. 30. Isus a cunoscut indata ca o putere iesise din El; si, intorcandu-Se spre multime, a zis: "Cine s-a atins de hainele Mele?" 31. Ucenicii I-au zis: "Vezi ca multimea Te imbulzeste si mai zici: "Cine s-a atins de Mine?" 32. El Se uita de jur imprejur sa vada pe cea care facuse lucrul acesta. 33. Femeia, infricosata si tremurand, caci stia ce se petrecuse in ea, a venit de s-a aruncat la picioarele Lui si I-a spus tot adevarul. 34. Dar Isus i-a zis: "Fiica, credinta ta te-a mantuit; du-te in pace si fii tamaduita de boala ta." 35. Pe cand vorbea El inca, iata ca vin niste oameni de la fruntasul sinagogii care-i spun: "Fiica ta a murit; pentru ce mai superi pe Invatatorul?" 36. Dar Isus, fara sa tina seama de cuvintele acestea, a zis fruntasului sinagogii: "Nu te teme, crede numai!" 37. Si n-a ingaduit nimanui sa-L insoteasca, afara de Petru, Iacov si Ioan, fratele lui Iacov. 38. Au ajuns la casa fruntasului sinagogii. Acolo Isus a vazut o zarva, si pe unii care plangeau si se tanguiau mult. 39. A intrat inauntru si le-a zis: "Pentru ce faceti atata zarva si pentru ce plangeti? Copila n-a murit, ci doarme." iar Matei 9: 18. Pe cand le spunea Isus aceste vorbe, iata ca a venit unul din fruntasii sinagogii, I s-a inchinat si I-a zis: "Fiica mea adineaori a murit; dar vino de pune-Ti mainile peste ea, si va invia."19. Isus S-a sculat si a plecat dupa el impreuna cu ucenicii Lui.20. Si, iata, o femeie, care de doisprezece ani avea o scurgere de sange, a venit pe dinapoi si s-a atins de poala hainei Lui.21. Caci isi zicea ea: "Numai sa ma pot atinge de haina Lui, si ma voi tamadui." 22. Isus S-a intors, a vazut-o si i-a zis: "Indrazneste, fiica! Credinta ta te-a tamaduit." Si s-a tamaduit femeia chiar in ceasul acela. 223. Cand a ajuns Isus in casa fruntasului sinagogii si cand a vazut pe cei ce cantau din fluier si gloata bocind, 24. le-a zis: "Dati-va la o parte; caci fetita n-a murit, ci doarme!" Citește cu atenție, Penticostalule, când apare femeia cu scurgerea! Isus primește informația despre fata lui Iair că este bolnavă/moartă, înainte de a se întâlni cu femeia cu scurgerea. Funcționarii anunță decesul fetiței, după ce Isus rezolvă problema femeii cu scurgerea și textul arată că acești funcționari vorbesc direct cu Isus, nu doar cu Iair, în particular, ca apoi Iair să-i spună lui Isus. |
#52
Posted 25 October 2021 - 18:10
dark, on 24 octombrie 2021 - 11:15, said:
Una din ele...ar fi, cu fata lui Iair: Marcu 5:22. Atunci a venit unul din fruntasii sinagogii, numit Iair. Cum L-a vazut, fruntasul s-a aruncat la picioarele Lui 23. si I-a facut urmatoarea rugaminte staruitoare: "Fetita mea trage sa moara; rogu-Te, vino de-Ti pune mainile peste ea, ca sa se faca sanatoasa si sa traiasca." 24. Isus a plecat impreuna cu el. Si dupa El mergea mult norod si-L imbulzea. 25. Si era o femeie care de doisprezece ani avea o scurgere de sange. 26. Ea suferise mult de la multi doctori; cheltuise tot ce avea, si nu simtise nicio usurare; ba inca ii era mai rau. comparați cu: Matei 9:18. Pe cand le spunea Isus aceste vorbe, iata ca a venit unul din fruntasii sinagogii, I s-a inchinat si I-a zis: "Fiica mea adineaori a murit; dar vino de pune-Ti mainile peste ea, si va invia." 19. Isus S-a sculat si a plecat dupa el impreuna cu ucenicii Lui. 20. Si, iata, o femeie, care de doisprezece ani avea o scurgere de sange, a venit pe dinapoi si s-a atins de poala hainei Lui. 21. Caci isi zicea ea: "Numai sa ma pot atinge de haina Lui, si ma voi tamadui." Nu despre asta este vorba! Vorbim despre contradicții în cadrul aceleiași traduceri. Am o intrebare: pui aceste intrebari la modul serios, pentru a afla adevarul, sau doar sa demonstrezi ca Biblia minte? Pentru ca, daca esti cu adevarat serios, nu exista contradictie la care sa nu-ti pot da solutia. Cat o priveste pe cea de mai sus, iata solutia: Marcu, 5: 35Pe când vorbea El încă*, iată că vin nişte oameni de la fruntaşul sinagogii, care-i spun: „Fiica ta a murit; pentru ce mai superi pe Învăţătorul?” 36Dar Isus, fără să ţină seamă de cuvintele acestea, a zis fruntaşului sinagogii: „Nu te teme, crede numai!” Astfel, in Marcu 5.23 se specifica, despre fruntasul sinagogii, ca se ruga de Hristos staruitor. Asta inseamna ca-i tot repeta aceeasi cerere: ”fiica mea trage sa moara, vino si puneti mainile peste ea”. Dar, in timp ce se tot ruga de aceasta, vin niste oameni si-l anunta ca fiica lui a murit, deci sa nu-L mai deranjeze pe Iisus. Dar Iair nu renunta la cererea lui staruitoare, doar ca incepe sa spuna acum, deasemenea staruitor, adica tot repetand: ”fiica mea tocmai a murit, vino si puneti mainile peste ea”. Si Hristos abia atunci ii raspunde ”Nu te teme, crede numai!”. Si nu este prima oara cand Hristos asteapta ca omul sa moara si apoi sa-l invieze, ca la fel a facut si cu Lazar, desi stia ca-i pe moarte. Ba chiar, in cazul lui Lazar, fiind ultima inviere, a asteptat ca omul sa fie mort si intrat in putrefactie, ca sa arate astfel lumii ca exista inviere. Deci, nema contradictie in acest caz. Trebuie doar citit tot textul si analizat cu mare atentie. Alta! dan1980_25, on 24 octombrie 2021 - 12:57, said:
Luca 39. Iar unul dintre făcătorii de rele răstigniţi, Îl hulea zicând: Nu eşti Tu Hristosul? Mântuieşte-Te pe Tine Însuţi şi pe noi. 40. Şi celălalt, răspunzând, îl certa, zicând: Nu te temi tu de Dumnezeu, că eşti în aceeaşi osândă? 41. Şi noi pe drept, căci noi primim cele cuvenite după faptele noastre; Acesta însă n-a făcut nici un rău. 42. Şi zicea lui Iisus: Pomeneşte-mă, Doamne, când vei veni în împărăţia Ta. 43. Şi Iisus i-a zis: Adevărat grăiesc ţie, astăzi vei fi cu Mine în rai. Marcu 44. În acelaşi chip Îl ocărau şi tâlharii cei împreună-răstigniţi cu El. Pana la urma il ocarau amandoi sau nu? Ca Marcu si Luca par confuzi. Nu par si nu sunt deloc confuzi. Pur si simplu este vorba de factorul timp si de pocainta unuia dintre talhari, care apare in timp ce-l ocara pe Hristos. Asa ca, desi initial il ocara pe Hristos, impreuna cu celalalt talhar, intre timp, inainte sa moara si fiind in dureri, isi schimba atitudinea. Adica a fost de ajuns o schimbare de atitunine chiar si in momentul mortii, desi cu cateva secunde mai inainte arunca mascari asupra lui Hristos, ca Hristos sa-l ierte si sa-l ia cu El in rai. |
#53
Posted 25 October 2021 - 18:25
Dorel666, on 25 octombrie 2021 - 18:10, said: Marcu, 5: 35Pe când vorbea El încă*, iată că vin nişte oameni de la fruntaşul sinagogii, care-i spun: „Fiica ta a murit; pentru ce mai superi pe Învăţătorul?” 36Dar Isus, fără să ţină seamă de cuvintele acestea, a zis fruntaşului sinagogii: „Nu te teme, crede numai!” Astfel, in Marcu 5.23 se specifica, despre fruntasul sinagogii, ca se ruga de Hristos staruitor. Asta inseamna ca-i tot repeta aceeasi cerere: ”fiica mea trage sa moara, vino si puneti mainile peste ea”. Dar, in timp ce se tot ruga de aceasta, vin niste oameni si-l anunta ca fiica lui a murit, deci sa nu-L mai deranjeze pe Iisus. Dar Iair nu renunta la cererea lui staruitoare, doar ca incepe sa spuna acum, deasemenea staruitor, adica tot repetand: ”fiica mea tocmai a murit, vino si puneti mainile peste ea”. Si Hristos abia atunci ii raspunde ”Nu te teme, crede numai!”. Si nu este prima oara cand Hristos asteapta ca omul sa moara si apoi sa-l invieze, ca la fel a facut si cu Lazar, desi stia ca-i pe moarte. Ba chiar, in cazul lui Lazar, fiind ultima inviere, a asteptat ca omul sa fie mort si intrat in putrefactie, ca sa arate astfel lumii ca exista inviere. Ba chiar se pare ca din spusele oamenilor, respectiv felul exprimarii, se trage concluzia ca Iair stia ca fiica lui murise de fapt si nu ca tragea sa moara.. Ca altfel spuneau "Fiica ta a murit; nu mai supara Invatatorul" si nu "de ce mai superi pe Invatatorul".. Nu il intrebau "de ce" decat numai ca erau siguri ca si Iair cunostea adevarul. |
#54
Posted 25 October 2021 - 18:31
dark, on 24 octombrie 2021 - 14:09, said:
Nu, nu am uitat. Cum aș putea să-mi uit ”copilul”, pe care tocmai l-am născut? E topicul meu, este ... nucleara promisă de atâta timp! Poate o femeie sa uite copilul pe care-l alapteaza si sa n-aiba mila de rodul pantecelui ei? Isaia 49:15 Să revenim..o altă chestiune...dar să știți că voi pune doar o discrepanță pe zi, pentru a fi suficient citită/comentată! Asta cu Iuda... Fapte 1:18 Omul acesta a dobandit un ogor cu plata nelegiuirii lui, a cazut cu capul in jos, a plesnit in doua prin mijloc si i s-au varsat toate maruntaiele." 19. Lucrul acesta a ajuns asa de cunoscut de toti locuitorii din Ierusalim, incat ogorul acela a fost numit in limba lor: "Acheldama", adica: "Ogorul sangelui." Asta scrie Luca, în cartea Faptelor.... iar la evanghelia lui Matei: Matei 27:3. Atunci Iuda, vanzatorul, cand a vazut ca Isus a fost osandit la moarte, s-a cait, a dus inapoi cei treizeci de arginti, i-a dat preotilor celor mai de seama si batranilor 4. si a zis: "Am pacatuit, caci am vandut sange nevinovat." "Ce ne pasa noua?", i-au raspuns ei. "Treaba ta." 5. Iuda a aruncat argintii in Templu si s-a dus de s-a spanzurat. 6. Preotii cei mai de seama au strans argintii si au zis: "Nu este ingaduit sa-i punem in vistieria Templului, fiindca sunt pret de sange." 7. Si dupa ce s-au sfatuit, au cumparat cu banii aceia "Tarina olarului" ca loc pentru ingroparea strainilor. 8. Iata de ce tarina aceea a fost numita pana in ziua de azi: "Tarina sangelui." Si care-i contradictia? Daca Iuda a cazut cu capul in jos, de unde crezi ca a cazut? De pe vreun zgarie nori?! Din copac, scumpule, din copacul in care tocmai se spanzurase. Si scrie clar ca a cazut, nu ca s-a aruncat. Dar de ce s-a urcat in copac? Sa admire rasaritul soarelui? Nu, ci ca sa se spanzure. Dar ori craca de care si-a legat funia s-a rupt, ori el nu a facut nodul bine, cert este ca, atunci cand a vrut sa se arunce n-a mai reusit ci a cazut de pe craca pe care se afla, cu capul in jos si a plesnit in doua prin mijloc, iesindu-i toate maruntaiele. Si oare unde scrie ca a murit spanzurat? Nicaieri! Scrie ca s-a spanzurat, dar nu ca a murit spanzurat. A murit pentru ca a cazut din copacul in care nu reusise sa se spanzure. Daca nu ar fi fost prea gras si copacul prea inalt, ar fi fost o tentativa nereusita de suicid. Deci nici asta nu-i contradictie! Endgegner, on 25 octombrie 2021 - 18:25, said:
Ba chiar se pare ca din spusele oamenilor, respectiv felul exprimarii, se trage concluzia ca Iair stia ca fiica lui murise de fapt si nu ca tragea sa moara.. Ca altfel spuneau "Fiica ta a murit; nu mai supara Invatatorul" si nu "de ce mai superi pe Invatatorul".. Nu il intrebau "de ce" decat numai ca erau siguri ca si Iair cunostea adevarul. Iair s-a rugat STARUITOR, adica tot repetand cererea, atat inainte de a afla ca fiica i-a murit, cat si dupa ce a aflat. De aceea ii spun ceilalti, vazand ca el se roaga sa o vindece chiar si dupa ce afla ca a murit, ”de ce mai superi pe invatatorul, de vreme ce fiica ta a murit”. De aceea si Hristos, cand vede ca acestia voiau sa-l determine pe Iair sa renunte la cererea lui, ii spune lui Iair ”crede numai”. Adica ”nu-i baga in seama, tu crede numai”. Edited by Dorel666, 25 October 2021 - 18:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users