Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Viteze internet RDS / DIGI si inca ceva
#37
Posted 24 October 2021 - 06:13
======================================================================
MembruAnonim, on 24 octombrie 2021 - 04:37, said:
Initiatorul are in casa un ONT vechi care stie doar wifi 2,4 care duce posibil un maxim de 100Mbps. Asta este si cauza de prinde cu telefonul/taptopul doar 85-90Mbps. SOLUTIA este simpla. Cumpara un router sau il ia in chirie de la Digi unul wifi6 cu 3 lei/luna. Routerul il conecteaza la un port LAN al ONT-ului. Si gata, are viteze superioare pe wifi. Ma crezi ca abia acum am inteles? Dupa o ora si jumatate? (ma rog, am inteles doar cam cum sa judec si cam cum sa caut....) |
#38
Posted 24 October 2021 - 06:18
viotl, on 24 octombrie 2021 - 06:13, said: Cand digi iti aduce netul in casa, cam totul este pregatit pt utlilizator, adica el nu mai trebuie sa faca nimic, nicio setare, abosolut nimic. Doar baga un cablu utp rj45 in pc si gata. Sau foloseste netul wifi. Vorbesc de un utlizator normal, care vrea doar sa aiba net fara sa isi bata singur capul cu setari, ps in bridge ont-ul etc. Nu, vorbim de un utilizator normal. Apropo, pt cine are abonamentul de 1000Mbps, treaba este si mai simpla in sensul ca digi vine cu un ONT performant GRATUIT care "da" wifi puternic, wifi cu viteze mari (wifi6). Deci nici nu mai este nevoie sa iti cumperi router. Edited by MembruAnonim, 24 October 2021 - 06:19. |
#39
Posted 24 October 2021 - 06:22
#40
Posted 24 October 2021 - 06:26
viotl, on 24 octombrie 2021 - 06:22, said:
Abia ma linistisem un pic, am intrat iar in sevraj. )) Sper ca glumesti. Ultilizatorul care nu se pricepe nu trebuie sa isi faca griji, totul este simplu, ca bagatul unei veioze in priza. Cel putin pt cei care au abonamentul de 1000Mbps. edit: Tu ce abonament ai? Si ce anume nu ai inteles? Edited by MembruAnonim, 24 October 2021 - 06:27. |
#42
Posted 24 October 2021 - 07:29
asta e exact genul de om de care ma lovesc in fecare zi..''de ce platesc 1000 mb dac prind doar 50? de ce????" degeaba i explici..el o va tine lunga pe a lui
|
#43
Posted 24 October 2021 - 07:33
Ramaneti on topic si nu uitati ca e discuta subiectul si nu utilizatorii.
NU mai raspundeti la flame fiindca asa doar intretineti discutia in directia respectiva, raportati postul si treceti mai departe. |
#44
Posted 24 October 2021 - 08:57
viotl, on 24 octombrie 2021 - 04:27, said:
. Tehnicianul de teren a zis ca nu se poate pune cutia afara. Si stau si-mi sparg creierii cum sa fac sa rearanjez fara sa sparg tencuiala si gletul... mai trece o vreme... pana vorbim cu cineva la birouri/vanzari/support si ce sa vezi, se poate pune cutia afara. Eu ce sa cred? echipamentele pot fi afectate de frig (mai putin) , de caldura excesiva (mai mult), de praf (praful le omoara) conditii care pot afecta functionarea lor. eu de exemplu, nu inteleg cum sa iti faci casa fara sa tragi si cabluri de retea in cateva camere. vrei programe in 4k? cablul este sfant. un amic care a avut multa vreme un magazin de echipamente wifi iar replica lui favorita era: exista fire si improvizatii. totusi, daca ai asa mari probleme sa intelegi retelistica, de ce nu apeleze la un profesionist? mie imi da cu virgula faptul că nu intelegi domeniul, dar te chinui 6 luni sa faci ceva. Quote de 6 luni stau ca un bleg cu banii in buzunar si nu pot sa imi rezolv problema pentru ca nu stiu ce sa cumpar. cred ca nu intelegi nici cum se cumpara online. cumperi , testezi si daca nu-ti place returnezi. ai 30 de zile sa te razgandesti. dar repete, daca n-ai nici cunostinte, nici timp, apelezi la un profesionist. Edited by strongsss, 24 October 2021 - 08:58. |
#45
Posted 24 October 2021 - 14:32
strongsss, on 24 octombrie 2021 - 08:57, said:
cumperi , testezi si daca nu-ti place returnezi. ai 30 de zile sa te razgandesti. viotl, on 24 octombrie 2021 - 05:45, said:
Am citit, am intrebat in stanga si in dreapta, am vorbit cu profesionisti si inca nu stiu ce sa cumpar. Edited by dexterash, 24 October 2021 - 14:32. |
#46
Posted 24 October 2021 - 15:48
dexterash, on 24 octombrie 2021 - 14:32, said:
Conform carei legi, daca nu sunt indiscret? plus ca sunt si magazine fizice care accepta retur, nu vad de ce ai cumpara de altundeva, daca ai dubii ca exact ceea ce iti trebuie. personal n-am mai cumparat de ani de zile electronice / electrocasnice dintr-un magazin fizic. si nici incaltamine (de cand e returul gratis pe un anume site) |
|
#47
Posted 24 October 2021 - 16:58
dexterash, on 24 octombrie 2021 - 14:32, said:
De ce nu lasi profesionistii sa ia o decizie Poate iti amintesti din niste discutii anterioare (e ceva vreme) ca am un respect deosebit pentru tine. Am observat insa de ceva vreme ca ai devenit acid si/sau caustic, uneori agresiv. Traiesc cu impresia ca ai avut un eveniment care te-a afectat acu' ceva ani, cred ca am sesizat o schimbare. Pe undeva te inteleg, am si eu la randul meu frustrari asemanatoare. raman totusi la parerea ca o vorba buna face atat de mult si costa atat de putin, si ca daca nu-ti place canalul folosesti telecomanda si tabul "ignore". Pe bazele astea spun ce urmeaza. Am mentionat undeva mai sus ca de 6 luni astept profesionistul sa vina. Pentru ca serviciul nu e standard este necesar mai mult de o vizita, si pentru ca exista complicatii este necesar ca o anumita parte a lucrarii sa o fac eu. Anume, ingroparea a 100 de metri de cablu intr-o teaca de tub PEHD pe un anumit traseu. Profesionistul trebuie sa vada locul, sa-si faca o idee de traseu, sa imi spuna de ce este nevoie etc. In plus, trebuie sa ne sfatuim cu privire la instalarea terminalului. Deci, dezolat, dar intrebarea citata pentru mine e... un pic de neinteles. dexterash, on 24 octombrie 2021 - 14:32, said:
De ce nu lasi profesionistii sa ia o decizie si sa rezolve o problema / sa gaseasca o solutie? De cand a devenit oricine expert si "apelatul" se face doar pentru o discutie? Ma gandesc ca poate e o problema cu aceasta abordare. |
#48
Posted 24 October 2021 - 17:38
Continuare, a expirat timpul de editare.
dexterash, on 24 octombrie 2021 - 14:32, said:
De ce nu lasi profesionistii sa ia o decizie Poate iti amintesti din niste discutii anterioare (e ceva vreme) ca am un respect deosebit pentru tine. Am observat insa de ceva vreme ca ai devenit acid si/sau caustic, uneori agresiv. Traiesc cu impresia ca ai avut un eveniment care te-a afectat acu' ceva ani, cred ca am sesizat o schimbare. Pe undeva te inteleg, am si eu la randul meu frustrari asemanatoare. raman totusi la parerea ca o vorba buna face atat de mult si costa atat de putin, si ca daca nu-ti place canalul folosesti telecomanda si tabul "ignore". Pe bazele astea spun ce urmeaza. Am mentionat undeva mai sus ca de 6 luni astept profesionistul sa vina. Pentru ca serviciul nu e standard este necesar mai mult de o vizita, si pentru ca exista complicatii este necesar ca o anumita parte a lucrarii sa o fac eu. Anume, ingroparea a 100 de metri de cablu intr-o teaca de tub PEHD pe un anumit traseu. Profesionistul trebuie sa vada locul, sa-si faca o idee de traseu, sa imi spuna de ce este nevoie etc. In plus, trebuie sa ne sfatuim cu privire la instalarea terminalului. Deci, dezolat, dar intrebarea citata pentru mine e... un pic de neinteles. Eu vreau sa ii las sa ia o decizie. Evident, eu sunt cel care decide daca decizia lor ma coafeaza si daca se va materializa. dexterash, on 24 octombrie 2021 - 14:32, said:
De cand a devenit oricine expert Este posibil intr-adevar ca exprimarea mea sa nu fi fost cea mai fericita, dar chiar si asa nu vad justificata remarca... asa cum a fost pusa pe hartie. Am zis de multe ori, si pe strada si aici, uneori nu e important ce spui, ci cum spui. dexterash, on 24 octombrie 2021 - 14:32, said:
"apelatul" se face doar pentru o discutie? Deci, care e problema? dexterash, on 24 octombrie 2021 - 14:32, said:
De cand a devenit oricine expert si "apelatul" se face doar pentru o discutie? Ma gandesc ca poate e o problema cu aceasta abordare. E normal sa-ti pui intrebarea asta. Ma gandesc ca poate cu asta trebuia sa incepi? Daca abordarea mea a deranjat furnizorul mi se pare de bun simt si logic sa mi se spuna ca nu putem colabora. Te-ai gandit poate ca as evita plata consultantei? Daca da, nu sunt genul. dexterash, on 24 octombrie 2021 - 14:32, said:
profesionistii Daca incep sa vorbesc nu ma opresc pana la Craciun, fara sa ma repet. Am avut divergente cu nume sonore. Cel mai sonor - Rolls Royce. Specialist de-al lor a venit cu masina personala din Danemarca in Norvegia cu ferry...deci costuri. Platite de angajatorul meu. Sa vada cu ochii lui de ce produsul (instalatie industriala) lor nu functiona conform asteptarilor, sa vada de ce simptomele descrise de mine si solutiile propuse de mine nu sunt "in line" cu expertiza lor.. Pentru ca nu a reusit sa o rezolve prin mail. A fost ca mine. Compania mea l-a platit degeaba. Sunt si eu profesionist in domeniul meu. Pot sa judec. Scuze de off-topic. |
#49
Posted 24 October 2021 - 23:21
De ceva timp - nu as putea spune exact cat - niste ani, oricum, toți au devenit experți în de toate și nimic. Știu ei de la vaccin la wifi, mecanica, un pic de chimie, legislație/ jurisprudenta și aviație. Multi-lateral dezvoltați, cum ar veni. Și, bineînțeles, p'astia nu ii ia nimeni la întrebări - pentru că motive. Sunt d'aia care nu sunt in stare sa citească/inteleaga un contract, dar sunt siguri că sunt furați, că nu așa "se face", că "trebuia" sa, că nu e de acolo, că ... Spanac.
Atâta zic. |
#50
Posted 24 October 2021 - 23:41
am vorbit cu colegi din Columbia si alte tari latine: aia ar fi fericiti sa le prelungeasca contractul si pe 100 ani dar sa le dea vitezele nostre de internet la preturile de aici.
de ex cineva platea cam 50 USD (aprox 240 lei) pe tv+internet+telefonie dar internetul mergea cu max 60-80 Mbbps ca aveau cablu coaxial sau adsl. in Columbia sunt carteluri ale providerilor de internet (da, au si de-alea, nu numai carteluri de droguri) care tin preturile sus. asa ca nu va mai plangeti de internet de 500 Mbps/1GBps pe fibra cu uptime aproape de 100% la pret de 2 pachete de tigari !!! Edited by rex, 24 October 2021 - 23:41. |
#51
Posted 25 October 2021 - 00:47
dexterash, on 24 octombrie 2021 - 23:21, said:
De ceva timp - nu as putea spune exact cat - niste ani, oricum, toți au devenit experți în de toate și nimic. Știu ei de la vaccin la wifi, mecanica, un pic de chimie, legislație/ jurisprudenta și aviație. Multi-lateral dezvoltați, cum ar veni. Și, bineînțeles, p'astia nu ii ia nimeni la întrebări - pentru că motive. Sunt d'aia care nu sunt in stare sa citească/inteleaga un contract, dar sunt siguri că sunt furați, că nu așa "se face", că "trebuia" sa, că nu e de acolo, că ... Spanac. Atâta zic. |
|
#52
Posted 25 October 2021 - 21:07
Buna seara,
Parerea mea este ca utilizatorul prinde maxim 100 Mbps deoarece foloseste banda de 2,4 Ghz, un singur canal de 20 Mhz. Daca ar da detalii despre ce echipament are, eventual pe ce banda se conecteaza la wifi si cu ce device asa cred ca am putea intelege problemele utilizatorului. Probabil ONT-ul celor de la Digi este model mai vechi care stie doar de 2,4 Ghz si este normal sa prinzi vitezele acestea. Edited by aschiuta, 25 October 2021 - 21:08. |
#53
Posted 28 October 2021 - 22:25
Va salut din nou, pentru ca mi-a expirat perioada de suspendare.
Ontopic: ca si client, cumperi produsul X, daca scrie pe el Dacia 500 si pe urmatorul Dacia 800, te astepti ca vanzatorul sa iti explice (sau sa se poata deduce clar de undeva) de ce Dacia 500 costa 5 lei iar Dacia 800 costa 8 lei. La fel e in cazul serviciilor, majoritatea folosim telefoane mobile si laptopuri, nu dispozitive conectate pe cablu. Eu am avut internet de 100 Mbps si am trecut la 300 pentru ca era prima optiune de Fibra optica, si asa am scapat de cablurile groase de internet si TV. Pana aici toate bune, doar ca agentul de vanzari NU MI-A SPUS ca Fiberlink 300 va merge tot cu 90 Mbps. Cand auzi 300 te gandesti ca automat merge cu 300 - nu trebuie sa fim toti specialisti in retele si echipamente. Internetul pentru mine ste un serviciu platit cu care nu imi propun sa consum timp. Ulterior mi s-a facut upgrade gratuit la Fiberlink 500, la acelasi pret pe perioada contractuala. OK, dar pentru mine nu se simte nicio diferenta, pentru ca eu folosesc Internetul pe telefon, laptop si TV, nu pe cablu, deci in viitor voi plati Fiberlink 500 pentru ca asa a decis unilateral Gigi-RDS. Departe de mine intentia de a avea discutii in contradictoriu cu moderatorii, dar mi se pare incorect ca un moderator sa imi scrie "postarea ta mi pare doar o refulare a unor probleme de la tine din casa". Acesta este o provocare, flame si nu o sa ramana asa, voi apela la caile legale pentru inceput. |
#54
Posted 28 October 2021 - 22:44
Quote doar ca agentul de vanzari NU MI-A SPUS ca Fiberlink 300 va merge tot cu 90 Mbps pt ca nu e treaba agentului sa-ti faca inventarul in casa. cand se trage noul cablu si serviciu, el verifica cu echipamentele din dotare oarametrii retelei, apoi este treaba ta ce faci cu reteaua si ce legi la ea. ti s-a mai explicat de atatea ori, tu o tii pe a ta Quote Cand auzi 300 te gandesti ca automat merge cu 300 total gresit, din nou, ti s-a mai explicat de cateva ori, dar nu vrei sa intelegi Quote mi s-a facut upgrade gratuit la Fiberlink 500, la acelasi pret pe perioada contractuala [...] deci in viitor voi plati Fiberlink 500 pentru ca asa a decis unilateral Gigi-RDS deci cauti nod in papura. sa ai upgrade gratuit de serviciu, fara bani in plus dar tot sa te plangi ca de ce ... Quote dar mi se pare incorect ca un moderator sa imi scrie "postarea ta mi pare doar o refulare a unor probleme de la tine din casa" citez un coleg: raspund pt ceea ce scriu, nu pt ceea ce vrei tu sa intelegi subiect inchis |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users