Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

de ce platesc 35 lei in loc de 30

* - - - - 12 votes
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#37
caesar243

caesar243

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 04.04.2008
laptop-ul il ridicasem de 2 zile cand a aparut reducerea, deja folosit si am oferit varianta sa il returnez si sa cer unul nou in lipsa unei reduceri. si mie mi-a venit ideea dupa ce am citit la altii pe net de faze de genul asta. nu exista inca genius cu 60 zile returnare, etc  povestea e veche de vreo 5 ani

la rds am confirmat si eu ca in cazul OP-ului nu cred ca il ajuta nici ANPC-ul dar merita incercat si asta din cauza ca anumite practici sunt borderline legal si ca sa nu-si bata capul inutil sunt dispusi sa scada aia 5 ron pe luna la un contract punctual. in cazul meu era in contract taxa de schimbat cartela, in toate conditiile actuale de pe modelele de contract de la rds se specifica taxa de 5 euro (n-am cautat fix acum dar era acum 2 luni si nu cred ca au scos-o) chestie care nu exista la restul operatorilor, cand am scris la anpc am pus exemple link-uri de pe net, parti din contracte, absolut toti schimba gratuit SIM-urile defecte, unii le schimba si pe alea vechi cu unele noi tot gratuit, parca doar vodafone cere bani daca ti-ai stricat tu sim-ul si e clar vizibil (gen il tai cu un cutit sa faci format mai mic), etc

ps. de ce zic eu ca uneori operatorii si firmele accepta anumite pierderi extrem de punctuale, tot din experienta proprie de acum vreo 15 ani intr-o retea nationala de retail, am avut un client care a cumparat un produs si modul de activare necesita un apel telefonic la producator, fara acel apel telefonic nu era activ produsul/serviciul. persoana in cauza cred ca se plictisea in casa altfel nu-mi explic de ce refuza sa sune (cf instructiunilor de pe cutie/ambalaj, etc) la un numar national standard, fara taxe (nu 0800 sau alte tampenii) si a preferat sa vina la magazin sa se certe si a ajuns la mine care eram sef de magazin pe vremea respectiva, si la o varsta la care eram mai certaret ca acum asa ca dupa ce i-am explicat modul de activare si am ascultat parerea lui ca eu sunt dator sa-i activez produsul i-am dat pe o hartie adresa de la opc din oras si l-am trimis sa discute cu ei si n-am vrut sa sun eu (am zis ca eram extrem de capos). la vreo 3 saptamani a venit opc-ul in control, au cerut acelasi produs de la raft, au citit conditiile, au cerut produse similare care nu necesitau neaparat prostia aia de activare, au ascultat versiunea mea cu clientul si au plecat. dupa inca 3 saptamani a venit alta echipa de la opc care au repetat figura, dupa 2-3 saptamani au venit altii de data asta nu mai erau din oras, erau din bucuresti. pe scurt omul a facut reclamatia initiala la opc cand a primit un raspuns negativ a contestat raspunsul si a spus ca e aranjament cu magazinul, apoi a contestat la bucuresti ca cei din oras sunt aranjati. povestea mi-a spus-o primul inspector care a revenit dupa controlul celor din bucuresti si finalul discutie a fost la modul acesta "stim ca persoana nu are dreptate, dar ne face numai probleme si reclamatii, stim ca nu trebuie sa ii returnati banii sau sa ii oferiti alt produs, dar va rugam sa ii dati banii sa scapam de el". vorbit cu sefii din bucuresti care au acceptat si omul a primit cei 20 ron dati pe o cartela de internet dialup idilis

#38
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 06.03.2018
Ai scris odata acest text, de ce este nevoie sa te repeti? Ai luat aia 5 lei sa fii sanatos.

#39
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.05.2016
Ca idee, situatia cu FL500 la 35 de lei am avut o si eu, aveam 18 luni implinite din cele 24, si am asteptat frumos sa apara oferta digi days cu 6 luni de reducere 50%, si am facut foarte elegant prelungire pe inca 24 de luni cu trecerea pe noul abonament FL500 la 30 de lei(aveam optiune disponibila alaturi de cea de 1000).
Bonus pentru mine e ca voi plati ~26 de lei pe urmatoarele 24 de luni.

@initiator, mai ai ceva rabdare sau verifica daca nu cumva ai optiunea in contul de client sa prelungesti cu FL500 la 30 de lei, si in felul asta ai rezolvat problema.
Succese!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate