Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
de ce platesc 35 lei in loc de 30
#19
Posted 23 October 2021 - 12:48
eu sunt cu rds de prin 2005 de cand ne-a preluat, noi fiind o retea de cartier
am avut pana in 2017 abonament de 100 pentru care plateam 50 lei. 50! ia-o pe asta. din 2017 sunt pe fiber500 pentru care plateam 35 lei. intamplator sapt trecuta am aflat ca s-au scos abonamentele de 100 si 300 si au ramas cele de 500 si 1000 cu tarife de 30 respectiv 40 lei. am facut "upgrade" direct din contul meu online (zicea si @ursamajor mai sus). insa ideea principala este ca, eu neavand timp sa ma intereez de toate acareturile si sperand ca un gigant ca si rds va alinia toate abonamentele la o eventuala modificare a tarifelor, sa ma anunte in prealabil care este treaba, in ambele situatii. eh, nice escroci dar pentru ca sunt cei mai buni pe piata am tacut si joc de glezne. |
#20
Posted 23 October 2021 - 13:18
sags, on 23 octombrie 2021 - 09:29, said:
Ieftinirea de 5LEI nu se aplica automat contractelor in curs. Nu stam toti,si nu avem toti timp sa verificam mereu noile oferte,anunta printr-un mail daca esti vanzator de servicii corect.Daca ar fi niste cotetari care o duc de pe azi pe maine ii intelegeam,dar sunt ditamai compania.Pei normal din ce sa-i tina pe angajatii aia acolo in aer conditionat si in tot confortul?Pe banii prostilor.... Eu parasesc discutia asta ca deja simt ca tastaturii acesteia nu -i mai dau prea multa viata ..... Unfollow... |
#21
Posted 23 October 2021 - 13:25
Vlad_22, on 23 octombrie 2021 - 12:41, said:
Abonații Fiber 300, au fost trecuți automat pe 500, cel de 300 fiind scos din oferta. Acum, aia e, tu ai făcut upgrade înainte, la alt preț. Nu că ar fi ceva rău că ai făcut upgrade înainte, poate simțeai nevoia de o lățime de bandă mai mare și nu știai că cel de 300 va fi scos. Ori îți vor ajusta ei prețul pe factura, în următoarele luni, ori reînnoiești/prelungești contractul și vor apărea preturile actualizate, eventuale reduceri etc. Asta e și punct. Hai că ăia 5 Ron în plus lunar, nu reprezintă o gaură. Pierdem și irosim noi bani in alte părți, dar realizăm mai greu ori deloc. Esti ditamai compania la nivel national,si te bucuri la fiecare leu?Daca erau boiieri precum se considera anuntau printr-un mail pe fiecare,ca oricum altceva mai bun de facut nu au acolo.Stau doar pe facebook si instagram si cu telefoanele in mana, cand nu au clienti |
#22
Posted 23 October 2021 - 13:30
Stephenson_2-18, on 23 octombrie 2021 - 12:38, said:
il respect dar tactica pe care o practica ei nu prea este ortodoxa si am sa-ti explic si de ce.Pt ca eu daca intru in contul meu digi si dau click pt fiberlink 1000 sa zicem mie aia 10 lei mi-i pune peste vechiul contract,nu se actualizeaza la noile preturi.Aici este o jmecherie.Stii ce zic? Contractele se fac dupa legi pe care trebuie respectate si de ei si de tine. Daca ei vor sa-ti modifice contractul bine.....daca nu asta e, n-ai ce sa faci. Poti sa te duci la altii. Cum nici tu nu poti fi obligat sa platesti mai mult decat scrie in contract si reciproca e la fel de obligatorie. Tu vrei de la ei sa-ti vanda serviciile la un pret mai mic decat in CONTRACTUL SEMNAT DE TINE, pe motiv ca intre timp s-a ieftinit pentru clientii noi, dar tu ai contract vechi. |
#23
Posted 23 October 2021 - 14:28
Si eu am facut upgrade de la Fiberlink 100 la Fiberlink 300 dar nu am simtit vreo diferenta la viteza de download...
[ https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZWRpZ2lmbTEucmNzLXJkcy5y/byUyRnN0b3JhZ2UlMkYyMDIwJTJGMTEl/MkYxMSUyRjEyNTA2MzhfMTI1MDYzOF9i/bGFjay1mcmlkYXkucG5nJnc9NzgwJmg9/NDQwJmhhc2g9ZGVkMmIzYWYyODAwZWRkNDEzZjA1Yjk4MDdiMWYyNTY=.thumb.jpg?tmp=2021-10-23-15-24-47&app=req-6173ff0f55f57&retry=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asa ca atunci cand Digi au avut in Noiembrie 2020 oferta Oaia neagra am facut upgrade la Fiberlink 1000. Edited by xmanyacs77, 23 October 2021 - 14:38. |
#24
Posted 23 October 2021 - 14:36
xmanyacs77, on 23 octombrie 2021 - 14:28, said:
Si eu am facut upgrade de la Fiberlink 100 la Fiberlink 300 dar nu am simtit vreo diferenta la viteza de download... [ https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZWRpZ2lmbTEucmNzLXJkcy5y/byUyRnN0b3JhZ2UlMkYyMDIwJTJGMTEl/MkYxMSUyRjEyNTA2MzhfMTI1MDYzOF9i/bGFjay1mcmlkYXkucG5nJnc9NzgwJmg9/NDQwJmhhc2g9ZGVkMmIzYWYyODAwZWRkNDEzZjA1Yjk4MDdiMWYyNTY=.thumb.jpg?tmp=2021-10-23-15-24-47&app=req-6173ff0f55f57&retry=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asa ca atunci cand Digi au avut in Noiembrie 2020 oferta Oaia neagra am facut upgrade la Fiberlink 1000. Edited by Vlad_22, 23 October 2021 - 14:37. |
#25
Posted 23 October 2021 - 14:40
Stephenson_2-18, on 23 octombrie 2021 - 13:25, said: frate iti jur ca nu ma oftic de aia 5 lei fac ceva pe aia 5 lei,ca daca nu intram azi nici nu vedeam,ca mie imi ia banii automat de pe card.Am pierdut eu la viata mea mult mai multi bani,Pe mine ma enerveaza altceva,nesimtirea si tacutul lor.Stii ce zic? Esti ditamai compania la nivel national,si te bucuri la fiecare leu?Daca erau boiieri precum se considera anuntau printr-un mail pe fiecare,ca oricum altceva mai bun de facut nu au acolo.Stau doar pe facebook si instagram si cu telefoanele in mana, cand nu au clienti |
#26
Posted 23 October 2021 - 14:50
Daca nu-ti convine nu ai decat sa te duci la celelalte firme de net, acolo nu ai probleme din astea, poti fi sigur ca preturile vor fi doar in sus, niciodata in minus la aia.
Nu vrei si vreo reducere 50% x luni cum e oferta pentru clienti noi pe langa aia 5 lei scazuti ? |
#27
Posted 23 October 2021 - 16:48
Interesant, din posturile de pana acum inteleg ca firmele au tot dreptul, daca nu chiar obligatia, sa mareasca pretul la produse/servicii cand vor ei si in ce conditii doresc. Si nu numai ca nu e considerat ca fiind gresit dar o o multime de oameni aplauda si felicita firmele ba chiar le incurajeaza sa continue in directia asta.
Dar daca o persoana nu e de acord cu aceasta politica si o considera gresita, imorala si la limita legalitatii si mai are si curajul sa spuna cu voce tare toate astea atunci acea persoana nu poate fi decat un nemernic nerecunoscator, un nenorocit fara minte si educatie, un neica nimeni care merita dispretul si oprobiul societatii. Oare care din aceste atitudini au dus ca Romania sa fie singura tara din europa unde multe preturi la produse si servicii sunt exprimata in moneda straina si fara tva, de exemplu? |
#28
Posted 23 October 2021 - 17:05
Stephenson_2-18, on 23 octombrie 2021 - 12:38, said:
Moderatorea compara mere cu pere si confunda metru cu tona.... Fii intai in stare sa scrii coerent ceea ce vrei sa spui si abia apoi ia-i la rost pe cei carora le ceri parerile pe forumuri ... Nu ti-a facut ea oferta de servicii, nu cu ea trebuie sa te certi. Plm, pana la urma, a disparut sau nu oferta de 300mbp/s ?? Ca, din ce scrii aici, ba dispare, ba e mai ieftina ...!!! Al dracu de exact ... Stephenson_2-18, on 23 octombrie 2021 - 08:57, said:
Acum cateva luni ca sa fiu mai exact(2 sau 3 nu mai stiu exact), am facut trecerea de la abonamentul de 300mbp/s la cel de 500.Atunci costa 35 lei/luna.Acum vad ca in oferta lor a disparut complet ofertele de 300mps si au ramas cele de fiberlink 500 si respectiv 1000.Si vad ca este si mai ieftin cu 5 lei cel de 300mbps. Edited by shymano, 23 October 2021 - 17:09. |
|
#29
Posted 23 October 2021 - 17:19
La minim 2 ani de la semnarea contractului poți merge pentru semnarea unui nou contract și beneficiezi de 4 luni cu reducere 50%, dar ai și o noua perioadă contractuala de 2 ani
Daca nu mergi, ți se facturează in continuare la același preț și ai avantajul că poți rezilia oricând. La RDS viteza de 300 sau 500 Mbps este GARANTATA numai pe conexiune cablu in laptop sau PC. Am trecut de la cablu la fibra optică și wifi pe laptop îmi merge la fel, cu aprox 90 Mbps |
#30
Posted 23 October 2021 - 17:27
In trecut, RDS a mai permis prelungirea cu acordarea de bonusuri (gen reducere un timp) chiar pentru cei aflati inca in perioada contractuala minima. Nu stiu insa cum e cazul cu ‘trecerea de la FL500 vechi la FL500 nou’ de acum. La mine in contul online exista buton de ‘trecere’ la FL500 si e activ desi sunt in perioada de prelungire de la Bleg Fraierdei-ul de anul trecut. Nu ma grabesc sa dau clic pe el…
|
#31
Posted 23 October 2021 - 18:23
Cand ai prins tu oferta era 35lei , asta e, iar daca dupa 2 luni au alta oferta cu 30 lei acelasi pachet , nu poti face nimic, nimeni nu e vinovat ca ofertele promotionale sau schimbat... se puteau schimba si la 2 zile dupa semnare dar atunci ai fi avut cele 14 zile...
|
#32
Posted 27 October 2021 - 19:01
Dany_Darke, on 23 octombrie 2021 - 09:16, said:
dar la magazin daca iti cumperi ceva cu 50 lei si a 2-a zi il ieftineste cu 5 lei ce faci? mergi si faci scandal ca nu ti-a trimis nimeni vreo invitatie speciala pt a 2-a zi sa cumperi cu -5 lei? sau mergi sa-ti dea bani inapoi pt ca acum e mai ieftin si tu vrei la noul pret? dupa ce am cumparat laptop la mega oferta, iar la 2 zile de la ridicare laptop-ul era la alta oferta cu inca 200 mai putin trimis email la emag cu intrebarea prefera sa-l returnez pe cel folosit si sa iau unul nou din raft (ei il puneau la resigilate deci paguba si mai mare) sau ofera o reducere > primit voucher de 200 ron pt. comanda ulterioara. trebuie doar sa ceri, iar daca esti in perioade 15 zile la alte magazine returnare fara jena cu rds am avut o aventura acum 2 ani, probleme urate la roaming cu neinregistrare in retea in grecia si bulgaria, imposibilitate de folosit telefonul pentru 2-3 ore in fiecare runda de-asta, chestie extrem de enervanta daca chiar ai nevoie. cand am revenit am cerut inlocuirea sim-ului si mi-au spus ca o sa-mi ia 5Euro taxa de fraier (taxa schimbare sim) si bonus pe foaia semnata de mine scria "schimbare cartela sim defecta" si taxa 5 euro frumos pe urmatoarea factura. reclamatie pe email - am fost sunat in 24 de ore de cineva care mi-a zis ca asa e in tenis (actele contractului spun asta, asa ca fix asa o sa se intample) si ca imi trimite raspunsul si ca pentru ca am cerut sa fiu contactat exclusiv prin email si ei au zis sa fie de treaba sa ma sune, o sa faca efortul sa-mi dea raspunsul ca sunt fraier si trebuie sa le dau 5 Euro - binenteles ca nu au trimis nimic. dupa 20 de zile m-a sunat inca cineva de la ei care avea in fata si o verificare confirmand ca nu a existat serviciu pe sim-ul meu timp de cateva ore in 3 zile in roaming, si la fel aproape ca se jura ca imi trimite "imediat" pe email refuzul - nici a 2a persoana nu a trimis nimic. intre timp a venit si factura si din 5 euro mentionati pe hartia semnata de mine cand am primit noul SIM (si comunicati telefonic de 2 operatoare) au devenit 5 ron, suma extrem de asemanatoare cu cea din contractul semnat de mine in 2007-2008, dupa 30 zile a plecat o reclamatie la anpc si la inca 2 saptamani am primit o factura noua de la rds cu -5ron fara niciun apel telefonic sau email. in cazul meu ei incalcau contractul semnat de mine, contractele mai noi preved acei 5 euro la schimbare SIM, chestie absolut aberanta dupa cum le-am spus si eu - eu nu sunt interesat de schimbarea SIM-ului pentru ca nu imi e necesar, in schimb cer sa-mi oferiti serviciul platit iar daca asta necesita ca voi sa schimbati un echipament al vostru defect (sim-ul in cazul asta), e treaba voastra sa o faceti atata timp cat sim-ul ala nu patise nimic. cum zicea cineva mai sus, ciupelile astea de 5ron (sau 5 euro) daca sunt facute pe "probleme tehnice" de genul asta inmultite cu numarul de abonati genereaza sume incredibile pe an. ce vreau eu sa spun este ca rds joaca in lesa fix cat ii lasi, ca un caine agresiv incearca sa muste mai mult si daca e lasat o face, daca il tragi de urechi mai da inapoi, daca il dresezi cu instrumentul potrivit (anpc) devine extrem de docil. in cazul de fata nu stiu daca anpc are ce sa le faca pentru ca e un contract valabil cu niste conditii care nu au fost incalcate legal, doar sa zicem la nivel moral prin diferentierea intre abonatii vechi pe un anume tarif si reducerea oferita noilor clienti |
#34
Posted 27 October 2021 - 19:24
HIPNOTIQ_ARE, on 27 octombrie 2021 - 19:08, said:
Atata scris pt 5 lei 🤦♂️ bonus nicio scuza de la ei ca m-au lasat fara internet in roaming Attached FilesEdited by caesar243, 27 October 2021 - 19:25. |
#35
Posted 27 October 2021 - 19:33
caesar - confunzi borcanele. tu ai luat de la emag un produs, la ridicare ai zis ca era mai ieftin deja, faptul ca ti-au facut si tie reducerea, era pt ca au vrut, nu pt ca au fost obligati de ceva. fiecare cumpara produsul la pretul pietei din ziua/ora respectiva. cum ar fi ca la fiecare promotie sa vina fiecare ce a luat un produs, sa ceara banii inapoi de reducere ca el l-a luat mai scump si acum e mai ieftin? nu e chiar cum crezi si din pacate sunt persoane ce considera exceptiile a fi niste reguli, ba chiar impuse de lege
legat de rds si comparatia facuta cu cazul de fata, iar incurci borcanele. una este sa fie o incalcare de contract cum a fost la tine, alta este sa te trezesti dupa 2 luni ca ai facut un contract si nu-ti mai convin conditiile, ca noile contracte au alti termeni si tu ii vroiai pe aceia. poti sa mergi si la presedinte, nu numai la anpc cu problema asta, ca nu au ce face, termenii contractuali sunt respectati, nu au nici o obligatie sa scada pretul. si de unde ciupeala? daca nu scadeau pretul si mergeau ca pana acum, totul era ok, nu? servicii ok, pret bun si rds is the best. cum au scazut pretul, gata, pai ei ciupesc si de unde pretul asa mare pe serviciu, ca aduna cate 5 lei de la fiecare si uite cum fac dosul mare. chiar nu se observa nici o problema in acuzatiile acestea? daca vor sa faca rabat si sa scada si la clienti existenti, o fac, daca nu, nu. e atat de simplu. maxim ce poate face clientul, este sa rezilieze contractul actual in termenii stabiliti acolo si apoi sa faca altul cu noile conditii. insa as fi curioasa ce ar face daca dupa alte cateva zile mai apare o promotie cu reducere pt x luni si alte cele, merge la anpc ca acum mai e o promotie si nu a fost anuntat anticipat de ea? reziliaza iar si face un altul ca sa aiba si noua promotie? |
#36
Posted 27 October 2021 - 19:52
@OP a spus ca de acum inainte nu le mai lasa nici macar un banut in plus.
Dany_Darke, on 27 octombrie 2021 - 19:33, said:
insa as fi curioasa ce ar face daca dupa alte cateva zile mai apare o promotie cu reducere pt x luni si alte cele, merge la anpc ca acum mai e o promotie si nu a fost anuntat anticipat de ea? reziliaza iar si face un altul ca sa aiba si noua promotie? deci raspuns la intrebarea ta este ca DA |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users