Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Abonament incheiat prin telefon - cum se poate rezilia?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
HelllBoy

HelllBoy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,175
  • Înscris: 03.01.2007
azi am aflat ca o ruda apropiata , a fost sunata de cineva de la VOdafone , dupa o convorbire de 1 ora a pacalit-o sa isi faca abonament , ieri (dupa o luna) a primit plicul cu o factura pe care scrie asa :

Sim postpaid FAM3 half card si evident seria simului ..

am cautat info legate de abonamentele de la VODA si nu gasesc nimic asa ceva .  

totul a fost facut telefonic , este data stampilei pe plic de ieri - cum se poate rezilia acest contract.

ea in cel mai rau caz ar fi facut o portare , nicidecum un NR nou pentru ca care  are acelasi NR de peste 15 ani cred.

#2
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001
definește păcălirea, că nu se înțelege.

#3
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,937
  • Înscris: 18.09.2008

 vali, on 07 octombrie 2021 - 13:23, said:

definește păcălirea, că nu se înțelege.

Da, nici eu nu inteleg asta. Sunt unele persoane care au "predispozitie" la telemarketeri. Aia e. Tipa/tipul si-a facut bine treaba.

#4
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
SIM-ul si contractul le-a primit?

#5
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,945
  • Înscris: 17.01.2012
indiferent care-i păcălirea simțită, astfel de contracte (făcute în afara magazinului fizic) se pot denunța în 14 zile de la încheiere sau primire confirmare...

portare sigur nu-i..., că trebe acte și serii de sim-uri și alte alea...

#6
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 15.04.2019

 HelllBoy, on 07 octombrie 2021 - 13:15, said:

ea in cel mai rau caz ar fi facut o portare , nicidecum un NR nou pentru ca care  are acelasi NR de peste 15 ani cred.

In ce retea era inainte? Ce te face sa crezi ca SIM-ul primit are asociat alt numar? Oricum convorbirea e inregistrata, asa incat nu cred sa aveti castig de cauza.

#7
HelllBoy

HelllBoy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,175
  • Înscris: 03.01.2007
se pare ca nu are nici un contrcat  , ruda mea intradevar mai are TV si internet fix de la ei , dar si asa trebuia sa primeasca contractul  cu ce beneficii are , pe ce perioada este , nu o simpla factura in care scrie "Sim postpaid FAM3 half sim"

o sa incercam sa mergem azi la un sediu sa aflam mai multe info, persoana are 68 ani este atehnica , nu le are deloc cu tehnologia si gadgeturile .

multumesc pentru  raspunsuri

Edited by HelllBoy, 07 October 2021 - 14:07.


#8
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
De ce a stat 1 ora la telefon?
Nu iti convine ceva, inchizi apelul!
Care e problema?

#9
HelllBoy

HelllBoy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,175
  • Înscris: 03.01.2007
pesupun ca a a dat de un bun agent , care nu a renuntat pana nu a reusit sa faca un ctr.

#10
GaBogdan

GaBogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 02.09.2020
Saptamana trecuta am fost sunat si eu de la Vodafone, am primit tot felul de oferte, am stat la telefon pentru ca eram curios ce pot sa scot, nu am "semnat " nimic, nu asta e ideea.  

Perioada in care pot anula contractul la care mi-am dat acordul telefonic este de 15 zile. Mi-a spus asta de doua, trei ori. Asa ca intreaba de perioada de anulare initiator sigur poti anula acel contract daca nu este nimic ok.

#11
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

 __Dan__, on 07 octombrie 2021 - 14:04, said:

Oricum convorbirea e inregistrata, asa incat nu cred sa aveti castig de cauza.

Tocmai, nu cred ca exista vreo sansa sa nu poti rezilia unilateral contractul ala din moment ce a fost facut telefonic.

#12
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Daca a vorbit cu titularul , nici o sansa sa il rezilieze!

#13
Goly05

Goly05

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 11.05.2021
Poți rezilia gratuit orice abonament atâta timp cât nu ai beneficiat de telefon ori alte gratuități

#14
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,591
  • Înscris: 28.11.2001
Problema menționată este la o lună de la data convorbirii.

 HelllBoy, on 07 octombrie 2021 - 13:15, said:

azi am aflat ca o ruda apropiata , a fost sunata de cineva de la VOdafone , dupa o convorbire de 1 ora a pacalit-o sa isi faca abonament , ieri (dupa o luna) a primit plicul cu o factura pe care scrie asa :


Asta e.

#15
noname44

noname44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 02.12.2012
Se poate  rezilia contractul incheiat telefonic  ...

soacra mea a patit o, recent  ... femeie de 80 de ani
abonata Telekom, pe telefonie fixa
contactata
tot telefonic, pe telefonul fix Telekom
pentru abo. de telefonie mobila ... agentul de vanzari .. i a '' facut capul mare '' ( sunt agenti de vanzari care stiu, cum sa puna problema, ce fraze sa foloseasca ...
ce tactici de vanzare sa foloseasca ... eventual le testeaza si auzul ... sunt multe  '' smecherii '' de vanzare prin telefon ... folosesc termeni tehnici mai putini familiari celor in varsta )
a venit curierul in strada cu contractul + SIM ul
nu a fost lasata sa studieze contractul ( curierul a chemat o in strada in fata blocului )
curierul a urgentat o, sa semneze ... ca are multe livrari
ulterior
a anulat contractul la un ghiseu Telekom

presupun ca la telefon, i au spus de o prelungire de contract Telekom ...

banuiala mea este ca au agenti de vanzari , care cauta in baza lor de date, dupa abonati ... dupa CNP ... oameni in varsta pe care incearca
telefonic sa ii '' ameteasca '' ... sa isi faca '' planul '' la castigarea de noi abonati

la urmatoarea factura Telekom
soacra a vazut '' minunea '' ...avea adaugat pe factura si un abonament de telefonie mobila
nu a avut ce face, a achitat  factura primita pe prima luna cu abonament de telefonie mobila
dupa aceea a facut mai multe drumuri la ghiseu Telekom
si pana la urma a reziliat abo. pentru telefonie mobila Telekom .

Edited by noname44, 07 October 2021 - 16:25.


#16
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Pentru limba romana, apasati 1!
@noname44  esti programator?
Dar si acolo se folosesc semne de punctiatie, etc.

#17
-ARA-

-ARA-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 01.08.2021

 vali, on 07 octombrie 2021 - 13:23, said:

definește păcălirea, că nu se înțelege.
Am pe cineva in familie care a fost sunat de catre Telekom, tot asa incheiat abonament prin telefon. Era pe cartela si a fost sunata sa treaca pe abonament. Nu am stiut de discutia respectiva pana cand am deschis plicul de la Telekom.

Sa rezum, au profitat de o persoana trecuta de o varsta, in abonament era trecut si abonament la un antivirus, nu mai stiu pe dinafara ce antivirus este dar era licenta la un antivirus, internet.
Nu are rost sa va zic ca discutam despre cineva care foloseste un Nokia 105 cumparat de pe emag.

Bine am deschis plicul si bine ca l-am citit. Nu mai tin minte daca am fost la ei in magazin sau i-am sunat, idea este ca mi-a parut manarie de kkt, cacanarie sa vaneze pe cineva trecut de o varsta sa-i faca abonament cu licenta de antivirus. Nici nu intelegea ce sunt treburile astea.
Am fost la ei sau i-am si sunat, chiar asa m-am exprimat, au profitat de naivitatea cuiva, ce firma de nimic face asa ceva?
S-a reziliat contract ca sunt vreo 30 de zile in care se poate rezilia mizeria de contract facut online.

Deci foamea este mare la toate mizeriile astea de firme care fac abonamente prin telefon.

Edited by -ARA-, 07 October 2021 - 18:30.


#18
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

 badmania98, on 07 octombrie 2021 - 15:53, said:

Problema menționată este la o lună de la data convorbirii.

Asta e.


Contractul intra in vigoare de cand il poti folosi, adica din ziua in care ai primit plicul. Ca altfel intarzie ei intentionat 1 luna ca sa nu mai poate abonatul beneficia de dreptul ala la reziliere.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate