Abonament incheiat prin telefon - cum se poate rezilia?
Last Updated: Oct 08 2021 10:07, Started by
HelllBoy
, Oct 07 2021 13:15
·
0
#1
Posted 07 October 2021 - 13:15
azi am aflat ca o ruda apropiata , a fost sunata de cineva de la VOdafone , dupa o convorbire de 1 ora a pacalit-o sa isi faca abonament , ieri (dupa o luna) a primit plicul cu o factura pe care scrie asa :
Sim postpaid FAM3 half card si evident seria simului .. am cautat info legate de abonamentele de la VODA si nu gasesc nimic asa ceva . totul a fost facut telefonic , este data stampilei pe plic de ieri - cum se poate rezilia acest contract. ea in cel mai rau caz ar fi facut o portare , nicidecum un NR nou pentru ca care are acelasi NR de peste 15 ani cred. |
#3
Posted 07 October 2021 - 13:26
#5
Posted 07 October 2021 - 13:28
indiferent care-i păcălirea simțită, astfel de contracte (făcute în afara magazinului fizic) se pot denunța în 14 zile de la încheiere sau primire confirmare...
portare sigur nu-i..., că trebe acte și serii de sim-uri și alte alea... |
#6
Posted 07 October 2021 - 14:04
HelllBoy, on 07 octombrie 2021 - 13:15, said:
ea in cel mai rau caz ar fi facut o portare , nicidecum un NR nou pentru ca care are acelasi NR de peste 15 ani cred. In ce retea era inainte? Ce te face sa crezi ca SIM-ul primit are asociat alt numar? Oricum convorbirea e inregistrata, asa incat nu cred sa aveti castig de cauza. |
#7
Posted 07 October 2021 - 14:05
se pare ca nu are nici un contrcat , ruda mea intradevar mai are TV si internet fix de la ei , dar si asa trebuia sa primeasca contractul cu ce beneficii are , pe ce perioada este , nu o simpla factura in care scrie "Sim postpaid FAM3 half sim"
o sa incercam sa mergem azi la un sediu sa aflam mai multe info, persoana are 68 ani este atehnica , nu le are deloc cu tehnologia si gadgeturile . multumesc pentru raspunsuri Edited by HelllBoy, 07 October 2021 - 14:07. |
#8
Posted 07 October 2021 - 14:11
De ce a stat 1 ora la telefon?
Nu iti convine ceva, inchizi apelul! Care e problema? |
#9
Posted 07 October 2021 - 14:19
pesupun ca a a dat de un bun agent , care nu a renuntat pana nu a reusit sa faca un ctr.
|
#10
Posted 07 October 2021 - 14:28
Saptamana trecuta am fost sunat si eu de la Vodafone, am primit tot felul de oferte, am stat la telefon pentru ca eram curios ce pot sa scot, nu am "semnat " nimic, nu asta e ideea.
Perioada in care pot anula contractul la care mi-am dat acordul telefonic este de 15 zile. Mi-a spus asta de doua, trei ori. Asa ca intreaba de perioada de anulare initiator sigur poti anula acel contract daca nu este nimic ok. |
|
#11
Posted 07 October 2021 - 15:08
#12
Posted 07 October 2021 - 15:17
Daca a vorbit cu titularul , nici o sansa sa il rezilieze!
|
#13
Posted 07 October 2021 - 15:50
Poți rezilia gratuit orice abonament atâta timp cât nu ai beneficiat de telefon ori alte gratuități
|
#14
Posted 07 October 2021 - 15:53
Problema menționată este la o lună de la data convorbirii.
HelllBoy, on 07 octombrie 2021 - 13:15, said:
azi am aflat ca o ruda apropiata , a fost sunata de cineva de la VOdafone , dupa o convorbire de 1 ora a pacalit-o sa isi faca abonament , ieri (dupa o luna) a primit plicul cu o factura pe care scrie asa : Asta e. |
#15
Posted 07 October 2021 - 16:11
Se poate rezilia contractul incheiat telefonic ...
soacra mea a patit o, recent ... femeie de 80 de ani abonata Telekom, pe telefonie fixa contactata tot telefonic, pe telefonul fix Telekom pentru abo. de telefonie mobila ... agentul de vanzari .. i a '' facut capul mare '' ( sunt agenti de vanzari care stiu, cum sa puna problema, ce fraze sa foloseasca ... ce tactici de vanzare sa foloseasca ... eventual le testeaza si auzul ... sunt multe '' smecherii '' de vanzare prin telefon ... folosesc termeni tehnici mai putini familiari celor in varsta ) a venit curierul in strada cu contractul + SIM ul nu a fost lasata sa studieze contractul ( curierul a chemat o in strada in fata blocului ) curierul a urgentat o, sa semneze ... ca are multe livrari ulterior a anulat contractul la un ghiseu Telekom presupun ca la telefon, i au spus de o prelungire de contract Telekom ... banuiala mea este ca au agenti de vanzari , care cauta in baza lor de date, dupa abonati ... dupa CNP ... oameni in varsta pe care incearca telefonic sa ii '' ameteasca '' ... sa isi faca '' planul '' la castigarea de noi abonati la urmatoarea factura Telekom soacra a vazut '' minunea '' ...avea adaugat pe factura si un abonament de telefonie mobila nu a avut ce face, a achitat factura primita pe prima luna cu abonament de telefonie mobila dupa aceea a facut mai multe drumuri la ghiseu Telekom si pana la urma a reziliat abo. pentru telefonie mobila Telekom . Edited by noname44, 07 October 2021 - 16:25. |
|
#16
Posted 07 October 2021 - 17:58
Pentru limba romana, apasati 1!
@noname44 esti programator? Dar si acolo se folosesc semne de punctiatie, etc. |
#17
Posted 07 October 2021 - 18:29
vali, on 07 octombrie 2021 - 13:23, said:
definește păcălirea, că nu se înțelege. Sa rezum, au profitat de o persoana trecuta de o varsta, in abonament era trecut si abonament la un antivirus, nu mai stiu pe dinafara ce antivirus este dar era licenta la un antivirus, internet. Nu are rost sa va zic ca discutam despre cineva care foloseste un Nokia 105 cumparat de pe emag. Bine am deschis plicul si bine ca l-am citit. Nu mai tin minte daca am fost la ei in magazin sau i-am sunat, idea este ca mi-a parut manarie de kkt, cacanarie sa vaneze pe cineva trecut de o varsta sa-i faca abonament cu licenta de antivirus. Nici nu intelegea ce sunt treburile astea. Am fost la ei sau i-am si sunat, chiar asa m-am exprimat, au profitat de naivitatea cuiva, ce firma de nimic face asa ceva? S-a reziliat contract ca sunt vreo 30 de zile in care se poate rezilia mizeria de contract facut online. Deci foamea este mare la toate mizeriile astea de firme care fac abonamente prin telefon. Edited by -ARA-, 07 October 2021 - 18:30. |
#18
Posted 08 October 2021 - 08:00
badmania98, on 07 octombrie 2021 - 15:53, said:
Problema menționată este la o lună de la data convorbirii. Asta e. Contractul intra in vigoare de cand il poti folosi, adica din ziua in care ai primit plicul. Ca altfel intarzie ei intentionat 1 luna ca sa nu mai poate abonatul beneficia de dreptul ala la reziliere. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users