Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID 4 GTX
#1
Posted 03 October 2021 - 03:27
De câteva zile am intrat în posesia noului VW ID 4 GTX - full electric cu tractiune integrala (2 motoare).
Sunt la a doua masina electrica, mi-am dorit ceva mai mare si cu garda la sol mai inalta. Comandata din iunie, sosita la final de septembrie, e printre primele GTX-uri sosite in Romania. A intarziat vreo luna de la data stabilita initial (august), din cauza crizei semiconductorilor. E o bijuterie de masina, incapatoare, cu finisaje premium ()inclusiv alt tip de scaune decat la ID 4 clasic) si caracteristici sport (suspensie adaptativa, acceleratie 6,2 s). Am ales pachetele de travel assist plus, sport plus si cel cu touch-screen mai mare si head-up display. Bine insonorizata, placuta la condus, disponibila aplicatia de control din telefon (clima, incarcare) prin cartela e-sim, 3 ani gratuit. Garantie 4 ani, bateria 8 ani - 70% (ca la majoritatea EV). Cateva minusuri observate pana acum: - cotierele individuale rabatabile - s-a mai scris de ele, chiar nu stiu de ce le-au ales asa - aplicatia pentru telefon are uneori intarzieri destul de mari de sincronizare cu masina - destul de energofaga (peste 20 Wh/100 km) la stil de conducere sport sau comfort. La Eco e ok. - nu afiseaza puterea de incarcare ci doar cati km de autonomie incarca per ora - incarcatorul portabil e de doar 10 A (2,3 kW), fix. Attached FilesEdited by Fujitsu, 03 October 2021 - 03:28. |
#2
Posted 03 October 2021 - 03:34
Multi kilometri! (frumoasa)
Edited by arisel, 03 October 2021 - 03:37. |
#3
Posted 03 October 2021 - 07:05
Fujitsu, on 03 octombrie 2021 - 03:27, said:
Cateva minusuri observate pana acum: - cotierele individuale rabatabile - s-a mai scris de ele, chiar nu stiu de ce le-au ales asa - nu afiseaza puterea de incarcare ci doar cati km de autonomie incarca per ora Puterea de incarcare nu o afiseaza nici macar pe aplicatia mobila? Nu prea inteleg logica din spatele acestei decizii...daca era o masina ce incarca cu o medie de 30kw intelegeam...sa nu se faca de ras, insa in cazul de fata avem o masina ce are o curba de incarcare buna. |
#4
Posted 03 October 2021 - 08:05
Fujitsu, on 03 octombrie 2021 - 03:27, said:
- cotierele individuale rabatabile - s-a mai scris de ele, chiar nu stiu de ce le-au ales asa Fujitsu, on 03 octombrie 2021 - 03:27, said:
aplicatia pentru telefon are uneori intarzieri destul de mari de sincronizare cu masina Pe un forum german, ziceau niste useri care cred ca lucreaza la reprezentante VW ca au gasit pe serverele VW niste versiuni neoficiale, le-au instalat fortat pe masina si aplicatia reactiona in 2 - 3 secunde...Vom vedea... Fujitsu, on 03 octombrie 2021 - 03:27, said:
incarcatorul portabil e de doar 10 A (2,3 kW), fix. Doar francezii au ceva mai deosebit insa nici la ei nu este standard (Priza Legrand GreenUp cu magnet si incarcator optional care daca detecteaza magnetul incarca cu 16A, altfel cu 10A) Fujitsu, on 03 octombrie 2021 - 03:27, said:
nu afiseaza puterea de incarcare ci doar cati km de autonomie incarca per ora Ne-am plans la contul oficial de facebook al VW, ne-a spus doar ca "a transmis mai departe". Eu mi-am luat o interfata OBD despre care am citit tot acolo pe facebook (VGate OBD2 WiFi Bluetooth) si citesc informatii tehnice despre bateria de tractiune (curent, tensiune, temperaturi) cu aplicatia EV Notify pe telefon Android cu Bluetooth. PS: Consumul o sa mai scada dupa ce o sa te obisnuiesti cu masina si cu acceleratia. La inceput este tentatie mare sa accelerezi mult, urmat de franat mult. Eu pana m-am obisnuit cu acceleratia (ID3 204CP), am mers cu geamurile coborate ca sa aud ceva zgomote sa stiu cam cum merg. Inainte de asta, s-au plans pasagerii ca accelerez prea tare si franez prea mult fata de cum mergeam cu masina anterioara (benzinara). Edited by kolfleading, 03 October 2021 - 08:09. |
#5
Posted 03 October 2021 - 10:45
Fujitsu, on 03 octombrie 2021 - 03:27, said:
De câteva zile am intrat în posesia noului VW ID 4 GTX Sa îmi spui te rog ce autonomie reala obții în drumuri mai lungi. Am un prieten care se uita la modelul asta dar e indecis. kolfleading, on 03 octombrie 2021 - 08:05, said:
Cam asa e standard pe toate masinile. 10A este cam maximul care se poate consuma in conditii de siguranta pe durata mare de timp din priza + stecher Schuko. Doar francezii au ceva mai deosebit insa nici la ei nu este standard (Priza Legrand GreenUp cu magnet si incarcator optional care daca detecteaza magnetul incarca cu 16A, altfel cu 10A) |
#6
Posted 03 October 2021 - 10:58
Faină culoare, faine și jantele!
S-o stăpânești sănătos! Edited by garett, 03 October 2021 - 10:58. |
#7
Posted 03 October 2021 - 15:07
Super tare masina, sa o folosesti sanatos si multi km fara incidente !
|
#9
Posted 03 October 2021 - 20:29
Poate ne poti spune si pretul.. mai ales raportat la "concurentul" skoda enyak.
|
#10
Posted 04 October 2021 - 07:22
Vă multumesc tuturor pentru urări şi aprecieri!
@ro_explorer: despre autonomie pot sa spun pana acum ca in modul ECO si mers prin oras consuma cam 15-16 kWh/100 km, ceea ce inseamna o autonomie undeva la 500 km. In exterior am facut un singur drum de vreo 75 km, am testat modurile Comfort si Sport (era si mai rece 8-10 grade) - a iesit la 21 - 22 Kwh/100 km, adica 350 km autonomie. O sa revin dupa mai multi km parcursi. @pieptoasa: pretul pe configuratorul Volkswagen Romania a crescut deja de 2 ori de cand am comandat eu masina (iunie); fata de pretul rezultat pe configurator (in functie de ce dotari vrei pe masina) poti negocia cu dealerul cateva procente (spre 5%).Cere oferte de la toti dealerii din tara si vezi care are oferta mai buna. Nu stiu preturile la Skoda Eniaq - nu mi-a placut fata masinii asa ca nu am luat-o in considerare, desi am facut un drive-test si la condus e ok. Edited by Fujitsu, 04 October 2021 - 07:23. |
|
#11
Posted 04 October 2021 - 08:11
Pentru consumul mare, vezi ca s-ar putea sa ai compresorul de A/C activat (pentru dezumidificare). Pe Auto, ramane activ chiar si la rece.
|
#12
Posted 04 October 2021 - 08:35
Nu as concepe sa opresc din funcții pentru autonomie. Pai ai dat banii pentru confort. A/C nu se oprește niciodată... se lasă pe auto .
|
#13
Posted 04 October 2021 - 13:54
Ce e diferit la scaune pentru ID4 GTX? Din poză par la fel ca cele de pe 1st edition.
Attached Files |
#14
Posted 04 October 2021 - 14:38
Despre 1-st edition nu știu. Am făcut drive-test prin Iunie cu un model Pure cred care a avea scaune mai simple, fără piele pe margine.
|
#15
Posted 04 October 2021 - 14:57
Fujitsu, on 04 octombrie 2021 - 07:22, said:
@ro_explorer: despre autonomie pot sa spun pana acum ca in modul ECO si mers prin oras consuma cam 15-16 kWh/100 km, ceea ce inseamna o autonomie undeva la 500 km. In exterior am facut un singur drum de vreo 75 km, am testat modurile Comfort si Sport (era si mai rece 8-10 grade) - a iesit la 21 - 22 Kwh/100 km, adica 350 km autonomie. O sa revin dupa mai multi km parcursi. Ca exemplu (tocmai ce am scris la sectiunea de "discutii la rece", eu ma bazez pe un 300-350 Km reali, indiferent de vreme, in regim de exploatare normal (90-10% baterie, mers legal, regim 70% autostrada cu limita de 110Km/h, restul regim de oras/judetean - adica max 70Km/h). |
|
#16
Posted 04 October 2021 - 17:28
Să stea cât mai puțin ăn priză și cât mai mult la drum!
|
#17
Posted 04 October 2021 - 18:26
ro_explorer, on 04 octombrie 2021 - 14:57, said:
Eu astept sa imi spui parerea obiectiva dupa ce faci cel putin o excursie "long-haul" cu masina in regim absolut normal (pentru ceea ce consideri tu normal si confortabil) fara menajari dar si fara exagerari. Pur si simplu mers in stilul tau caracteristic. Ca exemplu (tocmai ce am scris la sectiunea de "discutii la rece", eu ma bazez pe un 300-350 Km reali, indiferent de vreme, in regim de exploatare normal (90-10% baterie, mers legal, regim 70% autostrada cu limita de 110Km/h, restul regim de oras/judetean - adica max 70Km/h). Las aici niste consumuri de ID4 1st - 204 cp, tractiune spate pentru comparatie. Targu Mures Oradea - 255 km, 4.18 ore, medie 60km/h Consum : 16.1 kWh/100km (91% la 36%). Autostrada 90km mers cu 120km/h Oradea - Zalau - Mures - 308 km, 5 ore, medie 62km/h Consum : 17.1 kWh/100km (98% la 22%). Autostrada 110km mers cu 130km/h Mures - Baisoara - Mures - 251 km, 4.23 ore, medie 57 km/h, Consum : 19.5 kWh/100 km (90% la 13 %). Autostrada 90 km mers cu 160 km/h Iti recomand ABRP, le nimereste super bine procentele daca setezi temperatura si vitezele maxime. |
#18
Posted 04 October 2021 - 20:13
Zoot, on 04 octombrie 2021 - 18:26, said:
Las aici niste consumuri de ID4 1st - 204 cp, tractiune spate pentru comparatie. Zoot, on 04 octombrie 2021 - 18:26, said: Iti recomand ABRP, le nimereste super bine procentele daca setezi temperatura si vitezele maxime. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users