Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)
Last Updated: Apr 15 2024 11:07, Started by
r_vlad
, Oct 02 2021 10:24
·
17
#560
Posted 24 May 2022 - 12:59
r_vlad, on 23 mai 2022 - 10:41, said:
Cum ti s-a parut Tarraco fata de Tiguan ? Inainte sa dau comanda oscilam intre astea doua. Ma interesa in primul rand confortul, izolarea fonica, rafinamentul suspensiei. +spatiul este mai mare Taracco este facut pe aceiasi platforma cu Tiguan Allspace din ceea ce am inteles, -fiind motorizare diesel se aude mai pronuntat sunetul motorului ,finisajele mi-au parut inferioare (”plasticurile” sunt parca mai slabe), este mai lent la plecarea de pe loc, sistemul audio reda mai slab , masina cu care am mers avea aproape 30000km ,am circulat pe mod de condus sport si suspensia mi s-a parut rigida. |
#561
Posted 24 May 2022 - 12:59
Abia acum m-am uitat in setul de reparatie pana. Lipseste carligul de tractare insurubabil. Voi il aveti ?
|
#562
Posted 24 May 2022 - 16:54
#563
Posted 25 May 2022 - 08:25
Acolo era si la mine. Mersi !
Legat de Travel Assist si Predictive ACC. Am apucat sa testez doar in oras asa ca nu sunt 100% sigur dar par sa functioneze ambele. Adica activez Travel Assist din butonul de pe volan si pare sa faca ceea ce trebuie. Tine mijlocul benzii si vireaza singura. De asemenea recunoaste semnele de circulatie si configuratia curbelor din fata si adapteaza viteza in functie de asta. O sa ies pe un drum national si o sa testez. Nu primesc niciun fel de mesaj de avertizare ca ceva nu ar fi activ sau functional. |
#564
Posted 25 May 2022 - 12:26
In momentul asta sunt in UK si spre disperarea mea ACC merge ca un cur cand circuli pe invers. ACC nu suporta sa devanseze masini prin dreapta. Cand se apropie de vreo masina care circula pe banda din stanga incetineste la viteza masinii respective. Trebuie sa bagi piciorul in acceleratie sa devensezi. Evident asta e exrtrem de enervant pe o autostrada aglomerata. Macar daca aveam optinea de cruise control clasic ON/OFF, fara adaptivitate.
Edited by abac, 25 May 2022 - 12:27. |
#565
Posted 25 May 2022 - 13:23
Ai schimbat la setarile pentru lumini partea drumului pe care circuli ?
|
#567
Posted 25 May 2022 - 14:50
Setari >> Lumini
20220525_154500.jpg 541.67K 44 downloads Alternativ sau aditional poate gasesti si alta setare. Ceva cu "mod calatorie". |
#568
Posted 25 May 2022 - 14:52
Nu am asa ceva la Seat.
Oricum, mi se pare de porc pentru o masina in anul 2022, ultimul racnet al tehnologiei, plina de aplicatii, gps-uri, cartele sim, etc, sa nu stie ca e in Anglia si ca circula pe partea stanga. Dezamagitor. Edited by abac, 25 May 2022 - 14:53. |
|
#569
Posted 25 May 2022 - 16:20
r_vlad, on 25 mai 2022 - 08:25, said:
Acolo era si la mine. Mersi ! Legat de Travel Assist si Predictive ACC. Am apucat sa testez doar in oras asa ca nu sunt 100% sigur dar par sa functioneze ambele. Adica activez Travel Assist din butonul de pe volan si pare sa faca ceea ce trebuie. Tine mijlocul benzii si vireaza singura. De asemenea recunoaste semnele de circulatie si configuratia curbelor din fata si adapteaza viteza in functie de asta. O sa ies pe un drum national si o sa testez. Nu primesc niciun fel de mesaj de avertizare ca ceva nu ar fi activ sau functional. Celelalte functii (mentine mijlocul benzii,virarea si recunoasterea semnelor de circulatie) functioneaza bine. Daca la tine functioneaza asistarea predictiva ACC, inseamna ca la a mea ar trebui facut un update. |
#570
Posted 25 May 2022 - 17:18
#571
Posted 25 May 2022 - 21:40
#574
Posted 27 May 2022 - 06:55
Primul drum mai lung, Sibiu-Bucuresti via Valea Prahovei. Am plecat de acasa cu bateria la 100% si am traversat Sibiul in mod EV, ~9 km. Am mai tranzitat Fagarasul in mod EV (~3 km) iar in rest am folosit modul hibrid. Desi am introdus in sistemul de navigatie al masinii punctul de destinatie bateria a ajuns la minimum pe cand am intrat in Codlea, dupa ~135 km. Am condus in ritm cu traficul iar pe alocuri am depasit mai in forta, cu kick-down sau in modul GTE. De la Comarnic pana pe centura Ploiesti a fost destul de liber asa ca mare parte din segment am facut-o cu 100-130 km/h. De acolo am luat-o spre Buftea.
Screenshot_20220526-235344_We Connect.jpg 170.7K 31 downloads |
#575
Posted 27 May 2022 - 07:50
r_vlad, on 27 mai 2022 - 06:55, said:
Primul drum mai lung, Sibiu-Bucuresti via Valea Prahovei. Am plecat de acasa cu bateria la 100% si am traversat Sibiul in mod EV, ~9 km. Am mai tranzitat Fagarasul in mod EV (~3 km) iar in rest am folosit modul hibrid. Desi am introdus in sistemul de navigatie al masinii punctul de destinatie bateria a ajuns la minimum pe cand am intrat in Codlea, dupa ~135 km. Am condus in ritm cu traficul iar pe alocuri am depasit mai in forta, cu kick-down sau in modul GTE. De la Comarnic pana pe centura Ploiesti a fost destul de liber asa ca mare parte din segment am facut-o cu 100-130 km/h. De acolo am luat-o spre Buftea. Screenshot_20220526-235344_We Connect.jpg |
#576
Posted 28 May 2022 - 22:08
Intoarcere, Bucuresti-Sibiu. Pe autostrada am rulat cu 130 km/h. Am plecat din Bucuresti cu bateria la ~70 % si am folosit doar modul hibrid.
Screenshot_20220528-230309_We Connect.jpg 159.41K 17 downloads |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users