Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Mai are viitor învățământul tradițional?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#19
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003

View Postgiuliani, on 30 septembrie 2021 - 10:09, said:

2. Online-ul distruge o parte esentiala a invatamantului clasic, si anume socializarea. De-asta nu il vad ca pe o solutie permanenta.
Ohoooo!! Sunt destui elevi introvertiti, invatamantul online ii va inmulti.

#20
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,190
  • Înscris: 08.01.2021
Prin vest teoria e ca în școala primara nu se pune accentul pe acumularea de materie și cunoștințe, ci pe cea de competente. Cadrul necesar acumulării ulterioare. Sa înveți sa înveți, sa te concentrezi, sa cauți, sa înțelegi, sa pui întrebări, sa asociezi concepte (gen cifre cu cantități, mărimi, etc) etc. De asta "noua", ăștia învățați sa recitam poezii ni se pare ca "nu fac nimic" în școala,noi la vârsta lor scoteam radicali și ei încă de bâlbâie la tabla înmulțirii. Însă noi avem studenți la medicina care încă nu știu exact cei aia "volum", pentru ca l-au învățat greșit din start. (nu exagerez, în tinerețe mai dădeam câte un curs particular pentru bani de-o bere) sau care învață să rezolve probleme de fizica mecanic antrenându-se sa recunoască "tipuri de probleme".