Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Buldozere romanesti S650/1500/1800
Last Updated: Mar 06 2022 14:16, Started by
savantu
, Sep 27 2021 11:53
·
0
#19
Posted 17 November 2021 - 12:09
Pentru turații și capacități mici, da, aveți dreptate... dar să nu uităm de motoarele D2156 (făcut după licență MAN) și de D110 (cel de pe TAF, U650 etc.),care aveau injecție directă. Sigur D110 îl precede ca asimilare pe D105, deci se putea implementa și pe el injecție directă., dar e mai ușor să copiezi jumi-juma (cazul lui S1500) și să schimbi o denumire decât să dezvolți sau să proiectezi la modul propriu.
În plus, câtă deosebire între brutalitatea pe care o îndurau motoarele D110 (mai ales cele din TAF) și D105, care era mare, dar sensibil. Pornirea, nu mai are rost să vorbim, chiar și vara puteai avea surprize. Totuși, nu ne explică nimeni ritualul de pornire a lui S1500? Pretenții la carburant? D110 mergea și cu motorina șmecheră, dar și cu din aia mai slăbuță: nu avea turbo, nu senzori și alte mirări, piesele originale erau corect dimensionate și din materiale rezistente. Problema era că și lui îi cam lipsea vlaga, dar în rest era grozav. |
#20
Posted 17 November 2021 - 16:51
savantu, on 18 octombrie 2021 - 10:58, said:
M-ai facut curios cu S1300. Nu exista nicio informatie despre el pe internet. Stie cineva ce caracteristici avea ? S1500 e practic un T100 sovietic . Ar insemna ca S1300 e mai antic. S1300 am vazut pe cind eram copil si aia e demult bine, prin 67-68 cred ca era. Avea motor in 4 cilindri in linie, 130Cp, pornirea era mixta, demaror pentru motorasul auxiliar, un 2T in 2 cilindri. Era pe vremea aia top of the line la noi. Panoul de pornire a motorului era pe partea dreapta, de acolo porneai auxiliarul pe electric si apoi dupa ce incalzea blocul Dieselului se cupla si pleca precum avionul. Iarna dura si 10 minute piriiala de 2T pina sa-l porneasca. Umbla vorba ca tot ceva licenta/copie Cat era si ala, macar era galben. P.S. Eu nu stiu care motoare Diesel au injectie indirecta, le stiu doar cu injectie in precamera de ardere, preponderent camera Ricardo sau pe cele cu injectie directa. Edited by Ion_Bumbu, 17 November 2021 - 17:00. |
#21
Posted 17 November 2021 - 21:14
A inceput sa fie produs din 1963, eu l-am vazut mai tirziu, 67 sau 68. "În perioada 1963-1968 s-a început fabricaţia altor tipuri de tractoare cum ar fi: S-1300 tractor pe şenile cu putere de 130 CP ( anul 1963)" Sursa http://www.utilaje-r...ria-tractorului Edited by Ion_Bumbu, 17 November 2021 - 21:23. |
#22
Posted 19 November 2021 - 07:53
Injecția de motorină poate fi:
1) directă, adică în cilindru, în spațiul conturat de pereții lui, chiuloasă și capul pistonului; 2) indirectă, deci camera de ardere continuă într-o mică măsură și-n chiuloasă (tocmai în acel spațiu începe distracția) și poate fi cu: a. anticameră de vârtej (Ricardo); b. anticameră de preardere (L'Orange). Mai le poți găsi cu numele de cameră de ardere unitară=1) sau cameră de ardere împărțită=2). Mi se pare că și-n documentația tehnică a lui S1500 era scris negru/albastru pe alb injecție indirectă. Care au broșura lui (ar putea să ne-o posteze aici pt studiu, să nu se zgârcească) pot confirma. |
#23
Posted 19 November 2021 - 09:44
Sint de acord insa injectia indirecta este ...in galerie.
Cel putin asa ne-a fost prezentat noua Dieselul, daca spunea altceva decit injectie directa sau in precamera lua profu foc! Edited by Ion_Bumbu, 19 November 2021 - 09:47. |
#24
Posted 19 November 2021 - 10:49
Ion_Bumbu, on 19 noiembrie 2021 - 09:44, said:
Sint de acord insa injectia indirecta este ...in galerie. Cel putin asa ne-a fost prezentat noua Dieselul, daca spunea altceva decit injectie directa sau in precamera lua profu foc! Trecand peste asta, dieselul de pe 1501 ce-l am, MAN 2153 porneste la cheie si la 0 C. Attached Files |
#25
Posted 19 November 2021 - 11:21
Asa este, pe vremea aia nu aveam net-ul la dispozitie si nici dispozitia sa ne contram cu proful!
|
#26
Posted 19 November 2021 - 18:33
Nu, nu semantica, ci impostura mascată în terminologie strictă ne încurcă.
Dacă am căuta pe site-ul celor de la Deutz am găsi seriile de motoare cu W la finalul denumirii, despre care producătorul afirmă clar că sunt cu anticameră și că au injecție... INDIRECTĂ! Atenție, vb de un renumit fabricant din domeniu și care obținea performanțe admirabile din motoare răcite cu aer. Dacă într-adevăr erau capabili marii profi și ingineri, de ce n-au trecut niciodată de stagiul în care au copiat produsele? Adică, scz, au făcut ceva: le-au schimbat numele! |
#27
Posted 28 November 2021 - 18:52
Un nou video din weekend, la scarificat solul dupa ce a fost defrisat de vegetatie.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fOIqyKJpKEk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#28
Posted 28 November 2021 - 19:19
Sa va folosit de el multi ani inainte fara RK!
Despre povestea cu injectia indirecta la Diesele, mai repede termenul a aparut dupa aparitia benzinarelor cu injectie de benzina desi primele cu injectie de benzina, istoric, au fost cu injectie directa. Va pun un scan dintr-un manual ce mi-a picat in mina, nicaieri in acel manual nu gasesti termenul de injectie indirecta, doar directa si precamera... Edited by Ion_Bumbu, 28 November 2021 - 19:20. |
|
#29
Posted 29 November 2021 - 06:11
Savantu, de ce nu scarifici cu Kirovet'ul nu este mai puternic?
|
#30
Posted 29 November 2021 - 10:18
marinel1976, on 29 noiembrie 2021 - 06:11, said:
Savantu, de ce nu scarifici cu Kirovet'ul nu este mai puternic? Plus ca mai sunt arbori razleti care trebuie doborati. Buldozerul este versatil, de la curatat teren la reparat drumuri. |
#31
Posted 29 November 2021 - 10:53
Si tare mi-e ca forta de tractiune e mai mare la S-1500 decit la Kirovet.
|
#32
Posted 06 March 2022 - 14:16
La scarificat intr-o fosta plantatie de rachita. Am avut o problema la senila dreapta, s-a desurubat un bolt ce tinea pinionul de trecere butuc senila la ambreiaj. Rezolvat, dar destule batai de cap demontare/montare.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5TSIbZNla4M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users