Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Lada Niva

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
ceromiedo

ceromiedo

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 21.06.2019
Buna seara,desi multa lume ar vrea ca in ziua de azi prima lor masina sa fie BMW,Audi,Mercedez, Lamborghini etc.eu unul ma gandesc foarte serios sa imi cumpar o Lada Niva,da cititi bine o Lada Niva,de ce?
Ei bine in primul rand ma gandesc ca partea electrica nu este atat de sofisticata ca la masinile prezentate mai sus,in al doilea rand este 4x4,in al treilea rand din ce am observat nu te lasa la nevoie ma refer sa ramai inzapezit in noroi si tot asa.
As dori sa va intreb totusi cum este bine sa cumpar aceasta masina?
Second hand sau noua?
Din ce am citit Lada a fost cumpărată de catre grupul Renault deci implicit acestia fabrica masinile Lada lucru care nu prea ma incanta stiind piesele sunt mare parte Made in China in schimb la second hand se vede ca sunt inca facute Made in Russia insa nu stiu ce sa spun despre vechimea lor.
Niste pareri ati putea va rog sa imi oferiti?
Va rog nu da-ti cu parul este doar o simpla intrebare :)
Seara buna va doresc

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Fie esti masochist, fie esti padurar, altfel nu inteleg de ce ai vrea o Lada Niva.

#3
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012
Daca esti padurar.. sau asa ceva.. daca iarna circuli pe riuri inghetate  Niva este cea mai buna!!!

Daca nu .. mai gandeste.

iarna pe raul inghetat. Cica se practica in .. Canada !!! Insa nu poti sa le imnatruculezi, aqsa ca doar prin padure si pe raul inghetat. Da unora le convine pe rau!

#4
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Am mers cu versiune mai veche, 2012, masina de 15KKm si facea inauntru ca o batoza!
Este inconfortabila la drum lung si fiabilitatea nu este grozava.
Daca sinteti impatimit de offroad si aveti acasa minimum de scule si un pic de atelier, bineinteles cunostiintele de rigoare, da merita, altfel nu.
Renault nu prea si-a bagat mina in modelul acela.
Daca doriti neaparat Lada, da exista Vesta, chiar un pic mai inalta dar doar 4x2:
https://www.autolada...ta-sw-cross.php
Altfel la banii aceea puteti gasi o masina noua, nu 4x4 dar gasiti.

Edited by Ion_Bumbu, 26 September 2021 - 22:10.


#5
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,261
  • Înscris: 06.01.2007
Am avut o LadaNiva cumparata de noua., acum vreo 13 ani Toate plasticurile de prin interior s-au rupt in prima luna. Am schimbat oglinzile alea de vanatoare cu unele mai mari iar procesul s-a facut in servis autorizat, cu bormasina si surub cu piulita.
Chestia e ca s-a mai si stricat, nu e o masina chiar fiabila. Ceva pe la sonda lambda. Ceva pe la catalizator din cauza faptului ca am bagat-o prin apa de peste juma de metru.
Insa, e o masina de teren care consuma putin relativ la o masina de teren. Reparatia e ieftina, versus un Land Roger Defender in care s-a bagat un Logan la prima reparatie. Nici aia nu prea fiabila.
Daca ramai impotmolit se poate ridica de spate si muta. Intri pe orice drum aproape, e smechera daca ai nevoie de asa ceva.
Nu te lasa la greu, dar trebuie sa-i schimbi imediat cauciucele cu altele mai bune. Cu alea originale e posibil sa ai niste surprize neplacute.
In rest, noua ne-a oferit niste satisfactii. Am niste peripetii cu ea, am trecut prin locuri imposibile si, surprinzator, faptul ca-i mica si usoara o face asa de buna la teren, nu puterea si alte dracii.

E si cam incomoda la drum mai lung. Puteau s-o faca si ei mai OK in interior, dar i-a durut in paispe.
Nu as mai cumpara asa ceva, decat daca as merge doar prin paduri de munte. Per total e mai bun un Duster care nu-i nici asta chiar slab, te descurci in situatii grele, tot asa, cu cauciuce bune.

#6
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 01.10.2004
Chiar ma uitam zilele astea la un clip cu Lada Niva (productie 2021) facut de Andrei Verestiuc...
19.000 euro noua.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_2AgonGL7O8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by claudiu1, 26 September 2021 - 22:57.


#7
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Problema la Niva e ca rugineste in draci deci SH nici pomeneala ca e afacere paguboasa . Noua nici atat , scumpa si foarte incomoda , adica merge pe coclauri dar pe sosea e un fiasco. Peste 80 km/h devine dusmanul tau .

#8
YalFa

YalFa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 02.05.2020
Pai e pt tundra si taigaua siberiana, unde mergi tu cu 80km/h pe acolo , offroad fara astfalt ?

Edited by YalFa, 26 September 2021 - 23:04.


#9
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
O mașină obositoare la drum lung dar un off roader capabil. M-am dat cu una de câteva ori. Piese ieftine, ușor de reparat, nu prea gurmandă (mă așteptam la mai mult cu motorul de 1.7 dar media nu a trecut niciodată de 10 litri). Asta cu care am mers, producție 1998 nu mi s-a părut sensibilă la rugină în schimb vopseaua era mătuită. Nu mi-aș lua așa ceva pentru utilizare cotidiană dar mi-ar plăcea să am una pentru ieșiri pe coclauri.

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
nu recomand,m-am dat cu una in 2006, avea scaune de autobuz vechi ceausist,an fabricatie 1997, Suspensii prea tari ptr asfalt.

#11
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017
Si eu prima masina noua am vrut sa-mi iau Niva, 5 usi urban. E o masina super, din toate punctele de vedere in offroad, dar pe sosea nu e deloc cea mai stabila, in special la curbe din cauza faptului ca masina trage 4x4 tot timpul. E ea robusta, dar pica mult mai usor piesele decat la un turism obisnuit, mai ales cand e bruscata pe sosea. Si in special piesele rusesti nu sunt gandite sa fie cele mai rezistente, ci sa fie ieftine si usor de schimbate in ger.
Masina capabila de cel mai extrem offroad, noua la 10500 euro (varianta 3 usi, clasic) nu mai gasesti, dar daca soseaua reprezinta mai mult de 50% din timpul mers cu masina nu e deloc cea mai buna alegere.
Mai bine orienteaza-te spre Duster, o varianta mult mai ok daca mergi majoritar pe sosea.

PS: Nu-ti recomand Niva sh, fiindca orice proprietar o calareste de-i sar capacele in offroad, fara mila. Daca pretul e derizoriu si doar hobby, merge desigur!

Edited by Thuraya_123, 27 September 2021 - 04:24.


#12
razor01

razor01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,071
  • Înscris: 01.03.2016
De ce nu te uiti tu la un Ford Ranger , la un Mitsubishi L200 sau ceva de la o firma mai serioasa, daca tot vrei o masina de lucru?

#13
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,662
  • Înscris: 21.03.2020
Masina e conceputa pentru drumuri rupte si armata.... Nu poti avea pretentii de autoturism de la ea , e o caruta practic.

#14
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Degeaba e masina simpla daca se insira pe drum. Repari la ea de iti sar capacele. De ce crezi ca nu prea vezi pe strazi desi sunt ieftine?

#15
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Pai nu-s asa ieftine, sint la pret de Duster.
Nu-s comode si nici atit de fiabile ca Dusterul insa nici ca Dacia 1300 din anii 80.
In general au probleme pe electrica, alternatorul e un punct slab la ele.
Mecanica este relativ simpla, piesele ieftine si daca te pricepi o faci acasa.
La un moment dat ma batea gindul la una din asta insa m-am potolit si am luat Solenza.
La ora asta daca ar fi sa iau decit Lada noua mai bine un Duster 4x4 Diesel cu echiparea cea mai simpla care se poate, iau masina nu tableta!
:D

#16
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Un prieten avea la firma asa ceva acum vreo 15 ani, a vrut cel mai ieftin 4x4 pentru delegatii iarna in zone potential mai inzapezite. Aerodinamica de cutie, motor de 1,6i si 75 cp cu consum 8l/100km la mers usor cu 80 km/h, zgomot inauntru, nu prea confortabila. In 5 ani arata ca o cutie de conserve ruginita, tabla era tratata foarte prost. Franele nu erau grozave nici ele si cred ca nu avea servodirectie, foarte greu miscai volanul pe loc.

Edited by spooky51, 27 September 2021 - 15:11.


#17
GLA

GLA

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 13.08.2017
Ceromiedo, daca o cumperi de noua, nu o sa-ti para rau. Mergi pe instinctul si dorinta ta, nu pe sfaturile celor care au experienta pe modele vechi de cel putin 15 ani.
O sa cresca pretul si la asta si iti va parea rau ca nu ai luat-o.
Nu vezi atat de multe la noi pentru ca noi preferam sh cu sigla de jermania si basini de kklr.

#18
razor01

razor01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,071
  • Înscris: 01.03.2016

 GLA, on 28 septembrie 2021 - 06:56, said:

noi preferam sh cu sigla de jermania si basini de kklr.

Hai sa nu aruncam cu noroi in oamenii care cumpara masini de la firme consacrate doar pentru ca am vazut noi cativa cocalari pe la volan!

Majoritatea posesorilor de masini 4X4 despre care vorbesti tu nu sunt nici nesimtiti si nici cocalari.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate