Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Garantie Amazon.de

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca se defecteaza un produs si trebuie trimis in Germania, cine plateste transportul, Amazon sau clientul?
Ati avut nevoie de service pana acum la produse cumparate de pe amazon.de/it etc ?

Edited by MembruAnonim, 26 September 2021 - 05:00.


#2
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,569
  • Înscris: 15.06.2004
Tu, dupa care trimiti chitanta la ei pe mail si iti restituie banii.
Din pacate cam singura solutie ieftina e prin Posta Romana. Si dureaza ceva...
Conteaza mult si cine e vanzatorul - daca e chiar Amazon se rezolva usor. Daca e altul, e posibil sa apara probleme. Trebuie sa discuti intai cu cei de la suport - o sa-ti dea tot ei adresa de mail unde sa trimiti chitanta.

N-am avut probleme de garantie, dar am returnat un produs neconform la Amazon.de.

#3
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Eu am reparat la ESD o tableta luata de pe amazon.de in perioada celor 2 ani de garantie. Mers cu factura de pe Amazon, primita in service, inlocuit placa de baza si display fara probleme.
Inca nu am avut nevoie sa trimit ceva inapoi (doar cu colet neprimit unde au returnat banii), dar cumva se rezolva cu o discutie pe chat cu cei de la suport. Cu siguranta solutionezi mult mai usor si rapid o problema cu un produs vandut sau livrat de Amazon fata de cele vandute de terti pe acelasi site...

#4
bostanu_4u

bostanu_4u

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 30.12.2020
Au aici informatii despre garantie.
https://www.amazon.d...odeId=201644790

In teorie ai 2 ani garantie la produsele cumparate de la Amazon

#5
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Amazon ofera retur neconditionat 30 de zile. Clientul plateste transportul inapoi.

Garantia produsului este tinuta de producator prin subsidiara romaneasca in baza facturii de achizitie.

#6
bostanu_4u

bostanu_4u

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 30.12.2020
Iti este rambursata si o parte din costul transportului, ceva in limita a 7-8 euro. Dar de multe ori depasesti suma.
Eu am vrut odata sa returnez niste blugi in Anglia ca nu mi se potriveau, si transp cel mai ieftin cu posta romana era vreo 90 de lei, si ei returnau vreo 40 pe vremea aia. Dar in Germania cred ca te incadrezi daca nu e ceva produs greu/voluminos

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate