Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

FLANCO - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Am observat ca nu exista un topic dedicat Flanco. Acum exista asa ca fiti liberi sa va spuneti parerea/nemultumirea etc.

edit:
Posibil sa fie de ceva timp, insa eu am vazut abia azi, Flanco a implementat livrarea la Easybox (cele de unde ne ridicam comenzile de la emag si alte cateva magazine). Livrarea costa 10,99 lei.
Era inevitabil sa nu fie implementata si o astfel de modalitate de livrare. Mie mi se pare cea mai comoda, nu stai dupa curieri, ridici coletul cand ai timp. Spre astfel de livrari ne indreptam, si asta este un lucru bun.

Edited by MembruAnonim, 26 September 2021 - 02:14.


#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 MembruAnonim, on 26 septembrie 2021 - 02:10, said:

Era inevitabil sa nu fie implementata si o astfel de modalitate de livrare.
Fă doi pași în spate, citește ce ai scris și spune acum, oare sună bine? Posted Image

E mișto ideea cu Easybox, DHL le au pe ale lor, Amazon le au pe ale lor.
Problema e că la un moment dat nu vor ajunge.

Edited by ericmario, 26 September 2021 - 02:33.


#3
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018

 ericmario, on 26 septembrie 2021 - 02:29, said:

Fă doi pași în spate, citește ce ai scris și spune acum, oare sună bine? Posted Image

E mișto ideea cu Easybox, DHL le au pe ale lor, Amazon le au pe ale lor.
Problema e că la un moment dat nu vor ajunge.
sunt in benzinarii.daca mai fac si in curtea bisericilor arung tuturor

#4
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,383
  • Înscris: 10.08.2005

 MembruAnonim, on 26 septembrie 2021 - 02:10, said:

Spre astfel de livrari ne indreptam, si asta este un lucru bun.
Adica un Oficiu Postal ?

 ericmario, on 26 septembrie 2021 - 02:29, said:

Problema e că la un moment dat nu vor ajunge.

La un moment dat vor pleca cu intreg dulapul, asemanator celor care au plecat cu bancomatele din perete.

Edited by MarianG, 26 September 2021 - 09:46.


#5
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

 MarianG, on 26 septembrie 2021 - 09:46, said:

Adica un Oficiu Postal ?



La un moment dat vor pleca cu intreg dulapul, asemanator celor care au plecat cu bancomatele din perete.


Nici vorba. Coletele de la magazine online au o densitate de valoare foarte mica raportat la teancurile de bancnote, bijuterii. Niciun hot sanatos la cap nu o sa stea sa sparga dulapuri ca sa fure ditai cutia cu un scaun de masina pentru copii sa riste sa fie prins pentru atata lucru.

#6
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021

 Groot, on 26 septembrie 2021 - 10:41, said:

Nici vorba. Coletele de la magazine online au o densitate de valoare foarte mica raportat la teancurile de bancnote, bijuterii. Niciun hot sanatos la cap nu o sa stea sa sparga dulapuri ca sa fure ditai cutia cu un scaun de masina pentru copii sa riste sa fie prins pentru atata lucru.

Nu fac pariu ca toti sunt sanatosi la cap, dar cu siguranta are mai mult sens sa jefuiasca un camion.
Cu produse identice. Usor vandabile.

Plus ca mai obtin si ponturi, nu ca la pufuleti cu surpriza - pachetomate.

 MembruAnonim, on 26 septembrie 2021 - 02:10, said:

Spre astfel de livrari ne indreptam, si asta este un lucru bun.

Partial.


Pachetomatele ar trebui sa fie proprietate publica.
Inchiriate tuturor curierilor.

Altfel jucatorul care isi dezvoltalta o retea mai buna de pachetomate, obtine o pozitie dominanta.
Cu care va dicta tarifele pietei.

Edited by bvygKLM, 26 September 2021 - 10:58.


#7
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 10.04.2006
Si le plateste statul sau cine?

#8
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021

 Nenea Zap, on 26 septembrie 2021 - 12:01, said:

Si le plateste statul sau cine?

Statul prin Posta Romana, de exemplu.

In fata fiecarui sediu ai putea monta asa ceva.
Sau in sediu. Ca multe ghisee, au inchis 2 din 4.
Deci ai avea loc suficient.

Ai elimina necesitatea de a sta la coada la Posta.
Si ai putea inchiria si catre alti curieri interesati.
Baza deja exista.

#9
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,383
  • Înscris: 10.08.2005

 bvygKLM, on 26 septembrie 2021 - 15:41, said:



Statul prin Posta Romana, de exemplu.

In fata fiecarui sediu ai putea monta asa ceva.
Sau in sediu. Ca multe ghisee, au inchis 2 din 4.
Deci ai avea loc suficient.

Ai elimina necesitatea de a sta la coada la Posta.
Si ai putea inchiria si catre alti curieri interesati.
Baza deja exista.
Pai eu ce zic, inchiriezi cutie la posta daca tot comanzi in mod regulat iar curierul care "chipurile" asigura transport nu vrea sa urce 5-6 etaje.

#10
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Magarie marca flanco sau nu? Sincer nu stiu poate altcineva stie mai bine. Magazin flanco Afi Ploiesti. Astazi, pe site 39.99 si in magazin este undeva in jur de 100 de lei Posted Image  (nu am apucat sa fac poza). Explicatia data de un pustulica care parca atunci aterizase acolo in magazin SF- ca asa face vanzari mai mari online( sic magazin fizic)
Deci diferenta imensa, E ok treaba asta cu pret listare vs pret vanzare? La alte magazine zice clar pret valabil online iar in magazin poate sa difere. Daca pretul e informativ de ce apare ca pret de vanzare in magazin, e de ANPC ?

Attached Files


Edited by coldfear, 15 February 2022 - 23:19.


#11
necos

necos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 27.07.2009
Flanco - o mizerie de magazin. De ce ? In magazinele fizice ( cel putin cele din orasul natal ) preturi cu 10% mai mari decat cele de pe site. Justificarea ? Cheltuieli inmagazinaj, personal, utilitati etc. Vrajeala. Am vrut sa cumpar un produs pe care nu il aveau disponibil in magazin. Oferta ? " Vi-l aducem in cel mai scurt timp" - dar il platiti cu pretul afisat la noi. De ce ? Pentru ca pot...Servce-ul excrecabil. Am o combina frigorifica de la ei si m-au "plimbat" zece zile intre Depanero si Samsung Service de m-au ametit, fara nici o rezolvare. Garantia extinsa ? Alta mizerie pe care o promoveaza insistent. De ce ? Garantia extinsa acoperita de catre Depanero - Oare trebuie sa mai adaug ceva ? In concluzie: Nu voi mai face niciodata cumparaturi de la aceasta "pravalie" si voi avea grija sa informez tot cercul meu de cunoscuti si nu numai, despre aceasta facatura de firma...

#12
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022
Trebuia sa faci tu comanda online daca doreai pretul acela.
Ce vand ei in magazin vand la pretul de magazin, chiar daca nu il au pe stoc im magazin.
E cam magarie treaba. Si fratele lor, emag practica ceva asemanator.

#13
un_el

un_el

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,918
  • Înscris: 24.11.2006
Hai sa vorbim putin si despre garantii, in special cele extinse, asadar si prin urmare: am cumparat o masina de spalat rufe, am optat pentru garantia extinsa pentru 48 de luni platind 280 de lei pentru ea; fiind constient de conditiile in care se acorda si de faptul ca produsele din ziua de astazi tin cat tin, daca ai noroc cel mult inca "un termen de garantie de 24 de luni" oferit de catre marea majoritate a producatorilor, lucru care s-a si dovedit a fi adevarat. Pana aici toate bune si frumoase. Teoretic servisarea in cazul unor probleme trebuie sa se faca in 5 zile lucratoare de la receptia produsului in service.

Booon, se intampla sa am probleme cu respectiva masina de spalat rufe cu putin timp inainte de expirarea ei, sa mai fie in jur de o luna de zile, aproximativ. Sun la service pe data de 24, imi inregistreaza reclamatia, lucrul asta se intampla in ziua de vineri.

Imi zic ca nu-i nicio problema, scrie 5 zile lucratoare pentru repararea produsului? Scrie! Astept sa treaca weekendul, nu-i problema!

Luni, pe data de 27 ma suna un tehnician, zice ca marti, data de 28 poate sa treaca sa vada despre ce este vorba. Ok, veniti si vedeti care e defectul. Ajunge respectivul marti, o ia la puricat si da verdictul: amortizoarele sunt duse, de aceea "fuge" in timpul spalarii, dau comanda si le schimb! Perfect ii zic, pana vineri data de 31 o reparati?

Pai sa vedem, imi zice, cand ajung piesele vorbim la telefon si le schimb. Mai trece ceva timp, domnul tehnician nu da niciun semn de viata. Vine data de 30, ma suna de la service, stiti o sa depasim termenul de servisare, piesele inca n-au ajuns. Ii zic: stiu, am vazut pe site, abia pe data de 29 s-a dat comanda. Mai astept, cand ajung piesele si tehnicianul? Saptamana viitoare, imi raspunde candid domnita. Domnita, deja ati depasit termenul de reparatie, ce inseamna mai exact saptamana viitoare? Am nevoie de masina, trebuie sa spal rufe! Pai nu stiu sa va zic exact, luni, marti... WTF? Astept pe banii mei, imi zic? O sa incerc sa urgentez reparatia. Pai nu stiu cum sa va zic, nu trebuie sa incercati, trebuie sa si reusiti! Luni, pe data de 3 astept tehnicianul sa vina si s-o repare.

Ei de aici incepe circul: sun pe data de 3 din nou la call-center, ma redirectioneaza catre nu stiu ce departament: le explic problema, mi se raspunde ca da, intr-adevar au ajuns in a 7-a zi lucratoare si n-au reparat produsul. Ii solicit doamnei sa rezolve problema, si sa-mi dea un raspuns urgent. Imi spune ca programul ei se incheie la ora 18:00. Ii zic ca am nevoie de un raspuns in seara asta. Imi zice ca nu stie daca reuseste sa dea de tehnician si ca ma suna maine dimineata la ora 09:00. Ii reamintesc faptul ca ma pot duce la magazin sau ANPC si solicita contravaloarea facturii.

Mi se raspunde ca magazinul nu ma poate ajuta. Vorbesti serios? Magazinul (vanzatorul) e direct responsabil de garantie pe toata perioada ei, cu el vorbesc daca am o problema iar voi ca si service nu vreti sau nu sunteti in stare s-o rezolvati. Mi se ofera varianta restituirii doar contravalorii masinii de spalat nu si a garantiei extinse, pentru ca asa scrie in contract, cititi contractul! Omu' lu' Dumnezu: eu am platit si pentru un alt serviciu de care n-am beneficiat sau am beneficiat pe jumatate. O tine mortis pe a ei, contravaloarea produsului si atat, fara banii pe care i-am dat pe garantia extinsa. Oare domnisoara sau doamna cunoaste legile? De cand service-ul poate hotari ce si cum se intampla cu o factura?

Produsului nou, daca ma voi hotari sa achizitionez asa ceva, i se va prelungi garantia data de producator cu termenul ramas de la cea extinsa adica in jur de o luna de zile. Daca nu accept varianta asta doar contravaloarea masinii de spalat rufe. Mi se reaminteste faptul ca am fost de acord cu prelungirea termenului de servisare, ii raspund ca i-am comunicat si colegei ca sunt de acord dar doar pana data de 3.
Dupa un schimb mai dur de replici, ca deh, astept pe banii mei, ii urez o seara buna si-i inchid telefonul.

Mai dureaza vreo 20 de minute si, mare surpiza, ma suna tehnicianul foarte otarat si-mi cere socoteala, cum de am indraznit sa sun la call-center si sa insist? De ce n-am mai avut rabdare? Lui i s-a stricat masina si nu poate veni cu bicicleta din alt oras ca sa-mi repare mie masina de spalat rufe. Prietene, nu stiu cum sa-ti spun, chiar ma doare la 5 metri in fata ce ti s-a intamplat sau nu, nu ma intereseaza. E un contract, trebuie respectat, ai 5 zile lucratoare sa vii sa-mi repari produsul! Da' ce masina nu functioneaza? Nene, matale iei masina de spalat in brate cand stoarce ca sa n-o ia la fuga prin casa? Daca se mai strica si altele la ea? Daca tot ai avut probleme cu autovehiculul pe care il folosesti pentru a te deplasa din punctul A in punctul B de ce nu m-ai anuntat? Imi raspunde, tot pe un ton ridicat, ca el trebuie sa repare produse nu sa dea telefoane. Pai nu stiu cum sa-ti spun matale, ori tu, pe persoana fizica, alias angajat, PFA, firma subcontractoare, sau call center-ul vietii mele trebuia sa ma fi anuntat. Imi comunica pe un ton "amabil" ca pe data de 4, nu stie la ce ora, va veni sa repare produsul.

Printre altele: n-am precizat numele celor care se ocupa de celebra garantie din motive lesne de inteles. Au depasit termenul de reparatie care este scris in contract 5 zile lucratoare, daca e sa socotesc putin, asta ca si fapt divers, am ajuns la 12 zile calendaristice in care nu mi s-a rezolvat problema semnalata. Mai aveam putin si ajungeam la 15 zile calendaristie, e vorba de o garantie "obisnuita". Repet, lucrul asta e doar o observatie personala, eu am cerut doar sa se respecte termenul stipulat in contract, inca le-am mai acordat un ragaz ajungand la o perioada totala de 8 zile lucratoare. Daca respectivii, service fiind, au impresia ca sunt deasupra legii se cam inseala. Daca voi mai cumpara vreodata garantii de genul celei pe care am luat-o? In conditiile date si de la retailerul din titlul threadului, niciodata! O experienta cu adevarat neplacuta! Voi mai solicita, printre altele, sa mi se prelungeasca garantia cu termenul cat am asteptat ca tehnicianul sa vina sa repare masina de spalat rufe.

Va continua, pentru ca inca nu s-a sfarsit! Daca e cineva interesat de deznodamantul taraseniei sa-mi zica, dupa cum am mai zis nu s-a terminat!

Edited by un_el, 03 April 2023 - 20:37.


#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 un_el, on 03 aprilie 2023 - 20:31, said:


Eu as cere contravaloarea masinii (din factura) si as cumpara alta masina. Asa vei avea o masina de spalat nou plus 24 de luni garantie (evident garantia masinii noi). Deci ai iesi castigat din treaba asta. Iar cei 280 de lei platiti pe garantia extinsa considera-i ca fiind cei doi ani care vor urma de acum inainte la noua masina.

Edited by MembruAnonim, 03 April 2023 - 21:51.


#15
un_el

un_el

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,918
  • Înscris: 24.11.2006

 MembruAnonim, on 03 aprilie 2023 - 21:50, said:

Eu as cere contravaloarea masinii (din factura) si as cumpara alta masina. Asa vei avea o masina de spalat nou plus 24 de luni garantie (evident garantia masinii noi). Deci ai iesi castigat din treaba asta. Iar cei 280 de lei platiti pe garantia extinsa considera-i ca fiind cei doi ani care vor urma de acum inainte la noua masina.

Cred ca n-ai inteles despre ce este vorba, ei ar fi vrut sa-mi ramburseze doar contravaloarea masinii de spalat rufe, atat! Ca luam sau nu luam de la ei ceva 280 de lei tot le ramaneau. Daca luam un alt produs de la ei imi prelungeau garantia cu 30 de zile, aproximativ cat mai are acum garantie masina de spalat care trebuie reparata, daca nu luam nimic de la ei imi rambursau doar contravaloarea masinii de spalat rufe. Au incercat sa-mi forteze mana si sa ramana cu banii de garantie, lucru care este ilegal. Ce valoare a avut factura? X lei, pai atat imi dai inapoi! Nu ma intereseaza ce scrie pe tidula aia care-i zice contract, incalci legea. Un contract n-ai cum sa-l faci incalcand legile pe deasupra avand si clauze abuzive care sunt in defavoarea clientului. Nu stiu de cand service-ul hotaraste ce si cum se intampla intr-un magazin.
Asta spune legea:

Quote

e) garanţie - orice angajament asumat de vânzător sau producător faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a preţului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă;
sursa: https://anpc.ro/anpc...) din 2003.html
Asa ca respectiva domnisoara sau doamna de la call center ar mai trebui sa invete, nu ea hotaraste ce si cum.

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Pai si tu vrei sa iti repare masina? Din ce inteleg are deja 4 ani vechime masina. Daca accepti returnare suma platita de tine (cea din factura), o sa poti sa iti cumperi o noua masina de spalat (noua din magazin) care va avea 2 ani garantie. Deci o sa ai o masina noua cu garantie 24 luni. Eu as accepta. Stii de ce? Explic mai jos.

Daca nu accepti banii, o sa iti repare masina si o sa ramai asa: 1. cu o masina veche de 4 ani ce a fost defecta si reparata. 2. o sa ramai cu o masina veche de 4 ani fara vreo garantie, cei 2 ani de garantie comerciala s-au scurs. De asemenea si cei 2 ani de garantie extinsa s-au scurs. Deci vei ramane cu o masina veche de 4 ani (reparata) ce nu mai are garantie. Adica nu ai facut nicio afacere.

Edited by MembruAnonim, 04 April 2023 - 00:52.


#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
edit: am uitat sa specific, in ambele cazuri nu vei primi inapoi cei 280 lei dati pe garantia extinsa.

Ce ti se pare mai atractiv? Personal as alege cu ochii inchisi nr 2. Insa posibil la tine sa nu mai mearga deoarece deja ai refuzat rambursarea banilor.

1. iti repara masina  
- nu vei primi cei 280 lei platiti pe garantia extinsa (care apropo, perioada de 24 luni doar ce se incheie) deoarece tocmai ce te-ai folosit de garantie.
- vei ramane cu o masina de spalat rufe veche de 4 ani ce a fost defecta si reparata
- vei ramane cu o masina veche de 4 ani ce nu mai are nicio garantie

2. accepti returnarea banilor platiti pe masina (suma din factura)
- nu vei primi cei 280 lei platiti pe garantia extinsa
- vei putea sa iti cumperi o noua masina de spalat (va fi noua din magazin). Cu banii primiti poti cumpara masina de din ce magazin vrei tu.
- vei avea garantie 24 luni

Edited by MembruAnonim, 04 April 2023 - 04:30.


#18
un_el

un_el

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,918
  • Înscris: 24.11.2006
Nu m-am folosit de garantie, nu mi-a fost reparata, asta inseamna garantie. N-o sa mai aduc aminte de termenul trecut in contract care n-a fost respectat. Cel mult pot spune ca a venit si a facut o constatare care nu are cum sa coste 280 de lei. Dupa cum am mai zis ti se forteaza mana ca sa le ramana lor banii si eventual sa cumperi ceva de la ei, lucru care nu se va mai intampla in vecii vecilor, amin! Un asa-zis contract nu are cum sa "fie in fata legii". Avand in vedere ca timpul, vorbim de data asta de garantia extinsa, mentionat in respectivul contract s-a scurs de multa vreme, am dreptul conform legii sa aleg: rambursarea integrala contravalorii produsului(elor), si garantia extinsa este un produs sau daca vrei sa-i spui serviciu de care nu am beneficiat, inlocuirea produsului cu unul nou avand caracteristici similare, doar doua dintre lucrurile pe care le pot alege. Nu poate absolut nimeni sa-mi conditioneze ceva, clauzele pe care le-au scris in contract sunt abuzive. Oare de ce crezi ca in momentul in care le-am spus ca ma duc la ANPC au schimbat foaia imediat? N-o sa mai aduc aminte de perlele pe care duduia de la call center le-a scos prin cutia limbii. Magazinul nu va poate ajuta, eu va ofer doar contravaloarea masinii de spalat rufe. Pai bine, magazinul e responsabil pe toata perioada garantiei pe partea de rezolvare a garantiei tot el restituind si contravaloarea facturii. Tu ca si service joci dupa cum iti canta magazinul, nu iei hotarari pentru ca din punct de vedere legal n-ai cum sa faci lucrul asta in ceea ce priveste speta pe care am mentionat-o eu. Ca tu, servisant, poti sa constati destule lucruri, de la instalare si utilizare necorespunzatoare, folosirea in alte scopuri fata de cel initial, poti oferi negatie de service, refuza reparatia pe motivele scrise mai sus, etc. etc. e cu totul alta discutie.

Edited by un_el, 04 April 2023 - 08:24.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate