Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie anvelope
Last Updated: Jan 11 2024 07:54, Started by
cetane
, Sep 23 2021 22:31
·
1
#20
Posted 28 December 2021 - 02:27
LM005 sunt puțin mai bune pe uscat și umed și cam la fel ca WR D3 pe zăpadă și gheață.
|
#23
Posted 08 January 2024 - 15:30
Salut
Ce parere aveti despre Westlake? Aderenta pe asfat umed, franare, rezistenta in timp? Multumesc anticipat Edited by raducanu969, 08 January 2024 - 15:41. |
#25
Posted 10 January 2024 - 17:35
Bridgestone Blizzak LM005 le-am aruncat de câteva zile la mai mult de 4,5 mm profil (DOT din vara lui 2019), 21.000 km rulați. Încă de la 5,5 mm profil începeau să dispară șanțurile fine care dau aderența pe zăpadă și gheață, iar în această iarnă deja erau cam tari. La prima zăpadă am avut surpriza neplăcută să merg cu ele ca și cu niște anvelope de vară pe zăpadă de 2cm sau mâzgă. Anvelope Nokian WRD3 au fost mult mai bune după 6 ani, iar niște anvelope Hankook le-am folosit până la 8-9 ani vechime și profil de 3-4 mm și nu am avut asemenea probleme. Le-am înlocuit cu Kleber Krisalp HP3. Pe asfalt uscat (dar înghețat) prind bine, pe serpentine cu asfalt ud la -1 grad mi-am permis să iau curbele în viteză aproape ca vara cu anvelope de vară fără să aibă vreo tendință de a pierde aderența. Zgomotul de rulare e mai mic și decât al anvelopelor de vară (inclusiv pe drum cu criblură), doar pe autostradă la viteze peste 120 km/h îmi pare că mașina are un consum crescut simțitor (probabil clasa D de consum își spune cuvântul). Nu am avut ocazia însă să le testez suficient. La zăpadă sau gheață nu am avut timp încă să le testez.
Când căutam anvelope de iarnă în loc la Vridgestone, am intrat în mai multe magazine. Într-un Carrefour am găsit Debica Frigo și Sailun. Anvelopele Sailun aveau cauciucul suprafeței de rulare simțitor mai tare decât cel de la Debica, în schimb flancurile erau șocant de subțiri și de moi. Am mai căutat pe net și am luat Kleber 205/60R16 92H cu DOT 4423 la un preț bun: 1588 lei setul de 4 bucăți, livrat acasă prin curier. Edited by alin2pas, 10 January 2024 - 17:37. |
#26
Posted 11 January 2024 - 07:39
Eu am si o dimensiune ciudata rau 235 50 17 iar sa dau 500 lei pe un cauciuc, totusi, nu-mi convine, tinand cont ca, numai ai nici unde sa-i dai la masina, iar apoi, am avut Taurus de vara folosite 4 ani si nici nu s-a simtit, cand am vandut masina cu totul, noul proprietar m-a intrebat ( daca sunt noi ) si de iarna am avut Riken.
|
#27
Posted 11 January 2024 - 07:54
alin2pas, on 10 ianuarie 2024 - 17:35, said:
Bridgestone Blizzak LM005 le-am aruncat de câteva zile la mai mult de 4,5 mm profil (DOT din vara lui 2019)... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users