Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Sfat achizitionare masina noua <20k

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#19
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,559
  • Înscris: 12.10.2005

 TehCube, on 22 septembrie 2021 - 22:22, said:

...
1. Buget de achizitie - 15k-20k, ideal mai putin, evident
...
3. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar / anual) - fara copii, foarte putini km (undeva la 5000/an)...

...la drum lung m-am gandit ca e mai util un motor mai puternic (desi stiu ca benzina cu turbo nu-s cine stie ce)

Eu nu inteleg ideea de a ingropa 20k euro in ceva care va sta preponderent in parcare, nu iti iei masina noua ca sa faci 5k pe an cu ea, afara de cazul cand te dau banii afara din casa.
Nu inteleg partea cu "benzina cu turbo nu-s cine stie ce", poti sa dezvolti un pic afirmatia asta? Posted Image

#20
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
Legat de portbagaj, dacă merg în vacanta la munte (gen Austria) am ditai bag-ul cu snowboard uri și booti și echipament de iarna care nu încape în hatch nici cu bancheta lăsată decât în diagonala. Are cam 1.7m x 50cm diametru. Pe lângă ala haine și alte rahaturi. Plus capacitatea de a transporta chestii când am nevoie, ikea, dedeman, etc. Plus ceva stabilitate în plus toate astea pentru singurul dezavantaj de 1000eur și poate puțin mai greu de parcat. Pentru mine e un trade-off bun. Am avut doua hatch uri și când am închiriat am închiriat combiuri (Passat, Octavia, etc.). Îmi place mai mult combi. Aici nu ma răzgândesc decât dacă e diferența mare de preț.

@elbjorn - înțeleg, dar nu e chiar asa simplu. Dacă vreau sa plec a doua zi la ora 5am unde ma duc sa ridic o mașină, sa vin cu ea înapoi sa iau echipamentul, sa fug la munte, și seara sa trec pe acasă prin traficul oribil se București și apoi sa merg sa o las, e complicat. Prefer sa pierd ceva bani dar sa știu ca o am. Crede-mă ca am cântărit mult decizia. Asta pe lângă situații excepționale unde ai o urgență și trebuie sa fugi la un spital ceva sau la un prieten, whatever. Nu stai sa iei un Uber sa închiriezi sa etc. De acord cu tine ca e mult mai eficient financiar și mai puțin stres cu parcări taxe întreținere, dar nu am "peace of mind" ca pot sa plec undeva acum dacă vreau. :)

@awe - in general motoarele mici pe benzina cu turbo nu au același feeling ca cele mari la aceeași putere. E curba de forță mai bombata, cred, plaja de putere mai scurta. Cel puțin la ce am condus eu. As prefera un 2l aspirat de 140 de cai decât un 1.3 de la Renault de 140. Asta strict din experienta mea, repet.

Edited by TehCube, 23 September 2021 - 10:44.


#21
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 05.09.2005
Uite-te si la SsangYong Tivoli, e in buget, au o gramada de optiuni in acest buget, au garantie 5+5 ani, motor 1.5 163 CP si ma gandesc ca un SUV din asta mic ar fi util la iesirile la munte/tara de care ziceai.

Eu am facut un test drive cu el si mi-a placut foarte mult masina.

Dezavantajul - nu e o marca asa cunoscuta, sau in fine, chiar daca ai auzit de ea, nu au vanzarile de la Hyundai sau Kia. Plus ca sunt in ceva insolventa(?) si din ce am inteles, isi cauta cumparator.

#22
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
@mynameismada - mersi, pare OK mai putin portbagajul, vezi ce ziceam mai sus, daca pun sacu' ala de 1.70 intra doar pe diagonala cu ambele banchete jos. In Ceed/i30 intra doar cu aia de 40% lasata jos (am masurat), ceea ce e un avantaj pentru mine. In rest nu ma deranjeaza ca-i mai obscur, dar asta e motivul pentru care am zis pas si la kona/captur/puma, etc.

Azi am mai dat o fuga cu prietena pe la kia/hyundai/suzuki (din pacate nu aveau swace-ul) si si ea graviteaza spre Kia, deci probabil voi face un test drive la ceed (au masina dar nu e inmatriculata inca) si la swace. Momentan astea doua sunt pe lista, si Hyundai in caz ca ma dezamagesc ambele cumva. Nu cred ca voi ajunge la o lista de 5-6 masini daca tin cu dintii de ideea de portbagaj mare.

#23
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Nici Elantra nu ar fi o idee rea. CVT 1.6 Aspirat cu injectie indirecta, fiabila pana la Dumnezeu. Si arata a masina mai scumpa bine.

#24
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 05.09.2005
Swace-ul cred ca e misto, full hibrid, doar ca pare a fi in partea de sus a bugetului.

Daca vrei mai ieftin, mai poti vedea Hyundai Elandra. Am facut test-drive si cu ea, arata foarte bine, ecrane peste tot, multe functii etc, insa motorul ala 1.6 123 CP mi s-a parut destul de puturos. Portbagajul insa - imens.

#25
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
Ceed SW si i30 CW e cam aceeasi masina, mie nu mi s-a parut ca ar fi Ceed-ul mai calitativ...ambele masini sunt super OK pentru acest segment de pret.
Problema cu drive testul este ca n-o sa poti compara Ceed SW cu i30 CW deoarece i30-ul break se aduce doar la comanda, nu exista masina de drive test, nici macar masina de showroom. La Hyundai vei putea testa doar i30 hatchbak eventual, care este nu doar mai scurt, dar si mai mic ca si spatiu interior. Cred ca de aceea ai avut senzatia ca Ceed e mai mare...pai era mai mare, comparatia fiind Ceed SW vs i30 hatch.
Daca conteaza cei 3000 de euro diferenta (la cine nu conteaza?), as merge pe i30 CW, chiar si fara test drive. Cu cei 3000 de euro bagi benzina aproape 10 ani la rulajul tau de 5000km/an.
Bafta!

l.e.: TD cu i30 1.5Dpi ar fi totusi indicat, sa vezi daca nu ti se pare prea puturos motorul. Nu de alta, dar 1.5TGDI cu 160CP e racheta langa 1.5 DPI 110CP. Vezi daca ti se potriveste acel motor 1,5DPI...

Edited by tabek, 23 September 2021 - 13:21.


#26
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 tabek, on 23 septembrie 2021 - 13:14, said:

Ceed SW si i30 CW e cam aceeasi masina, mie nu mi s-a parut ca ar fi Ceed-ul mai calitativ...ambele masini sunt super OK pentru acest pret.
Problema cu drive testul este ca n-o sa poti compara Ceed SW cu i30 CW deoarece i30-ul break se aduce doar la comanda, nu exista masina de drive test, nici macar masina de forum. La Hyundai vei putea testa doar i30 hatchbak eventual, care este nu doar mai scurt, dar si mai mic ca si spatiu interior. Cred ca de aceea ai avut senzatia ca Ceed e mai mare...pai era mai mare comparatia fiind Ceed SW vs i30 hatch.
Daca conteaza cei 3000 de euro (la cine nu conteaza?), as merge pe i30 CW, chiar si fara test drive. Cu cei 3000 de euro bagi motorina cam pentru 10 ani la rulajul tau de 5000km.
Bafta!
Testat i30 CW comparativ cu Ceed SW ... Hyundai e sensibil mai mic in zona locurilor spate.

#27
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 05.08.2007
Un full hybrid exceleaza in utilizare preponderent urbana. Initiatorul va folosi masina strict in extraurban, cu un rulaj extrem de redus si perioade lungi de stat in parcare, model de utilizare total nepotrivit pentru o masina de genul asta.

 mynameismada, on 23 septembrie 2021 - 13:00, said:

Swace-ul cred ca e misto, full hibrid, doar ca pare a fi in partea de sus a bugetului.

Daca vrei mai ieftin, mai poti vedea Hyundai Elandra. Am facut test-drive si cu ea, arata foarte bine, ecrane peste tot, multe functii etc, insa motorul ala 1.6 123 CP mi s-a parut destul de puturos. Portbagajul insa - imens.


#28
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007

 danX, on 23 septembrie 2021 - 13:15, said:

Testat i30 CW comparativ cu Ceed SW ... Hyundai e sensibil mai mic in zona locurilor spate.
Asa o fi, desi din specificatii sunt doar diferente de mm.
Totusi pentru 2 persoane nu conteaza daca Hyundai e "sensibil mai mic".

Unde ai reusit sa testezi i30 CW?

Edited by tabek, 23 September 2021 - 13:34.


#29
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
Am realizat si eu problema cu i30cw. Si da, aia era frica principala, ca motorul de 110cp e cam lenes. De-asta a picat pe locul 3.
Astept sa vad cum rezolv cu test drive la Swace/Ceed, sa vad cum se simt motoarele.
Ajung azi sa ma uit si la swace, macar asa s-o pipai. De acord cu statul mult pe loc dar fiind Toyota ma astept sa reziste si asta destul de bine chiar daca n-o plimb foarte mult. Banuiesc ca in primii ani o sa circul totusi mai mult cu ea, fiind masina noua, dar de 10.000/an sigur nu trec oricum. M-am obisnuit sa nu cumpar chestii bazat pe "las ca o sa schimib eu X/Y in viitor" ci pe comportamentul de pana acum, asa ca tot nu ma vad zburdand cu ea in oras foarte des.

Revin cu impresii despre swace dupa masa. Multumesc tuturor pentru opinii si ajutor.

#30
lyanna

lyanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,319
  • Înscris: 02.09.2007
Vezi ca la Hyundai au si i30 fastback. Portbagajul intre SW si hatch, dar vizibilitatea in spate e de kko.
(am facut test drive la aia pe Cornu-Luncii / Splai).

#31
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
Da, am urcat si in fastback, e decent portbagajul dar in rest mi s-a parut inghesuita rau, nu se compara cu kia/swace.
M-am plimbat azi si pe la Toyota si Suzuki, intr-adevar swace-ul e identic Corolla, e fix aceeasi masina, doar ca mai ieftina cu 2-3 mii. Problema pe care o am cu el e ca vine cu faruri LED doar la echiparea spirit care e ~3300 eur mai mult, iar celelalte dotari spirit nu ma pasioneaza (keyless go, ceva iluminare interioara, senzori de iesit din spic, chestii d-astea). In rest are tot ce am nevoie pe echiparea de baza la 20200 eur.
Deci plusuri ar fi ca-i hybrid, consum mai bun in oras, ca-i toyota, se simte mai "de calitate" ce-i drept, dar minusuri ca n-are faruri LED, motor de 122cp fata de 160cp la Kia, si garantie putin mai OK la kia.
Astept dupa test drive acum...

Elantra am vazut, dar nu-mi place gura foarte mica a portbagajului, chiar daca e mare, am mai vazut problema asta la alte masini si e foarte frustrant cand ai de bagat chestii voluminoase, si forma portbagajului ma deranjeaza (treapta foarte mare din spate). In rest e ok la interior dar personal o gasesc cam urata p-afara. Nu ma atrage.

#32
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 12.09.2013
da...elantra e uratica rau in spate.

#33
manu144x

manu144x

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 01.02.2007
Știu că ești anti închiriat dar încearcă măcar odată de două ori, mai ales dacă ești in bucurești sunt sigur că e plin de opțiuni.

Eu in locul tău așa aș face, mai ales că de fiecare dată aș fi șmecher cu altă mașină. De ce să te chinui cu un ceed când poți avea ceva mult mai puternic pentru 2-3 zile pe an, mai ales la drum lung.

Dacă vezi că te prinde în offside și nu te poți intelege nicicum cu logistica inchirierii atunci iei mașină și aia e.

În alte țări de ex poți rezerva masina de pe telefon mergi direct în parcare o ridici si pleci, dar la noi probabil s-ar abuza de așa ceva deci da, trebuie să stai să faci birocrația.

#34
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ai inceput bine si dupa aia ai dat-o in gargara ieftina gen "mai ales că de fiecare dată aș fi șmecher cu altă mașină".

Nu mai zic ca toata chestia asta pute a comunism din ala basit cu stropi de secol 21.

Edited by underb, 23 September 2021 - 23:07.


#35
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016
Omul a explicat foarte clar. Nu vrea să își schimbe stilul de viață și pentru asta este dispus să pună banul pe masa.

Personal tot <5000km pe an fac, și trag de aceiasi mașina de 10 ani.
M-am mutat de 5 ori în 5 orașe diferite cu aceiași mașină.

Deci îl înțeleg foarte bine.

#36
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
.

Edited by underb, 23 September 2021 - 23:06.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate